Stránka 1 z 6

TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

Napsal: 17 říj 2011 14:54
od Acon
v inom vlákne bola spomenutá táto možnosť. Celkom ma to zaujalo. Na fórach sa píše, že to mám slušný nábeh Nm už od 1100ot. No neviem či som to s mojou angličtinou dobre pochopil. Je nutný aj reamp ECU, alebo to funguje aj bez. Teda, je jasné, že Nm sa posunie dolu aj bez reampu, no či to turbo zároveň zvýši max hodnoty Nm a kW bez zásahov do ECU
Obrázek
http://bellautoservices.co.uk/products/td5-vnt-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 17 říj 2011 15:08
od visby
podla mna to pojde aj bez remapu, na optimalnu funkciu a vyuzitie potencialu turba remap urcite treba...

ja som nad tym uvazoval, ale cena ma odradila.

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 17 říj 2011 19:51
od Honza_offroad
Uprimne, bez upravy ECU tato investice nema smysl, lepsiho vysledku dosahnes upravou stavajici jednotky. + nezapomen, ze tohle turbo je nastaveno na vetsi plnici tlak, nez TD5tkova jednotka "snese" a motor bude padat do nouzaku. Musis jeste mit k jednotce pripojeny modul, ktery ji pri vyssim plnicim tlaku obelhava... sice to neni nic draheho kolem 90GBP, ale je treba s tim pocitat...

Jo jeste k tvoji otazce... bude to fungovat i bez remapu... ;-)

H.

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 15 úno 2012 23:03
od matooo
a co na 300Tdi tam by to fachcilo jako ?? :wink:

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 15 úno 2012 23:04
od PavelU
http://bellautoservices.co.uk/products/ ... vgt-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 15 úno 2012 23:09
od matooo
to jo ale jestli to niekto trebars ma ? u nas ? CR-SR :wink:

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 15 úno 2012 23:16
od injaaa
Honza_offroad píše:Uprimne, bez upravy ECU tato investice nema smysl, lepsiho vysledku dosahnes upravou stavajici jednotky. + nezapomen, ze tohle turbo je nastaveno na vetsi plnici tlak, nez TD5tkova jednotka "snese" a motor bude padat do nouzaku. Musis jeste mit k jednotce pripojeny modul, ktery ji pri vyssim plnicim tlaku obelhava... sice to neni nic draheho kolem 90GBP, ale je treba s tim pocitat...

Jo jeste k tvoji otazce... bude to fungovat i bez remapu... ;-)

H.
při koupi toho turba je ten modul jen asi za 45 GBP.. myslím, že v kombinaci čip a variabilní turbo už je to ok, twisted dělají performance sety a ty jsou v kompletu většinou od sání, filtrů, přes zaslepení EGR, turbo, remap, svody a nerez vyfuk bez tlumičů

více tady:
http://www.landrovertuning.com/products ... -kits.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ale to je spíš opravdu na on road..

turbo technics nabízí tři úrovně toho turba podle rozsahu výsledného výkonu:

TD5 Defender Stg 1 hybrid 2.5L D S208-1 VNT 160 BHP £700.00
TD5 Defender Stg 2 hybrid 2.5L D S208 VNT 180 BHP £700.00
TD5 Defender Stg 3 hybrid 2.5L D S220 VNT 200 BHP £750.00
TD5 Discovery 2 Stg 1 hybrid 2.5L D S208-1 VNT 160 BHP £700.00
TD5 Discovery 2 Stg 2 hybrid 2.5L D S208 VNT 180 BHP £700.00
TD5 Discovery 2 Stg 3 hybrid 2.5L D S220 VNT 200 BHP £750.00

a víc o tom hybridním turbu:

http://www.turbotechnics.com/turbo/hybridinfo.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

ještě od Alive:

http://www.alivetuning.com/Td5-Alive-La ... Turbo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

a ten modul k ošálení ECU při zvýšení tlaku turba

http://bellautoservices.co.uk/wp-conten ... ooster.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

P.

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 15 úno 2012 23:17
od injaaa
matooo píše:to jo ale jestli to niekto trebars ma ? u nas ? CR-SR :wink:
já se na to chystám, jen se snažím dostat k nějaké rozumné ceně ale předpokládám, že to do měsíce budu mít na autě

P.

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 15 úno 2012 23:48
od matooo
mi zase pride ze bell trochu prestrelil u cenu 900 libier bez dane za turbo na 300 Tdi tie vase su nejake cheaper :hmm:

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 15 úno 2012 23:52
od injaaa
aspoň něco je levnější :clap 700 GBP se dá přežít (pokud to z nich nevymámím levnějš)

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 15 úno 2012 23:56
od matooo
tak se za mne primluv a ja ktemu vemu jeste kit na 2,8 obsah plus vacssi medzichladic. Snad to overdrive pak zvladne a neroztrhne ho :-))) Chtel jsem jeste rozvody od ZEUSA misto klinaku ozubene kola ale po tom co se resi ve svete a na forech mam strach :hmm:

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 16 úno 2012 00:01
od injaaa
máš overdrive? já uvažuju o underdrive :wasntme

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 16 úno 2012 00:15
od matooo
ted nemam nic jen kopu srobov, plechov a plnou garage :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dnes skoncila komplet rozborka na padrt :mrgreen: :mrgreen:

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 16 úno 2012 00:17
od injaaa
takhle od podlahy ti to závidím... no mě to taky někdy nemine ale ještě s tím počkám :cool a držím palce a ti to jde od ruky :yes

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 16 úno 2012 00:28
od PavelU
matooo píše:tak se za mne primluv a ja ktemu vemu jeste kit na 2,8 obsah plus vacssi medzichladic. Snad to overdrive pak zvladne a neroztrhne ho :-))) Chtel jsem jeste rozvody od ZEUSA misto klinaku ozubene kola ale po tom co se resi ve svete a na forech mam strach :hmm:
A nebude lepší tam dát jiný motor, třeba nějakou V8... :Pohoda:

http://youtu.be/C1dQ729EFdI" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 16 úno 2012 06:31
od RudaK
PavelU píše: A nebude lepší tam dát jiný motor, třeba nějakou V8... :Pohoda:

http://youtu.be/C1dQ729EFdI" onclick="window.open(this.href);return false;
:yes

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Napsal: 16 úno 2012 07:25
od Acon
myslím, že väčšinu odrádza enormne vysoká spotreba a tým nutnosť často navštevovať čerpačky. A ak niekto vyrazí do RO alebo Albánska, tak to aby bol ovešaný bandaskami s palivom.

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

Napsal: 16 úno 2012 09:12
od injaaa
Jsem tu V8 zvazoval, ale je to docela velka rozdelavka a pro me nejvetsi problem nejista legalizace prestavby..

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

Napsal: 16 úno 2012 09:20
od visby
injaaa píše:Jsem tu V8 zvazoval, ale je to docela velka rozdelavka a pro me nejvetsi problem nejista legalizace prestavby..
podla mna dobre spravena 300ka alebo td5ka vie s defikom alebo s diskoskou hybat dostatocne;-)

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

Napsal: 16 úno 2012 09:25
od MadTom
Já sem o V8 uvažoval už při koupi auta. Má to jedinej problém - dojezd. BUďto to dojezd mít nebude (ať na benzín nebo na plyn), nebo nebude kufr, takže věci na střechu a to zase zvyšuje spotřebu a snižuje dojezd. Na D2 se bohužel nedá dát nádrž na plyn místo rezervy. A i kdyby dala, nevím kam bych dal rezervu.
V8 a LPG si dovedu představit v dlouhým Defu (nejlépe 130), tam by se pořádné nádrže vešly.