K/N filtr
Moderátor: Acon
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...umejt v jaru,vysusit a nastrikat origo KandN sprayem.
Nestrikat moc,odchazi pak vaha vzduchu.Napoprve to chce ukazat od nejakyho motorkre,nebo nekoho kdo s tim umi
Honza
Nestrikat moc,odchazi pak vaha vzduchu.Napoprve to chce ukazat od nejakyho motorkre,nebo nekoho kdo s tim umi
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...hlavne to s tim sprayem neprezen
Honza
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
To znám, než jsem začal používat K/N filtry, tak jsem měl v autě ITG filtr. Ten se skládá z nějakého molitanu, který je napuštěný hustým olejem skoto až vazelínou. Asi jsem nepochopil jak ho mám používat, protože všechno okolo bylo od toho oleje mastné a zalepené.
Tady je velice stručný návod na čištění K/N filtru:
http://www.knfilters.com/cleaning.htm nebo http://www.sportovni-filtry.cz/images/n ... isteni.pdf
Tady nějaké video:
http://www.ehow.com/video_2039804_clean ... ilter.html
Tady je velice stručný návod na čištění K/N filtru:
http://www.knfilters.com/cleaning.htm nebo http://www.sportovni-filtry.cz/images/n ... isteni.pdf
Tady nějaké video:
http://www.ehow.com/video_2039804_clean ... ilter.html
- Přílohy
-
- td5_itg1[1].jpg (32.3 KiB) Zobrazeno 5144 x
Re: K/N filtr
Je rozdíl mezi K/N filtrem a tímto http://www.terrafirma4x4.com/products_php.php?cat=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Discovery 2 Td5
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: K/N filtr
masar píše:Je rozdíl mezi K/N filtrem a tímto http://www.terrafirma4x4.com/products_php.php?cat=30" onclick="window.open(this.href);return false;
mely by byt skoro stejne obe to jsou renomovane znacky
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: K/N filtr
mam pocit, ze se to tady resilo, ale nejak se doslo k zaveru, ze tim, jak je KN filtr mastny, tak se hodi spis na silnici a bez pouziti snorchlu, jinak se rychle zanese. take pry muze olej z filtru ovlivnovat cinnost vahy vzduchu. Kdyz jsem ho mel, tak opravdu na vaze vzduchu byl mastny povlak.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: K/N filtr
Jo to je pravda taky sem mel zasvinenou vahu vzduchu proto uz to nepouzivam ale je fakt ze pruchodnost je lepsi na motorce sem musel dokonce pridat na bohatosti smesi s tim k&n to bylo najednou chudy
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: K/N filtr
ale DI nema vahu vzduchu ne?powl píše:Jo to je pravda taky sem mel zasvinenou vahu vzduchu proto uz to nepouzivam ale je fakt ze pruchodnost je lepsi na motorce sem musel dokonce pridat na bohatosti smesi s tim k&n to bylo najednou chudy
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: K/N filtr
Nektery jo ale moje ne, bylo to na 205 GTi
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: K/N filtr
jinak j amam k/n filtr a naprosta spokojenost, akorat ja de.il, ko..t sem ho chtel pred saharou vymenit za papirovy a zapomel sem na to tak po te sahare vypadal teda silene ale uz sem ho vymyl a je zas jak novy:-)powl píše:Nektery jo ale moje ne, bylo to na 205 GTi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K/N filtr
s tymto bojujem. umyvam ho cca kazdych 10tis km. uvidim co spravi cyklonovy filter...Stavros píše:mam pocit, ze se to tady resilo, ale nejak se doslo k zaveru, ze tim, jak je KN filtr mastny, tak se hodi spis na silnici a bez pouziti snorchlu, jinak se rychle zanese. take pry muze olej z filtru ovlivnovat cinnost vahy vzduchu. Kdyz jsem ho mel, tak opravdu na vaze vzduchu byl mastny povlak.
Re: K/N filtr
Co se tyka zanaseni kn filtru v prasnem prostredi - na nektere tvary (mozna tedy i na defika) se k tomu da koupit takova "molitanova pucocha", ktera se natahne zvenku na filtr. Tam se chyta prach a pisek, ktery pak lehce vyplachnete z puncochy a filtr vydrzi delsi dobu cisty...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
Re: K/N filtr
Zajímala by mě zkušenost majitelů LR se vzduchovými filtry K&N, na D3
- zkušenosti po několika tisících km provozu (silnice, prach, olej na váze vzduchu)
- zkušenosti po vyčištění
jde mi o to, zda má cenu do takové věci investovat, zda po prvotní euforii, že auto líp jede, nezjistím, že po 10.000km efekt zmizel a filtr má průchodnost jak "papírák" a následně, když se pustím do čištění, tak zjistím, co to napáchalo za škody a dám tam raději zase ten "papírák".
- nejde mi o spotřebu, ale aby motor pěkně běžel ...a to i za 10.000km
- zkušenosti po několika tisících km provozu (silnice, prach, olej na váze vzduchu)
- zkušenosti po vyčištění
jde mi o to, zda má cenu do takové věci investovat, zda po prvotní euforii, že auto líp jede, nezjistím, že po 10.000km efekt zmizel a filtr má průchodnost jak "papírák" a následně, když se pustím do čištění, tak zjistím, co to napáchalo za škody a dám tam raději zase ten "papírák".
- nejde mi o spotřebu, ale aby motor pěkně běžel ...a to i za 10.000km
- libovka
- Příspěvky: 1992
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: K/N filtr
Kdyby byl zájem mám tu KN filtr na DII TD5.Má najeto asi 1000km.Cena by byla 1000kč.
Re:
[quote="PavelU"]To znám, než jsem začal používat K/N filtry, tak jsem měl v autě ITG filtr. Ten se skládá z nějakého molitanu, který je napuštěný hustým olejem skoto až vazelínou. Asi jsem nepochopil jak ho mám používat, protože všechno okolo bylo od toho oleje mastné a zalepené.
Ono ten ITG ma vraj vyhodu taku ze ho mozes pri extr. podmienkach preplachnut benzinom/naftou.
Vravel mi to pan Santa-Klaus (majitel) Scorpionu, teraz extreme ltd.
Presvecil ma ale dal mi zly rozmer (pre TD5), teraz ho ponukam dalej, zabaleny fungl..
K.
Ono ten ITG ma vraj vyhodu taku ze ho mozes pri extr. podmienkach preplachnut benzinom/naftou.
Vravel mi to pan Santa-Klaus (majitel) Scorpionu, teraz extreme ltd.
Presvecil ma ale dal mi zly rozmer (pre TD5), teraz ho ponukam dalej, zabaleny fungl..
K.
Disco 1 V8 ES 98 'first owner'