Stránka 3 z 4
Napsal: 03 čer 2008 19:36
od karel
kudrnac píše:Defik se neumývá jenom výjmečně, když jde na technickou jinak je to zbytečné a když se podívám jak vypadá kryt převodovky co se týče záseků a rýhování tak si myslím, že je na správném místě. No těch pár kilo neuškodí a pořád je to lepší jak dát veliké gumy a těžké gumy například.
Právě ty velké gumy ti můžou dostat auto dostatečně vysoko abys nedosedl převodovkou na balvan, jde o priority
Předpokládám, že ty taky nejezdíš origo rozměr
Napsal: 03 čer 2008 21:03
od kudrnac
Na velké gumy je jednoduchá odpověd jsou těžké potom posiluješ unašeče, poloosy,diferáky a kde se to zastaví ? Proto jezdím normální kola a kupuji laciné normální náhradní díly.
Napsal: 03 čer 2008 21:51
od karel
kudrnac píše:Na velké gumy je jednoduchá odpověd jsou težké potom posiluješ unašeče, poloosy,diferáky a kde se to zastaví ? Proto jezdím normální kola a kupuji laciné normální náhradní díly.
Jo,každý má svou fylozofii
Napsal: 03 čer 2008 22:42
od kudrnac
Mám velkou spotřebu náhradních dílů.
Napsal: 03 čer 2008 23:09
od jantanen
tak to sem nepobral
To Kudrnac tak tohle je dobrej protimluv
kupuju lacine normalni dily , mám velkou spotřebu náhradních dílů
jestli ona v tom trochu nehraje roli cena
taky si na auto nekoupim něco extra drahýho kolikrát rovnice čim dražší tim lepší neplatí ale je nutný najít nějakej kompromis mezi kvalitou a cenou když koupíš šmejd tak ti ten díl brzo vodejde a pak máš velkou spotřebu náhradních dílů
na některých věcech se prostě šetřit nevyplácí
Napsal: 03 čer 2008 23:18
od RudaK
kudrnac píše:Mám velkou spotřebu náhradních dílů.
Jestli by to nechtělo s nohou k ortopedovi
Napsal: 03 čer 2008 23:48
od kudrnac
Chtěl jsem tím říct že kupuji standartní náhradní díly pokud možno origo LR ale nekupuji např. supr pevné poloosy a jiné vychytávky.
Napsal: 04 čer 2008 00:04
od Jarys
erik píše:
S tymi krytmi to nieje nutne prehanat... Ja som oddelal kryt prevodovky, pretoze sa mi spatne servisovalo auto- horsi pristup k z prednemu kardanu a jeho zadnemu krizu tzn horsi mazanie, rucna brzda- jej postelovanie... a tiez spatne chladenie LT 230 ...etc...
¨
No určitě každý v tomto tématu má svůj díl pravdy a názoru. Já chci většinou kompromis a zlatou střední cestu. Proto se mi líbí ten hodně děravý kryt převodovky od Asfiru. Tam by bláto ani přehřátí nemělo hrát velkou roli. Jen ty náklady na okopírování a výrobu budou docela masakr. Zkusím poptat ORD. I tak se mi jejich výrobky líbí, tak to třeba zvládnou.
Napsal: 04 čer 2008 06:23
od karel
kudrnac píše:Chtěl jsem tím říct že kupuji standartní náhradní díly pokud možno origo LR ale nekupuji např. supr pevné poloosy a jiné vychytávky.
Ono jde opravdu spíš o jízdní styl, protože s citem se dá jezdit i s origo poloosami a pneu 33"!
PS: to je vše víc ke krytování podvozku nemám
Napsal: 04 čer 2008 06:50
od jantanen
To Jarys.
tak sem koukal na ten kryt převodovky vod ASFIRU
dle mého odhadu to ORD zmáknou bez problému
akorát mi ten kryt příde trochu moc děravej myslim že trochu zredukovat ty díry by jen prospělo hlavně v pevnosti
až ho budeš potřebovat tak zavolej Jitce Veselý na 604 237 830 těhle 14 dní by měli mít trochu volnějc tak by to neměl bejt problém
Napsal: 04 čer 2008 08:54
od erik
jantanen píše:To Jarys.
tak sem koukal na ten kryt převodovky vod ASFIRU
dle mého odhadu to ORD zmáknou bez problému
akorát mi ten kryt příde trochu moc děravej myslim že trochu zredukovat ty díry by jen prospělo hlavně v pevnosti
až ho budeš potřebovat tak zavolej Jitce Veselý na 604 237 830 těhle 14 dní by měli mít trochu volnějc tak by to neměl bejt problém
Ty diry bych neredukoval. Nejsou tam pro paradu, ale pro chlazeni a toho blata tam na plnem plechu byva okolo 30kg- mam takovy...
Re: Kryty a ochrana podvozku?
Napsal: 28 pro 2010 16:09
od marek sk,lm
oprasim tutu temu.
Nestretol som sa s takymto riesenim ,respektive pouzitim materialu.
To co vidite na foto je rozbabrane kurenarske "varne dno" ,alebo presnejsie zaslepka na kurenarsku ruru vacsieho priemeru.
Cuduj sa svete paradne pasuje na diferaky na D1 ,isto aj na def. (predok) ,.....treba len spravnu velkost.
Myslim ze to stalo nejakych 15 eur? (mozno origo kryt stoji 1ks 20eur ? no my ,co si radi robime vsetko sami
)
treba ho trocha zrezat a navarit pasovinu dookola ,lebo je jemne mensi ako samotny kryt difu a urobit usi na stiahnutie srobou na vrchu.Celkom elegantne nie?
Matros je dobry asi 6mm hruby , a hlavne ma dobre tvary.Trocha mi nevisiel tvar ,no inak som (dakedy budem ,ked dokoncim) spokojny.
Re: Kryty a ochrana podvozku?
Napsal: 28 pro 2010 16:15
od Jenda
Otazkaje,kolik te to bude stat casu a penez.Tenhle kryt v pozinku je nekde tusim okolo 700kc a pasuje squele
Jinak ale napad dobry
H.
Re: Kryty a ochrana podvozku?
Napsal: 28 pro 2010 20:23
od Hubert
Mám to taky z varného dna. ale na kšeft bych to za ty prachy co se prodávají origo nedělal. Jeto varianta samodomo a levně.
http://offroadvysocina.cz/forumoff/down ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kryty a ochrana podvozku?
Napsal: 17 led 2011 10:11
od Wobl
Koupil jsem od Eliotta tenhle kryt difu. Potrebuju delsi srouby nebo staci ty co tam jsou? Diky
Re: Kryty a ochrana podvozku?
Napsal: 25 zář 2011 18:25
od brudr
Daji se nejak vyndat ty plastovy uchytky co drzi polastovy prahy bez poskozeni,nebo se to musy vyrvat a dat tam novy
Re: Kryty a ochrana podvozku?
Napsal: 25 zář 2011 19:04
od Acon
ja som ich vybral všetky bez poškodenia úplne v pohode
Re: Kryty a ochrana podvozku?
Napsal: 25 zář 2011 19:25
od brudr
Tak tady sem to uteklo
noooo a jak se ti to povedlo,jestly vono to neni na DI a DII trosku jiny
Re: Kryty a ochrana podvozku?
Napsal: 25 zář 2011 19:34
od Acon
všetky sú síce plastové, no so závitom a na krížový šrobovák.
Re: Kryty a ochrana podvozku?
Napsal: 25 zář 2011 19:36
od brudr
Tak na DI je bez zavitu