Čínsky Range Rover
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Čínsky Range Rover
to je sila ze LAND WIND , to uz lepsie je AND OVER
klonuje sa vsetko, len sa obavam ci original versus klon pri tomto aute nebude kvalitou a spolahlivostou jedno a to iste
klonuje sa vsetko, len sa obavam ci original versus klon pri tomto aute nebude kvalitou a spolahlivostou jedno a to iste
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Re: Čínsky Range Rover
kvalitou to bude asi podobne ako cinska x5 https://www.youtube.com/watch?v=tPCAbsVvf0k
if it ain't broke, don't fix it
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Čínsky Range Rover
je toho vela:
https://www.youtube.com/watch?v=exISm5-aefQ
https://www.youtube.com/watch?v=exISm5-aefQ
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
-
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 03 zář 2009 12:01
- tel.: 739634575
- auto: noLR
- Bydliště: jak to jde, tak na rybách
Re: Čínsky Range Rover
Já bych ,,číňana" nepodceňoval. Za sebe mohu říct jen jedno - jak tak poslední dobou sleduji, co všechno se kolem mne šidí a na čem všem se šetří a ... co si za to prodejci nestydí říct - přicházím čínským výrobkům na chuť. Chce to jen umět vybírat a nemusí jít o kopie. Oni už se za nikoho ani schovávat nemusí.
btw: jinak oni kopírují i vlastní výrobky, viz telefony od Xiaomi, které se v samotné Číně kopírují a prodávají ...
Já mám jeden origoš a za 3 500,- peněz je na úrovni značkových mobilů v relacích 10 000,- +
Věřím, že i solidní auto by se tam nechalo koupit.
btw: jinak oni kopírují i vlastní výrobky, viz telefony od Xiaomi, které se v samotné Číně kopírují a prodávají ...
Já mám jeden origoš a za 3 500,- peněz je na úrovni značkových mobilů v relacích 10 000,- +
Věřím, že i solidní auto by se tam nechalo koupit.
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Čínsky Range Rover
ono by bol asi zaujimavy pohlad na crash test
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
-
- Příspěvky: 14984
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čínsky Range Rover
Bych to tam blbě neviděl - protože tak kopie je tam moc podobná, tak nejspíš vzali auto jako takové, rozřezali a okopírovali. Takže je to o tom, jak moc odrbali železo - tedy jeho kvalitu, a jak moc odrbali zpracování. Tomuhle postupu říkáme zrychlený vývoj.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- pooh
- Příspěvky: 707
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Čínsky Range Rover
v septembri som bol v Irane. tam auta su uplne ine ako u nas, bavoraka som tusim videl 2 dokopy za 3 tyzdne. vacsinou su tam domace auta - peugeot pars ( peugeot 405 ) a saba saipa ( stary kia pride sedan ). a potom vela novych aut tam vidno, ktore boli strasne povedome, len najaka malickost tam vacsinou nesedela ( napriklad podoba sa na Rav4, ale celkovo je mensie a zozadu uzsie, a podobne), a ked som isiel blizsie k tym, vzdy to boli cinske auta.
takze v azii uz su velmi rozsirene, tym padom vznika kriticka masa aut, kde uz pozbieraju vlastne skusenosti, financie potrebne pre dalsie kroky. okrem toho zaujimave bolo, ze neboli vyslovene skarede, vacsinou dalo sa travit ich vzhlad, ked nepozerame na to ze to su vacsinou kopie. dokonca niektore vacsie sedany boli vzhladovo az velmi dobre. pravda, moze byt ze do zahranicia dodavaju tie krajsie, po ktorych je dopyt a doma na cinskej pode to moze byt ine, ale ja by som ich neodpisal , mozu nas este prekvapit v buducnosti.
takze v azii uz su velmi rozsirene, tym padom vznika kriticka masa aut, kde uz pozbieraju vlastne skusenosti, financie potrebne pre dalsie kroky. okrem toho zaujimave bolo, ze neboli vyslovene skarede, vacsinou dalo sa travit ich vzhlad, ked nepozerame na to ze to su vacsinou kopie. dokonca niektore vacsie sedany boli vzhladovo az velmi dobre. pravda, moze byt ze do zahranicia dodavaju tie krajsie, po ktorych je dopyt a doma na cinskej pode to moze byt ine, ale ja by som ich neodpisal , mozu nas este prekvapit v buducnosti.
