300TDi EGR ventil

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Admin » 18 zář 2007 15:30

......... jo a připravuji taky sadu pro TD5kaře :mrgreen:

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#22 Příspěvek od Kocur » 25 zář 2007 11:07

Jen jedna drobna technicka otazka? Kam vede ten konektor od Egr ventilu, staci ho odpojit jen u nej a nebo komplet odpojit cely kabel? A co ten podtlak, jak s nim? No a co ma vlastne za funkci kdyz po jeho odpojeni se jizdni vlastnosti zlepsi?? Diky

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#23 Příspěvek od Rover » 25 zář 2007 11:29

Tak by mně to zajímalo, zbyl mně tam odpojený konektor a tenká hadička od podtlaku, která vede do takové věci z které vede další konektor + nějaké trubičky. Co s tím?
Country boy...

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Admin » 26 zář 2007 07:26

Konektor tam nech, hadičku můžeš zaslepit šroubkem.

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#25 Příspěvek od Kocur » 26 zář 2007 09:56

Dik a presna fce toho ventilu?

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#26 Příspěvek od Rover » 03 říj 2007 10:15

Tak mám pocit, že po aplikaci sady od Admina mně Range znatelně líp jede, nechci si to namlouvat, ale přijde mně, že na stejně sešláplý plynový pedál jede o cca 10km/h rychleji..., uvidíme co spotřeba. Takže teď ještě sadu silikonových hadic na turbo a následně větší intercooler a budu si moc nabarvit íčko v nápisu Tdi na zadku načerveno... :wink:
Country boy...

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#27 Příspěvek od Kangaroo » 04 říj 2007 20:44

Admin píše:......... jo a připravuji taky sadu pro TD5kaře :mrgreen:
Jak to vypada se sadou na TD5? Bude v dohledné době? Předpokládám že i když je to tady v sekci Discovery pro Defíka to platí stejně.

Uživatelský avatar
zacharda
Příspěvky: 99
Registrován: 28 úno 2007 13:39
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od zacharda » 08 říj 2007 17:59

mohu se jako 300TDi-čkař zeptat? Je to velký rozdíl, když egr ventil pouze odpojím? Musí se zaslepovat? Odpojený ho mám od začátku, tak když zaslepím, tak poznám ještě nějakou změnu?

Díky.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od eliott » 08 říj 2007 19:27

Nemusí dokonale těsnit a výfukové plyny mohou pronikat do sání.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#30 Příspěvek od Rover » 09 říj 2007 11:58

Já změnu poznal..
Country boy...

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od motohanz » 09 říj 2007 17:05

koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda.... :)
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#32 Příspěvek od RudaK » 09 říj 2007 19:19

motohanz píše:koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda.... :)
Hold někdo musí být poslední. :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Sam

#33 Příspěvek od Sam » 09 říj 2007 19:44

motohanz píše:koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda.... :)
Nejseš..... :lol:

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Admin » 09 říj 2007 19:57

Kangaroo píše:Jak to vypada se sadou na TD5? Bude v dohledné době? Předpokládám že i když je to tady v sekci Discovery pro Defíka to platí stejně.
Myslím, že přírubu by měli mít už hotovou. Zjistím a dám vědět

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od DjALF » 09 říj 2007 23:46

motohanz píše:koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda.... :)
Posledni nejsi :shock:
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 452
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

#36 Příspěvek od Piskot » 10 říj 2007 09:48

motohanz píše:koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda.... :)
... taky jsem to ještě neodpojil, ale chystám se to vyzkoušet :D

Chci se zeptat, jaký vliv má použití silikonových hadic (modré) k turbu místo těch původních?
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

Pavel C
Příspěvky: 188
Registrován: 14 srp 2007 14:08
Bydliště: teď už kósek od Brna

#37 Příspěvek od Pavel C » 10 říj 2007 09:53

Piskot píše:Chci se zeptat, jaký vliv má použití silikonových hadic (modré) k turbu místo těch původních?
Patrně žádný, ale hlavně výměnou za jiné můžeš oddělat odbočku výfuku z EGR
Discovery I, 300TDi, r.v.1997

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4171
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od low » 23 říj 2007 23:22

tak jsem zaslepil a odpojil EGR a muj subj. pocit je, ze defik jede vyrazne lip a plynuleji. uvidim, co to udela se spotrebou

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Admin » 24 říj 2007 22:57

Zítra jedu pro příruby místo EGR ventilů pro TD5ku. Hodím sem pak fotky.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#40 Příspěvek od DanoDEF » 24 říj 2007 23:18

Admin píše:Zítra jedu pro příruby místo EGR ventilů pro TD5ku. Hodím sem pak fotky.
...tak len hod zaujimaju ma aj zaslepky... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět