Nebudem ho rozmaznavat zboku, len 2ks dopredu a 2 dozadu a 100 percentne Dufam, ze bude spokojny a prezradi, kde ztraca el. energiu.DanoDEF píše:Samozrejme ziadny problem. Nemozem odmietnut. Ches 4ks ??? ako mam ja.erik píše: To se mi libi. Dano, nechas mi takove vyrobit ? Nemam pro sveho milacka jeste zadny darek k vanocum
Motorizace Defenderů
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
OK. Jaku energiu zas stracas ???erik píše:Nebudem ho rozmaznavat zboku, len 2ks dopredu a 2 dozadu a 100 percentne Dufam, ze bude spokojny a prezradi, kde ztraca el. energiu.DanoDEF píše: Samozrejme ziadny problem. Nemozem odmietnut. Ches 4ks ??? ako mam ja.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
DanoDEF píše:OK. Jaku energiu zas stracas ???erik píše: Nebudem ho rozmaznavat zboku, len 2ks dopredu a 2 dozadu a 100 percentne Dufam, ze bude spokojny a prezradi, kde ztraca el. energiu.
Voltmeter mi po tyzdni nejazdenia ukazuje 6V A to nestartujem. Nieco mam asi zaple.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Tak to rychlo pohladaj alebo si tam hod dvojicu bateriek a pri vypnutom kluciku ti jedna ostane odpojena.erik píše:DanoDEF píše: OK. Jaku energiu zas stracas ???
Voltmeter mi po tyzdni nejazdenia ukazuje 6V A to nestartujem. Nieco mam asi zaple.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Spojka
Zdravím přátelé, zvláště pak Erika a Kudrnáče. Jsem trochu mimo téma. Poraďte co dělat v případě, že mám velmi tvrdou spojku. Připadám si jak ve filmu Upír z Ferratu. Koleno mně bolí, že skoro nemůžu chodit. Říkáte si tak bude jezdit, ale jak když už pomalu nesešlápnu spojku. Dík. Filip
No neviem ako ti ide spojka na Disko....ale na Defiku ude tuhsie chce to zvyknut.kudrnac píše:možná to chce trochu oleje do kolena je fakt že moje 110 zase při stisknutí spojky a pouštění vydává takový nějaký huhlavý zvuk. A taky jde ztuha ale mých skoro 100 kg to prozatím zvládá a až seženu nějakého dobrého opraváře na Defiky tak se mu svěřím
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Me jde na DI spojka taky docela tuho ale mojich 105kg to taky zatim zvlada:) Problem je, ze kdyz sednu do "obyc" auta tak spojku ani necitim pod nohou Docela me arozcilovalo, ze si obsas zavrzala pri seslapnuti, tak jsem se rozhodl rozebrat a promazat, panove jak me ta vyskocena pruzina vyfackovala to radsi nechtejte vedet Michal
AUT VIAM INVENIAM AUT FACIAM // DI 300TDi // Defender 110 td4
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojka
Co máš za Lanďáka? Asi takhle na všech je hydraulika, tak sešlápnout pedál by nemělo dělat větší problémy. Pokud z mačkání spojky nemůžeš chodit, tak potom by mohl bát některý z válečků špatný, nebo by mohl být problém na uložení pedálu.Filip píše:Zdravím přátelé, zvláště pak Erika a Kudrnáče. Jsem trochu mimo téma. Poraďte co dělat v případě, že mám velmi tvrdou spojku. Připadám si jak ve filmu Upír z Ferratu. Koleno mně bolí, že skoro nemůžu chodit. Říkáte si tak bude jezdit, ale jak když už pomalu nesešlápnu spojku. Dík. Filip
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojka
Nazdaaar , Fillipeee. Zdravim predevsim Mika. Ty kolena, asi to nebude spojkou... No, abych te uklidnil, tak ja mam taky spojku tvrdou .Filip píše:Zdravím přátelé, zvláště pak Erika a Kudrnáče. Jsem trochu mimo téma. Poraďte co dělat v případě, že mám velmi tvrdou spojku. Připadám si jak ve filmu Upír z Ferratu. Koleno mně bolí, že skoro nemůžu chodit. Říkáte si tak bude jezdit, ale jak když už pomalu nesešlápnu spojku. Dík. Filip
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Spojka
Díky všem za odpověď. Možná to bude kolenem. Vím že u defíků je spojka tvrdší, ale po třech letech se mi zdá ještě tvrdší. Pokusím se nechat na ni nahlédnout odborníky v servisu. Přeju plno veselých kilometrů ve vašich miláčcích. Filiperik píše:Nazdaaar , Fillipeee. Zdravim predevsim Mika. Ty kolena, asi to nebude spojkou... No, abych te uklidnil, tak ja mam taky spojku tvrdou .Filip píše:Zdravím přátelé, zvláště pak Erika a Kudrnáče. Jsem trochu mimo téma. Poraďte co dělat v případě, že mám velmi tvrdou spojku. Připadám si jak ve filmu Upír z Ferratu. Koleno mně bolí, že skoro nemůžu chodit. Říkáte si tak bude jezdit, ale jak když už pomalu nesešlápnu spojku. Dík. Filip
Re: Spojka
Též Tě zdravím Eriku. Majk se má dobře, ale začíná mu zlobit zadek. Potřeboval by vyměnít. Pozdravuj manželku, Artura, Bizu a Patrika. Cau Filip.Nazdaaar , Fillipeee. Zdravim predevsim Mika. Ty kolena, asi to nebude spojkou... No, abych te uklidnil, tak ja mam taky spojku tvrdou .
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Vím že se do starších Defů (resp 110 a 90) montoval BMW motor 2,8i M30, ví někdo něco víc? ne že bych ho chtěl, ale jen tak pro zajímavost. Jinak jaký je rozdíl mezi 200 tdi a 300 tdi ? Myslím vnitřek, vím že by měli mít jiné sací ventily ale jinak jsem žádný velký rozdíl nenašel. Turbo má jiný plnící tlak ale to by mělo jít doštelovat. Jde mi o to, že mám 2 Defy, 200 a 300 a chci je sladit na stejný a co nejvyšší výkon. Ta 300 je ze Švýcar a někdo s ní už byl v Africe. Má velký intercooler a jede super. Ta 200 je zatím seriovka ale chci s ní taky něco udělat. Nějaké rady ?
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Mohu pouze potvrdit, že se tento motor montoval. Řadový šestiválec 2,8l od BMW, do ČR se nedovážel a pochybuju že se vyvážel i do evropy... do starších Defů (resp 110 a 90) montoval BMW motor 2,8i M30, ví někdo něco víc?
Pravda není velký rozdíl mezi těmi motory, ale rozdíl tam přece je. Když opomenu rozdím mezi klínovými řemeny u 200TDi a plochý řemen u 300TDi (tak jde nejlépe identifikovat daný motor), jsou jiné vstřikovače paliva, vačka ventilů, vodní pumpa, klika, hlava, olejové čerpadlo,... atd. je toho dostJinak jaký je rozdíl mezi 200 tdi a 300 tdi ? Myslím vnitřek, vím že by měli mít jiné sací ventily ale jinak jsem žádný velký rozdíl nenašel.
Na mechanickém TDi můžeš přidat na čerpadle dodávku paliva, a na turbu zvýšit otáčky, tím dosáhneš vyššího výkonu. Na dvoustovce bych výkon moc nezvedal, třístovka je mnohem lepší na ladění. Navíc 200 TDi má jinou převodovku, případné opravy jsou i nákladnější.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem na mysli něco jiného. Myslím rozdíly mající vliv na výkon případně životnost. Vím že oba mají stejné vrtání, zdvih, mají stejné těsnění pod hlavu, to zn. že je možné hlavy vyměnit, mají stejná ložiska na klice atd. osobně je mi víc sympatický 200tdi, právě pro klínové řemeny, ale zase přístup k rozvodům je jednoznačně lépe vyřešený u 300ky. S tou převodovkou musím stejně něco dělat, protože auto je původně dokonce starý 2,5 TD, ale v Anglii vyměnili motor za 200ku. Slyšel jsem že staré převodovky byly mnohem poruchovější než u pozdějších 300tdi. Jaká je nejlepší? Ještš k těm vstřikům. Kupoval jsem nové vnitřky vstřiků na svou 300ku a přišli mi nějaké velké. Po přečtení čísel ze starých vstřiků mi řekli, že tam mám vstřiky z 200ky. Porovnával jsem hlavu s 200, vstřiky jsou hodně podobné, ale jsou v hlavě trochu jinak přidělané. Na druhou stranu vstřiky které přišli původně by do hlavy na mé 300ce nešli, držák vstřiku by byl moc tustý. Je možné že by 300ka z roku 96 měla ještě staré vstřiky? Kdy přesně se lámala výroba?
To je otázek, co?
To je otázek, co?
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Zadrž. Ač je těsnění hlavy stejné nejdou zaměnit. 200TDi má na vačce ozubené kolo které pohání hřídel čerpdla oleje. Netuším přesně kudy ta hřídel vede, tenhle motor jsem rozebraný neviděl.eliott píše:Měl jsem na mysli něco jiného. Myslím rozdíly mající vliv na výkon případně životnost. Vím že oba mají stejné vrtání, zdvih, mají stejné těsnění pod hlavu, to zn. že je možné hlavy vyměnit
Ložiska jsou stejný. Souhlasím i s rozvodama, ale to příslušenství na klíňák pokud by bylo levnější něž u 300TDi tak ano. Jenže opak je pravdouMají stejná ložiska na klice atd. osobně je mi víc sympatický 200tdi, právě pro klínové řemeny, ale zase přístup k rozvodům je jednoznačně lépe vyřešený u 300ky.
Jednoznačne R-380 z 300TDi. R-77 z 200Tdi jsou poruchovější.S tou převodovkou musím stejně něco dělat, protože auto je původně dokonce starý 2,5 TD, ale v Anglii vyměnili motor za 200ku. Slyšel jsem že staré převodovky byly mnohem poruchovější než u pozdějších 300tdi. Jaká je nejlepší?
Nafotím ty vstřiky a dám je sem, ať vidíš rozdíl. Myslím, že je nesmysl aby 300Tdi měla staré vstřiky.Ješte k těm vstřikům. Kupoval jsem nové vnitřky vstřiků na svou 300ku a přišli mi nějaké velké. Po přečtení čísel ze starých vstřiků mi řekli, že tam mám vstřiky z 200ky. Porovnával jsem hlavu s 200, vstřiky jsou hodně podobné, ale jsou v hlavě trochu jinak přidělané. Na druhou stranu vstřiky které přišli původně by do hlavy na mé 300ce nešli, držák vstřiku by byl moc tustý. Je možné že by 300ka z roku 96 měla ještě staré vstřiky? Kdy přesně se lámala výroba?
Poznáš podle VINu jestli je to 300TDi. Poslední dvě písmena před koncovým šestičíslím je rok výroby. Pokud tam je do LA je 200TDi od MA je 300TDi. Řazeno dle abecedy
No jo no, nechtělo se mi odpovídat na tolik otázek najednouTo je otázek, co?