Stránka 1 z 1

300tdi a ECU?

Napsal: 13 led 2008 19:32
od spiti
Ahoj, jako nováček jsem narazil na věc které mě zarazila. Sundal jsem cubby box, protože jsem ho chtěl opravit, a pod ním jsem našel krabičku s nápisem EGR electronic control unit, což mě dost překvapilo, protože jsem si myslel že motor 300tdi nic takového nemá a nepotřebuje. Je to normální,nebo to je nějaký kutilský řešení?

Napsal: 13 led 2008 19:50
od low
je to normalni :-)
ten egr ventil se da vyradit a je to prijemnejsi (pokud zrovna nemusis na emise) hledej zde na foru jsou navody jak na to

Napsal: 13 led 2008 20:08
od spiti
Diky moc. Jsem rád že to tam patří, už jsem se bál že tam předchozí majitel něco nabastlil.

Napsal: 14 led 2008 17:06
od OME
low píše:je to normalni :-)
ten egr ventil se da vyradit a je to prijemnejsi (pokud zrovna nemusis na emise) hledej zde na foru jsou navody jak na to
Tak,Tak,je to třeba vyhodit i s ventilem na sacím potrubí.Většinou to stejně dávno nefunguje a zbytečně jdou saze do sacího potrubí.Saze patří do výfuku. :!:

Napsal: 14 led 2008 18:16
od spiti
Hloupá otázka: EGR ventil je recirkulace výfukových zplodin?

Napsal: 14 led 2008 18:29
od OME
ANO.

Napsal: 14 led 2008 18:39
od OC
spiti píše:Hloupá otázka: EGR ventil je recirkulace výfukových zplodin?
Exhaust Gas Recirculation

Napsal: 14 led 2008 19:52
od Rover
Admin prodává sadu na zaslepení EGR, doporučuju... tedy ne že bych mu chtěl dělat reklamu :wink: ale spokojenost.

EGR

Napsal: 14 led 2008 22:57
od Jenda
Vcera rano jsem ho pred vyjizdkou vymenil.Delal jsem to na ulici v zime a i s vyndanim komplet ventilu s podtlakem a chladicem to trvalo bez spesl naradi do hodky.Pak jsem na test vyrazil na jezdenicko v brdech.Vysledek je ze uz nemam pocit ze je neustale pricpanej filtr a motor tak nejak lip dejcha.Zvetseni vykonu tam asi nejaky bude a to diky tomu ze uz nepalim vyfukove splodiny ale vzduch,potazmo vic kysliku.Co na to na emisich,tak to se jeste uvidi ale nijak to ani pri radeni v zatezi necoudilo.Snad mi to hnuti DUHA odpusti :D .
Honza

Napsal: 15 led 2008 10:49
od OME
Proboha proč jsi vyndával chladič?

Napsal: 15 led 2008 11:08
od Rover
Taky mně to napadlo..., že by předělávka na vzduchem chlazený motor nebo snad mezichladič od turba...??? Jendo přiznej se, co jsi to tam spáchal...?

Napsal: 15 led 2008 11:16
od karel
Určitě myslel mezichladič :wink:

Napsal: 15 led 2008 20:51
od Jenda
...nene,zadnej chladic a ani mezichladic.Ta vracecka ze zbernyho potrubi nez dojde k onomu ERG ventilu s podtlakem je chlazena vodou.Ma to svuj mini chladic kterej je normalne napojenej do chladiciho obehu.Bylo to divny to tam nechavat s otevrenym vyvodem na kterej nebyla ucpavka ze jsem ho radeji vyndal a vodu propojil.Az bude cas dam fotku.Je to jen na dvou matkach na cele hlavy.Podtlaky jsem prozatim zaslepil izolaci.
Nechtel jsem tam nechavat neco s otevrenym koncem co mozna budu potrebovat az pujdu na emise.Prace s naradim tak do 45min.
Takhle to je,ani jsem necekal ze to tam bude,proste se horke splodiny znovu ochlazuji nez se vrati do sani.Tak si to nejak predstavuju.Co? :D
Honza

Napsal: 16 led 2008 10:25
od OME
To by mě vskutku zajímalo.Prosím o fotky.Já jsem rozhodně žádnou vodu do tohoto systemu zavedenou neměl.Mluvím o Def.110 300tdi.Bylo třeba pouze zaslepit díru ve výfukovém potrubí a potrubí s ventilem nahradit hadicí od mezichladiče stl.vzuchu k motoru.Na hadičky podtlaku se můžeš vybodnout,nemaj co ovládat.

Napsal: 16 led 2008 22:30
od Jenda
Tak to prrr :D ,mam Td5ku,rok 2003.Podtlaky jsou tam dva ktere ridi klapku
ERG ventilu a jsou rizeny elektronicky.Ten chladic 10x30(cm)nafotim a to vcetne ventilu ale delam od rana do vecera a neni uz sila to nekde na ulici fotit :D .Ale dodam.Mam spis po tech brdech jiny problemi :D a ty ted resim akutne.
Honza

Napsal: 17 led 2008 09:23
od OME
Jendo,ten motor,o které je tu od začátku řeč,má 4 válce.Zkus spočítat válce u svého auta a zjistíš,že píšeš o něčem jiném než ostatní.Fotky už nejsou třeba. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 17 led 2008 22:31
od Návštěvník
...to ja vim a taky jsem psal ze je to Td5 ale rec byla hlavne EGR jako takovem.Ucinek po vyndani se dostavuje stejny u jakehokoliv typu motoru,nehlede na pocet valcu :D
Takze se omlouvam jestli jsem debatu stocil nekam jinam.
Honza

Napsal: 18 led 2008 06:29
od Jenda
...ja :D

Napsal: 20 led 2008 12:40
od MOPADŽI
EGR zaslepen, provedl mě admin v servisu v N.P. a výsledek se dostavil hned tak po 100km :!: Motor se ochotněji vytáčí a lépe reaguje na plynový pedál :idea: Takže vřele doporučuji :lol: :lol: :lol: Adminovi patří dík :!: