Motorizace Defenderů

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od erik » 06 lis 2006 23:55

DanoDEF píše:
erik píše: To se mi libi. Dano, nechas mi takove vyrobit ? Nemam pro sveho milacka jeste zadny darek k vanocum :D :D
Samozrejme ziadny problem. Nemozem odmietnut. Ches 4ks ??? ako mam ja.
Nebudem ho rozmaznavat zboku, len 2ks dopredu a 2 dozadu a 100 percentne :D Dufam, ze bude spokojny a prezradi, kde ztraca el. energiu.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#42 Příspěvek od DanoDEF » 07 lis 2006 08:09

erik píše:
DanoDEF píše: Samozrejme ziadny problem. Nemozem odmietnut. Ches 4ks ??? ako mam ja.
Nebudem ho rozmaznavat zboku, len 2ks dopredu a 2 dozadu a 100 percentne :D Dufam, ze bude spokojny a prezradi, kde ztraca el. energiu.
OK. Jaku energiu zas stracas ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od erik » 07 lis 2006 11:30

DanoDEF píše:
erik píše: Nebudem ho rozmaznavat zboku, len 2ks dopredu a 2 dozadu a 100 percentne :D Dufam, ze bude spokojny a prezradi, kde ztraca el. energiu.
OK. Jaku energiu zas stracas ???

Voltmeter mi po tyzdni nejazdenia ukazuje 6V :!: A to nestartujem. Nieco mam asi zaple.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#44 Příspěvek od DanoDEF » 07 lis 2006 13:53

erik píše:
DanoDEF píše: OK. Jaku energiu zas stracas ???

Voltmeter mi po tyzdni nejazdenia ukazuje 6V :!: A to nestartujem. Nieco mam asi zaple.
Tak to rychlo pohladaj alebo si tam hod dvojicu bateriek a pri vypnutom kluciku ti jedna ostane odpojena.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Admin » 09 lis 2006 10:52

Tady máte taky jednu možnost jak vyřešit "oko". Je to tak řešeno kvůli přenostnýmu navijáku. Dá se stím např. docela dobře zajíždět s přepravníkem na auta, nemusíš nikam couvat. Cena jedný koule je 500,-

Uživatelský avatar
krtek007
Příspěvky: 395
Registrován: 03 črc 2006 01:10
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od krtek007 » 09 lis 2006 11:43

Jezkovy voci :)))))))))) Co na tohle policajti?? Ja mam strach z pevnostaku a ted vidim tohleto :oops:
Michal
AUT VIAM INVENIAM AUT FACIAM // DI 300TDi // Defender 110 td4

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#47 Příspěvek od karel » 09 lis 2006 12:02

krtek007 píše:Jezkovy voci :)))))))))) Co na tohle policajti?? Ja mam strach z pevnostaku a ted vidim tohleto :oops:
Michal
Měl jsem to dříve na Aru 240 a policajti nechápali, proč si zapřahám vozík na předek, ale je fakt, že ta moje koule byla schovaná v předním ochranným rámu.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Admin » 09 lis 2006 12:59

Jezkovy voci :) Co na tohle policajti??
Zatím neříkají nic :) ale všechno je otázkou času :wink:

Filip

Spojka

#49 Příspěvek od Filip » 13 lis 2006 14:22

Zdravím přátelé, zvláště pak Erika a Kudrnáče.:) Jsem trochu mimo téma. Poraďte co dělat v případě, že mám velmi tvrdou spojku. Připadám si jak ve filmu Upír z Ferratu. :twisted: Koleno mně bolí, že skoro nemůžu chodit. Říkáte si tak bude jezdit, ale jak když už pomalu nesešlápnu spojku. Dík. Filip

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od kudrnac » 13 lis 2006 19:55

možná to chce trochu oleje do kolena je fakt že moje 110 zase při stisknutí spojky a pouštění vydává takový nějaký huhlavý zvuk. A taky jde ztuha ale mých skoro 100 kg to prozatím zvládá a až seženu nějakého dobrého opraváře na Defiky tak se mu svěřím

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#51 Příspěvek od DanoDEF » 13 lis 2006 21:13

kudrnac píše:možná to chce trochu oleje do kolena je fakt že moje 110 zase při stisknutí spojky a pouštění vydává takový nějaký huhlavý zvuk. A taky jde ztuha ale mých skoro 100 kg to prozatím zvládá a až seženu nějakého dobrého opraváře na Defiky tak se mu svěřím
No neviem ako ti ide spojka na Disko....ale na Defiku ude tuhsie chce to zvyknut. :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
krtek007
Příspěvky: 395
Registrován: 03 črc 2006 01:10
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od krtek007 » 14 lis 2006 09:50

