Stránka 3 z 14

Napsal: 26 srp 2008 09:24
od Stavros
Neklane, jakou kuzi sis vybral, priznam se, ze se mi docela libi takova tak cihlova, jaka se dava do Porsche Caynne nebo treba nejakych modelu BMW.

Napsal: 26 srp 2008 10:06
od motohanz
a je i dost prakticka....

Napsal: 26 srp 2008 10:29
od Stavros
ja mam totiz takovu tu cernou kuzi s alcantarou uprostred, je to pekny a na sezeni prijemny, ale stejne se mi libi celokuze s operkama na ruce.

RRC

Napsal: 26 srp 2008 12:24
od Neklan
Tu červenohnědou jsem chvíli chtěl také - viděl jsem ji právě v BMW 330Ci a líbila se mi, nicméně při vybírání nad vzorníky už vyhrála jiná alternativa - nechte se překvapit, předpokládám, že po dokončení celého interiéru, budu možná překvapen i já :wink: .
Každopádně budu do kůže čalounit i přístrojovou desku a těším se na výsledek.

doklady

Napsal: 31 srp 2008 21:48
od spiti
Ahoj, ta rekonstrukce je zcela skvělá, ale celou dobu mi vrtá hlavou jak to bude s dokladama? Co já vím tak naše milé úřady žádnému nadšení moc nakloněné nejsou :evil:

Napsal: 31 srp 2008 22:48
od Rover
je tady i varianta, že úřady budou "user friendly"... byrokracie je od toho aby se překonala...

doklady

Napsal: 01 zář 2008 10:03
od Neklan
mission executed... :lol:

RRC

Napsal: 01 zář 2008 10:28
od Neklan
Dostal jsem další fotky, takže pasoval se výfuk, aby se vidělo, zda bude nutné dodělávat nějaké extra držáky (už se těším, až to bude vrčet, soudě podle "velikosti" zadního tlumiče, to bude asi docela mazec... :D).
Potom se to zase rozbralo a odmontovaly se také nápravy. Rám si půjde asi hrát na pískoviště.

RRC

Napsal: 01 zář 2008 10:29
od Neklan
...

Napsal: 01 zář 2008 19:57
od Maxsel
Dnes jsem toto vlákno četl poprvé a docela mě to vzalo. Je to jako splnit si klukovský sen. Jde o auto, které bylo etalonem terénních aut v dobách, kdy jsme byli malí. Dnes jsou auta modernější, rychlejší, vybavenější, ale taková, jaká byla tenkrát, kdy nešlo jen o účelovost, taková auta už dnes nikdo nevyrábí. Auta, která mají, jak se říká, duši a která jsou blízká našim srdcím. A vůbec nejde o to postavit ho jako originál, ale splnit si ten sen. Mít to "krásné staré" auto jako nové, jako kdyby zrovna vyjelo z fabriky a možná ještě víc... vybrat ten nej motor vybrat si svou barvu interiéru... lépe ho ošetřit proti rezu... prostě splnit si ten sen... a pak se občast pomazlit...

Závidím a moc fandím.

Napsal: 01 zář 2008 21:18
od eliott
Neklane, pokud by tě to zajímalo, mám tady RHD převodku řízení, ze které ani nekápne :wink:

RRC

Napsal: 03 zář 2008 09:19
od Neklan
No, to je fajn, ale můj Rangie je LHD. Včera jsem o tom mluvil s Krytenem a dohodli jsme se, že tu mojí převodku nejdřív otevřeme a podíváme se v jakém je stavu a pak uvidíme, jestli stačí přetěsnit nebo rovnou zahodit. Jinak závoďák měl na jaře převodku úplně novou a po Tunisské Rally už teče také.
Po dlouhé době jsem řídil Sérii a rovnou Vykulence. Stýská se mi po Dědkovi, ale holt nemůžu mít všechno hned a ještě ke všemu všechno najednou.
Na dílně se vaří.

Napsal: 03 zář 2008 21:08
od Ycy
vypadá to fakt dobře, skoro mne to vede k závisti "v dobrém slova smyslu samozřejmě" :P :P

RRC

Napsal: 01 říj 2008 21:43
od Neklan
Ocelový základ karoserie se už pomalu rýsuje. Prahy se musely udělat prakticky znovu, vyvaření footwells byla docela sochařina a vršek bulkheadu se použije z jiného, nahoře zdravého. Abychom předešli překvapení, že něco nebude pasovat vlivem možné mírné deformace dílů vařením, vše se pasuje znovu na rám přes nové silentbloky. Příští týden by se vše mohlo zase sundat, rám opískovat a opatřit práškovým lakem společně s tubusy náprav, které jsou už opískované a vnitřky připravené ke složení. Na tubusy se musely navařit držáky stabilizátorů, které tam původně nebyly, ale vzhledem k daleko výkonějšímu motoru a téměř výhradně silničnímu využití auta, jsem pořídil "anti-roll bar fast road kits" od Scorpion Racing.

RRC

Napsal: 01 říj 2008 21:53
od Neklan
Paralelně s tím si čalouník hraje s interierem. Na první fotce jsou svlečené kostry předních sedaček, na druhé je vidět, že rámy sedáků byly prodlouženy o 10cm (protože původní sedačky mi připadaly krátké), viditelné spodky kostry byly opatřeny povrchovou úpravou práškovým lakem a šijí se opěradla. Opěrky hlav už budou také hotové, stejně jako područky. Výplně se upravují jednak kvůli prodloužení sedáků, ale také kvůli věku sedadel. Na třetí fotce je zadní lavice, zatím ještě nevypnutá. Šije se z černé plné a modré děrované kůže.

Napsal: 01 říj 2008 22:51
od jezbera ivan
To je proste "hrube zrno"! Nadhera!

Napsal: 02 říj 2008 15:06
od Luboš M.
Krásná práce, kolik stojí ta kožená sedací souprava? :lol:

RRC

Napsal: 02 říj 2008 21:46
od Neklan
Luboš M. píše:Krásná práce, kolik stojí ta kožená sedací souprava? :lol:
To je to, co ještě nevím :? :( , zatím jsem zaplatil jenom materiál a Karel (čalouník) říká, že je levný... :D Každopádně je velmi pečlivý a má to v ruce.

Napsal: 02 říj 2008 21:52
od eliott
Tak mě napadá, že mi čalouník říkal, že sedačky do Překulence budou hotové za 14 dní a že zavolá. Je to už přes měsíc a nic :roll:

Napsal: 02 říj 2008 22:13
od Neklan
Který čalouník? A do kterého Překulence?