Student Racing Team - RRC 3,9

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#81 Příspěvek od Miky_CZ » 22 bře 2012 22:18

Sláma Karel píše:Miky rikam ti to uz po ste. Tlumice a takove podobne veci neres. Toho ti dam vagon. Jenom proste prijed. Porad rikas ze to nestihas, tak ted po vikendu bodes muset, aby to nebylo zase na posledni chvili.

Takze nejedete?

pisu z tel a to je pekne na :moon

K :dance
makame porad ale nestihnem to, takze nejedem, po vikendu vezmem auto a prijedem :wink:

udelame to poradne, vsechno rozmontovat, vycistit, vymenit, smontovat
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7827
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#82 Příspěvek od Sláma Karel » 22 bře 2012 22:25

nebylo by lepsi ted v nedeli. Byl by vic klid.
Do rumunska jsem nakonec nejel :cry:

Co Anglie pristi vikend nechces jet s nama na burzu?

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3302
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#83 Příspěvek od Luboš M. » 22 bře 2012 22:54

Sláma Karel píše:nebylo by lepsi ted v nedeli. Byl by vic klid.
Do rumunska jsem nakonec nejel :cry:

Co Anglie pristi vikend nechces jet s nama na burzu?

K :dance
Karle jestli tam bude někde Mach 5, jeden bych potřeboval na rezervu. nejlépe vč. MT 205/16, dik
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#84 Příspěvek od Mirko » 23 bře 2012 09:27

Ohledně čerpadla v nádrži: Je připojené přes relátko - je to relátko nejblíže středu pod sedadlem spolujezdce. Nebo u tebe spíše bylo :mrk Je kovově stříbrné s červenou čárou napříč (těch tam ale jsou dva) Natvrdo to připojit opět nemám vyzkoušené. Nikde tam žádný měření tlaku pro ECU není, které by řeklo čerpadlu během jízdy "teď vypni". Když otočíš klíčkem ale nestartuješ, tak slyšíš jak čerpadlo natlakuje - pak to relátko vypne přívod po pár vteřinách. Je teoretický možné, že čerpadlo vypíná, pokud sjíždíš na volnoběh z kopce, tzn. že potenciometr klapky sání pozná, že je zavřená klapka a zároveň tzv road speed transducer, který hlasí ECU rychlost, kterou jedeš, pozná, že jedeš. V tu chvíli vlastně vypíná přívod paliva do komor a je možné že tím pádem i čerpadlo (anebo jenom na vstřikovačích)
Další věc která umí vypnout čerpadlo, tudíž je na něj nějak napojené, je bezpečnostní spínač, ten je pod sedadlem řidiče: černá krabice asi jako od cigaret s tlačítkem navrchu, který má za úkol poznat, že jsi účastníkem dopravní nehody a vypnout přívod paliva. To tlačítko je na červeném "šoupátku". Popravdě si myslím, že by ti to mohlo v praxi dělat problémy, tím, že ti to vypne po nějakým skoku, nevím jak je to citlivé.
Je asi opravdu nutné si to nastudovat dle elektrických schémat anebo:
http://www.ebay.co.uk/itm/Weber-500-Car ... _1714wt_77" onclick="window.open(this.href);return false;
a je klid. Jeden účastník Classic Meets měl na své 3,9 normálně naimplementované karbecy z 3,5-ky, tuším SU-čka a pochvaloval si to.
Mirko

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#85 Příspěvek od teslo » 23 bře 2012 22:20

Pokial nebudes menit riadiacu jednotku motora, tak by som zachoval komplet elektriku okrem imobilizeru a toho crash senzoru co spomina Mirko. To by som urcite vyhodil. Palivove cerpadlo v nadrzi tlaci stale (pokial je nastartovane). Potrebny tlak v sustave udrziava regulator tlaku paliva na vedeni pri vstrekovacoch (je ovladane podtlakom).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#86 Příspěvek od Miky_CZ » 26 bře 2012 11:11

Mirko, Teslo, moc dekuji oboum, chyba byla opravdu v tom crash spinaci

kompletni abs je venku a uz je naimplantovany brzdovy valec s posilovacem z range bez abs, timto moc dekuji karlovi :yes :yes :yes

dale tu nekdo pouzil pro chlazeni automaticke prevodovky chladic od klimatizace, tak bych rad zjistil vic info a nemuzu to najit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#87 Příspěvek od eliott » 26 bře 2012 12:26

Dej tam chladič automatu z P38, asi bych ho někde našel. A měl bych zálem o to staré ABS, jestli je tam i čerpadlo.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#88 Příspěvek od Mirko » 26 bře 2012 13:25