Me jde na DI spojka taky docela tuho ale mojich 105kg to taky zatim zvlada:) Problem je, ze kdyz sednu do "obyc" auta tak spojku ani necitim pod nohou :lol: Docela me arozcilovalo, ze si obsas zavrzala pri seslapnuti, tak jsem se rozhodl rozebrat a promazat, panove jak me ta vyskocena pruzina vyfackovala to radsi nechtejte vedet :oops: Michal
AUT VIAM INVENIAM AUT FACIAM // DI 300TDi // Defender 110 td4

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Re: Spojka

#53 Příspěvek od Admin » 14 lis 2006 11:06

Filip píše:Zdravím přátelé, zvláště pak Erika a Kudrnáče.:) Jsem trochu mimo téma. Poraďte co dělat v případě, že mám velmi tvrdou spojku. Připadám si jak ve filmu Upír z Ferratu. :twisted: Koleno mně bolí, že skoro nemůžu chodit. Říkáte si tak bude jezdit, ale jak když už pomalu nesešlápnu spojku. Dík. Filip
Co máš za Lanďáka? Asi takhle na všech je hydraulika, tak sešlápnout pedál by nemělo dělat větší problémy. Pokud z mačkání spojky nemůžeš chodit, tak potom by mohl bát některý z válečků špatný, nebo by mohl být problém na uložení pedálu. :wink:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Spojka

#54 Příspěvek od erik » 15 lis 2006 20:10

Filip píše:Zdravím přátelé, zvláště pak Erika a Kudrnáče.:) Jsem trochu mimo téma. Poraďte co dělat v případě, že mám velmi tvrdou spojku. Připadám si jak ve filmu Upír z Ferratu. :twisted: Koleno mně bolí, že skoro nemůžu chodit. Říkáte si tak bude jezdit, ale jak když už pomalu nesešlápnu spojku. Dík. Filip
Nazdaaar , Fillipeee. Zdravim predevsim Mika. Ty kolena, asi to nebude spojkou... :D No, abych te uklidnil, tak ja mam taky spojku tvrdou . :!:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Filip

Re: Spojka

#55 Příspěvek od Filip » 19 lis 2006 23:56

erik píše:
Filip píše:Zdravím přátelé, zvláště pak Erika a Kudrnáče.:) Jsem trochu mimo téma. Poraďte co dělat v případě, že mám velmi tvrdou spojku. Připadám si jak ve filmu Upír z Ferratu. :twisted: Koleno mně bolí, že skoro nemůžu chodit. Říkáte si tak bude jezdit, ale jak když už pomalu nesešlápnu spojku. Dík. Filip
Nazdaaar , Fillipeee. Zdravim predevsim Mika. Ty kolena, asi to nebude spojkou... :D No, abych te uklidnil, tak ja mam taky spojku tvrdou . :!:
Díky všem za odpověď. Možná to bude kolenem. :D Vím že u defíků je spojka tvrdší, ale po třech letech se mi zdá ještě tvrdší. Pokusím se nechat na ni nahlédnout odborníky v servisu. Přeju plno veselých kilometrů ve vašich miláčcích. Filip

Filip

Re: Spojka

#56 Příspěvek od Filip » 19 lis 2006 23:59

Nazdaaar , Fillipeee. Zdravim predevsim Mika. Ty kolena, asi to nebude spojkou... :D No, abych te uklidnil, tak ja mam taky spojku tvrdou . :!:
Též Tě zdravím Eriku. Majk se má dobře, ale začíná mu zlobit zadek. Potřeboval by vyměnít. Pozdravuj manželku, Artura, Bizu a Patrika. Cau Filip.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od eliott » 07 led 2007 18:48

Vím že se do starších Defů (resp 110 a 90) montoval BMW motor 2,8i M30, ví někdo něco víc? ne že bych ho chtěl, ale jen tak pro zajímavost. Jinak jaký je rozdíl mezi 200 tdi a 300 tdi ? Myslím vnitřek, vím že by měli mít jiné sací ventily ale jinak jsem žádný velký rozdíl nenašel. Turbo má jiný plnící tlak ale to by mělo jít doštelovat. Jde mi o to, že mám 2 Defy, 200 a 300 a chci je sladit na stejný a co nejvyšší výkon. Ta 300 je ze Švýcar a někdo s ní už byl v Africe. Má velký intercooler a jede super. Ta 200 je zatím seriovka ale chci s ní taky něco udělat. Nějaké rady :twisted: ?

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od Admin » 08 led 2007 08:14

.. do starších Defů (resp 110 a 90) montoval BMW motor 2,8i M30, ví někdo něco víc?
Mohu pouze potvrdit, že se tento motor montoval. Řadový šestiválec 2,8l od BMW, do ČR se nedovážel a pochybuju že se vyvážel i do evropy.
Jinak jaký je rozdíl mezi 200 tdi a 300 tdi ? Myslím vnitřek, vím že by měli mít jiné sací ventily ale jinak jsem žádný velký rozdíl nenašel.
Pravda není velký rozdíl mezi těmi motory, ale rozdíl tam přece je. Když opomenu rozdím mezi klínovými řemeny u 200TDi a plochý řemen u 300TDi (tak jde nejlépe identifikovat daný motor), jsou jiné vstřikovače paliva, vačka ventilů, vodní pumpa, klika, hlava, olejové čerpadlo,... atd. je toho dost :wink:
Na mechanickém TDi můžeš přidat na čerpadle dodávku paliva, a na turbu zvýšit otáčky, tím dosáhneš vyššího výkonu. Na dvoustovce bych výkon moc nezvedal, třístovka je mnohem lepší na ladění. Navíc 200 TDi má jinou převodovku, případné opravy jsou i nákladnější.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od eliott » 08 led 2007 16:17

Měl jsem na mysli něco jiného. Myslím rozdíly mající vliv na výkon případně životnost. Vím že oba mají stejné vrtání, zdvih, mají stejné těsnění pod hlavu, to zn. že je možné hlavy vyměnit, mají stejná ložiska na klice atd. osobně je mi víc sympatický 200tdi, právě pro klínové řemeny, ale zase přístup k rozvodům je jednoznačně lépe vyřešený u 300ky. S tou převodovkou musím stejně něco dělat, protože auto je původně dokonce starý 2,5 TD, ale v Anglii vyměnili motor za 200ku. Slyšel jsem že staré převodovky byly mnohem poruchovější než u pozdějších 300tdi. Jaká je nejlepší? Ještš k těm vstřikům. Kupoval jsem nové vnitřky vstřiků na svou 300ku a přišli mi nějaké velké. Po přečtení čísel ze starých vstřiků mi řekli, že tam mám vstřiky z 200ky. Porovnával jsem hlavu s 200, vstřiky jsou hodně podobné, ale jsou v hlavě trochu jinak přidělané. Na druhou stranu vstřiky které přišli původně by do hlavy na mé 300ce nešli, držák vstřiku by byl moc tustý. Je možné že by 300ka z roku 96 měla ještě staré vstřiky? Kdy přesně se lámala výroba?

To je otázek, co? :mrgreen:

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od Admin » 11 led 2007 13:08

eliott píše:Měl jsem na mysli něco jiného. Myslím rozdíly mající vliv na výkon případně životnost. Vím že oba mají stejné vrtání, zdvih, mají stejné těsnění pod hlavu, to zn. že je možné hlavy vyměnit
Zadrž. Ač je těsnění hlavy stejné nejdou zaměnit. 200TDi má na vačce ozubené kolo které pohání hřídel čerpdla oleje. Netuším přesně kudy ta hřídel vede, tenhle motor jsem rozebraný neviděl.
Mají stejná ložiska na klice atd. osobně je mi víc sympatický 200tdi, právě pro klínové řemeny, ale zase přístup k rozvodům je jednoznačně lépe vyřešený u 300ky.
Ložiska jsou stejný. Souhlasím i s rozvodama, ale to příslušenství na klíňák :? pokud by bylo levnější něž u 300TDi tak ano. Jenže opak je pravdou :(
S tou převodovkou musím stejně něco dělat, protože auto je původně dokonce starý 2,5 TD, ale v Anglii vyměnili motor za 200ku. Slyšel jsem že staré převodovky byly mnohem poruchovější než u pozdějších 300tdi. Jaká je nejlepší?
Jednoznačne R-380 z 300TDi. R-77 z 200Tdi jsou poruchovější.
Ješte k těm vstřikům. Kupoval jsem nové vnitřky vstřiků na svou 300ku a přišli mi nějaké velké. Po přečtení čísel ze starých vstřiků mi řekli, že tam mám vstřiky z 200ky. Porovnával jsem hlavu s 200, vstřiky jsou hodně podobné, ale jsou v hlavě trochu jinak přidělané. Na druhou stranu vstřiky které přišli původně by do hlavy na mé 300ce nešli, držák vstřiku by byl moc tustý. Je možné že by 300ka z roku 96 měla ještě staré vstřiky? Kdy přesně se lámala výroba?
Nafotím ty vstřiky a dám je sem, ať vidíš rozdíl. Myslím, že je nesmysl aby 300Tdi měla staré vstřiky.
Poznáš podle VINu jestli je to 300TDi. Poslední dvě písmena před koncovým šestičíslím je rok výroby. Pokud tam je do LA je 200TDi od MA je 300TDi. Řazeno dle abecedy :wink:
To je otázek, co? :mrgreen:
No jo no, nechtělo se mi odpovídat na tolik otázek najednou :mrgreen:

Odpovědět