Stránka 1 z 1

Tece nadrz????

Napsal: 29 čer 2007 12:10
od low
tak mam drobny problem, za par hodin mam odjet na ukrajinu a pod autem cca 30cm flek od nafty, kouknu zleve strany na nadrz a na sroubku je kapka.

Vcra kdyz auto bylo na zvedaku, tak jsem koukal, ze cela predni pulka nadrze je mastna od nafty, ale ne cerstve, rikali technici, asi to nekde vzlina. no a dnes totok. vcera jsem vzal plnou a po ni najel cca 1km, a je tam flek, tusite nekdo CIM by to mohlo byt? kde je chyba, asi s tim pojedu (nic jineho mne nezbyva)

Napsal: 29 čer 2007 13:03
od default
Mozna je to debilita ale...
jednou takhle vezmu plnou bandu - vytvorim ekologickou katastrofu, atd, atd,... nekdo spatne vratil palivove cerpadlo do nadrze - v mem pripade ho tam jen polozil - se zasroubovanim se neobtezoval - takze tam bych zacal...

Napsal: 29 čer 2007 14:06
od low
podotykam def 300tdi

Napsal: 29 čer 2007 14:21
od karel
Asi přede dvěma lety se mi stalo totéž na Disco 200 TDi a to tak, že jsem natankoval doslova až po hrdlo a při stání v mírném kopečku mi začala nafta vzlínat a tekla po přední části nádrže- nijak dramaticky.Po ujetí pár kilometrů se to zastouplo a byl klid.

Napsal: 29 čer 2007 14:48
od DanoDEF
low píše:podotykam def 300tdi
Tdi ma kovovu nadrz takze ak nie je na nejakom mieste prehrdzavena tak treba skontrolovat iba spoje do nadrze vela ich tam nie je.

podobny problem mmam na TD5 furt mam vrchnu cast nadrze vlhku.

Napsal: 29 čer 2007 19:55
od
Nádrž Defendera 300tdi má dvojité dno.Cca po 9letech dojde k proreznutí vlastní nádrže a nafta prosakuje mezi nádrží a přibodovaným krycím plechem.

Napsal: 29 čer 2007 23:05
od
Doplňuji,že to co jsem napsal se týká Def.110.

Napsal: 03 črc 2007 11:47
od Admin
Máš prorezlou nádrž. To se občas u 300TDi stane, tak jak popsal anonym Já

Napsal: 15 črc 2007 18:21
od low
predpokladam, ze jedina sance co s tim je nadrz vymenit. na kolik to vyjde????

Napsal: 16 črc 2007 10:51
od
Já ji neměnil.Je to dost drahá sranda.Odvrtal jsem přibodovaný krycí plech,na celé dno jsem nechal přivařit ještě jeden vytvarovaný plech po celém obvodu nádrže,natřel a krycí plech jen přilepil.Bacha,po sváření se uvnitř nádrže objeví bordel ze spáleného zinku.Je třeba nádrž pořádně vyčistit.

Napsal: 16 črc 2007 11:04
od low
to Ja, no to bych chapal, kdyby byla rekneme prorazena, ALE jak je mozne, ze to tece jen kdyz je uplne plna???? to spise bude nekde nahore prorezla ne???? hypoteticky samo. tedy proc varit plech dospod

Napsal: 16 črc 2007 17:49
od
Možná,že u tebe je to něco jiného,ale ten plech pod nádrží je tvarovaný a nafta může vytékat ven jen když je hladina výš než okraje plechu.K proreznutí dochází z venku nádrže,tím že mezi dvěma plechy se drží vlhkost.Zevnitř je nádrž pozinkovaná.Vyhoď ji celou ven a uvidíš. :shock:

Napsal: 22 črc 2007 11:59
od krrtek
Já píše:Já ji neměnil.Je to dost drahá sranda.

cca 70liber za nádrž na třístovku se mi nezdá moc.
(paddock)

Napsal: 22 črc 2007 20:46
od
cca 70liber za nádrž na třístovku se mi nezdá moc.
To je výborná cena.Kdybych to věděl v době kdy mi prorezla tak bych ji neopravoval.

Napsal: 22 črc 2007 22:46
od krrtek

Napsal: 23 črc 2007 10:04
od Admin
Je to jen nádrž. Ještě budeš potřebovat těsnění na plovák, převlečné matice a dutinky na vedení paliva.
Pokud byjsi chtěl prodloužit životnost další nádrže, koupil bych ještě nový krycí plech. Na kraje plechu bych nanesl hodně kvalitní silikon nebo MS polymer a přidělal k nádrži. Tím zabráníš vnikáním nečistot mezi nádrž a plech.