A není to řešení s tím chladičem klimy náhodu lepší, jestli to teda funguje? Ten chladič od převodovky sedí normálně dole před "hlavním" chladičem a je tam dost na ráně.
Obrázek
ta "chluapatá trubka" která je i před výtuží před chladičem na tomto obrázku. K ní vedou zespodu ty dvě trubky.
Ten z P38 vypadá opravdu mnohem "betálněji":
Obrázek

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#89 Příspěvek od Miky_CZ » 26 bře 2012 14:04

Mirko píše:A není to řešení s tím chladičem klimy náhodu lepší, jestli to teda funguje? Ten chladič od převodovky sedí normálně dole před "hlavním" chladičem a je tam dost na ráně.
Obrázek
ta "chluapatá trubka" která je i před výtuží před chladičem na tomto obrázku. K ní vedou zespodu ty dvě trubky.
Ten z P38 vypadá opravdu mnohem "betálněji":
Obrázek
tak ten z te p38 vypada dobre, problem toho chladice klimy vidim v tom ze zakryva cely chladic motoru, tak aby zas nevaril motor
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#90 Příspěvek od Miky_CZ » 26 bře 2012 14:05

eliott píše:Dej tam chladič automatu z P38, asi bych ho někde našel. A měl bych zálem o to staré ABS, jestli je tam i čerpadlo.
čerpadlo tam je ale už to mam nachystano pro karla
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#91 Příspěvek od eliott » 26 bře 2012 14:15

Miky_CZ píše:
eliott píše:Dej tam chladič automatu z P38, asi bych ho někde našel. A měl bych zálem o to staré ABS, jestli je tam i čerpadlo.
čerpadlo tam je ale už to mam nachystano pro karla

:evil: :ty jeden...:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#92 Příspěvek od Tonny » 09 dub 2012 23:40

Miky tak kdy konečně vyrazíte na závody? aby si funclub udělal čas :mrk
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#93 Příspěvek od Miky_CZ » 09 dub 2012 23:46

na morave budou zavody prvni vikend v cervnu, ted sme makali cely vikend a uz sme se pomalu dostali z faze rozebirani do faze skladani, fotky dodam zitra
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7827
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#94 Příspěvek od Sláma Karel » 10 dub 2012 00:02

No a kdy konečně přijedeš?

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#95 Příspěvek od Miky_CZ » 10 dub 2012 09:35

Sláma Karel píše:No a kdy konečně přijedeš?

K :dance
myslel sem ze to pripadne spojim s road show v moste ale ty jsi o vikendu pravdepodobne na tisovci ne?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7827
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#96 Příspěvek od Sláma Karel » 10 dub 2012 09:50

No vypadá to že jo. Tak přijeď dřív, ve čtvrtek odpoledne. K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#97 Příspěvek od Miky_CZ » 10 dub 2012 20:55

Karle promin ale mam ve ctvrtek zkousku, a do pristiho tydne musim odevzdat na korekci bakalarku, nevim kde mi hlava stoji :cry:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#98 Příspěvek od Miky_CZ » 12 dub 2012 16:57

takze o uplynulem vikendu se natahaly brzdy, dex rozpohyboval trmeny
nahodil se brzdovy valec s posilovacem z range bez abs... timto moc dekuji karlovi
byl to docela orisek, protoze bud nepasoval brzdovy pedal nebo plynovy ale nakonec se povedlo
vyndaly se vsechny okna, a dalsi zbytecnosti
na ramu sme si jeste vymysleli vzpery predniho ramu kolem okna takze zbyvaji jeste dovarit tyto vzpery
pomalu se zacina cistit elektrika, dozadu uz vedou pouze kabely k cerpadlu a svetlam, vse popsano a nachystano na pripojeni
vyvarila se podlaha a prahy
je hotovy zadni naraznik
predni zbyva akorat svarit ale cockem nejak nejde varit kdyz moc fouka, no vic napovi fotky
Přílohy
IMG_0436.JPG
IMG_0435.JPG
IMG_0432.JPG
IMG_0431.JPG
IMG_0429.JPG
IMG_0428.JPG
IMG_0427.JPG
IMG_0425.JPG
IMG_0424.JPG
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4171
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#99 Příspěvek od low » 12 dub 2012 18:09

perfektni prace. Ten Lumir vypada nejak divne :-)
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#100 Příspěvek od will.26 » 12 dub 2012 18:16

jestlipak on se toho moc nenadýchal :mrgreen:

Odpovědět