Motorizace Defenderů
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Dík za odpověď.
No vzhledem k tomu, že je to OHV tak je hlavě asi fuk, co a jak pohání vačka někde dole , alespoň tak předpokládám na zakladě dlouholetých zkušeností s ostatníma značkama (pravda, na ostrově to tak být nemusí )
Co se týče řemenů, posuzuju to vzhledem k případným nouzovým opravám (v džungli ), o ceně jsem neuvažoval...
Tak a kde takovou almaru (R-380) sehnat? Asi na ostrově, co? Tady bude stát ranec... Je to s tou R-77 vážně tak špatný? V čem bývá problém?
Moje 300tdi je určitě originál, ve Švýcarsku, odkudkud pochází, nemají ve zvyku dělat křížence . Podle mne mají bordel v BOSCH katalogu, protože ty co původně přišli měly v průměru asi o 4mm !! víc. A ty říkáš že na 300 jsou ještě tenčí než na 200? No hlavně že je mám vyměněný, počítám že už na ně do smrti nesáhnu .
No vzhledem k tomu, že je to OHV tak je hlavě asi fuk, co a jak pohání vačka někde dole , alespoň tak předpokládám na zakladě dlouholetých zkušeností s ostatníma značkama (pravda, na ostrově to tak být nemusí )
Co se týče řemenů, posuzuju to vzhledem k případným nouzovým opravám (v džungli ), o ceně jsem neuvažoval...
Tak a kde takovou almaru (R-380) sehnat? Asi na ostrově, co? Tady bude stát ranec... Je to s tou R-77 vážně tak špatný? V čem bývá problém?
Moje 300tdi je určitě originál, ve Švýcarsku, odkudkud pochází, nemají ve zvyku dělat křížence . Podle mne mají bordel v BOSCH katalogu, protože ty co původně přišli měly v průměru asi o 4mm !! víc. A ty říkáš že na 300 jsou ještě tenčí než na 200? No hlavně že je mám vyměněný, počítám že už na ně do smrti nesáhnu .
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Jo, tak to stebou musím souhlasit.eliott píše:Co se týče řemenů, posuzuju to vzhledem k případným nouzovým opravám (v džungli ), o ceně jsem neuvažoval...
Tu převodovku by jsi mohl sehnat i starší z Defíka 300TDi. Jinak základ je stejný i na Defenderu TD5 (pouze jiná fréma) a ostatní mají jinou frému a vršek řazení: Discovery I, II, Range Rover Clasic 93-94 a Range Rover od 1995 do 2002.Tak a kde takovou almaru (R-380) sehnat? Asi na ostrově, co? Tady bude stát ranec... Je to s tou R-77 vážně tak špatný? V čem bývá problém?
Problém byl u R-77 s řazením. Většinou odešly řadící vidličky, a potom i synchrony.
Volant na pravé straně je volant na správné straně (right side), co bych za to dal kdybych měl Range pravostraného, nechápu proč to nikdo nechce, dyť to jsou anglický auta, u Defa a hlavně u SII, SIII je u pravostraného mnohem víc místa na nohy a příjemnější posez a vůbec, je to klasika... A že si člověk neohlídá zrcátka jsou kecy...
Jo, jo, jsem gurmán i na takovýhle věci...
I když pravdou je to, že se pravostranné auto nepřihlásí, teda pokud to není veterán...
Jo, jo, jsem gurmán i na takovýhle věci...
I když pravdou je to, že se pravostranné auto nepřihlásí, teda pokud to není veterán...
Country boy...
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Co jsem postřehl od Anglánů, tak je to držák ale slaboch. Největší problém s výměnou za tdi je ten tdi motor sehnat... pak přidělat intercooler. Tdi motor vychází konstrukčně z tvého motoru, blok je v podstatě stejný, takže žádný problém s úchyty by být neměl. Já mám auto, které dostalo v Anglii motor 200tdi místo 2,5TD (což je jen tvůj motor s turbem) a sedí tam jak odjakživa...
Tohle není problémový místo, pokud nejseš v terénu bezmozek a PRAVIDELNĚ měníš oleje (já po 20 000km diferáky+převodovka+redukčka). Až budeš mít fotky pochlub se..., rok 88 je moc sympatickej, doufám, že se zase potvrdí to čím starší, tím lepší... Má normálně český papíry nebo bude nějaká rošáda?
Country boy...