Čínsky Range Rover

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Čínsky Range Rover

#1 Příspěvek od Balú » 26 lis 2014 16:06


Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: Čínsky Range Rover

#2 Příspěvek od hifi » 26 lis 2014 19:04

to je sila ze LAND WIND , to uz lepsie je AND OVER :lol:
klonuje sa vsetko, len sa obavam ci original versus klon pri tomto aute nebude kvalitou a spolahlivostou jedno a to iste :lol:
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
petmic
Příspěvky: 551
Registrován: 08 říj 2012 10:49
auto: D2
Bydliště: SK

Re: Čínsky Range Rover

#3 Příspěvek od petmic » 26 lis 2014 19:22

kvalitou to bude asi podobne ako cinska x5 https://www.youtube.com/watch?v=tPCAbsVvf0k
if it ain't broke, don't fix it

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: Čínsky Range Rover

#4 Příspěvek od hifi » 26 lis 2014 19:33

Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Safraporte
Příspěvky: 1341
Registrován: 03 zář 2009 12:01
tel.: 739634575
auto: noLR
Bydliště: jak to jde, tak na rybách

Re: Čínsky Range Rover

#5 Příspěvek od Safraporte » 26 lis 2014 21:40

Já bych ,,číňana" nepodceňoval. Za sebe mohu říct jen jedno - jak tak poslední dobou sleduji, co všechno se kolem mne šidí a na čem všem se šetří a ... co si za to prodejci nestydí říct - přicházím čínským výrobkům na chuť. Chce to jen umět vybírat a nemusí jít o kopie. Oni už se za nikoho ani schovávat nemusí.
btw: jinak oni kopírují i vlastní výrobky, viz telefony od Xiaomi, které se v samotné Číně kopírují a prodávají ... :mrgreen:
Já mám jeden origoš a za 3 500,- peněz je na úrovni značkových mobilů v relacích 10 000,- +

Věřím, že i solidní auto by se tam nechalo koupit.

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Čínsky Range Rover

#6 Příspěvek od gibson » 26 lis 2014 21:43

ono by bol asi zaujimavy pohlad na crash test :rofl
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

MadTom
Příspěvky: 14984
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čínsky Range Rover

#7 Příspěvek od MadTom » 26 lis 2014 22:09

Bych to tam blbě neviděl - protože tak kopie je tam moc podobná, tak nejspíš vzali auto jako takové, rozřezali a okopírovali. Takže je to o tom, jak moc odrbali železo - tedy jeho kvalitu, a jak moc odrbali zpracování. Tomuhle postupu říkáme zrychlený vývoj. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 707
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Čínsky Range Rover

#8 Příspěvek od pooh » 27 lis 2014 10:54

v septembri som bol v Irane. tam auta su uplne ine ako u nas, bavoraka som tusim videl 2 dokopy za 3 tyzdne. vacsinou su tam domace auta - peugeot pars ( peugeot 405 ) a saba saipa ( stary kia pride sedan ). a potom vela novych aut tam vidno, ktore boli strasne povedome, len najaka malickost tam vacsinou nesedela ( napriklad podoba sa na Rav4, ale celkovo je mensie a zozadu uzsie, a podobne), a ked som isiel blizsie k tym, vzdy to boli cinske auta.

takze v azii uz su velmi rozsirene, tym padom vznika kriticka masa aut, kde uz pozbieraju vlastne skusenosti, financie potrebne pre dalsie kroky. okrem toho zaujimave bolo, ze neboli vyslovene skarede, vacsinou dalo sa travit ich vzhlad, ked nepozerame na to ze to su vacsinou kopie. dokonca niektore vacsie sedany boli vzhladovo az velmi dobre. pravda, moze byt ze do zahranicia dodavaju tie krajsie, po ktorych je dopyt a doma na cinskej pode to moze byt ine, ale ja by som ich neodpisal , mozu nas este prekvapit v buducnosti.
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
HARDYS
Příspěvky: 114
Registrován: 17 úno 2013 20:55
tel.: 723728383
auto: L R Di3OO
Bydliště: PODĚBRADY