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- HARDYS
- Příspěvky: 114
- Registrován: 17 úno 2013 20:55
- tel.: 723728383
- auto: L R Di3OO
- Bydliště: PODĚBRADY
Re: Čínsky Range Rover
Měl štěstí že ten dynamit nebyl čínskejpetmic píše:kvalitou to bude asi podobne ako cinska x5 https://www.youtube.com/watch?v=tPCAbsVvf0k
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: 28 črc 2012 10:51
- tel.: +420 775347939
- auto: ex Range Rover P38
- Bydliště: Frýdek Místek
Re: Čínsky Range Rover
Jestli to není o tom, že né že by to neuměli, ale že to nechtějí dráž vyrobit.MadTom píše:Bych to tam blbě neviděl - protože tak kopie je tam moc podobná, tak nejspíš vzali auto jako takové, rozřezali a okopírovali. Takže je to o tom, jak moc odrbali železo - tedy jeho kvalitu, a jak moc odrbali zpracování. Tomuhle postupu říkáme zrychlený vývoj.
Na jednu stranu tam firma, kde pracuji, dodává z Česka výrobky pro tamní VW, protože tam je nedostatková vysokopevnostní ocel = asi to "železo" v jejich autech nebude opravdu nic moc.
Na druhou stranu teď kupujeme dost moderní kovotvářecí stroj a jeho německý výrobce to okomentoval, že se Evropa probouzí, protože jejich největší zákazníci jsou už roky v ČÍně...
Tak nevím, jestli to nebude spíše o tom, že jsou ty čínské auta shit, protože to tak Číňani chtějí kupovat a protože kvůli té malé Evropě to nebudou předělávat...
Když jsem byl v Brazílii, tak hlavní rozdíl, který v tamním autoparku byl oproti Evropě, bylo vnímání tříd. Ředitel továrny o 1000 zaměstnancích jezdil už solidním autem - Opel Astra. Auta kategorie Audi A6 jsem tam za celou dobu viděl dvě (z ambasád). Prostě to mají posunuté o dvě třídy níž. (jezdí tam z 90% evropské auta)
Jestli v té Číně to není taky tak.
Vyrobit to umí (vždyť dělají výrobky pro půlku světa), ale není na to trh, tak to holt nedělají.
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čínsky Range Rover
Trh bude vzdy reagovat na poptavku spotrebitele. To je stejne jako potraviny v cesku. Dokud budou lidi chtit kupovat srot pak ho retezec vzdy a rad doda - protoze ho proste a jednoduse proda. Misto masa prodavat kosti a mouku je prece neuveritelny uspech.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čínsky Range Rover
vyvinut a vyrobit kvalitne auto nie je len o konstrukcii, ale aj o materialoch, ako tu uz niekto spomenul a taktiez o vyrobnych procesoch. ak znacka nema zvladnute vsetky tieto faktory tak to auto bude proste nekvalitne, pripadne sa dostane vela chyb do pola...
a v cine dopyt po kvalitnych a premiovych autach je, prakticky pre kazdu premiovu znacku je momentalne cina najrychlejsie rastuci trh...
a v cine dopyt po kvalitnych a premiovych autach je, prakticky pre kazdu premiovu znacku je momentalne cina najrychlejsie rastuci trh...
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Čínsky Range Rover
ked som bol pred rokom na isty cas na Kube tak tam okrem starych amerík v roznom stadiu rozkladu(od totalne zachovalych az po uplne sroty) jazdi strasne vela cinskych aut,vlastne tam su iba ameriky(50 te roky),ruske auta a cinske ak je tam nejake audi alebo bmw tak to isto z nejakej ambasady...no a v par tych cinskych aut a autobusov som sa viezol, boli to kopie hyundaiov a kijí tak som si to trochu vsimal,okrem jedneho mali vsetky nabehane okolo 300 000km a motory vydavali hrozne zvuky a pachy (velmi nekvalitne palivo) ale fungovali,interier z tvrdych plastov bol umerne opotrebeny k tym kilometrom co mali namlatene (v tom jednom novom co som sa viezol bol strasny chemicky smrad) ....visby píše:vyvinut a vyrobit kvalitne auto nie je len o konstrukcii, ale aj o materialoch, ako tu uz niekto spomenul a taktiez o vyrobnych procesoch. ak znacka nema zvladnute vsetky tieto faktory tak to auto bude proste nekvalitne, pripadne sa dostane vela chyb do pola...
tymto som chcel povedat ze by som tych cinanov rozhodne nepodcenoval podla mna auta robit (kopirovat) vedia a ze niesu nasraní este v EU tak zato mozu urcite dane, clo a tie protikopirovacie zakony
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čínsky Range Rover
ked ma auto 300tisic a motor vydava hrozne zvuky, pachne a interier je zjavne opotrebeny tak to podla mna nie je kvalitne auto.
materialy sa velmi tazko kopiruju!
materialy sa velmi tazko kopiruju!
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Čínsky Range Rover
no oni tie zvuky co liezli z motora vydavali aj novsie auta a bolo to urcite prisernou kvalitou paliva,neviem si predstavit ako tam mozu fungovat moderne komonreily ...benzin tam ma tusim okolo 75-80 oktanov a nafta ma velky obsah síry...
jasne ,interiery a pouzity material a spracovanie riadne zaostava za europskym priemerom aspon teda v tych autach co som sa viezol
jasne ,interiery a pouzity material a spracovanie riadne zaostava za europskym priemerom aspon teda v tych autach co som sa viezol
Re: Čínsky Range Rover
No, ono je to složitější... dělám s Čínou, jezdím tam 3x do roka na 30 dní.
V číně se platí za auta nečínských dodavatelů 100% daň, chrání si to tam fest.
Jejich auta na domácí trh jsou hodně podobné japonským, vevnitř kvalitní kůže a podobně. Motory jiné, nepotřebují EuroX, ale potřebují jezdit na benzin s vysokým obsahem lihu.
Dovoz aut je nastaven tak, že pokud automobilka postaví výrobu v Číně kterou z 51% vlastní čínský podnik, může dovážet i auta ze zahraničí, s výše uvedenou daní. Automobilka co v číně nedělá, dováží s daní 200%.
Automobilky místní nakupují dokumentaci , takže většina toho co se tu prezentuje jako kopie je ve skutečnosti legální, většinou ale se jedná o vyběhlý nebo končící model. Velmi často je to u off-roadů právě auto co vypadá jako Frontera, nebo L200, LC90, UAZ 469 pro vojsko a něco od Jeepu. Dokumentaci vlastní agentura a pronajímá ji několika automobilkám.
Na podobném principu funguje samozřejmě i vše ostatní, nejen auta. Fabrika požádá agenturu, že chce třeba motorový pily, vybere si dokumentaci co jim vyhovuje a tu si zaplatí na nějakou dobu. Prodává to pak se značkou svých zákazníků. Fabriky v Číně skoro žádná neprodává napřímo nějakou svou značku, dělají pro obchodní agentury výrobu pod jejich značkou, takže tam jede vedle sebe všechny možný značky.
Čínská vláda sype hodně peněz do podpory exportu a do získávání know-how. Ochrana autorských práv v Číně funguje velmi dobře, ale práva musí být v majetku čínských firem registrovaných Číně. Jinak samozřejmě potichu podporují jakékoliv sbírání průmyslových dat. Ne oficiálně, ale dotace jsou vysoké na výzkum , vývoj. Čínskej chytrák shrábne dotaci na výzkum a předloží nějakou víceméně kopii , aby ty peníze mohl vyzobnout a skutečně do vývoje neinvestoval. Ale tyhle věci se dějí i v Evropě, akorát těch grantů je míň a víc se to hlídá, protože jsme chudý.
Sranda jak vypadají čínský oktávky, je to kastle trojky a vnitřek dvojky, motor speciál. Většina dílů má změněný rozměry, protože se automobilka bojí, aby jim to nějakej expert nevyvezl do EU. Exportní dotace jsou velký a fabrika prodává jedině přes trading společnosti, vůbec netuší kam.
Evidentně se Polákům nějakej takovej nákup připlete, hlavně plechařina a světla.Není výjimka když třeba blatník z Kelly a spol je o centimetr mimo rozměr Taky v ACI byly k mání zadní lampy na LC70 totálně mimo míru, ale stejný.
V číně se platí za auta nečínských dodavatelů 100% daň, chrání si to tam fest.
Jejich auta na domácí trh jsou hodně podobné japonským, vevnitř kvalitní kůže a podobně. Motory jiné, nepotřebují EuroX, ale potřebují jezdit na benzin s vysokým obsahem lihu.
Dovoz aut je nastaven tak, že pokud automobilka postaví výrobu v Číně kterou z 51% vlastní čínský podnik, může dovážet i auta ze zahraničí, s výše uvedenou daní. Automobilka co v číně nedělá, dováží s daní 200%.
Automobilky místní nakupují dokumentaci , takže většina toho co se tu prezentuje jako kopie je ve skutečnosti legální, většinou ale se jedná o vyběhlý nebo končící model. Velmi často je to u off-roadů právě auto co vypadá jako Frontera, nebo L200, LC90, UAZ 469 pro vojsko a něco od Jeepu. Dokumentaci vlastní agentura a pronajímá ji několika automobilkám.
Na podobném principu funguje samozřejmě i vše ostatní, nejen auta. Fabrika požádá agenturu, že chce třeba motorový pily, vybere si dokumentaci co jim vyhovuje a tu si zaplatí na nějakou dobu. Prodává to pak se značkou svých zákazníků. Fabriky v Číně skoro žádná neprodává napřímo nějakou svou značku, dělají pro obchodní agentury výrobu pod jejich značkou, takže tam jede vedle sebe všechny možný značky.
Čínská vláda sype hodně peněz do podpory exportu a do získávání know-how. Ochrana autorských práv v Číně funguje velmi dobře, ale práva musí být v majetku čínských firem registrovaných Číně. Jinak samozřejmě potichu podporují jakékoliv sbírání průmyslových dat. Ne oficiálně, ale dotace jsou vysoké na výzkum , vývoj. Čínskej chytrák shrábne dotaci na výzkum a předloží nějakou víceméně kopii , aby ty peníze mohl vyzobnout a skutečně do vývoje neinvestoval. Ale tyhle věci se dějí i v Evropě, akorát těch grantů je míň a víc se to hlídá, protože jsme chudý.
Sranda jak vypadají čínský oktávky, je to kastle trojky a vnitřek dvojky, motor speciál. Většina dílů má změněný rozměry, protože se automobilka bojí, aby jim to nějakej expert nevyvezl do EU. Exportní dotace jsou velký a fabrika prodává jedině přes trading společnosti, vůbec netuší kam.
