300TDi EGR ventil

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2585
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#41 Příspěvek od patrik » 24 říj 2007 23:37

dano uz si davno mohol mat . ja som to tu ponukal . robil som to aj Jezberovmu kamaratovi.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#42 Příspěvek od DanoDEF » 24 říj 2007 23:50

patrik píše:dano uz si davno mohol mat . ja som to tu ponukal . robil som to aj Jezberovmu kamaratovi.
hmmm... :mrgreen: fakt ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#43 Příspěvek od jezbera ivan » 25 říj 2007 01:36

Ja som to kupoval v TD5 alive, lebo maju na stranke, ze ked kupis, tak povedia ako na to aj pri Euro3 TD5ke (s chladicom vracajucich sa spalin), rozdiel spociva len v tom, ze chladic tam treba nechat ako je a kable a podtlak odpojit (2x). Fakt je, ze kamarat chcel EGR bypass tiez a tak som si spomenul na Patrika, ktory dodal velmi slusny vyrobok (bypass) komplet so sroubami a SKpaskami. Doporucujem!
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#44 Příspěvek od krrtek » 25 říj 2007 22:24

tak jsem taky objednal u Admina 8)

Sam

#45 Příspěvek od Sam » 27 říj 2007 19:41

Rover píše:Tak mám pocit, že po aplikaci sady od Admina mně Range znatelně líp jede, nechci si to namlouvat, ale přijde mně, že na stejně sešláplý plynový pedál jede o cca 10km/h rychleji..., uvidíme co spotřeba. Takže teď ještě sadu silikonových hadic na turbo a následně větší intercooler a budu si moc nabarvit íčko v nápisu Tdi na zadku načerveno... :wink:
No, na červeno bych to asi úplně nebarvil, ale souhlasím, po úpravě to jede úplně jinak.. 8)

Sam

#46 Příspěvek od Sam » 27 říj 2007 19:45

Sam píše:
motohanz píše:koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda.... :)
Nejseš..... :lol:
Tak jsi na řadě :!:

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#47 Příspěvek od Kocur » 29 říj 2007 14:22

Tak jsem taky vymontil ten ventil, drobnej rozdil tam je znat. Mam dotaz, ta hadice co vede od intercoleru je trochu zmackala, bude to vadit? Je to zpusobeno tim ze je z malinko silnejsiho materialu.

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 625
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od yorkin » 29 říj 2007 15:50

Sam píše:
Sam píše: Nejseš..... :lol:
Tak jsi na řadě :!:
Přebírám štafetu, teď jsem na řadě já :lol:
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od Admin » 02 lis 2007 11:04


Návštěvník

#50 Příspěvek od Návštěvník » 02 lis 2007 11:11

...tomu hovorim kit... :mrgreen:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#51 Příspěvek od DanoDEF » 02 lis 2007 11:12

Anonymous píše:
...tomu hovorim kit... :mrgreen:
ja ja ja som to bol.... :Ja blb: ach to prihlasenie
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Sam

#52 Příspěvek od Sam » 02 lis 2007 19:14

Sam píše:....Tak jsi na řadě :!:
Ještě foto:
Přílohy
uprava_EGR.jpg
uprava_EGR.jpg (46.38 KiB) Zobrazeno 6337 x

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 452
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

#53 Příspěvek od Piskot » 13 srp 2008 10:15

Tak jsem včera také pořešil ten EGR ventil. Nakonec jsem to vyřešil tak, že záslepku jsem namontoval pod ventil. Tedy zvenku to vypadá jako že tam EGR ventil je (chystám se na STK), akorát se do něj a přeze něj do sání spaliny nemůžou dostat. Mnoho změn na výkonu motoru jsem nezaznamenal, možná motor lépe táhne odspodu a nemusím tolik řadit. Každopádně jsem měl sací potrubí dost zanesené sazema s olejem (skoro 10-15% světlosti trubky :shock: ), tak jsem rád, že jsem to zaslepil a už se tam ty saze nedostanou :wink: .
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

BSD

#54 Příspěvek od BSD » 10 zář 2008 20:46

Také se přidávám :-) EGR jsem dnes zaslepil, průchozí podložku pod ním sem nahradil neprůchozí a jako bonbónek jsem zkusil vyhodit těsnění mezi egr ventilem a hadicí k sání a nahradil ho klingeritovým ale neprůchozím.Je to z jednoduchého důvodu:Co sem tak pozoroval tak ten egr měl okolo výdechů z boku ofuky od sazí, takže pravděpodobně netěsnil a trochu to utíkalo do atmosféry..Byť to byl unik zanedbatelný a to do slova, tak sem to udělal takhle.. prostě o skulinku kudy může utíkat vzduch míň..Takže egr zůstal opticky na svém místě..
Co se týká výsledků práce, zdá se že motoru se zvětšil kroutící moment.. není to tolik znatelné, ale na trase kterou jezdím denně to vidět je..Kdo ještě váhá tak ať váhat přestane a tu sadu si tady koupí.. jednoznačně se to vyplatí, protože takovejch srač*** co bylo v sání je lepší se vyvarovat, ty patřej do vejfuku a pěkně vypálit.Spotřeba musí jít někam jinam i kdyby nechtěla, když vezmu kolik plynu z výfuku tam muselo projít aby se to takhle zaneslo, tak je to docela nehorázné množství... místo toho tam bude vzduch který vyhoří lépe jak tahle směs nespálené nafty a všeho jiného než kyslíku..Tak kdo nemáte, doporučuju udělat..

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

#55 Příspěvek od brudr » 17 pro 2008 16:56

Tak sem taky chtel zaslepit hen ten oný ventyl,akorat nejak nemohu povolit ty sroubky co sou u toho ventylu,abych moch voddelat tu trubku a dat tam tu zaslepku.Co stim. :?

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 452
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

#56 Příspěvek od Piskot » 17 pro 2008 17:43

brudr píše:Tak sem taky chtel zaslepit hen ten oný ventyl,akorat nejak nemohu povolit ty sroubky co sou u toho ventylu,abych moch voddelat tu trubku a dat tam tu zaslepku.Co stim. :?
... mně se osvědčila brzdovka, trochu polejt ty šroubky, nechat cca hodinku působit a pak opatrně povolovat imbusem.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

#57 Příspěvek od Honzan » 17 pro 2008 17:44

hen ten ony ventil oddelat je bezva, ale muze mi nekdo vysvetlit proc tam teda je a co dela? nejsu motorar (jenom mam strojarnu) a docela by me to zajimalo proc by tam cpali neco co tam v podstate nemusi byt a negativne ovlivnuje vykon? nikde jsem to nenasel popsany ani pri uziti fce hledat atd... diky za osvetleni... honza
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Tomš
Příspěvky: 123
Registrován: 17 črc 2008 09:51
Bydliště: Kamenné Žehrovice- 603745164

#58 Příspěvek od Tomš » 17 pro 2008 17:47

mělo by to být kvůli emisím.zkusil jsem z něho odpojit hadičku od podtlaku a zaslepil jsem jí 6kou šroubkem a i to je znát,nicméně sadu jsem právě objednal
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

#59 Příspěvek od Honzan » 17 pro 2008 17:58

myslel jsem si to a finalni otazka - projde tedy 300 tdi emsemi bez ventilu nebo je nutne ho na emise namontovat?
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#60 Příspěvek od RudaK » 17 pro 2008 18:03

Honzan píše:myslel jsem si to a finalni otazka - projde tedy 300 tdi emsemi bez ventilu nebo je nutne ho na emise namontovat?


Není potřeba.Projde i bez ventilu. :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět