Student Racing Team - RRC 3,9

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#21 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2012 23:31

teslo píše:do automatu a borgwarner-u ide IID
pokial to ma byt crosscountry, tak by som nechal borgwaner. Budes mat o starost menej s radenim uzavierky.
Zamyslel by som sa nad lepsim chladenim automatu.

Myslim si, ze ABS je fajn vec,ale seriove ABS (kompresor) asi uvaris.
Chladene a drazkovane kotuce asi nebudu naskodu - nato boli vymyslene.

nezabudni na spravne nastavene dorazy - budes ich potrebovat velmi casto:)
do rychlostnych zavodov by som asi nechal oba stabilizatory. Moj Range bol s nimi neskutocny, ale to bolo na ceste.

silenbloky na motor a prevodovky budu dostavat poriadne dotela. Urcite by som ich preventivne vymenil pred prvym zavodom a podla toho ci vydrzia prvy zavod by som riesil bud vymeny standardnych, alebo nejake prepracovanejsie (typovo ako ponuka QT serivces).

Na chladenie by som pouzil vykonne elektricke ventilatory namiesto standardneho pohananeho remenom. Bud zapojene cez termostat, alebo pri zavodaku natvrdo pri starte - tu je moznosti kopec...

Drzim palce :yes
ja myslim ze nejlepsi by bylo mit porad uzavrenou mezinapravu

chlazeni automatu, napada me jedine dat na pridavnou prevodovku takovou tu vanicku ktera zvetsi objem oleje a tim i trochu zlepsi chlazeni

dorazy jsou poreseny a stabilizatory ja ted ani nevim jestli tam jsou

na chlazeni bude vrtule na viskospojku plus dva elektricke ventilatory z klimy na vypinac
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7827
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#22 Příspěvek od Sláma Karel » 26 úno 2012 23:52

Jak psal Teslo, tu mezinápravu vůbec neřeš. Ta co tam je funguje super. Nebo to řeš až se to podělá.
A tím chlazením myslel automat. Zvětšit chladič nejlépe. :idea:
Na chlazení mezinápravy se vykašli úplně. To je akorát teď nějaký hit tady na Foru. Možná je to dobré do Afriky, ale tady v místních podmínkách je to podle mého k ničemu. Možná to pomůže na dálnici. Já to nikdy neměl a nikdy mi neodešla mezináprava, natož kvůli tomu, že by se přehřívala. :wink:
Řeš differáky, tam máš problém. :Ja blb:

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#23 Příspěvek od Miky_CZ » 27 úno 2012 07:22

Sláma Karel píše:Jak psal Teslo, tu mezinápravu vůbec neřeš. Ta co tam je funguje super. Nebo to řeš až se to podělá.
A tím chlazením myslel automat. Zvětšit chladič nejlépe. :idea:
Na chlazení mezinápravy se vykašli úplně. To je akorát teď nějaký hit tady na Foru. Možná je to dobré do Afriky, ale tady v místních podmínkách je to podle mého k ničemu. Možná to pomůže na dálnici. Já to nikdy neměl a nikdy mi neodešla mezináprava, natož kvůli tomu, že by se přehřívala. :wink:
Řeš differáky, tam máš problém. :Ja blb:

K :dance
jak teda resit diferaky, krome toho zavareni zadniho, co tam vzdycky odejde?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#24 Příspěvek od teslo » 27 úno 2012 08:43

Miky_CZ píše: jak teda resit diferaky, krome toho zavareni zadniho, co tam vzdycky odejde?
.
u standardneho 2-pinoveho difu najprv vnutro. Takze bud zavarit, alebo spevnit (4-pinovy otvoreny, ARB, Truetrac a pod..)

No a potom tanierove kolo s hruskou. To ale nieje tak nachylne, ale malu zbierku uz doma mame - i ked vo vacsine pripadov to bolo idiotizmom cloveka, ktory tie diferaky skladal. Odkedy si diferaky robime sami, tak je to zatial bez problemov...
Toto pomaha riest tzv. diff peging.

