Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#121 Příspěvek od zdenek666 » 15 pro 2011 22:40

JiřinaVFR píše:Nazdar chlapi, tak já se taky přidám.
Mám D2 lift 2002 automat, a někdy se mi stane, když zařadím zpátečku tak to křápne, rána jak sviňa a s autem to škubne.
Někdy při řazení, když jedu za nějakým autem, hlavně ve městě, a už by převodovka řadila na vyšší stupěn, auto přede mnou zpomalí a já musím jemně ubrat a pak zase přidám, tak to taky tak bouchne.
A další věc, když jedu do 3000 ot. auto zrychluje, ale když přesáhnu tyto otáčky, auto už moc nezrychluje a když přišlápnu plyn, převodovka podřadí a auto už nezrychlí, a v kopci zpomaluje i když jsou otáčky na 4000. Jako by byl problém s krouťákem. Vadí mi to hlavně pří předjíždění.
Ještě jsem nezkoušel ten stall test. Zítra zkusím a uvidím. Možná, že se to netýká převodovky, ale třeba turba. To má taky někdy divný zvuk.
Kdyby měl někdo s tímto zkušenost, prosím napište.

A hlavně musím dodat, že přes všechny trable, LAND ROVER je moje láska!!!!
Co výměna wastegate?
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#122 Příspěvek od RudaK » 16 pro 2011 06:43

eliott píše: Jasně, i hada močit :D
:yes :yes :yes :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#123 Příspěvek od Acon » 16 pro 2011 11:18

Ak búcham resp. kope prevodovka pri radení, tak to môže byť v lepšom prípade elektronika (neovláda ventily postupne, ale naraz). Alebo je to následok zanedbanej údržby tj. bez výmeny oleja a uvolňuje sa sajrajt, ktorý obmedzuje prácu prevodovky. Ako na to sa neodvažujem tvrdiť. Asi jediná možnosť je preventívne to otvoriť a vyčistiť. No a na záver to môže byť podobný problém pre ktorý som založil toto vlákno. No v každom prípade by som to dal pozrieť odborníkovi. Napr. aj to, či je menič na svojom mieste.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

MadTom
Příspěvky: 14993
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#124 Příspěvek od MadTom » 16 pro 2011 11:21

Ad bouchání - zkontrolovat kříže na kardanech, vůbec to totiž nemusí souviset s převodovkou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#125 Příspěvek od RudaK » 16 pro 2011 13:25

Acon píše:No v každom prípade by som to dal pozrieť odborníkovi.
Myslíš tohodle ? : http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; Anglický specialista na německé převodovky ( tuzemci jsou z řad - " Máte štěstí,že jdu kolem ,říkají o mě že jsem odborník " :chuckle )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
JiřinaVFR
Příspěvky: 186
Registrován: 12 led 2011 14:36
tel.: 608621752
auto: LR DII, MB E350 4m
Bydliště: Zlín

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#126 Příspěvek od JiřinaVFR » 17 pro 2011 00:18

MadTom píše:Ad bouchání - zkontrolovat kříže na kardanech, vůbec to totiž nemusí souviset s převodovkou.
Ne, to bouchání je když stojím na místě a na brzdě a auto nejede, ale taky za jízdy, když přeřazuje, a vždycky to bouchne jen jednou. A navíc to dělá jen někdy.Myslím si, že je to spojené s řazením. A mi jde hlavně o to zrychlení, vždyť nemůžu ani předjíždět.

Spíše zkusím zkontrolovat hladinu oleje, atd.

Dneska jsem zkoušel ten stall test. Když jsem zabrzdil ruční i nožní brzdu, zařadil D a dal plný plyn, tak otáčky plynule vylezly na 2500ot, potom v tom zasyčelo ( ten zvuk byl něco, jak když zabere turbo) a otáčky šly na 3000t a dál. Kolik by vyšplhaly, to jsem nezkoušel.

Máte někdo Disco s automatem v okolí Zlína, že bysme zkusili, jak naše auta jedou, jestli si trochu nevymýšlím.

Na ten wastegate bych se mohl taky podívat. To by mohlo být ono.

Uživatelský avatar
Kubrtos
Příspěvky: 1397
Registrován: 14 zář 2010 20:50
tel.: +420604671119
auto: D3 trisko Disko
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém automat DII + foto. Upozornenie pre majiteľov AP

#127 Příspěvek od Kubrtos » 19 pro 2011 07:51

JiřinaVFR píše:Nazdar chlapi, tak já se taky přidám.
Mám D2 lift 2002 automat, a někdy se mi stane, když zařadím zpátečku tak to křápne, rána jak sviňa a s autem to škubne.
Někdy při řazení, když jedu za nějakým autem, hlavně ve městě, a už by převodovka řadila na vyšší stupěn, auto přede mnou zpomalí a já musím jemně ubrat a pak zase přidám, tak to taky tak bouchne.
A další věc, když jedu do 3000 ot. auto zrychluje, ale když přesáhnu tyto otáčky, auto už moc nezrychluje a když přišlápnu plyn, převodovka podřadí a auto už nezrychlí, a v kopci zpomaluje i když jsou otáčky na 4000. Jako by byl problém s krouťákem. Vadí mi to hlavně pří předjíždění.
Ještě jsem nezkoušel ten stall test. Zítra zkusím a uvidím. Možná, že se to netýká převodovky, ale třeba turba. To má taky někdy divný zvuk.
Kdyby měl někdo s tímto zkušenost, prosím napište.

A hlavně musím dodat, že přes všechny trable, LAND ROVER je moje láska!!!!
Podle popisu jako bych jel v Drobečkovi - wastgate. U mě byla krátká hadička od podtlakovýho ventilu a zklouzávala - nasadila se, člověk si myslel že je to spravený a hledal závadu jinde a ouha, časem jsme si všimli že je zase zklouzlá. Tak se dala delší a bylo to OK - prava za 50 korun. To je ta lepší alternativa.
Ale to mlácení nevím.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge

Odpovědět