Kilometry na Defíku

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

Re: Kilometry na Defíku

#21 Příspěvek od RB » 22 kvě 2008 09:14

erik píše:
maaadmax píše:Dobrý den Defíkáři,

protože jsem byl nakažen virem DEFENDER a uvažuji o koupi Defíka, chtěl bych se zeptat.
Kolik je maximum najetých kilometrů aby jsem si ho mohl ještě užít a neřešit hned koupi nového motoru.
300 000 km. Ale je dulezite, kdo a kde s tim jezdil. Urcite bych nekupoval auto s velkou offroadovou vybavou- tam muze byt ryziko.

Motor stoji kolem 2 tis liber / TD5/, prodava se pouze repasovany- to plati i AMT, no po jejich bulharkoeficientu 150tis=75 CZK za libru...
Tak proč kamarádovo Defender který má 630 000km ještě jezdí?Má ho 12 let,chalupu na špatně přístupném terénu a dělá u zelených v německu,takže jak v terénu,tak po silnici.Třeba i do Španělska.Servis po celou dobu u LR Poking.Je němec.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Kilometry na Defíku

#22 Příspěvek od erik » 22 kvě 2008 09:41

RB píše:
erik píše: 300 000 km. Ale je dulezite, kdo a kde s tim jezdil. Urcite bych nekupoval auto s velkou offroadovou vybavou- tam muze byt ryziko.

Motor stoji kolem 2 tis liber / TD5/, prodava se pouze repasovany- to plati i AMT, no po jejich bulharkoeficientu 150tis=75 CZK za libru...
Tak proč kamarádovo Defender který má 630 000km ještě jezdí?Má ho 12 let,chalupu na špatně přístupném terénu a dělá u zelených v německu,takže jak v terénu,tak po silnici.Třeba i do Španělska.Servis po celou dobu u LR Poking.Je němec.
Je němec :!: Jak pises.
O auto se stara a setri ho. Mozna blazni i s rozumem :idea:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

Re: Kilometry na Defíku

#23 Příspěvek od OME » 22 kvě 2008 20:46

U motoru 300tdi,který tam podle stáří má tvůj kámoš je to normální,jak jsem už psal.Mám ho naštěstí taky. :!:

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od MOPADŽI » 23 kvě 2008 14:44

Já mám Defa 1rok (no ne jen jeho) ale postihl mě tak, že z 90% jezdím jen jim :Pohoda: . Je tak kouzelně nepohodlnej, že tě to prostě uhrane...
Se spolehlivostí problémy nemám. Zřejmě jsem natrefil na "dobrý" kus. Koupil jsem ho zde v ČR po prvním majiteli, který mu dal "duši", no prostě se o něho staral a to jak píší kluci v předešlých příspěvcích, je velmi důležité. Měl nakrouceno cca 150tis. a já mu do dnešního dne přidal dalších 50tis. a to vše bez jakýchkoli problémů. Když jsem ho koupil, byla to seriovka bez škrábanců. Pravda, trochu jsem ho dovybavil a pořádně ho občas "vyvenčím", takže pár šrámečků z off boje už má, ale neměnil bych, i když mám zde proklamovanou Td5 - která má ale také své kouzlo.
Takže s Defíkem jistě neprohloupíš a jestli ti fakt lezou krkem všechny ty auta s 1,9TDI a PD, určitě budeš skokojen !
(Jo, jednu mouchu mám, občasnou cukatůru, řeší se to zde fóru, tak si počti. Tato závadička má ale spíše negativní psychologický vliv na řidiče, než ma spolechlivost Defíka.) :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

tomáš z hor
Příspěvky: 4
Registrován: 03 zář 2009 21:54

Re: Kilometry na Defíku

#25 Příspěvek od tomáš z hor » 03 zář 2009 23:03

Já mám dva, oba TD 5 a tím starším, desetiletým, jsem procestoval kus Evropy odtud na východ, tahám za ním seno i hnůj z pole i na pole v horách na prudkých stráních, 3 měsíce v roce s ním projíždím cestu závějemi, teď má najeto skoro 200 tis. a jen mi odešla řídící jednotka kvůli prosakování či vzlínání oleje, taky se to tu řeší. Toho novějšího mám ze zde na webu zmíněného zdroje od uhlobaronů, tříletý a 45 tis. měl najeto a za půl roku jsem do něj nastrkal víc peněz a zažil jsem většinu zde diskutovaných zvuků, klepání při dobržďování, třas řízení při 80 km/h, nestartování topení a klimatizace, nejde mu mezinápravová uzávěrka atd. atd. Jinak jsou oba vlastně stejné, jen jeden je 1999 a druhý 2005, přitom ten novější, co nemá nic najeto, je objektivně mnohem horší. Jezdil jen v terénu, asi se na něm střídali řidiči, vyrobili ho asi někde v Malajsii nebo v Indii nebo kde, zatímco ten starý je od prvního majitele z Německa. Takže podle stáří a km se nic nepozná.

Odpovědět