Záchrana jednoho Classica II.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#81 Příspěvek od Land Jirka » 28 lis 2008 20:12

Krása nesmírná :D
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 569
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

#82 Příspěvek od vizos » 28 lis 2008 23:22

To je naprosta parada sledovat jek se rodi ze statyho kabatu do zase uplne noveho auta :wink: . Pokazde kdyz pribude nove foto tak uplne neverim svim ocim jaka je to krasa :D .
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od motohanz » 29 lis 2008 01:50

tak se stavi sen....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 569
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

#84 Příspěvek od vizos » 29 lis 2008 06:18

motohanz píše:tak se stavi sen....
To je uple presne receno :lol:
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od coroner » 29 lis 2008 10:13

Nádhera, sám teď dodělávám jedno vzkříšení (ikdyž se nejedná o Land Rover) takže dovedu ocenit tuto precizní práci. Můj cíl byl udělat auto, aby bylo ve stavu jako nové, ale vidím, že je to málo. Takže příště pojedu po vzoru Neklana a budu dělat auto, které je lepší než nové :!:
Vážně super práce :wink:
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#86 Příspěvek od Neklan » 02 pro 2008 09:37

Na první fotce probíhá poslední zkouška sedadel před konečným vypnutím a doděláním.
Na druhé je vidět instalovaná převodovka ZF 4-kvalt automat + redukční LT230.
Přílohy
PICT0010 kopie.jpg
(100.25 KiB) Staženo 2812 x
PICT0012 kopie.jpg
(120.25 KiB) Staženo 2811 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od Zanzibar » 02 pro 2008 10:40

naprostá nádhera :roll:
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3221
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#88 Příspěvek od 1960SeriesII » 02 pro 2008 13:22

Já bych to takhle nechal, škoda ten osmihrnec schovávat :!: :lol:
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

#89 Příspěvek od Gobey » 02 pro 2008 19:58

Panáček jak si hoví v nových křeslech :). Moc krásné, budu se muset ke Kubovi stavit a podívat se, jak pokračují práce.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Marek
Příspěvky: 76
Registrován: 02 úno 2007 08:03

#90 Příspěvek od Marek » 02 pro 2008 21:11

Jen se přidávám a projevuji své uznání :shock: DOKONALÉ!!!
D I, 1995

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#91 Příspěvek od Neklan » 09 pro 2008 18:19

Vstávání Fenixa z popela pokračuje.
Přílohy
RRC 1208 1.jpg
(117.28 KiB) Staženo 2582 x
RRC 1208 2.jpg
(110.39 KiB) Staženo 2585 x
RRC 1208 3.jpg
(97.8 KiB) Staženo 2567 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#92 Příspěvek od Neklan » 09 pro 2008 18:20

RRC
Naposledy upravil(a) Neklan dne 12 pro 2008 16:28, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#93 Příspěvek od Neklan » 09 pro 2008 18:21

I v motorovém prostoru se zapracovalo - výfuk je už kompletní, včetně všech úchytů a silentbloků, svody byly "ošetřeny" tepelně izolačním obvazem.
Přílohy
RRC 121208 motor ex.jpg
(123.4 KiB) Staženo 2366 x
Naposledy upravil(a) Neklan dne 12 pro 2008 16:37, celkem upraveno 2 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

#94 Příspěvek od Reverend » 09 pro 2008 18:24

Tohle by bylo na natočení dokumentu, škoda, že mne to nenapadlo dřív... no tak příště. nabízím každopádně volné kapacity :-)

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#95 Příspěvek od Neklan » 09 pro 2008 20:23

Udělat dokument o Bělečském sanatoriu by bylo zajímavé, ale obávám se, že takhle neví Kryten a spol., kam skočit dřív. Při zvýšené publicitě by se z něho mohl stát možná i pacient v jiném sanatoriu... :lol:
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: RRC

#96 Příspěvek od kryten » 09 pro 2008 21:28

Neklan píše:Udělat dokument o Bělečském sanatoriu by bylo zajímavé, ale obávám se, že takhle neví Kryten a spol., kam skočit dřív. Při zvýšené publicitě by se z něho mohl stát možná i pacient v jiném sanatoriu... :lol:
Já se z toho...:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
k.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Dokument

#97 Příspěvek od Neklan » 10 pro 2008 00:15

Reverend píše:Tohle by bylo na natočení dokumentu, škoda, že mne to nenapadlo dřív... no tak příště. nabízím každopádně volné kapacity :-)
Musím uznat, že tvé video z Jihlavského Mikulášského víkendu je výborné.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#98 Příspěvek od Neklan » 12 pro 2008 16:52

Na Rangiem přibylo spoustu užitečných maličkostí, jako např. střecha, která není jen položená na zkoušku, ale už definitivně připevněná.
Zadní sloupky byly nově potaženy koženkou, zbývá očistit plastové mřížky jejich průduchů a vše nasadit napevno. Uvnitř přibyly nosníky podlahy v kufru, držáky zadních opěradel a spoustu dalších na první pohled neviditelných nezbytností. Všechny spoje karosářských dílů jsou utěsněny a vše se bude polepovat odhlučňovacími panely. V příštím týdnu nás čeká oblékání do aspoň některých skinů, tedy povrchových hliníkových panelů a kompletace stropního podhledu. Stěrače jsou už také namontovány a pracuje se na topení - vše se musí vyčistit, přetěsnit a složit, molitanové vložky znovu vyrobit.
Přílohy
RRC 121208 střecha.jpg
(119.69 KiB) Staženo 2369 x
RRC 121208 motor wip.jpg
(96.11 KiB) Staženo 2369 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od Reverend » 12 pro 2008 17:44

Tphle je ovšem nádhera :-)
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od MOPADŽI » 13 pro 2008 22:48

Kluci, nemám slov :shock: :shock: :shock:

A to je to, proč to ženský nechápou, bo to je KRÁSNÉ !
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Odpovědět