Pokial tam nebudes rvat nejake obludne velke kolesa, tak riziko rapidne znizujes. Bude to zaroven zivsie a bude to lepsie brzdit.
A teraz ma napada vymena brzdicov z defika 110 - ma o nieco vacsie brzdice. Nad tym uzavujem aj ja...ale ja si rad veci komplikujem, takze moja vymena by bola takpovediac nestandardna.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#25 Příspěvek od Miky_CZ » 27 úno 2012 08:50

teslo píše:
Miky_CZ píše: jak teda resit diferaky, krome toho zavareni zadniho, co tam vzdycky odejde?
.
u standardneho 2-pinoveho difu najprv vnutro. Takze bud zavarit, alebo spevnit (4-pinovy otvoreny, ARB, Truetrac a pod..)

No a potom tanierove kolo s hruskou. To ale nieje tak nachylne, ale malu zbierku uz doma mame - i ked vo vacsine pripadov to bolo idiotizmom cloveka, ktory tie diferaky skladal. Odkedy si diferaky robime sami, tak je to zatial bez problemov...
Toto pomaha riest tzv. diff peging.

Pokial tam nebudes rvat nejake obludne velke kolesa, tak riziko rapidne znizujes. Bude to zaroven zivsie a bude to lepsie brzdit.
A teraz ma napada vymena brzdicov z defika 110 - ma o nieco vacsie brzdice. Nad tym uzavujem aj ja...ale ja si rad veci komplikujem, takze moja vymena by bola takpovediac nestandardna.
na radu karla budou mensi kola i kdyz nevim jestli 205/80 neni zas moc malo?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#26 Příspěvek od visby » 27 úno 2012 09:03

Sláma Karel píše:Na chlazení mezinápravy se vykašli úplně. To je akorát teď nějaký hit tady na Foru. Možná je to dobré do Afriky, ale tady v místních podmínkách je to podle mého k ničemu. Možná to pomůže na dálnici. Já to nikdy neměl a nikdy mi neodešla mezináprava, natož kvůli tomu, že by se přehřívala. :wink:
mne neslo pri vymene o teplotu, ale o to, ze tam mam o liter viac oleja a ma co vytekat;-)

inak miky drzim palce! bude to raketa!

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7827
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#27 Příspěvek od Sláma Karel » 27 úno 2012 09:13

visby píše:
Sláma Karel píše:Na chlazení mezinápravy se vykašli úplně. To je akorát teď nějaký hit tady na Foru. Možná je to dobré do Afriky, ale tady v místních podmínkách je to podle mého k ničemu. Možná to pomůže na dálnici. Já to nikdy neměl a nikdy mi neodešla mezináprava, natož kvůli tomu, že by se přehřívala. :wink:
mne neslo pri vymene o teplotu, ale o to, ze tam mam o liter viac oleja a ma co vytekat;-)

inak miky drzim palce! bude to raketa!
Jo to má smysl :mrgreen: podle mě to je ten správný důvod se tím zabývat, ale řešit teplotu mi přijde zbytečný.


To Miky. V pátek budeme mít dost času to probrat. Je to přesně jak píše Teslo. A při těch standardních kolech a dobře nastavené vůli hruška talíř to vydrží. Ten satelitový koš (spíš osička) to už je horší. Ale čím víc originál kola tím větší šance, že to vydrží.
Se zeptej Pešlíka, kolik jich udělal :mrgreen: na závodech. Podle mě to nedokáže ani spočítat.

Akorát vyfoť prosím obě nápravy z boku (naboje a kloboučky od poloos) ať víme co tam máš za nápravy.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#28 Příspěvek od Miky_CZ » 27 úno 2012 09:21

Sláma Karel píše:
Jo to má smysl :mrgreen: podle mě to je ten správný důvod se tím zabývat, ale řešit teplotu mi přijde zbytečný.


To Miky. V pátek budeme mít dost času to probrat. Je to přesně jak píše Teslo. A při těch standardních kolech a dobře nastavené vůli hruška talíř to vydrží. Ten satelitový koš (spíš osička) to už je horší. Ale čím víc originál kola tím větší šance, že to vydrží.
Se zeptej Pešlíka, kolik jich udělal :mrgreen: na závodech. Podle mě to nedokáže ani spočítat.

Akorát vyfoť prosím obě nápravy z boku (naboje a kloboučky od poloos) ať víme co tam máš za nápravy.

K :dance
vyoftim az u toho budu ale mely by to uz byt 24-drazove poloosy
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3302
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#29 Příspěvek od Luboš M. » 27 úno 2012 10:07

Miky konečně je tady někdo stejně střelenej jak já :lol: Přeji ať se dílo zdaří a nezapomeň na nádrž. Určitě bych udělal nějakou dvouplášťovou a pořešil panceřové vedení paliva. Bezpečnost je důležitá!!!
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#30 Příspěvek od Tonny » 27 úno 2012 10:58

Luboš M. píše:Miky konečně je tady někdo stejně střelenej jak já :lol: Přeji ať se dílo zdaří a nezapomeň na nádrž. Určitě bych udělal nějakou dvouplášťovou a pořešil panceřové vedení paliva. Bezpečnost je důležitá!!!
teď nevím jestli sem mam cítit uraženě nebo ne :chuckle
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#31 Příspěvek od Miky_CZ » 27 úno 2012 11:11

Luboš M. píše:Miky konečně je tady někdo stejně střelenej jak já :lol: Přeji ať se dílo zdaří a nezapomeň na nádrž. Určitě bych udělal nějakou dvouplášťovou a pořešil panceřové vedení paliva. Bezpečnost je důležitá!!!
vedeni paliva bude nove, uvidime na kolik prijde pancerove.

nadrz nevim asi nechame origo a zespod ji nejak zakrytujem
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3302
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#32 Příspěvek od Luboš M. » 27 úno 2012 11:21

Tonny píše:
Luboš M. píše:Miky konečně je tady někdo stejně střelenej jak já :lol: Přeji ať se dílo zdaří a nezapomeň na nádrž. Určitě bych udělal nějakou dvouplášťovou a pořešil panceřové vedení paliva. Bezpečnost je důležitá!!!
teď nevím jestli sem mam cítit uraženě nebo ne :chuckle

No jasně že neeeee :mrgreen: , ty jsi taky stejnej magor :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :hand
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#33 Příspěvek od DjALF » 27 úno 2012 12:48

Miky držím palce a ve Šternberku budu mít aspoň komu fandit :rofl
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#34 Příspěvek od brudr » 27 úno 2012 13:32

To je super,ses rapl.Kolikatyho to v tom Sternberku je :idea: :?: :Sorry: ze bych taky dojel podporit :muscle :dance
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#35 Příspěvek od RudaK » 27 úno 2012 13:46

brudr píše:To je super,ses rapl.Kolikatyho to v tom Sternberku je :idea: :?: :Sorry:
Za chvilku : http://www.offroadmaraton.cz/kalendar.html" onclick="window.open(this.href);return false; Jestli to stihnou,tak klobouk dolu.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#36 Příspěvek od teslo » 27 úno 2012 14:43

To je az za mesiac... :shock:
Neviem ake maju chalani zazemie, ale pokial mozu pracovat v teplucku a aj po veceroch, tak je to v pohode.
Ked budu makat, tak to stihnu v pohode s rezervou.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#37 Příspěvek od Miky_CZ » 27 úno 2012 14:56

no nejvic to ted zalezi na tech znamych co delaji ram, pokud to oni nestihnou tak s tim neudelame nic
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 735
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#38 Příspěvek od papavel.k » 27 úno 2012 15:16

držím palce Miky :yes
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#39 Příspěvek od will.26 » 27 úno 2012 15:23

sice nevím jak bych pomohl ale držím palce :yes

omar
Příspěvky: 2719
Registrován: 15 črc 2008 21:30
tel.: 736769704
auto: Discovery TD5,F2
Bydliště: kousek od Nového Jičína

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#40 Příspěvek od omar » 27 úno 2012 19:27

Jak jses na tom se sponzorama?????

Odpovědět