Nám se dobře osvědčilo třeba ve skříních převodovek kde byly vymačkané díry pro ložiska vzít ložisko stáhnout je mezi dva plechy a galvanicky pomědit tolik kolik je třeba. Pokud jsou díry v kardanu ale oválné tak to nepomůže a musíš ho vyměnit. Dělali jsme to většinou v karterech závodních motorek které byly elektronové a vydržely tak jednu sezónu. Po čtyřech letech se většinou vložlovaly titanovými pouzdry...Land Jirka píše: ↑13 čer 2017 06:53 Jak píše Patrik je to vytahané oko.
A je to na výměnu kardanu.
Jen podotknu, že tam nemá cenu dávat nový křížek. Bude se zase po chvilce znovu protáčet v unašeči.
Zkoušel jsem to párkrát opravit a trvale nepomůže nic (ani nadůlčikování a zdrsnění uložení ložiska křížku ani lepidla na ložiska a ani kombinace obou)
Predni kardan
- skipper_pa
- Příspěvky: 117
- Registrován: 05 kvě 2016 12:13
- tel.: 605208456
- auto: Defender 90 300Tdi
- Bydliště: Praha
Re: Predni kardan
Re: Predni kardan
Tak jsem nakonec koupil novej od GKN. Než to nějak bastlit, tak si ten starej nechám do rezervy. Jenom mě mate že na něm mimo samolepek není nikde vyraženo, že se jedná o GKN. Takhle mám pak pocit, že maj jenom jeden na kterej lepěj aktuálně název podle přání.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- VencaZE
- Příspěvky: 3567
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni kardan
Mělo by to být poznat i podle použitých křížků.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD