4wd na 2wd

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: 4wd na 2wd

#21 Příspěvek od SJ410 » 08 srp 2011 21:03

DanoDEF píše:
SJ410 píše:A ta redukčka ze santy je teda kombatibilní se skříní z defa TD5?
... napisem len tolko, ze da sa pouzit

Je nějaký tajný......... hlavně teda, že to jde.



A tady jsem našel nějaký volnoběžky: http://www.race-land.cz/offroad-4x4-odp" onclick="window.open(this.href);return false; ... napravy-p1
Je tam def 110 od 87 roku, to bude asi na deseti drážku a potom nějak def 100, ale to nevim jakej je
A potom eště http://www.strojenapraci.cz/avm-446" onclick="window.open(this.href);return false; ,budu se muset komanče zeptat.
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: 4wd na 2wd

#22 Příspěvek od SJ410 » 08 srp 2011 21:08

Tady nějaký foto.
Přílohy
volno.jpg
volno.jpg (4.11 KiB) Zobrazeno 3812 x
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 4wd na 2wd

#23 Příspěvek od eliott » 08 srp 2011 22:24

Přídavka z PS10 je v podstatě identická s LT230, je tak i označovaná, rozdíly které si pamatuji jsou:
-unašeč pro přední dif je na homokineťák, ne na kříž
-jinak řešené řazení
-samozřejmě nemá mezinápravu

jinak veškeré montážní rozměry jsou identické
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: 4wd na 2wd

#24 Příspěvek od Acon » 09 srp 2011 15:39

to znamená, že priradením predku sa to správa ako teraz keď je uzavretá medzináprava?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: 4wd na 2wd

#25 Příspěvek od SJ410 » 09 srp 2011 17:00

Acon píše:to znamená, že priradením predku sa to správa ako teraz keď je uzavretá medzináprava?
Jo, natvrdo přiřadíš předek=uzamknutá mezináprava.
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: 4wd na 2wd

#26 Příspěvek od Forsttimber » 12 srp 2011 09:20

ascroft predava volnobezky
uz som to skumal len to namontujes a ides
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: 4wd na 2wd

#27 Příspěvek od Acon » 12 srp 2011 10:04

SJ410 píše:
Acon píše:to znamená, že priradením predku sa to správa ako teraz keď je uzavretá medzináprava?
Jo, natvrdo přiřadíš předek=uzamknutá mezináprava.
Tak neviem, je to dobrá volba? Zasa, ak by mala Disco spotrebu pri 130ke 10l a bola by svižnejšia, nebolo by to úplne od veci, ide o to aký to má vplyv na off schopnosti.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: 4wd na 2wd

#28 Příspěvek od DanoDEF » 12 srp 2011 12:31

Acon píše:ide o to aký to má vplyv na off schopnosti.
... no taky, ze si na auto nahodis dalsie poruchove miesto.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
marcel
Příspěvky: 254
Registrován: 03 úno 2007 22:58
tel.: 0915 833178
auto: DISCOVERY I
Bydliště: Dudince SR

Re: 4wd na 2wd

#29 Příspěvek od marcel » 15 srp 2011 21:50

Ten ashcroft čo spomína Forsttimber je kompletný kit na prerobenie na zadný náhon ak som to dobre pochopil
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=254" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: 4wd na 2wd

#30 Příspěvek od mr-tomas » 29 lis 2013 14:08

Píšou tam ale něco o tom, že to nejde na nějaký pozdější typ nápravy pro 300Tdi, což je od rv.1994 dál. Takže mám smolíka. :doh
Zajímalo by mě jak se s tím popere trvale uzamčená mezináprava.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: 4wd na 2wd

#31 Příspěvek od MOPADŽI » 29 lis 2013 15:14

SJ410 píše:
Acon píše:to znamená, že priradením predku sa to správa ako teraz keď je uzavretá medzináprava?
Jo, natvrdo přiřadíš předek=uzamknutá mezináprava.
Ano, tak to mají Toyoty 70řady.
S ostatními nemám zkušenost.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: 4wd na 2wd

#32 Příspěvek od mr-tomas » 29 lis 2013 18:57

Tady mají volnoběžky snad i na pozdější modely, moc se v tom nevyznám. http://www.4x4-shop.cz/132--land-rover.html
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 177
Registrován: 16 úno 2011 12:03
auto: 2x břichoplaz
Bydliště: Duchcov
Kontaktovat uživatele:

Re: 4wd na 2wd

#33 Příspěvek od BigBang » 01 pro 2013 11:20

když už jste nakousli toho Jeepa, tak takovej Cherokee nemá visko, má jenom natvrdo, bez mezinápravy, přiřaditelnej předek a volnoběžky nemá :idea:

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: 4wd na 2wd

#34 Příspěvek od SJ410 » 01 pro 2013 15:35

No tak oni volnoběžky tam nejsou životně důležité, maj za úkol odpojit náboj kola
od poloosy, aby se to na silnici zbytečně nemotalo...
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 4wd na 2wd

#35 Příspěvek od eliott » 01 pro 2013 19:10

Nechápu, že se někdo dokáže zabývat myšlenkou, jak zprznit auto. Odstranění ''full time 4wd'' považuji za strašnou degradaci, ketrá podle mne přináší pouze zhoršení jízdních vlastností :Ja blb:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: 4wd na 2wd

#36 Příspěvek od mr-tomas » 01 pro 2013 20:28

Proč prznění, vycházím z toho že když odpojím přední nápravu nepotřebnou při přesunu po dálnici, tak získám výce výkonu na zadek. Několik lidí se tu shodlo že je auto na jedné nápravě podstatně svižnější.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: 4wd na 2wd

#37 Příspěvek od SJ410 » 01 pro 2013 21:00

Jo v létě to ma vyhody, ale v zimě to je zase naopak. Chtělo by to jako ma pajero nebo jeep.
Na léto dvoukolka s volnoběžkama a na zimu stálou čtyřku...
Už radši na nic...

MadTom
Příspěvky: 14957
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: 4wd na 2wd

#38 Příspěvek od MadTom » 01 pro 2013 23:51

A ten výkon na zadek jako využiješ při sprintech na 400m? Nebo někde jinde? Ono to trvalé 4x4 má takovou drobnou výhodu - poháněná kola se trošku lépe odvalují a tím se částečně snižuje nevýhoda ztrát ve složitém převodovém ústrojí.
Já když jsem koukal po 4x4 autu domů, tak trvalá 4x4 byla jednoznačně výhoda. Kdysi jsem si s pracovním Patrolem několikrát docela nehezky zabruslil. A stačilo zapnout předek a bylo to v pohodě. Naštěstí jsem to ustál, ale moc nechybělo a ztráta byla podstatně větší, než potenciálně ušetřené peníze za spotřebu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: 4wd na 2wd

#39 Příspěvek od mr-tomas » 02 pro 2013 00:16

:grin: Jenže já to nechci na sprinty, ale na to aby se nemusel bát každého táhlého kopce. :wink:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: 4wd na 2wd

#40 Příspěvek od fidzi » 02 pro 2013 09:32

Ono je třeba si uvědomit, že Defender je velice dědkovské vozidlo, ať už podvozkově, tak motorově. Dle mého názoru je mimo dělat z toho něco víc. Pokud tu 300ku i jen lehce poladíš, tak vě většině případů drží v pohodě kilo i do kopců. Zvlášť když ty sis tam dal VGT turbo jestli se nepletu, to musí svižné až až.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Odpovědět