Stránka 1 z 4

Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 31 říj 2007 14:26
od keso
Dnes som s hrozou zistil ze mi tecie ACE - aktivne stabilizatory. Olej tecie cez tlakovu hydraulicku trubku na mieste kde vchadza do rozdelovacieho bloku - kocky.

Neriesili ste niekedy niekto tento problem ? CO sa s tym da urobit ? Celu "kocku" za 50000 sa mi menit nechce.

Napsal: 31 říj 2007 14:59
od karel
Vyřešit balíčkem z Anglie nebo sehnat z bouraného auta.Těch 50tisíc je předpokládám značkové zastoupení!

ACE další z mnoha vymožeností co se mohou pos..t :roll:

Napsal: 31 říj 2007 15:43
od keso
VIem ze existuje sada tesneni na kazdu trubku ktora ide do bloku ACE, ktora je na narazacom trni, obj. cislo RVW100010.

Premyslam ako vylestit otvory pre trubky v hlinikovom tele bloku ACE.

Kamos mal podobny problem a vymena tesnenia mu nepomohla, teraz jazdi bez ACE, za cerpadlom ACE ma spraveny bypass.

Napsal: 31 říj 2007 16:01
od discover
Nekam se ztratila puvodni zpravicka. Je to i muj problem zatim primo "netece", ale roni ovrem v manzete pistu u PP kola. Takze budu sledovat, a objednavat novy pist, prip. resit utesneni. Skoda, ze nemam cas sedet u netu. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 31 říj 2007 16:16
od eliott
Takže, kupovat jakoukoli sadu originál těsnění považuji na vyhazování peněz, zažil jsem si s tím své, po asi 50ti hodinách laborování jsem zvolil drastickou, nicméně jedinou účinnou variantu, a sice předělat výstupy z kostky na klasichý systém spojování hydraulického potrubí. Práce jak na kostele, ale vyřešeno jednou pro vždy...

Napsal: 31 říj 2007 16:34
od keso
eliott píše:Takže, kupovat jakoukoli sadu originál těsnění považuji na vyhazování peněz, zažil jsem si s tím své, po asi 50ti hodinách laborování jsem zvolil drastickou, nicméně jedinou účinnou variantu, a sice předělat výstupy z kostky na klasichý systém spojování hydraulického potrubí. Práce jak na kostele, ale vyřešeno jednou pro vždy...
Co myslis klasicky system spojovani hydraulickeho potrubi ? Navrtat do bloku zavit na tlakovu hadicu (napriklad brzdovu) ktoru tam nasroubovat s medenou podlozkou, original trubku z ace urezat, dat matku, nalisovat osadenie a matkou pritiahnut tlakovu hadicu ?

Ak ano ako dlhe hadice a akeho priemeru si pouzil ? Pozuil si to na vsetkych 6 trubiek z ace ? Vies pls poslat blizsie info ?

Napsal: 31 říj 2007 18:00
od Admin
Těsnění funguje pouze s novou hadicí.

Re: Tecie ACE

Napsal: 31 říj 2007 18:01
od Admin
keso píše:.... Celu "kocku" za 50000 sa mi menit nechce.
Jinak nový rozdělovací blok stojí 20500,- s DPH
Originál LR 26800,- s DPH

Napsal: 31 říj 2007 18:10
od keso
Admin píše:Těsnění funguje pouze s novou hadicí.
Hadicou si myslel tie tlakove trubky co idu do bloku ?

Napsal: 31 říj 2007 18:22
od Admin
keso píše:Hadicou si myslel tie tlakove trubky co idu do bloku ?
Áno

Napsal: 31 říj 2007 18:24
od keso
Aha, takze tadialto cesta nevedie. Sucastou noveho bloku su aj sady tesneni ? Resp. s novym blokom sa musia menit tiez tie trubky ?

Napsal: 31 říj 2007 21:26
od eliott
No aby to fungovalo, tak by asi musely být všechny hadice - trubky nové.

Postup je následující...

Hlinihový blok se musí upravit na fréze - zalícovat plochu se vstupními otvory.

Vyříznout závity na zašroubování ocelových redukcí - vzhledem k tomu, že se šroubují do hliníku, netřeba ani těsnící podložky- našroubovat redukce.

Jemným šmirglem odsranit povrchovou úpravu trubek až na kov, zkrátit trubky dle potřeby a nasunout převlečnou matku a těsnící kroužek.

Nasunout trubky do redukcí a utáhnout...

Napsal: 31 říj 2007 22:14
od keso
takze ocelova redukcia ma dva vonkajsie zavity, na jednej strane ten co sa nasroubuje do novovyrezaneho zavitu v bloku ACE a na druhej strane zavit, na ktory sa navlecie a naskrutkuje prevlecna matka s trubkou ?

Nemas nahodou vykres tej redukcie ?

Napsal: 31 říj 2007 22:37
od eliott
Nemám, ale jsou to standardní díly používané v hydraulických rozvodech. Tady jsem koupil vše potřebné http://www.glogar.com/

Napsal: 31 říj 2007 22:39
od eliott
šroubení je podobné jako jsou olejové vstupy do chladiče na starém TDi, nebo RRC

Napsal: 01 lis 2007 10:19
od jezbera ivan
Vsetky potrebne diely na tuto BASTLER verziu zozenies na www.hadice.sk. Maju tam vsetko co sa hadic a hydra tyka.

Napsal: 01 lis 2007 11:08
od eliott
No já bych spíš řekl, že bastler verze je ta originál... :mrgreen:

Napsal: 01 lis 2007 11:49
od keso
Eliott, este sa chcem spytat, menil si vsetkych 6 vstupov/vystupov do boxu ?

Ak som spravne pochopil, tak si nepouzil ziadnu hadicu, ale tlakovu trubku si nepevno priskrutkoval k ocelovej redukcii zasroubovnej do boxu. Nebojis sa ze sa trubka v spoji s redukciou skor ci neskor "uhybe" ?

Ja prave rozmyslam ze tam koli flexibilite spoju dam medzi blok a trubku kratku 10 cm ohybnu tlakovu hadicu, prave aby tlmila vzajomny pohyb pomerne dlhych tlakovych trubiek a rozdelovacieho boxu.

Napsal: 01 lis 2007 11:51
od eliott
Trubky jsou přidělané k rámu, nemají se co hýbat. Už to jezdí 3 roky bez problému...

Napsal: 01 lis 2007 12:03
od keso
ok, a posledna otazka, prerabal si vsetkych 6 prechodov z/do boxu, alebo len niektore ? ak nie vsetky tak ktore ?