Re: Čínsky Range Rover

#9 Příspěvek od HARDYS » 27 lis 2014 20:55

petmic píše:kvalitou to bude asi podobne ako cinska x5 https://www.youtube.com/watch?v=tPCAbsVvf0k
Měl štěstí že ten dynamit nebyl čínskej :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hrabiko
Příspěvky: 42
Registrován: 28 črc 2012 10:51
tel.: +420 775347939
auto: ex Range Rover P38
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Čínsky Range Rover

#10 Příspěvek od hrabiko » 11 pro 2014 21:29

MadTom píše:Bych to tam blbě neviděl - protože tak kopie je tam moc podobná, tak nejspíš vzali auto jako takové, rozřezali a okopírovali. Takže je to o tom, jak moc odrbali železo - tedy jeho kvalitu, a jak moc odrbali zpracování. Tomuhle postupu říkáme zrychlený vývoj. :hmm:
Jestli to není o tom, že né že by to neuměli, ale že to nechtějí dráž vyrobit.
Na jednu stranu tam firma, kde pracuji, dodává z Česka výrobky pro tamní VW, protože tam je nedostatková vysokopevnostní ocel = asi to "železo" v jejich autech nebude opravdu nic moc.
Na druhou stranu teď kupujeme dost moderní kovotvářecí stroj a jeho německý výrobce to okomentoval, že se Evropa probouzí, protože jejich největší zákazníci jsou už roky v ČÍně...

Tak nevím, jestli to nebude spíše o tom, že jsou ty čínské auta shit, protože to tak Číňani chtějí kupovat a protože kvůli té malé Evropě to nebudou předělávat...

Když jsem byl v Brazílii, tak hlavní rozdíl, který v tamním autoparku byl oproti Evropě, bylo vnímání tříd. Ředitel továrny o 1000 zaměstnancích jezdil už solidním autem - Opel Astra. Auta kategorie Audi A6 jsem tam za celou dobu viděl dvě (z ambasád). Prostě to mají posunuté o dvě třídy níž. (jezdí tam z 90% evropské auta)
Jestli v té Číně to není taky tak.
Vyrobit to umí (vždyť dělají výrobky pro půlku světa), ale není na to trh, tak to holt nedělají.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4452
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Čínsky Range Rover

#11 Příspěvek od Kokesek » 12 pro 2014 04:14

Trh bude vzdy reagovat na poptavku spotrebitele. To je stejne jako potraviny v cesku. Dokud budou lidi chtit kupovat srot pak ho retezec vzdy a rad doda - protoze ho proste a jednoduse proda. Misto masa prodavat kosti a mouku je prece neuveritelny uspech.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čínsky Range Rover

#12 Příspěvek od visby » 12 pro 2014 08:35

vyvinut a vyrobit kvalitne auto nie je len o konstrukcii, ale aj o materialoch, ako tu uz niekto spomenul a taktiez o vyrobnych procesoch. ak znacka nema zvladnute vsetky tieto faktory tak to auto bude proste nekvalitne, pripadne sa dostane vela chyb do pola...

a v cine dopyt po kvalitnych a premiovych autach je, prakticky pre kazdu premiovu znacku je momentalne cina najrychlejsie rastuci trh...

Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Re: Čínsky Range Rover

#13 Příspěvek od Balú » 12 pro 2014 12:07

visby píše:vyvinut a vyrobit kvalitne auto nie je len o konstrukcii, ale aj o materialoch, ako tu uz niekto spomenul a taktiez o vyrobnych procesoch. ak znacka nema zvladnute vsetky tieto faktory tak to auto bude proste nekvalitne, pripadne sa dostane vela chyb do pola...
ked som bol pred rokom na isty cas na Kube tak tam okrem starych amerík v roznom stadiu rozkladu(od totalne zachovalych az po uplne sroty) jazdi strasne vela cinskych aut,vlastne tam su iba ameriky(50 te roky),ruske auta a cinske ak je tam nejake audi alebo bmw tak to isto z nejakej ambasady...no a v par tych cinskych aut a autobusov som sa viezol, boli to kopie hyundaiov a kijí tak som si to trochu vsimal,okrem jedneho mali vsetky nabehane okolo 300 000km a motory vydavali hrozne zvuky a pachy (velmi nekvalitne palivo) ale fungovali,interier z tvrdych plastov bol umerne opotrebeny k tym kilometrom co mali namlatene (v tom jednom novom co som sa viezol bol strasny chemicky smrad) ....
tymto som chcel povedat ze by som tych cinanov rozhodne nepodcenoval podla mna auta robit (kopirovat) vedia a ze niesu nasraní este v EU tak zato mozu urcite dane, clo a tie protikopirovacie zakony

