Záchrana jednoho Classica II.
RRC
Fakt nádhera. Vypadá na 1.polovinu 70-tých let. Vlastně jsem trochu vděčný British Leyland, že všechno, co Land Rover vydělal, spolkla černá díra koncernu na průšvihy u jiných značek a Land Rover neměl peníze na vývoj, což se projevilo mimo jiné tím, že kromě 5-ti kvaltu, látkových sedaček s opěrkami a elektronů je můj RRC z r.1983 vlastně stejný jako ty první v roce 1970.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
RRC
Rangie už je svlečený do naha. Po pravdě pod slušivým kabátkem už to zase tak slavné nebylo (ale není to nijak hrozné). Rám vypadá, že je OK, crossmember pod zadním spodním tailgatem je sežraný, footwells mají také sem tam nějakou tu dírku, stejně jako bulkhead, který je děravý pod čelním oknem. Dáváme dohromady podvozek - vzhledem k tomu, že auto není určeno pro těžký terén, volím standardní žluté pružiny Britpart + nastavitelné tlumiče Koni Heavy Track, polybush kit a ventilované brzdové kotouče EBC. Pak se to všechno zkušebně poskládá s motorem a převodovkou, co bude potřeba, dovaří se a pak hurá na pískování, antikorozní ochranu a povrchovku šasi a rámu karoserie (ještě, že můj Rangie byl vyroben před rokem 85, kdy se přešlo ze šroubování rámu karoserie na vaření - pak by se s tím asi pracovalo o poznání hůř). Jinak skiny obou dveří nejsou nijak krásné - vybublané s vrstvami kitu. Nevíte někdo o nějakých pěkných (připomínám, že je to dvoudvéřák)?
V posledním LRO je nafocen RRC rok 1994 soft dash V8 Vogue a ten je z hlediska koroze v podstatně horším stavu než o 11 let starší můj Rangie, takže jsem s výsledkem pitvy ještě celkem spokojen.
V posledním LRO je nafocen RRC rok 1994 soft dash V8 Vogue a ten je z hlediska koroze v podstatně horším stavu než o 11 let starší můj Rangie, takže jsem s výsledkem pitvy ještě celkem spokojen.
Naposledy upravil(a) Neklan dne 12 srp 2008 13:15, celkem upraveno 2 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
RRC
...
- Přílohy
-
- RRC B I.jpg
- (130.06 KiB) Staženo 3290 x
-
- RRC Bulkhead + footw..jpg
- (102.84 KiB) Staženo 3293 x
-
- RRC Bulkhead.jpg
- (78.01 KiB) Staženo 3292 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Že jo Dnes jsem byl v kovošrotu a vypadalo to tam podobně Promiň Neklane, jen zase rejpu. Když mi bylo 18 tak jsem taky dělal Š. Octavii I, byla na tom spousta práce a po cca 2 měsících jsem dílo dokončil a ještě dnes se o tom mluví Tímto přeji Jakubovi, hodně zdraví, stále stejný fortel k práci a hodně pracovního nadšení. (....aby mohl už konečně Neklan jezdit). Pánové tohle je fakt hrozná dřina a hlavně v konečné fázi UMĚLECKÉ DÍLO.vizos píše:Uzasny fotky .
RRC
Děkuji za sebe i jménem Krytena a jeho týmu za morální podporu!
Víte co je nejhorší? To, že kdybychom takhle svlékli naše mnohem novější Land Rovery i jiná auta, obávám se, že by nevypadali o moc lépe!
Víte co je nejhorší? To, že kdybychom takhle svlékli naše mnohem novější Land Rovery i jiná auta, obávám se, že by nevypadali o moc lépe!
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
RRC vs. D3
Ale tys ho neviděl uvnitř. Nechci ti brát iluze, ale...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
RRC
Ahoj Radku, tvůj "Bahama Gold" , neboli banán, byl možná ten, který mě přivedl na myšlenku si RRC pořídit. Tak držím palce. Mimochodem tvoje pastelka SII je fakt krásná a hlavně konečně téměř hotová, tak si ji užívej co se do ní vejde (hlavně jí nepřevrať jako někdo, byla by jí opravdu škoda).
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Radek D3
- Příspěvky: 539
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
re:
Už se na ní moc těším. Alespoň si spolu zajezdíme na Valašských kotárech. Moc se tam s ní teším a i na jiné akce a srazy.
Samozřejmě RRC banán bude velmi krásný projekt .Už se těším ,až ho Jakub vytáhne ven na dílnu.
Ono s tím převracením se to může stát komukoliv.Hlavně, když nejde o život. Vše ostatní jde vyměnit nebo spravit.
Čauky Radek.
Samozřejmě RRC banán bude velmi krásný projekt .Už se těším ,až ho Jakub vytáhne ven na dílnu.
Ono s tím převracením se to může stát komukoliv.Hlavně, když nejde o život. Vše ostatní jde vyměnit nebo spravit.
Čauky Radek.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
by clovek nerekl ze to este nekdy bude jezdit....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
RRC
Ocelové části karoserie přijely z pískování, které odkrylo doposud skryté známky koroze. Klempíř se rozhodně nudit nebude.
Rám se prozatím pískování vyhnul, momentálně na něm trůní nablýskaný nový motor (působí tam tak trochu nepatřičně - zatím) a převodovka, postupně se zkušebně navěsí výfuk, nádrže a připravený základ karoserie, aby se vše zkontrolovalo, popř. přivařila sem tam nějaká ta modifikace a pak znovu odstrojit a hurá na pískování a finální povrchovou úpravu.
U čalouníka jsem dnes také vybral kůži, aby mohl začít dělat sedačky.
Rám se prozatím pískování vyhnul, momentálně na něm trůní nablýskaný nový motor (působí tam tak trochu nepatřičně - zatím) a převodovka, postupně se zkušebně navěsí výfuk, nádrže a připravený základ karoserie, aby se vše zkontrolovalo, popř. přivařila sem tam nějaká ta modifikace a pak znovu odstrojit a hurá na pískování a finální povrchovou úpravu.
U čalouníka jsem dnes také vybral kůži, aby mohl začít dělat sedačky.
- Přílohy
-
- RRC karoserie.jpg
- (91.16 KiB) Staženo 2946 x
-
- RRC rám motor 1.jpg
- (126.94 KiB) Staženo 2918 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
RRC
...
- Přílohy
-
- RRC rám motor.jpg
- (123.76 KiB) Staženo 2937 x
-
- RRC motor rám 2.JPG
- (136.42 KiB) Staženo 2910 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Takto si představuji renovaci RRC.
Škoda, že nemám zákazníky co jsou ochotni jít do celkové opravy a musím dělat ústupky.
Škoda, že nemám zákazníky co jsou ochotni jít do celkové opravy a musím dělat ústupky.
- Přílohy
-
- Snímek 281.jpg
- (143.04 KiB) Staženo 2895 x
-
- Snímek 316.jpg (212.26 KiB) Zobrazeno 5802 x
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
..a že zrovna LSE by si zasloužil maximální péči
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7825
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Eliote to je zase to od tebe a pak ode mě ne? Ty jsi ho nepoznal? Já skoro taky ne.
Ale jinak moc pěkně kluci oba dva. Vlastně všichni tři. K
Ale jinak moc pěkně kluci oba dva. Vlastně všichni tři. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Vím že to je on, tady se nic neutají )
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com