Motorizace Defenderů

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Admin » 11 led 2007 13:22

Tohle je z 200TDi.

Na 300TDi jsou slabší a i kratší.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od eliott » 11 led 2007 15:12

Dík za odpověď.

No vzhledem k tomu, že je to OHV tak je hlavě asi fuk, co a jak pohání vačka někde dole 8) , alespoň tak předpokládám na zakladě dlouholetých zkušeností s ostatníma značkama (pravda, na ostrově to tak být nemusí :) )

Co se týče řemenů, posuzuju to vzhledem k případným nouzovým opravám (v džungli :mrgreen: ), o ceně jsem neuvažoval...

Tak a kde takovou almaru (R-380) sehnat? Asi na ostrově, co? Tady bude stát ranec... Je to s tou R-77 vážně tak špatný? V čem bývá problém?

Moje 300tdi je určitě originál, ve Švýcarsku, odkudkud pochází, nemají ve zvyku dělat křížence :D . Podle mne mají bordel v BOSCH katalogu, protože ty co původně přišli měly v průměru asi o 4mm !! víc. A ty říkáš že na 300 jsou ještě tenčí než na 200? No hlavně že je mám vyměněný, počítám že už na ně do smrti nesáhnu :? .

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od Admin » 11 led 2007 15:31

eliott píše:Co se týče řemenů, posuzuju to vzhledem k případným nouzovým opravám (v džungli :mrgreen: ), o ceně jsem neuvažoval...
Jo, tak to stebou musím souhlasit.
Tak a kde takovou almaru (R-380) sehnat? Asi na ostrově, co? Tady bude stát ranec... Je to s tou R-77 vážně tak špatný? V čem bývá problém?
Tu převodovku by jsi mohl sehnat i starší z Defíka 300TDi. Jinak základ je stejný i na Defenderu TD5 (pouze jiná fréma) a ostatní mají jinou frému a vršek řazení: Discovery I, II, Range Rover Clasic 93-94 a Range Rover od 1995 do 2002.
Problém byl u R-77 s řazením. Většinou odešly řadící vidličky, a potom i synchrony.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od eliott » 11 led 2007 16:06

To by stačil repas, ne? ta moje je zatím v pohodě, jen mám problém někdy najít kvalt, hlavně 3ku, ale to bude určitě tím, že to má zatím volant na blbé straně, prostě řadit levou neumím :roll:
Já myslel že odchází ložiska, nebo zuby, nebo se něco zadírá nebo praská...

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#65 Příspěvek od Rover » 11 led 2007 16:47

Volant na pravé straně je volant na správné straně (right side), co bych za to dal kdybych měl Range pravostraného, nechápu :roll: proč to nikdo nechce, dyť to jsou anglický auta, u Defa a hlavně u SII, SIII je u pravostraného mnohem víc místa na nohy a příjemnější posez a vůbec, je to klasika... A že si člověk neohlídá zrcátka jsou kecy... 8)

Jo, jo, jsem gurmán i na takovýhle věci...

I když pravdou je to, že se pravostranné auto nepřihlásí, teda pokud to není veterán...
Country boy...

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#66 Příspěvek od Kocur » 09 úno 2007 12:51

Ahoj, nejdriv bych Vas chtel vsechny pozdravit, sem tu novej. Mam par otazecek ohledne motoru Defendru. Zajimal by me konkretne 2.5 bez turba. jakejpak je to motoor?? popr. jak by byla narocna vymena za 200, 300tdi, jestli sedi uchyceni nebo by se muselo prevarovat, zkratka uplne vsechno :wink: dik

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od eliott » 09 úno 2007 13:17

Co jsem postřehl od Anglánů, tak je to držák ale slaboch. Největší problém s výměnou za tdi je ten tdi motor sehnat... pak přidělat intercooler. Tdi motor vychází konstrukčně z tvého motoru, blok je v podstatě stejný, takže žádný problém s úchyty by být neměl. Já mám auto, které dostalo v Anglii motor 200tdi místo 2,5TD (což je jen tvůj motor s turbem) a sedí tam jak odjakživa...

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#68 Příspěvek od Kocur » 09 úno 2007 13:30

Ted se mi vyskytla vyhodna koupe, Def 90 rok 88, Motour tam je 2.5 atmosferickej nepreplnovanej-takze me predpoklady ohledne nedostatku sily byly asi opravneny.. proto by me zajimalo jestli tam pujde soupnout 200, jedna sice z disco se mi doma poflakuje :wink:

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#69 Příspěvek od Rover » 09 úno 2007 13:37

2.5D je nesmrtelnost, ideální na expedice... Záměna za 200, 300TDi v pohodě.[/img]
Country boy...

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#70 Příspěvek od Kocur » 09 úno 2007 13:42

Dik moc, to je to co sem chtel slyset :wink: na expedici s tim asi nikam nepojedu a kazda kobyla dobra a v tomhle pripada je to uz docela rozdil

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#71 Příspěvek od Kocur » 09 úno 2007 13:44

A jeste otazecka ohledne naprav a poloos, je to 90, r.v.88, jak si stojej??

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od Admin » 09 úno 2007 14:04

Kocur píše:A jeste otazecka ohledne naprav a poloos, je to 90, r.v.88, jak si stojej??
Mám za to, že je to totožné.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#73 Příspěvek od Rover » 09 úno 2007 14:08

Tohle není problémový místo, pokud nejseš v terénu bezmozek a PRAVIDELNĚ měníš oleje (já po 20 000km diferáky+převodovka+redukčka). Až budeš mít fotky pochlub se..., rok 88 je moc sympatickej, doufám, že se zase potvrdí to čím starší, tím lepší... Má normálně český papíry nebo bude nějaká rošáda?
Country boy...

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#74 Příspěvek od Rover » 09 úno 2007 14:10

Pokud jsi tu otázku myslel, tak jak jí pochopil admin, tak má admin samozřejmě pravdu, jak jinak...
Country boy...

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#75 Příspěvek od Kocur » 09 úno 2007 14:20

Jeste jednou dik, cesky noty to prave nema,ale se nejak zaridi :lol: bude na tom hafo prace, proto se ptam co a jak, zatim mi ale delate jen samou radost, mam od kamose mud maxy 235/85 R16 tak snad je to nejak skousne uvidime :wink:

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#76 Příspěvek od Rover » 09 úno 2007 14:22

Ten rozměr je na devadesátku v pohodě...
Country boy...

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#77 Příspěvek od Kocur » 09 úno 2007 14:25

Danke gut, jak ho budu mit doma tak sem hodim fotky, jinak kdyby jste mely napady jak ho vymazlit tak sem s nima, chci si z toho udelat vicemene takovou tereni ucelovku :wink:

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#78 Příspěvek od Kocur » 09 úno 2007 14:45

Jeste detail :lol: prevodovka, predpokladam, ze z 2.5D na 200tdi sedet nebude, pokud pouziju prevodovku z 200, tak budu muset i nejakym zpusobem upravit kardany, pac mi tam nebudou sedet ani ty ani ty :(

Potapěč

#79 Příspěvek od Potapěč » 09 úno 2007 15:22

Chlapci, kamoš má Defendra 90 r.v.86 s turbem bez intercoleru a mám zato, že má poloosy 10spline. Defendr 200Tdi by měl mít uš 24spline. Nejsem si tím ale 100% jistej.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od eliott » 09 úno 2007 15:23

V klidu, skříň sedět bude. Pokud budeš potřebovat pomoc s papírama, tak SZ :twisted:

Odpovědět