Dají se použít hokejový puky. Jsou levný a účel splní.discork píše:chcel som ho dat,ale znamy ho nemal a kupovat sa mi ho veru nejak nechcelo,toz stoji viac ako kov zadarmo
Bodylift DiscoI
Moderátor: Miky_CZ
- Land Jirka
- Příspěvky: 3472
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- discork
- Příspěvky: 531
- Registrován: 16 led 2008 19:58
- tel.: +421944435540
- auto: Discovery 1 3,9 efi
- Bydliště: Martin,Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak to mas pravdu.jasne kontrolu robim vsetkeho co opravim ci upravimATOL píše:jeden puk = 2,5 cm
měl jsem to udělaný na Pajeru...
dvoupukovej Jágrlift...
možná ty puky jsou lepší, než tvrdej materiál, protože pochytí část vibrací...a jednou za čas to projdi a poutahuj...
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540
+421944435540
Tak už budu snad konečně o víkendu přezouvat. Jen nevím, zda se mi vejdou kola. OME lift už mám 2", nyní možná budu muset ještě pořešit bodylift tak dva tři cm. Co tedy doporučujete? Podložky nad pružiny nebo někam pod kastli? Jsou někde celé sady v nabídce? Dovoz? Česká výroba? Doporučte.. Nabídněte...
Dík
Jde o Discovery II bez měchů
Dík
Jde o Discovery II bez měchů
Disco mi zachránilo život
Kolik ty nová kola mají v průměru Nemyslím, že bys musel dávat BL pokud už máš klasický lift.Jarys píše:Tak už budu snad konečně o víkendu přezouvat. Jen nevím, zda se mi vejdou kola. OME lift už mám 2", nyní možná budu muset ještě pořešit bodylift tak dva tři cm. Co tedy doporučujete? Podložky nad pružiny nebo někam pod kastli? Jsou někde celé sady v nabídce? Dovoz? Česká výroba? Doporučte.. Nabídněte...
Dík
Jde o Discovery II bez měchů
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- discork
- Příspěvky: 531
- Registrován: 16 led 2008 19:58
- tel.: +421944435540
- auto: Discovery 1 3,9 efi
- Bydliště: Martin,Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Karel ma pravdu ked uz mas lift 2 tak naco ten BL?staci ti tam 10kusu podloziek a 10 kusu dhsich Geckovych sroubov ak si dobre pamatam tak o dlzke 12cm a hrubke 10mm.no a samozrejme aj gumu o hrubke podlozky,na vypodlozenie karoserie na stycnych plochach ktore zbadas napr hned v priestore zadneho blatniku.brzdove hadice som nechal povodne pri dvihnuti 3cm.inak vsetko je bez problemov.
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540
+421944435540
- DjALF
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
to Jarys -- jak,uz bylo receno,pokud mas 2" lift tak si myslim,ze BL nebudes potrebovat. drive to vyzkousej a uvidis at nedelas nejaky zbytecny veci.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Ty tvoje nové gumy mi podle výpočtu vychází na 801mm tedy 31,5",jsou sice širší než původní ale jen o 1cm, pokud už máš 2" lift tak by to mělo stačit.BL si nechej na později až budeš zvedat na 35"Jarys píše:kola 265/65/18 namísto klasických 255/55/18 tak uvidíme... ale stejně stále uvažuji o malém BL kvůli kamenitým cestám tady u nás
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
To máš pravdu teslo, ale BL může nepřímo zlepšit i světlost, protože tím že díky němu vytvoříš více místa v podbězích, můžeš dát vyšší kola a tak vlastně zlepšit světlost i úhly.Ale jinak nejsem jeho příznivcem , maximálně v kombinaci s liftovou sadou pružin!teslo píše:pri bodylifte zostava ram na rovnakom mieste, takze svetlost sa Ti nezmeni. Najazdove uhly iba v pripade, ze prerobis uchytenie naraznikov.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Pravdu vravis...suvislo...karel píše: To máš pravdu teslo, ale BL může nepřímo zlepšit i světlost, protože tím že díky němu vytvoříš více místa v podbězích, můžeš dát vyšší kola a tak vlastně zlepšit světlost i úhly.Ale jinak nejsem jeho příznivcem , maximálně v kombinaci s liftovou sadou pružin!
Ja tiez nepatrim do skupiny jeho jednoznaznych uctievatelov, ale v kombinacii s dalsimi upravami je to velmi dobre riesenie.
Ja mam na svojom 3cm bodylift prave v kombinacii s upravenym odpruzenim( +2" pruziny a tlmice) a je to ideal. pneu mam 33*10.5 na diskoch vystrcenych oproti serii o cca 6cm na kazdu stranu a nikde nic neskrtne ani ked sa hupem na dvoch kolesach( ale mam trosicku zrezane z blatnikov koly lemom).
3 cm som zvolil ako max aby som nemusel robit nic ine ako len vymenit sroby na silenblokoch( dlhsie UNF). tzn. uchyty bezpecnostnych pasov su stale funkcne, paka redukcie je perfektne pristupna.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
No já myslel, že přidám podložky nad pružiny a tím zvýším světlost pod difem plus zlepším úhel nárazníku tím že bude víš. Jinak to pro mne opravdu nemá velký smysl. Pneu už jsem přezul a vypadá to dobře, jen bude muset ven nádržka ostřikovače je přímo v blatníku.
No do terénu jsem se ještě nedostal abych pořádně vyzkoušel křížení. Páč už jsem přišel na příčinu, proč mi tenkrát odešla redukčka. Už byl nejspíš načatý kardan a já to necítil. Teď to vím jelikož mi odečša i ta repasovaná redukčka a to po zhruba 7000km. A proto se zase pár dní nesvezu. Díly do LT230 nikdo nevede skladem... alespoň už nyní vím kde je shánět
No do terénu jsem se ještě nedostal abych pořádně vyzkoušel křížení. Páč už jsem přišel na příčinu, proč mi tenkrát odešla redukčka. Už byl nejspíš načatý kardan a já to necítil. Teď to vím jelikož mi odečša i ta repasovaná redukčka a to po zhruba 7000km. A proto se zase pár dní nesvezu. Díly do LT230 nikdo nevede skladem... alespoň už nyní vím kde je shánět
Disco mi zachránilo život
na svetlost pod difom na vplyv iba velkost pneu.
Podlozkami pod/nad pruziny zlepsis najazdovy/prejazdovy/vyjazdovy uhol. Ale pri velkych liftoch to so sebou prinasa aj negativa.
Bodylift je podla mna vhodny doplnok k pruzinovemu liftu ked je problem so schovanim vacsej pneu do blatniku a niekde to drhne. Ale ani bodylift sa neda robit donekonecna.
V Tvojom pripade, pokial Ti pneu nikde nedrhnu dalsie upravy nemaju opodstatnenie.
Podlozkami pod/nad pruziny zlepsis najazdovy/prejazdovy/vyjazdovy uhol. Ale pri velkych liftoch to so sebou prinasa aj negativa.
Bodylift je podla mna vhodny doplnok k pruzinovemu liftu ked je problem so schovanim vacsej pneu do blatniku a niekde to drhne. Ale ani bodylift sa neda robit donekonecna.
V Tvojom pripade, pokial Ti pneu nikde nedrhnu dalsie upravy nemaju opodstatnenie.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Jo jo , stačí se nad tím trochu zamyslet a neplácat. Vždyť je to logické že světlost pod difem nemohu podložkama zvýšit. Asi si musíš připadat, že komunikuješ s týpkem ze speciální školy
A úvaha o liftě přišla právě při obavě, že se kola nevejdou, také mě láká ten nájezdový úhel... mám totiž origo ARB nárazník a až v terénu si člověk uvědomí jak je blbě udělaný. Je hrozně široký, tedy vytažený dopředu a nájezdový úhel skutečně na dvě věci... . Tak 2 až 3cm by se mohly hodit a proto jsem se ptal co doporučíte? OME lift 2"už mám, takže jde o kombinaci. Ale zatím to nikdo moc nedoporučuje
A úvaha o liftě přišla právě při obavě, že se kola nevejdou, také mě láká ten nájezdový úhel... mám totiž origo ARB nárazník a až v terénu si člověk uvědomí jak je blbě udělaný. Je hrozně široký, tedy vytažený dopředu a nájezdový úhel skutečně na dvě věci... . Tak 2 až 3cm by se mohly hodit a proto jsem se ptal co doporučíte? OME lift 2"už mám, takže jde o kombinaci. Ale zatím to nikdo moc nedoporučuje
Disco mi zachránilo život
Doporučiji ti dát bodylift pokud chceš kola 33" a výš.Pokud chceš u toho tvého rozměru zůstat tak je zbytečný zvedat si těžiště.Jarys píše:
Ale zatím to nikdo moc nedoporučuje
Jinak BL má ještě jednu výhodu rize praktickou a to dobře přístupný podvozek pro vystříkání bahna wapkou po kravení
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Bodylift DiscoI
mam prosbu, auto uz mam zvedle liftem, ale potrebuju v blatnikach jeste vic mista a taky potrebuju vic mista na navijak, chtel bych bodylift 2,5cm hokejovymi puky, docetl jsem se ze jich potrebuju 10 k tomu 10 pevnostnich sroubu
ted otazka: nevim jaky prumer a jak dlouhe ty srouby, kde vsude ty srouby najdu a pry se musi jeste neco vypodkladat v kufru tak kde presne a co na to potrebuju?
Diky moc za rady:-)
ted otazka: nevim jaky prumer a jak dlouhe ty srouby, kde vsude ty srouby najdu a pry se musi jeste neco vypodkladat v kufru tak kde presne a co na to potrebuju?
Diky moc za rady:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál