Stránka 1 z 11

Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 20 čer 2007 15:14
od s.lesak
Ahoj jsem tu nový. Splnil jsem si sen a pořídil jsem si D I. 300TDI. Jsem lesák a pohybuji se neustále v lese a nechtěl bych zůstat hned na prvním pařezu. Chtěl bych se vás zeptat na koho se mám obrátit, když chci zvýši t podvozek. A asi koilk by to koštovalo.
Díky

Napsal: 20 čer 2007 15:24
od Land Jirka
Nejllevnější je koupit lift sadu tlumičů a per z Anglie a namontit to u nějakého šikovného mechoše. Ceny bez práce začínají někde na 9 000kč.
http://www.paddockspares.com/sp/categor ... _Kits.html
Sám se na to chystám. :wink:
Zdraví Jirka

Podvozek

Napsal: 20 čer 2007 15:54
od Miloš II

Napsal: 20 čer 2007 17:03
od jezbera ivan
Ja doporucujem DeCarbon tlmice +2"
http://www.paddockspares.com/pp/SHOP_BY ... to_94.html

a Britpart struny zadok:
http://www.discoparts.com/asp/d-no.asp? ... ubCatID=52

a Britpart struny predok:
http://www.discoparts.com/asp/d-no.asp? ... ubCatID=52

Vpredu nad pruzinu by som miesto plechoveho koliecka so styrmi sroubami dal z DII to iste ale gumene a je hrubsie (LR diel: RBC100111)
Este by som dal gumene podlozky z DI (origo to je len vzadu hore) na struny vpredu dole a vzadu dole, zdvihne to dalsie 2 cm a prenasa menej hluku od naprav na ram. Cislo dielu: (ANR2938). Vid tema: http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.php?t=782

Struny predu dole a vzadu dole by som zaistil proti vyskoceniu:
http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVE ... pair).html

http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVE ... pair).html

Mohlo by sa stat (teda sa aj stane), ze ti budu struny vzadu hore vyskakovat pri krizeni, preto by som tam dal konusy.

Potom treba vyhodit zadny stabilizator, alebo znizit jeho uchytenie o ram u tolko o kolko islo auto hore, inac ti budu tie male "ball joints links" preskakovat dohora. Vid:
http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.php?t=882

Jednoducha robota, kazdy dobry mechanik to vymeni. Potom uz len pneu 235/85 R16 a je to. Ja som to takto nejak urobl a vsetko funguje, drzim palce!

Napsal: 20 čer 2007 20:56
od motohanz
Land Jirka píše:Nejllevnější je koupit lift sadu tlumičů a per z Anglie a namontit to u nějakého šikovného mechoše. Ceny bez práce začínají někde na 9 000kč.
http://www.paddockspares.com/sp/categor ... _Kits.html
Sám se na to chystám. :wink:
Zdraví Jirka
a je potreba nejaka jina uprava? Nerozhodi to jizdni vlastnosti na silnici?

Napsal: 20 čer 2007 21:11
od Land Jirka
motohanz píše: a je potreba nejaka jina uprava? Nerozhodi to jizdni vlastnosti na silnici?
Já budu asi vydělávat jenom zadní stabík a to by mělo stačit.
Jízdním vlastnostem na silnici to určitě nepřidá. :wink:

Vždy je potřeba najít určitý kompromis podle toho na co to auto chceš víc používat.
Asi to udělám i s těma podložkama a plechama proti vyskočení jak píše Jezeba jenom ten lift kit koupím od Paddocku, abych to nemusel objednávat na víc místech.

Napsal: 20 čer 2007 21:20
od Land Jirka
jezbera píše: Mohlo by sa stat (teda sa aj stane), ze ti budu struny vzadu hore vyskakovat pri krizeni, preto by som tam dal konusy
Ty konusy sis dělal, nebo se dají někde koupit :?:

Napsal: 20 čer 2007 21:27
od Libor
motohanz píše:
Land Jirka píše:Nejllevnější je koupit lift sadu tlumičů a per z Anglie a namontit to u nějakého šikovného mechoše. Ceny bez práce začínají někde na 9 000kč.
http://www.paddockspares.com/sp/categor ... _Kits.html
Sám se na to chystám. :wink:
Zdraví Jirka
a je potreba nejaka jina uprava? Nerozhodi to jizdni vlastnosti na silnici?
CIM VYSSI TEZISTE TIM HORSI JIZDNI VLASTNOSTI TO JE JASNE ALE TO BY SI MNEL KAZDY UJASNIT NA CO CHCE DISCO ZEJMENA VYUZIVAT.JEDINA POMOC PRI PORADNEM LIFTU ABY SI STIM MOHL PORADNE MAZAT JSOU ZAVODNI DVOJCINNE TLUMICE S NASTAVITELNYM JAK SPODNIM TAK VRCHNIM UTLUMEM KDE SI JE SERIDIS CO ZROVNA CHCES S AUTEM VYVADET.SACHS,KONI,BILSTEIN A OHLINS.....RADOVE PAR OD 60000KC

Napsal: 20 čer 2007 21:32
od jezbera ivan
Land Jirka píše:Ty konusy sis dělal, nebo se dají někde koupit :?:
Ja ich tam este nemam a vyskakuju mi pruziny. Bud prichytis pruziny aj hore aj dole a nebudu vyskakovat alebo tam das hore tie konusy a budes mat lepsie krizenie. Ja asi prichytim pruziny aj hore, potom uvidim ci dam konusy. Je to lahko vyrobit u niekoho co robi so zelezom. Daju sa aj kupit, napr.:
http://www.devon4x4.com/shop.php?mode=p ... 7&subcat=6

Zadny stabik ked das von (s Britpart pruzinami a deCarbon tlmicmi), tak na ceste rozdiel asi ani nespoznas. Naopak ak by si vyhodil stabik predny, to spoznas hned, nedoporucujem.

Napsal: 20 čer 2007 21:40
od Land Jirka
Dík za odpověď.
Už sem je našel i tady: http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... er_90.html
Aby to bylo všechno pohromadě od jednoho dodavatele. :lol:

Napsal: 20 čer 2007 22:10
od jezbera ivan
Este som rozmyslal dat dozadu hore z DIIky tie gumene konusy co sa pouzivaju dopredu hore. (vid obr) Ak je priemer prednej a zadnej pruziny hore rovnaky tak by to mohlo fungovat, lebo ono to vyskakuje len tak malicko o chlp, a toto by mohlo celu vec riesit. Vyhodou by bolo, ze by to nebuchalo, lebo klasicke kovove konusy celkom slusne buchaju ked navadzaju strunu nazad do lozka. Tieto gumove by stacili len pri cca 2" lifte a +2" deCarbon tlmicoch. Ak by sa ale k tomu pridali znizene uchyty horne zadnych tlmicov, potom bude krizenie este vacsie a na to by uz bolo treba kovove konusy. Asi to vyskusam s tymi gumovymi.

Napsal: 20 čer 2007 22:40
od Potapěč
jezbera píše:... Ak je priemer prednej a zadnej pruziny hore rovnaky tak by to mohlo fungovat.....
Není.

Napsal: 20 čer 2007 23:03
od motohanz
Libor píše:
motohanz píše: a je potreba nejaka jina uprava? Nerozhodi to jizdni vlastnosti na silnici?
CIM VYSSI TEZISTE TIM HORSI JIZDNI VLASTNOSTI TO JE JASNE ALE TO BY SI MNEL KAZDY UJASNIT NA CO CHCE DISCO ZEJMENA VYUZIVAT.JEDINA POMOC PRI PORADNEM LIFTU ABY SI STIM MOHL PORADNE MAZAT JSOU ZAVODNI DVOJCINNE TLUMICE S NASTAVITELNYM JAK SPODNIM TAK VRCHNIM UTLUMEM KDE SI JE SERIDIS CO ZROVNA CHCES S AUTEM VYVADET.SACHS,KONI,BILSTEIN A OHLINS.....RADOVE PAR OD 60000KC

s tim tezistem je to jasny jen jsem myslel nejakej rozumnej kompromis co by neudelal takovou paseku ale jak tak o tom premejslim tak to uz discosk sama o sobe je.... :D

Napsal: 21 čer 2007 06:31
od karel
Obecně platí, že pokud se zvedá mělo by se i rozšiřovat, tak jako to má Jezbera, pak se boční náklon moc nezhorší.

Napsal: 22 čer 2007 12:52
od motohanz
a je nejakej rozumnej lift aby nevyskakovali pruziny a nedelali se jine upravy krome tech tlumicu a pruzin?

Napsal: 22 čer 2007 13:05
od karel
Při montáži Ironmanu a ani Old man emu, se pouze vymění tlumiče a pružiny.Nic jiného neupravuješ.Ale jsou dražší cca.25000,-

Napsal: 22 čer 2007 13:41
od motohanz
ok jasny a kdyz vemu ty levnejsi http://www.paddockspares.com/sp/categor ... _Kits.html tak co vse k tomu pribrat aby nebyly problemy?

Napsal: 22 čer 2007 13:44
od Potapěč
Na normální ježdění ti stačí vyměnit jen tlumiče a pružiny.

Napsal: 22 čer 2007 13:50
od motohanz
aha.. :) ok

Napsal: 22 čer 2007 13:58
od teslo
Potapěč píše:
jezbera píše:... Ak je priemer prednej a zadnej pruziny hore rovnaky tak by to mohlo fungovat.....
Není.
Upresnenie: pruziny su rovnake, ale nieje rovnaky drziak na rame. Zadny nema styri diery cez ktore prestrcis tie upevovacie sroby.

spolu s lift kitom, doporucim este kupit predlzene dorazy, aby ti doraz napravy nerobili tlmice( to by isli velmi rychlo doprec).

Procomp tlmice nekupuj.