KRYTOVÁNÍ PODVOZKU

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Krytování

#21 Příspěvek od Ken » 22 lis 2007 23:22

MOPADŽI píše: Ty ooooobrovitánské kryty tam má KEN :shock: . Asi jezdí převážně ve skalách :lol:
Poznáš :wink:
Přílohy
Takto to může začít...
Takto to může začít...
voda.JPG (69 KiB) Zobrazeno 7460 x
...a takto to může skončit
...a takto to může skončit
výsledek.JPG (105.79 KiB) Zobrazeno 7459 x
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od kudrnac » 23 lis 2007 16:09

FOR Ken nepromáčkl se ti ten kryt na převodovce, oproti ruční brzdě ? Mě jo už několikrát je to otřesny zvuk už jsem tam vyřezal otvor.

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Ken » 23 lis 2007 18:59

Pár ran to už schytalo, zatím to drží, je to 8mm duralu, tak by to snad mohlo něco vydržet. Trefil jsem akorát výfuk, ten už má nyní aerodynamický tvar. Každopádně nebýt toho plechu, možná bych už měl rozšklebenou převodovku. Někdy tě to na ten šutr hodí, ani nevíš jak.
Land Rover Defender 110 TD5

Návštěvník

Kryty

#24 Příspěvek od Návštěvník » 24 lis 2007 23:50

Takže to mám doopravdy očem přemýšlet 8) Je to tedy proti šutrákům. A co jak píše Dano s tím "přicucnutím" v bahně :?: Myslím, že na tom taky něco je :roll: , akorát definovat co je příhodnější :?

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Kryt

#25 Příspěvek od MOPADŽI » 24 lis 2007 23:52

To byl já :wink: Přílišná horlivost po odpovědi :P
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Kryt

#26 Příspěvek od DanoDEF » 25 lis 2007 00:15

MOPADŽI píše:To byl já :wink: Přílišná horlivost po odpovědi :P
no blato byva castelsie... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#27 Příspěvek od Kangaroo » 25 lis 2007 11:17

Kryt podvozku nepodceňovat!! Ten kamínek na foto nebyl v té trávě vidět. Auto ho vyoralo a zastavilo se téměř na fleku. Nebýt předního krytu, nechci se domýšlet co se mohlo všechno zohýbat/rozlámat. Mimochodem stalo se to v kopcích na Ukrajině.
Přílohy
Kamínek
Kamínek
kamenm.jpg (91.25 KiB) Zobrazeno 7373 x

BigTwin Jirka

#28 Příspěvek od BigTwin Jirka » 25 lis 2007 14:55

Mám jen kryty na diferenciálech (pro jistotu i vzadu) a cítím se lépe, když jedu ve vysoké trávě. Párkrát jsem si s nimi cinknul, ale takový šutr jsem naštěstí nevyoral.

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Kryty

#29 Příspěvek od MOPADŽI » 27 lis 2007 15:22

Ty šutry jsou tedy pěkně zákeřný 8) S pařezama to bude obdobné :( Mě se stalo, při couvání v lese z prudkého kopce, kdy jsem se potřeboval otočit a nebylo moc placu na manévrování, že jsem musel counout do keře. Tam byl ale pařízek, což jsem zjistil samozřejmě až když jsem šlápl na brzdu a nic :shock: . Brzdová trubka od levého zadního kola visela bezvládně pod autem :? Takže na to taky bacha :!: Při couvání není brzdová trubka nijak krytá a vede přímo po zadní straně nápravy. Přemýšlím tedy, že bych je nějak zakrytoval, abych se tomuto příště vyhnul :oops: Kryty na brzdové trubky jsem na netu nikde neobjevil a ani zde ve fóru se o nich nikdo zatím nezmiňoval :roll:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#30 Příspěvek od Jenda » 01 pro 2007 13:13

Ja bych se jen pripojil s dotazem o cenach.Koukal jsem se na Paddock a tam ceny krytu podvozku z al. nevychazeji nejhur,tak by me zajimalo jestli uz i u nas nekdo nahodou nezacal s vyrobou a pripadne jake jsou ceny.
Protoze tam krom original kryti-nekryti nemam stale nic ,zacal bych zatim
krytem rizeni,spojovacky a diferaku(obou).
Dik , Honza

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Kryty

#31 Příspěvek od MOPADŽI » 02 pro 2007 22:58

Mrkni tady na fóru do shopu. Admin tam má kryt řízení za dobré kačky. Je také vzhledný a dostatečně odolný - AL 8mm :D
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Kryty