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čínsky Range Rover

#14 Příspěvek od visby » 12 pro 2014 12:12

ked ma auto 300tisic a motor vydava hrozne zvuky, pachne a interier je zjavne opotrebeny tak to podla mna nie je kvalitne auto.

materialy sa velmi tazko kopiruju!

Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Re: Čínsky Range Rover

#15 Příspěvek od Balú » 12 pro 2014 19:39

no oni tie zvuky co liezli z motora vydavali aj novsie auta a bolo to urcite prisernou kvalitou paliva,neviem si predstavit ako tam mozu fungovat moderne komonreily ...benzin tam ma tusim okolo 75-80 oktanov a nafta ma velky obsah síry...
jasne ,interiery a pouzity material a spracovanie riadne zaostava za europskym priemerom aspon teda v tych autach co som sa viezol

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Čínsky Range Rover

#16 Příspěvek od dava » 13 pro 2014 14:29

No, ono je to složitější... dělám s Čínou, jezdím tam 3x do roka na 30 dní.
V číně se platí za auta nečínských dodavatelů 100% daň, chrání si to tam fest.
Jejich auta na domácí trh jsou hodně podobné japonským, vevnitř kvalitní kůže a podobně. Motory jiné, nepotřebují EuroX, ale potřebují jezdit na benzin s vysokým obsahem lihu.
Dovoz aut je nastaven tak, že pokud automobilka postaví výrobu v Číně kterou z 51% vlastní čínský podnik, může dovážet i auta ze zahraničí, s výše uvedenou daní. Automobilka co v číně nedělá, dováží s daní 200%.
Automobilky místní nakupují dokumentaci , takže většina toho co se tu prezentuje jako kopie je ve skutečnosti legální, většinou ale se jedná o vyběhlý nebo končící model. Velmi často je to u off-roadů právě auto co vypadá jako Frontera, nebo L200, LC90, UAZ 469 pro vojsko a něco od Jeepu. Dokumentaci vlastní agentura a pronajímá ji několika automobilkám.
Na podobném principu funguje samozřejmě i vše ostatní, nejen auta. Fabrika požádá agenturu, že chce třeba motorový pily, vybere si dokumentaci co jim vyhovuje a tu si zaplatí na nějakou dobu. Prodává to pak se značkou svých zákazníků. Fabriky v Číně skoro žádná neprodává napřímo nějakou svou značku, dělají pro obchodní agentury výrobu pod jejich značkou, takže tam jede vedle sebe všechny možný značky.
Čínská vláda sype hodně peněz do podpory exportu a do získávání know-how. Ochrana autorských práv v Číně funguje velmi dobře, ale práva musí být v majetku čínských firem registrovaných Číně. Jinak samozřejmě potichu podporují jakékoliv sbírání průmyslových dat. Ne oficiálně, ale dotace jsou vysoké na výzkum , vývoj. Čínskej chytrák shrábne dotaci na výzkum a předloží nějakou víceméně kopii , aby ty peníze mohl vyzobnout a skutečně do vývoje neinvestoval. Ale tyhle věci se dějí i v Evropě, akorát těch grantů je míň a víc se to hlídá, protože jsme chudý.
Sranda jak vypadají čínský oktávky, je to kastle trojky a vnitřek dvojky, motor speciál. Většina dílů má změněný rozměry, protože se automobilka bojí, aby jim to nějakej expert nevyvezl do EU. Exportní dotace jsou velký a fabrika prodává jedině přes trading společnosti, vůbec netuší kam. :mrgreen:

Evidentně se Polákům nějakej takovej nákup připlete, hlavně plechařina a světla.Není výjimka když třeba blatník z Kelly a spol je o centimetr mimo rozměr :mrgreen: Taky v ACI byly k mání zadní lampy na LC70 totálně mimo míru, ale stejný.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Čínsky Range Rover

#17 Příspěvek od dava » 13 pro 2014 14:47

visby píše:ked ma auto 300tisic a motor vydava hrozne zvuky, pachne a interier je zjavne opotrebeny tak to podla mna nie je kvalitne auto.

materialy sa velmi tazko kopiruju!
K tomu bych jen dodal, že čínská průmyslová politika nechce dodávat kvalitu na místní trh, potřebuje otáčku a neustálou obnovu, levnej výrobek s krátkou životností, aby fabriky mohly jet na velkých objemech. (jako to bylo i u nás v dobách RVHP) Jinak se nedá udržet cena za kus, mzdy stoupají a RMB taky, je to cca 10% ročně proti Euru.
Medián je momentálně kolem 2500 RMB měsíčně na hlavu při kurzu 3,70 Kč za 1 RMB, to už není úplně málo a v poslední době se tam maloseriově nedá už nic vyrobit levnějc než v EU. Vím že dělníci u nás ve fabrice už pod 2000 měsíčně nejdou, zbalí si skříňku a vypadnou :mrgreen:

Auta po nehodě se škodou nad 20% ceny se musí sešrotovat, stejně jako auta nad 20 let (firemní auta 10 let), pokud to nejsou veteráni za který si zaplatíš zvláštní taxu aby mohlo dál jezdit, nebo ho odhlásíš a necháš na výstavku.

Tvrdím, že tento systém kratší životnosti EU od Číny začíná kopírovat.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

MadTom
Příspěvky: 14984
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čínsky Range Rover

#18 Příspěvek od MadTom » 13 pro 2014 16:19

Drobnej postřeh - když evropan jede do Číny za svým dodavatelem a neumí čínsky, tak naprosto nemá šanci poznat, jestli fabrika kterou mu prezentují je ta správná, nebo jenom den předem přehodili 2-3 cedule které jsou psané latinkou. Zbytek je totiž psanej čínsky a z toho člověk co čínštinu nezná nic nevykouká. A zaměstnanců se taky nezeptá, protože mu nebudou rozumnět, i kdy náhodou k tomu se jich něco zeptat měl příležitost.
Kontrola kvality ze strany odběratele je potom úplná lahůdka.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Čínsky Range Rover

#19 Příspěvek od dava » 13 pro 2014 20:36

MadTom píše:Drobnej postřeh - když evropan jede do Číny za svým dodavatelem a neumí čínsky, tak naprosto nemá šanci poznat, jestli fabrika kterou mu prezentují je ta správná, nebo jenom den předem přehodili 2-3 cedule které jsou psané latinkou. Zbytek je totiž psanej čínsky a z toho člověk co čínštinu nezná nic nevykouká. A zaměstnanců se taky nezeptá, protože mu nebudou rozumnět, i kdy náhodou k tomu se jich něco zeptat měl příležitost.
Kontrola kvality ze strany odběratele je potom úplná lahůdka.
No, ono je to nepodstatný kde a kdo to dělá, je to prašť jak uhoď, ale musíš si odkontrolovat specifikaci než začnou výrobu, jestli se tam neobjevilo něco lacinýho, nekvalitního. V praxi je třeba každej dodavatelskej díl prohlídnout, jestli vyhovuje. Pak výsledek, než ho naložej. Jde to, ale ne od stolu doma.
Dopadne to tak, že pokud zatlačíš moc, příště už ti nic neudělaj a pošlou tě jinam. Když zatlačíš málo, oškubou tě jak slepici, protože to je jejich záliba, milujou hry a prachy :mrgreen:
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

hrabiko
Příspěvky: 42
Registrován: 28 črc 2012 10:51
tel.: +420 775347939
auto: ex Range Rover P38
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Čínsky Range Rover

#20 Příspěvek od hrabiko » 19 pro 2014 14:47

to dava: :yes super komentáře, díky.

Jak říká jeden můj německý kolega, který, co by ředitel firmy PUKY (dětská kola a koloběžky), hodně obchodoval s Čínou: nikdy nikdy nikdy nevěř Číňanovi ani jedno slovo, když jde o obchod :-)

Odpovědět