rada s lednicí engel
Moderátor: Acon
- PEPO
- Příspěvky: 750
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: rada s lednicí engel
Ja by som najskôr skontroloval termostat..
Skúsiť to nejak na priamo bez termostatu či sa rozbehne kompresor.A hlavne kontakty ...Tiež som mal patáliu aj s termostatom a aj s kontaktami...A odvtedy pár rokov pokoj..
Ale ja mám INDEL-B...V prevádzke každý víkend....
Skúsiť to nejak na priamo bez termostatu či sa rozbehne kompresor.A hlavne kontakty ...Tiež som mal patáliu aj s termostatom a aj s kontaktami...A odvtedy pár rokov pokoj..
Ale ja mám INDEL-B...V prevádzke každý víkend....
Re: rada s lednicí engel
Lednička najednou sama obživla, nejdřív furt zapínala a vypínala kompresor, teď se interval prodloužil, ale pořád to není normálně.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: rada s lednicí engel
To, ze se Engel nesere to je pravda. To, ze ukazuje teplomer to je preto, ze je to nezavisly modul. Proste tam dorobili teplomer. Nemas ju zaukladanu v aute kde by sa mohla prehriat?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: rada s lednicí engel
Nene, tím to nebude, průduchy jsou vždy volné aby to mohlo cirkulovat. Jediný že jsem jí vyndal z auta, odnesl do chatky a hned zapnul na 220V. Ale tak to dělám vždy.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- PEPO
- Příspěvky: 750
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: rada s lednicí engel
Ale nepísal si pred tým že ti termostat vzopol relatko na kompresor.
Bol som v tom že to nerobí vôbec nič..
Nemohlo sa stať že cestou alebo pri prenášaní si ju naklonil viac ako je zdravé?
Bol som v tom že to nerobí vôbec nič..
Nemohlo sa stať že cestou alebo pri prenášaní si ju naklonil viac ako je zdravé?
Re: rada s lednicí engel
Při přenášení jsem jí naklonil max. na 45°, tím to nebude. Dneska ráno jsem jí odpojil, a když se znova zapnula, zase dlouze přemejšlela než naskočil kompresor. Pak opě dokola zapínala a vypínala s prodlužujícím se intervalem. Takže nějak jede, a až se vrátím půjde do servisu.
Děkuji všem za rozumy.
Děkuji všem za rozumy.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Tazik1992
- Příspěvky: 1395
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: rada s lednicí engel
A to dělá jen při napájení ze sitě (230V) ? To by mohl být vadný jen vstupní měnič - hlavně kondíky. A nebo i při napájení z autobaterky ? To by byl asi problém ve výstupním měniči. A nebo v kompresoru. Jestli to dáš na kontrolu tak je to asi pasé. Ale klobouk dolů před Engelem, protože dávají volně k dispozici i užitečný servisní manuál. Včetně schémat a tipů na prověření.
Kompletní servisní manuál
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: rada s lednicí engel
Super návod, akorát mám starší model MT35F-G3-S, tak nevím jak hodně se to bude shodovat. Zlobí na 12 i 220V.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Tazik1992
- Příspěvky: 1395
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: rada s lednicí engel
No fakt je, že subvariant má Engel nepřeberně (i u stávajících modelů) a vyznat se v nich na první pohled v čem je rozdíl je nemožný. Ale to jádro bude asi stejný. Když to blbne při napájení z obou zdrojů, tak to musí být až to společné. Myslím, že nic nedáš za to, když aspoň zkontorluješ stav konektorů nebo třeba i kontakty na plošňáku, popř. aspoň vizuelně namáhané součástky(kondenzátory, odpory,..)
Teoreticky by se dala ještě vyloučit chyba řídící desky (ovl.panelu) tím, že se propojí její napájecí cesta s ovládacím vodičem výstupního měniče - na schématu je to červený a oranžový vodič. Samozřejmě je otázka jak konkrétně vypadá zapojení u té tvojí ledničky (bylo by třeba porovnat klíčové součásti a vývody od nich), ale myslím, že i ovládání kompresoru bude podobné - je tam jen jeden signál, který spíná jeho měnič.
Teoreticky by se dala ještě vyloučit chyba řídící desky (ovl.panelu) tím, že se propojí její napájecí cesta s ovládacím vodičem výstupního měniče - na schématu je to červený a oranžový vodič. Samozřejmě je otázka jak konkrétně vypadá zapojení u té tvojí ledničky (bylo by třeba porovnat klíčové součásti a vývody od nich), ale myslím, že i ovládání kompresoru bude podobné - je tam jen jeden signál, který spíná jeho měnič.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: rada s lednicí engel
Díky, kouknu na to, ale jelikož to nějak funguje, tak to nechám na doma kdybych tam náhodou něco odpálil.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Tazik1992
- Příspěvky: 1395
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: rada s lednicí engel
To je samozřejmě prozíravá volba. Já jsem ani nemyslel, že by ses v tom měl hrabat na výletě, opravy si nech na doma
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: rada s lednicí engel
Zatím nijak. Hodil jsem jí do kouta a odjel k moři. Teď už jí nepotřebuju, kouknu na to po prázdinách.
Poslední den používání už nechtěla naskočit a trochu se vzpamatovala a přerušovaně jela až v autě cestou domu.
Poslední den používání už nechtěla naskočit a trochu se vzpamatovala a přerušovaně jela až v autě cestou domu.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.