Evidentně se Polákům nějakej takovej nákup připlete, hlavně plechařina a světla.Není výjimka když třeba blatník z Kelly a spol je o centimetr mimo rozměr Taky v ACI byly k mání zadní lampy na LC70 totálně mimo míru, ale stejný.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: Čínsky Range Rover
K tomu bych jen dodal, že čínská průmyslová politika nechce dodávat kvalitu na místní trh, potřebuje otáčku a neustálou obnovu, levnej výrobek s krátkou životností, aby fabriky mohly jet na velkých objemech. (jako to bylo i u nás v dobách RVHP) Jinak se nedá udržet cena za kus, mzdy stoupají a RMB taky, je to cca 10% ročně proti Euru.visby píše:ked ma auto 300tisic a motor vydava hrozne zvuky, pachne a interier je zjavne opotrebeny tak to podla mna nie je kvalitne auto.
materialy sa velmi tazko kopiruju!
Medián je momentálně kolem 2500 RMB měsíčně na hlavu při kurzu 3,70 Kč za 1 RMB, to už není úplně málo a v poslední době se tam maloseriově nedá už nic vyrobit levnějc než v EU. Vím že dělníci u nás ve fabrice už pod 2000 měsíčně nejdou, zbalí si skříňku a vypadnou
Auta po nehodě se škodou nad 20% ceny se musí sešrotovat, stejně jako auta nad 20 let (firemní auta 10 let), pokud to nejsou veteráni za který si zaplatíš zvláštní taxu aby mohlo dál jezdit, nebo ho odhlásíš a necháš na výstavku.
Tvrdím, že tento systém kratší životnosti EU od Číny začíná kopírovat.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
-
- Příspěvky: 14984
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čínsky Range Rover
Drobnej postřeh - když evropan jede do Číny za svým dodavatelem a neumí čínsky, tak naprosto nemá šanci poznat, jestli fabrika kterou mu prezentují je ta správná, nebo jenom den předem přehodili 2-3 cedule které jsou psané latinkou. Zbytek je totiž psanej čínsky a z toho člověk co čínštinu nezná nic nevykouká. A zaměstnanců se taky nezeptá, protože mu nebudou rozumnět, i kdy náhodou k tomu se jich něco zeptat měl příležitost.
Kontrola kvality ze strany odběratele je potom úplná lahůdka.
Kontrola kvality ze strany odběratele je potom úplná lahůdka.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čínsky Range Rover
No, ono je to nepodstatný kde a kdo to dělá, je to prašť jak uhoď, ale musíš si odkontrolovat specifikaci než začnou výrobu, jestli se tam neobjevilo něco lacinýho, nekvalitního. V praxi je třeba každej dodavatelskej díl prohlídnout, jestli vyhovuje. Pak výsledek, než ho naložej. Jde to, ale ne od stolu doma.MadTom píše:Drobnej postřeh - když evropan jede do Číny za svým dodavatelem a neumí čínsky, tak naprosto nemá šanci poznat, jestli fabrika kterou mu prezentují je ta správná, nebo jenom den předem přehodili 2-3 cedule které jsou psané latinkou. Zbytek je totiž psanej čínsky a z toho člověk co čínštinu nezná nic nevykouká. A zaměstnanců se taky nezeptá, protože mu nebudou rozumnět, i kdy náhodou k tomu se jich něco zeptat měl příležitost.
Kontrola kvality ze strany odběratele je potom úplná lahůdka.
Dopadne to tak, že pokud zatlačíš moc, příště už ti nic neudělaj a pošlou tě jinam. Když zatlačíš málo, oškubou tě jak slepici, protože to je jejich záliba, milujou hry a prachy
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: 28 črc 2012 10:51
- tel.: +420 775347939
- auto: ex Range Rover P38
- Bydliště: Frýdek Místek
Re: Čínsky Range Rover
to dava: super komentáře, díky.
Jak říká jeden můj německý kolega, který, co by ředitel firmy PUKY (dětská kola a koloběžky), hodně obchodoval s Čínou: nikdy nikdy nikdy nevěř Číňanovi ani jedno slovo, když jde o obchod
Jak říká jeden můj německý kolega, který, co by ředitel firmy PUKY (dětská kola a koloběžky), hodně obchodoval s Čínou: nikdy nikdy nikdy nevěř Číňanovi ani jedno slovo, když jde o obchod