Bodylift DiscoI

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3472
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Land Jirka » 23 bře 2008 23:24

discork píše:chcel som ho dat,ale znamy ho nemal a kupovat sa mi ho veru nejak nechcelo,toz stoji viac ako kov zadarmo :lol:
Dají se použít hokejový puky. Jsou levný a účel splní. :wink:

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od discork » 30 bře 2008 11:14

Land Jirka píše:
discork píše:chcel som ho dat,ale znamy ho nemal a kupovat sa mi ho veru nejak nechcelo,toz stoji viac ako kov zadarmo :lol:
Dají se použít hokejový puky. Jsou levný a účel splní. :wink:
vidis,tak to ma nenapadlo :oops: ,
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

ATOL
Příspěvky: 410
Registrován: 09 úno 2007 14:27
tel.: 777 832 708
Bydliště: Vojnův Městec

#23 Příspěvek od ATOL » 30 bře 2008 12:29

jeden puk = 2,5 cm
měl jsem to udělaný na Pajeru...
dvoupukovej Jágrlift... :lol:
možná ty puky jsou lepší, než tvrdej materiál, protože pochytí část vibrací...a jednou za čas to projdi a poutahuj...
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od discork » 30 bře 2008 20:44

ATOL píše:jeden puk = 2,5 cm
měl jsem to udělaný na Pajeru...
dvoupukovej Jágrlift... :lol:
možná ty puky jsou lepší, než tvrdej materiál, protože pochytí část vibrací...a jednou za čas to projdi a poutahuj...
tak to mas pravdu.jasne kontrolu robim vsetkeho co opravim ci upravim :wink:
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#25 Příspěvek od Jarys » 28 dub 2008 23:46

Tak už budu snad konečně o víkendu přezouvat. Jen nevím, zda se mi vejdou kola. OME lift už mám 2", nyní možná budu muset ještě pořešit bodylift tak dva tři cm. Co tedy doporučujete? Podložky nad pružiny nebo někam pod kastli? Jsou někde celé sady v nabídce? Dovoz? Česká výroba? Doporučte.. Nabídněte...
Dík
Jde o Discovery II bez měchů
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#26 Příspěvek od karel » 29 dub 2008 06:17

Jarys píše:Tak už budu snad konečně o víkendu přezouvat. Jen nevím, zda se mi vejdou kola. OME lift už mám 2", nyní možná budu muset ještě pořešit bodylift tak dva tři cm. Co tedy doporučujete? Podložky nad pružiny nebo někam pod kastli? Jsou někde celé sady v nabídce? Dovoz? Česká výroba? Doporučte.. Nabídněte...
Dík
Jde o Discovery II bez měchů
Kolik ty nová kola mají v průměru :?: Nemyslím, že bys musel dávat BL pokud už máš klasický lift.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od discork » 29 dub 2008 21:22

Karel ma pravdu ked uz mas lift 2 tak naco ten BL?staci ti tam 10kusu podloziek a 10 kusu dhsich Geckovych sroubov ak si dobre pamatam tak o dlzke 12cm a hrubke 10mm.no a samozrejme aj gumu o hrubke podlozky,na vypodlozenie karoserie na stycnych plochach ktore zbadas napr hned v priestore zadneho blatniku.brzdove hadice som nechal povodne pri dvihnuti 3cm.inak vsetko je bez problemov.
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od DjALF » 30 dub 2008 22:11

to Jarys -- jak,uz bylo receno,pokud mas 2" lift tak si myslim,ze BL nebudes potrebovat. drive to vyzkousej a uvidis at nedelas nejaky zbytecny veci.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#29 Příspěvek od Jarys » 01 kvě 2008 03:11

kola 265/65/18 namísto klasických 255/55/18 tak uvidíme... ale stejně stále uvažuji o malém BL kvůli kamenitým cestám tady u nás
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#30 Příspěvek od karel » 01 kvě 2008 13:49

Jarys píše:kola 265/65/18 namísto klasických 255/55/18 tak uvidíme... ale stejně stále uvažuji o malém BL kvůli kamenitým cestám tady u nás
Ty tvoje nové gumy mi podle výpočtu vychází na 801mm tedy 31,5",jsou sice širší než původní ale jen o 1cm, pokud už máš 2" lift tak by to mělo stačit.BL si nechej na později až budeš zvedat na 35" :)
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#31 Příspěvek od Jarys » 01 kvě 2008 14:54

Já vím, že 31,5" má do 35" ještě hóóodně daleko, ale světlost = průjezdnost, tak to tak nějak zvažuju.. uvidíme 8)
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#32 Příspěvek od teslo » 02 kvě 2008 08:12

pri bodylifte zostava ram na rovnakom mieste, takze svetlost sa Ti nezmeni. Najazdove uhly iba v pripade, ze prerobis uchytenie naraznikov.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#33 Příspěvek od karel » 02 kvě 2008 09:55

teslo píše:pri bodylifte zostava ram na rovnakom mieste, takze svetlost sa Ti nezmeni. Najazdove uhly iba v pripade, ze prerobis uchytenie naraznikov.
To máš pravdu teslo, ale BL může nepřímo zlepšit i světlost, protože tím že díky němu vytvoříš více místa v podbězích, můžeš dát vyšší kola a tak vlastně zlepšit světlost i úhly.Ale jinak nejsem jeho příznivcem , maximálně v kombinaci s liftovou sadou pružin!
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#34 Příspěvek od teslo » 02 kvě 2008 14:21

karel píše: To máš pravdu teslo, ale BL může nepřímo zlepšit i světlost, protože tím že díky němu vytvoříš více místa v podbězích, můžeš dát vyšší kola a tak vlastně zlepšit světlost i úhly.Ale jinak nejsem jeho příznivcem , maximálně v kombinaci s liftovou sadou pružin!
Pravdu vravis...suvislo... :)
Ja tiez nepatrim do skupiny jeho jednoznaznych uctievatelov, ale v kombinacii s dalsimi upravami je to velmi dobre riesenie.
Ja mam na svojom 3cm bodylift prave v kombinacii s upravenym odpruzenim( +2" pruziny a tlmice) a je to ideal. pneu mam 33*10.5 na diskoch vystrcenych oproti serii o cca 6cm na kazdu stranu a nikde nic neskrtne ani ked sa hupem na dvoch kolesach( ale mam trosicku zrezane z blatnikov koly lemom).
3 cm som zvolil ako max aby som nemusel robit nic ine ako len vymenit sroby na silenblokoch( dlhsie UNF). tzn. uchyty bezpecnostnych pasov su stale funkcne, paka redukcie je perfektne pristupna.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#35 Příspěvek od Jarys » 02 kvě 2008 18:38

No já myslel, že přidám podložky nad pružiny a tím zvýším světlost pod difem plus zlepším úhel nárazníku tím že bude víš. Jinak to pro mne opravdu nemá velký smysl. Pneu už jsem přezul a vypadá to dobře, jen bude muset ven nádržka ostřikovače je přímo v blatníku.

No do terénu jsem se ještě nedostal abych pořádně vyzkoušel křížení. Páč už jsem přišel na příčinu, proč mi tenkrát odešla redukčka. Už byl nejspíš načatý kardan a já to necítil. Teď to vím jelikož mi odečša i ta repasovaná redukčka a to po zhruba 7000km. A proto se zase pár dní nesvezu. Díly do LT230 nikdo nevede skladem... alespoň už nyní vím kde je shánět
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#36 Příspěvek od teslo » 02 kvě 2008 19:15

na svetlost pod difom na vplyv iba velkost pneu.
Podlozkami pod/nad pruziny zlepsis najazdovy/prejazdovy/vyjazdovy uhol. Ale pri velkych liftoch to so sebou prinasa aj negativa.
Bodylift je podla mna vhodny doplnok k pruzinovemu liftu ked je problem so schovanim vacsej pneu do blatniku a niekde to drhne. Ale ani bodylift sa neda robit donekonecna.

V Tvojom pripade, pokial Ti pneu nikde nedrhnu dalsie upravy nemaju opodstatnenie.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#37 Příspěvek od Jarys » 03 kvě 2008 13:20

Jo jo , stačí se nad tím trochu zamyslet a neplácat. Vždyť je to logické že světlost pod difem nemohu podložkama zvýšit. Asi si musíš připadat, že komunikuješ s týpkem ze speciální školy :oops:

A úvaha o liftě přišla právě při obavě, že se kola nevejdou, také mě láká ten nájezdový úhel... mám totiž origo ARB nárazník a až v terénu si člověk uvědomí jak je blbě udělaný. Je hrozně široký, tedy vytažený dopředu a nájezdový úhel skutečně na dvě věci... . Tak 2 až 3cm by se mohly hodit a proto jsem se ptal co doporučíte? OME lift 2"už mám, takže jde o kombinaci. Ale zatím to nikdo moc nedoporučuje :?
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#38 Příspěvek od karel » 03 kvě 2008 21:40

Jarys píše:
Ale zatím to nikdo moc nedoporučuje :?
Doporučiji ti dát bodylift pokud chceš kola 33" a výš.Pokud chceš u toho tvého rozměru zůstat tak je zbytečný zvedat si těžiště.
Jinak BL má ještě jednu výhodu rize praktickou a to dobře přístupný podvozek pro vystříkání bahna wapkou po kravení :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#39 Příspěvek od Jarys » 04 kvě 2008 00:54

karel píše: ještě jednu výhodu rize praktickou a to dobře přístupný podvozek pro vystříkání bahna wapkou po kravení :wink:
samé výhody a pozitiva, zahrnu to do své pětiletky
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Bodylift DiscoI

#40 Příspěvek od Miky_CZ » 01 dub 2010 19:03

mam prosbu, auto uz mam zvedle liftem, ale potrebuju v blatnikach jeste vic mista a taky potrebuju vic mista na navijak, chtel bych bodylift 2,5cm hokejovymi puky, docetl jsem se ze jich potrebuju 10 k tomu 10 pevnostnich sroubu
ted otazka: nevim jaky prumer a jak dlouhe ty srouby, kde vsude ty srouby najdu a pry se musi jeste neco vypodkladat v kufru tak kde presne a co na to potrebuju?

Diky moc za rady:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět