Uz iba najst tu spravnu 110tku...Admin píše:Chválím, správný přístup a postup
Motorizace Defenderů
ventilace
Uvažuju o pořízení Defendera nebo Discovery II jako druhého auta. Je výkon topné soustavy u defendera TD5 (případně i klimy) dostatečný? Je v zimě i na zadních sedadlech alespoň trochu teplo?
Díky..
Díky..
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: ventilace
V Defenderu je v zime zima vsude...Bufiky doporucuji. Jak teplovzdusny, tak teplovodni...To, ze je v nem zima je jeden duvod proc jsem si poridil jako druhe auto Discovery 3.martin píše:Uvažuju o pořízení Defendera nebo Discovery II jako druhého auta. Je výkon topné soustavy u defendera TD5 (případně i klimy) dostatečný? Je v zimě i na zadních sedadlech alespoň trochu teplo?
Díky..
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: ventilace
To mozem iba potvrdit. Defender ma slabe kurenie takze ak chces prevadzkovat v zime tak pre posadku jednoznacne teplovzdusne kurenie. Najvhodnejsie umiestnenie sa javi pod zadnym sedadlom s vyvodom vzduchu vid foto. Potom je teplo aj v zadu na nohy. Mal som 110tku Tdi, ktoru som mal za zadnymi sedadlami oddelenu plexisklom prave pre zimu. Aj tak povodne kurenie nestaci. Dokonca nestaci ani v 130tke dvojmiestnej kabine. Teraz mam novsiu 110tku TD5 mal som v plane aj predelenie ale uz tretiu zimu som bez predelenia a to pridavne kurenie v pohode vykuri tem velky priestor a to ho malokedy pouzivam na maximum. Maximum iba rano pri prvom zapnuti aby to rychlejsie zohrialo.erik píše: V Defenderu je v zime zima vsude...Bufiky doporucuji. Jak teplovzdusny, tak teplovodni...
Pre motor TD5 by bolo vhodne este teplovodne. To stare Tdicko sa zohrialo podstatne skor.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: ventilace
Záleží k jakému účelu plánuješ koupit druhé auto. Pokud bude převažovat jízda v náročném terenu pak bych se přiklonil k Defenderu. Tomu nějaké ty odřeniny a škrábance nevadí. Pokud se ti jedná taky o nějaký komfort pro pasažery, jízdu po silnicích a středním terenem pak bych doporučil Discovery II. Je to kompromis mezi opravdovým tereňákem a rodinným autem.martin píše:Uvažuju o pořízení Defendera nebo Discovery II jako druhého auta. Je výkon topné soustavy u defendera TD5 (případně i klimy) dostatečný? Je v zimě i na zadních sedadlech alespoň trochu teplo?
Díky..
Jinak motor TD5 má vysokou účinnost spalování paliva, tedy produkuje minimální množství zbytkového tepla. To je problém v zimě kdy máš auto nastartované a přesto se špatně ohřívá jak motor tak kabina. Proto se doporučují nezávislá topení. Do Discovery stačí teplovodní, ale u Defendra jednoznačně doporučuji přidat ještě teplovzduch s rozvodem vzduchu po kabině. Topení a vedení vzduchu není v Defíku nic moc. Co se týká klimatizace u Defendra, tak pokud jsi vyššího vzrůstu než 160cm tak zapomeň na klimatizaci! Až najdu fotku budeš vědět proč.
Re: ventilace
at 1. ta ked je tak ucinny tak by mohol spalovat aj menej ....Admin píše:
Jinak motor TD5 má vysokou účinnost spalování paliva
Co se týká klimatizace u Defendra, tak pokud jsi vyššího vzrůstu než 160cm tak zapomeň na klimatizaci!
at 2. aby si si neobil kolena. ( inac ja mam 170cm a vobec mi to nevadi )
klimatizacia v defender je vlastne iba chladiaca jednotka.....v lete ti do kabiny prudi teply vzduch ten sa zmiesa v priestore s vnutornym vzduchom a az tento zmiesany vzduch nasava chladiaca jednotka spod noh spolujazdca a nasledne ho chladi......ale chladi
tie 4 vyduchy pod pristrojovkov je chladiaca jednotka....a este na strane spolujazdca v priestore pre nohy.... (este, ze sedim furt za volantom)
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: ventilace
Jo, tepla v Defenderu neni nikdy dost, ale klima? Dyd je ten volant moc vlevo, aby sis otevrel okno a loket ven !Admin píše:Záleží k jakému účelu plánuješ koupit druhé auto. Pokud bude převažovat jízda v náročném terenu pak bych se přiklonil k Defenderu. Tomu nějaké ty odřeniny a škrábance nevadí. Pokud se ti jedná taky o nějaký komfort pro pasažery, jízdu po silnicích a středním terenem pak bych doporučil Discovery II. Je to kompromis mezi opravdovým tereňákem a rodinným autem.martin píše:Uvažuju o pořízení Defendera nebo Discovery II jako druhého auta. Je výkon topné soustavy u defendera TD5 (případně i klimy) dostatečný? Je v zimě i na zadních sedadlech alespoň trochu teplo?
Díky..
Jinak motor TD5 má vysokou účinnost spalování paliva, tedy produkuje minimální množství zbytkového tepla. To je problém v zimě kdy máš auto nastartované a přesto se špatně ohřívá jak motor tak kabina. Proto se doporučují nezávislá topení. Do Discovery stačí teplovodní, ale u Defendra jednoznačně doporučuji přidat ještě teplovzduch s rozvodem vzduchu po kabině. Topení a vedení vzduchu není v Defíku nic moc. Co se týká klimatizace u Defendra, tak pokud jsi vyššího vzrůstu než 160cm tak zapomeň na klimatizaci! Až najdu fotku budeš vědět proč.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: ventilace
Obecně se už špatně ohřívají i TDička natož ty vysokotlaký srač*y co se vyrábí v dnešní době.DanoDEF píše:at 1. ta ked je tak ucinny tak by mohol spalovat aj menej ....
Re: ventilace
To mas pravdu ale Tdicko sa zohrialo podstatne skor.....raz sme stali skoro na jar pod Kralovou Holou vyska cca 1600mnm ( to som mal este Tdicko ) este sneh fujavica tam sme sa vyskriabali dalej isiel ratrak. No na ratrak sme cakali asi 2hod, motor nastartovany a postupne ho fujavica vychladila az sme mali v aute neskutocnu kosu....to som este nemal webasto.Admin píše:Obecně se už špatně ohřívají i TDička natož ty vysokotlaký srač*y co se vyrábí v dnešní době.DanoDEF píše:at 1. ta ked je tak ucinny tak by mohol spalovat aj menej ....
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
To se mi libi. Dano, nechas mi takove vyrobit ? Nemam pro sveho milacka jeste zadny darek k vanocum
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu