K/N filtr

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od Miloš » 15 zář 2008 19:16

Já ho teď dal do RR 4,6 a dobrý.Efekt jako že by to nějak extra líp jelo to nemá,ale spotřeba je zase o něco lepší.Při posledním tankování 14,4,ale je fakt,že v úplně ideálních podmínkách.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#22 Příspěvek od karel » 15 zář 2008 19:20

Miloš píše:Já ho teď dal do RR 4,6 a dobrý.Efekt jako že by to nějak extra líp jelo to nemá,ale spotřeba je zase o něco lepší.Při posledním tankování 14,4,ale je fakt,že v úplně ideálních podmínkách.
Trochu mimo téma, ale když mě dnes Jardas Pešl říkal kolik mu bere jeho závoďák, tak jsem se svou spotřebou 18-20 litrů úplný břídil :D
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#23 Příspěvek od Kocur » 15 zář 2008 19:38

A kde budete obednavat, ze bych se taky pridal :wink:

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1491
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od KRANG » 03 říj 2008 17:59

Nedá mi to abych nereagoval. Moje problémy v Rumunsku nebyly tak strašný jak Low líčí. Víceméně žádný, Defík jezdil v pohodě, prostě jsem jen po brodění vyndal ze zvědavosti filtr abych zjistil jak je na tom. V tu dobu jsem neměl na autě cyklon ale jen šnorchl, tudíž se tam dostalo trochu bordelu z prašnejch cest. Filtrbox jsem měl mázlej silikonem, takže se tam vlhko nedostalo. Spíš se ten prach smísil s tim olejem na filtru a udělalo to trochu bahýnko. Omlátil jsem to o rezervu a vrátil zpět. Jako ponaučení jsem si vzal vozit s sebou to pomatlání a namontovat cyklon místo kobry. Jinak mám bavlněnej filtr taky na eRku http://skoda-virt.cz/cz/auta/erka/2559-redrocket/ ale od firmy Green.
Funguje taky dobře. Objednával jsem z paddockspares.com protože jsem tam potřeboval ještě nějaký nezbytně nutný kokotinky..
Já bych tedy KN doporučil, ale ať si tam každej narve co chce. Je mi to jedno..
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od default » 03 říj 2008 21:27

Stavros píše:On je ten ctyrvalec asi v poradku, ale petivalce jsou takovy neklidny.
Čistě teoreticky by 5V měly mít klidnější chod než 4V - je to o klikovce kdo měl 6V W Cosworth nebo nejlépe 8V/12V tak ví o čem to je...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 569
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

#26 Příspěvek od vizos » 16 říj 2008 15:59

Po kratkem premysleni sem si do D3 K&N filtr taky objednal u Elite za 1602,93 CZK. Jen dodaci lhuta je prej tak 2-3tydny :( . Kdyz mi kluk ukazoval na modelu pruchodnostu papiru verzus K&N tak bylo rozhodnuto. Tak za 3tydny uvidim jestli je fakt lepsi kdyz Stavros popisuje sami klady :wink: .
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Honza_offroad » 16 říj 2008 16:12

karel píše:... nejlepší je dát na šnorchl odstředivý cyklón ze zetoru a po naplnění vysypat :idea:
KNko jezdim na Def a Disco II oba TD5 a max spokojenost -> vozit tu cistici sadu neni problem.

Ale spis jsem chtel reagovat na ten cyklon ze zetoru. Moje zkusenost z disco TD5 (asi 170hp) je, ze v Maroku funguval paradne, ale auto o poznani hur jelo, protoze ten cyklon je moc malej a zabranuje pruchodu vzduchu... ale mozna je, ze na motoru bez upravy to neni poznat.

tot moje troska do mlyna :wink:

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#28 Příspěvek od karel » 16 říj 2008 18:31

Mé zkušenosti s cyklonem od Zetora jsou s klasickým TDi (113k) a trochu přidáno na čerpadle
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4169
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od low » 16 říj 2008 19:29

na tdicku neni rozdil vykonu bez cyklonu/s cyklone, zkousel jsem to dukladne, kdyz jsem resil ubytek vykonu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#30 Příspěvek od RudaK » 16 říj 2008 21:32

Porovnávali jsme ty ciklony u Miloše II a verdikt je ten,že velikostně jsou shodný a pořizovací cena se diametrálně liší ve prospěch zetoráckého. :idea:
p.s. I na traktor jsou dvě velikosti a podle mě má traktor větší obsah motoru a tím pádem větší apetit a to i na vzduch. :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4169
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od low » 16 říj 2008 22:05

to sice jo, ale traktor nejede stofkou, a tam zalezi i na tom jak je cyklon schonej fungovat pri nejakem naporu vzduchu, vim, ze snad patroly meli problem s prisunem vzduchu ve vetsich rychlostech pri pouzuiti nejakych cyklonu

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#32 Příspěvek od karel » 16 říj 2008 22:10

low píše:to sice jo, ale traktor nejede stofkou, a tam zalezi i na tom jak je cyklon schonej fungovat pri nejakem naporu vzduchu, vim, ze snad patroly meli problem s prisunem vzduchu ve vetsich rychlostech pri pouzuiti nejakych cyklonu
To tak nemůžeš brát low, patrol přece nemá motor bez ohledu na cyklon :D tedy kromě 4,2 litrů, to je jiná liga tam bych ho dal :idea:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4169
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od low » 16 říj 2008 23:21

ja to nijak neberu, je to realny pripad z praxe

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Miloš II » 17 říj 2008 08:12

RudaK píše:Porovnávali jsme ty ciklony u Miloše II a verdikt je ten,že velikostně jsou shodný a pořizovací cena se diametrálně liší ve prospěch zetoráckého. :idea:
p.s. I na traktor jsou dvě velikosti a podle mě má traktor větší obsah motoru a tím pádem větší apetit a to i na vzduch. :!:
Jo je to tak co jsem namontil šnorchl tak jsem sdemontil "kobru" a jezdím jenom s cyklonem a bez problemu. (Island, Maroco atd.) zachytává první nápor prachu na filtr a případě deště je schopen pojmou vodu. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od MOPADŽI » 17 říj 2008 11:14

Já mám cyklon z Manu. Průtok vzduchu dostatečný a vyzkoušený dlouhodobě snad za všech podmínek. Nerad inprovizuji a proč také zkoušet něco co již je ověřeno :roll: :wink: viz. www.ex-tec.de
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od PavelU » 04 bře 2009 11:19

Pánové, chci se zeptat jak čistíte K/N filtry. Musí se použít ta originál čistící sada, nebo existuje nějaký jiný způsob?

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4169
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od low » 04 bře 2009 11:44

cistit se da treba jarovou vodou, ale zpetne napoustet doporucuji origo olejem

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od PavelU » 04 bře 2009 11:56

Díky Low, takže objednám tu čistící sadu.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4169
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od low » 04 bře 2009 12:08

cistici sada je mozna zbytecne draha, staci jen ten olej

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od PavelU » 04 bře 2009 12:16

Aha to máš pravdu, já jsem myslel, že se prodává jenom sada. Už jsem to našel a mají dva druhy aplikace, ve spreji a "kapátko".
Máš zkušenosti s obouma aplikacemi, nebo je to jedno?

Odpovědět