#32 Příspěvek od erik » 03 pro 2007 00:57

MOPADŽI píše:Mrkni tady na fóru do shopu. Admin tam má kryt řízení za dobré kačky. Je také vzhledný a dostatečně odolný - AL 8mm :D
Co je dostatecne odolny? :D :D
Ja jsem esne po montazi jiz druheho krytu zapadl v povodni v lese a navijakem jsem se vytahoval. Pred krytem jsem mel parez, ktery v te vode nebyl videt a navijak predvedl svou silu a kryt sel pryc i se spojovackou... Ted tam je ten stary , ale spojovacku jsem dal zesilenou...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#33 Příspěvek od Jarys » 14 pro 2007 00:55

Kryty diferenciálů mám. Ale chtěl bych pokračovat krytem řízení a dále převodovkou. Na té jsem jednou zůstal viset a už je vyměněná. A to nebyla levná sranda.
Teď ale ten dotaz. Když objednám nějaký seriově vyráběný kryt řízení. Nevadí, že mám ARB nárazník a zvíšený pdvozek? Počítám s tím, že výrobce asi vychází ze sériovky. Bude mi potom ten třeba ASFIR k něčemu. Nebo tam vznikne nějaké hluché či dokonce nevhodné místečko mezi nárazníkem a krytem????
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Kryt

#34 Příspěvek od MOPADŽI » 16 pro 2007 10:49

Podle mě by to nemělo mít vliv na auto se zvýšeným podvozkem. Kryt řízení montuješ na přední část rámu, tedy na "kostru" auta. "Zvedáním" auta oddaluješ nápravy právě od tohoto rámu, tzn. karoserie a rám zůstávají ve stejné poloze, jejich vzdálenost je pořád stejná. Žádné hluché místo mezi nárazníkem a rámem nehrozí. Zvednutím podvozku se ale více zranitelnější stává přední diferák, který je potřeba zakrytovat také, protože je na zvedlém autě první na "ráně" :roll:

Pro Erika - odolnost, no nemám takové zkušenosti jako ty :wink: , postupně k nim ale přicházím, tak uvidíme co kryt vydrží :roll: :lol:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od MOPADŽI » 16 bře 2009 19:00

Budu měnit kryt zadního diferenciálu. Původní plechový (materiál ocel 5mm+žárový zinek) budu dával dolů a nahradím ho pevnostním víčkem/krytem diferenciálu od ARB. Už ho mám doma. Kdyby měl někdo zájem o ten původní od Scorpion racing, bude volný, tudíž k prodeji :wink:
Přílohy
Pevnostní víčko difu od ARB
Pevnostní víčko difu od ARB
2-0750001-g.jpg (10.41 KiB) Zobrazeno 6474 x
Kry Scorpion racing k prodeji
Kry Scorpion racing k prodeji
defender-sel36.jpg (17.04 KiB) Zobrazeno 6474 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#36 Příspěvek od DanoDEF » 16 bře 2009 19:55

... uz to robi ARB aj na salisbury?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Luboš M. » 16 bře 2009 20:24

DanoDEF píše:... uz to robi ARB aj na salisbury?
Vždyť ten kryt je na salisbury, ne?
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Land Jirka » 16 bře 2009 20:55

MOPADŽI píše:Budu měnit kryt zadního diferenciálu. Původní plechový (materiál ocel 5mm+žárový zinek) budu dával dolů a nahradím ho pevnostním víčkem/krytem diferenciálu od ARB. Už ho mám doma. Kdyby měl někdo zájem o ten původní od Scorpion racing, bude volný, tudíž k prodeji :wink:
A co tam nechat oba dva
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#39 Příspěvek od DanoDEF » 16 bře 2009 21:10

Luboš M. píše:
DanoDEF píše:... uz to robi ARB aj na salisbury?
Vždyť ten kryt je na salisbury, ne?
zacali to robit na ine auta...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#40 Příspěvek od DanoDEF » 16 bře 2009 21:11

Land Jirka píše:
MOPADŽI píše:Budu měnit kryt zadního diferenciálu. Původní plechový (materiál ocel 5mm+žárový zinek) budu dával dolů a nahradím ho pevnostním víčkem/krytem diferenciálu od ARB. Už ho mám doma. Kdyby měl někdo zájem o ten původní od Scorpion racing, bude volný, tudíž k prodeji :wink:
A co tam nechat oba dva
...myslim, ze to nema vyznam
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět