Stránka 1 z 1

defender chcipa za jizdy

Napsal: 17 kvě 2011 18:23
od skubanek
defender TD5 110 2001 mam problem cerpadlo bezi dava po par kylometrech chcipna jako kdyz vypnu klicek pak nejde nastartovat jenom se seslapnutym plynovym pedalem jak chytne btak pak chyta normalne ba vse se znova opakuje kabel od ridici jednotky cisty bprosim poratte dekuji

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 17 kvě 2011 18:43
od omar
a co palivovej filtr?????????

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 17 kvě 2011 21:18
od skubanek
skubanek píše:defender TD5 110 2001 mam problem cerpadlo bezi dava po par kylometrech chcipna jako kdyz vypnu klicek pak nejde nastartovat jenom se seslapnutym plynovym pedalem jak chytne btak pak chyta normalne ba vse se znova opakuje kabel od ridici jednotky cisty bprosim poratte dekuji
cerpadlo jsem mel venku vycistil a jede v pohode

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 17 kvě 2011 21:21
od omar
cerpadlo muze bejt ok,ale urcite bych se podival po filtru mezi nadrzi a cerpadlem,mnel jsme podobnej problem na discoveryI,filtr u nadrze byl uplne ucpanej,po jeho vymnene bylo po problemu

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 17 kvě 2011 21:24
od skubanek
omar píše:cerpadlo muze bejt ok,ale urcite bych se podival po filtru mezi nadrzi a cerpadlem,mnel jsme podobnej problem na discoveryI,filtr u nadrze byl uplne ucpanej,po jeho vymnene bylo po problemu
palivovy filtr je 2 mesice po vymene

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 17 kvě 2011 21:27
od matooo
A netankujes tam nejaku bio sracku alebo nieco podobne ? ze vraj to zasiera filtry dost casto.

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 17 kvě 2011 22:02
od skubanek
matooo píše:A netankujes tam nejaku bio sracku alebo nieco podobne ? ze vraj to zasiera filtry dost casto.
to jsme take myslely proto jsme vyndaly nadrz a cerpadlo no skusime znova vymenit filtr a uvidime jinak dik

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 19 kvě 2011 22:41
od mirobb
mam ten isty problem je to nevyspytatelne az na nervy vela ludi uz o tom pisalo ale to riesenie mi stale unika jedine cidlo kluky som este nemenil

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 20 kvě 2011 21:11
od Kangaroo
Mě se také stávalo že mi defík zdechnul jak když vypneš klíček, nakonec jsem zjistil že byly špatné přívodní kontakty u jednoho ze tří relé pod sedačkou spolujezce, očistil jsem je a přihnul a už rok je po problému. U tebe je divný to přidávání plynu, ale třeba je to náhoda, mě to pak vždycky chytlo po chvilce startování (asi otřesy).

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 23 kvě 2011 12:35
od Hanys_a_Kaca
Dycky se na to divam ze 2 hlavnich pricin: Elektrika nebo Nafta

U elektriky bych nejvic tipoval ten zamastenej svazek k ridici jednotce, ale jestli ho mas suchy a jde cerpadlo, tak bych se vydal po Nafte.

U nafty bych sel od snazsiho k tezsimu, tedy zacit filtrem, pak zmerit tlak pred a za Regulatorem tlaku paliva, tesnost vstriku - zjistit jestli "nepribyva" olej (nafta v oleji).

Jsou to jen rady amatera...
Drzim palce a dej vedet co to bylo, bo s TD5 je clovek neustale ve strehu, co to bude priste :inlove .

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 27 kvě 2011 13:33
od cicusik
osobny tip zo skusenosti?
: vymen tesniace kruzky vstrekov a myslim si ze vsetko bude v poriadku
+ ak to stale nebude uplne fit skus k tomu este aj vysmarit von tu memranku ktora je v tej kocke co drzi palivovy filter

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 27 kvě 2011 21:53
od DanoDEF
Kangaroo píše:Mě se také stávalo že mi defík zdechnul jak když vypneš klíček, nakonec jsem zjistil že byly špatné přívodní kontakty u jednoho ze tří relé pod sedačkou spolujezce, očistil jsem je a přihnul a už rok je po problému.
... to je pomerne bezny problem. Presne to iste som mal a presne rovnake riesenie som pouzil . Jedna sa o hlavne rele tzv. MAIN RELAY.
skubanek píše:defender TD5 110 2001 mam problem cerpadlo bezi dava po par kylometrech chcipna jako kdyz vypnu klicek
... ked ti to zdochne rozsvieti sa oranzova kontrolka "CHECK ENGINE" celkom v lavo ?

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 18 úno 2018 15:45
od Parník
Zdravím, mám na Td5 r.v. 2001 stejný problém jako "skubanek" ...
mám ten stejný problém u Td5 110 z 2001...
Při zahřátém motoru jedu 95 - 100 km/h a v tahu bez varování se mi ztratí plyn pod nohou a zdechne to, hodím to ke krajnici a čekám, pak teda po 10 minutách snahy s plynem nastartuji (jednou jsem i nenastaroval a byl potupný odtah). Stalo se mi to asi 3x, někdy se to pak ještě opakovalo a někdy jsem dojel domů už na 1 zátah. Mám čerpadlo vyměněné, nádrž byla venku, hadičky vyměněné, kabely čisté ...
Jak jsi to tedy vyřešil? KDE BYLA CHYBA?
Děkuji
Parník

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 18 úno 2018 16:00
od MadTom
Ještě je tu možnost, že něco umírá v řídící jednotce motoru, ale to chce napíchnout na diagnostiku. A chce to udělat dřív, než se začnou měnit díky a řešit mechanické problémy, které tam vůbec nemusí být.

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 18 úno 2018 17:11
od Parník
Na diagnostice to v Českém Dubu měli a nehlásilo to nic ...

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 19 úno 2018 10:09
od horsik
Vezmi benzinovy cistic ve sreji.Pos sedackou spolujezdce odpoj dlouhy plastovy konektor od r.j. prostrikej ho tlakem vistice.To same na strane jednotky.Vyfoukej vzduchem.Tsk to odmastis.Sprey voz sebou.To je zaklad u TD5😊😊Vzlona tam olej po kabelech a to je pulka problemu u tohodle motoru.Nejsem mechanik ale mam tretiho defs td5😊😊

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 19 úno 2018 10:29
od Land Jirka
Skoro vždy, když td5 zhasíná za jízdy to jsou podložky pod vstřikama.
méně častá příčina stejné závady a u defíka je, že jsou špatné kontakty u relátka ŘJ nebo i samotné relé.
Párkrát jsem se setkal, že TD5 zhasínala i špatně ukostřenou řídící jednotkou.

Něco podobného řeší právě v sekci discovery

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 19 úno 2018 10:35
od MadTom
Ten olej ale ničemu nevadí, aspoň ten konektor nekoroduje. On je ten olej docela pěkně nevodivej, i když do vlastností transformátorového oleje má daleko. Největší problém jsou konektory, co se připojují přímo na vstřikovače - jsou v nich ty nejmenší "fastony", ale proud tam teče okolo 25A - i když jenom chvilkově, když se zrovna vstřikuje. A tyhle konektory jsou namáhané teplotními cykly motoru, takže postupně povolí, až to přestane kontaktovat. Mě se auto chovalo tak, že studené jelo v pohodě na 5 válců a po ohřátí jenom na 4. Stačilo ty konektory napružit.
Podobnej problém může být i u ostatních konektorů po cestě - jsou stejně velké. Ale tam by to nemělo být tak časté, protože to není tak moc teplotně namáhané, jako ty v motoru.
Olej by mohl vadit až ve chvíli, kdy by zatekl do nějakých nízkoúrovňových obvodů, což ale vstřikovače rozhodně nejsou. Možná tak přímo na procesor v řídící jednotce, a ti tam by měl hodně práce s tím něco nehezkého udělat.
A jak píše Jirka - konektory pod palubovkou nebo vedle řídící jednotky, ve kterých jsou pojistky a relátka rády kvůli vlhkosti korodují (přesněji hnijí) a potom to dělá divy. Někdy pomůže jenom vyndat z patice a vrátit, někdy to je jenom na chvilku a patice se postupně vytaví a je nutné ji vyměnit. Jenom oškrabání a nějaký kontox většinou nestačí, pokud je konektor (samice) vyhřátý, tak změkne a dlouhodobě neudrží přítlak.

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 19 úno 2018 12:48
od VencaZE
Měl jsem tu jednu td5 která chcípala kvůli špatné pojistce která se na pohled tvářila jako dobrá...

Re: defender chcipa za jizdy

Napsal: 14 čer 2018 15:56
od Parník
Takže vyměněno toho bylo spousta a bylo to těsnění pod vstřikováním.