K/N filtr

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4169
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od low » 04 bře 2009 12:37

znam pouze spray

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#42 Příspěvek od Jenda » 04 bře 2009 13:04

...umejt v jaru,vysusit a nastrikat origo KandN sprayem.
Nestrikat moc,odchazi pak vaha vzduchu.Napoprve to chce ukazat od nejakyho motorkre,nebo nekoho kdo s tim umi :wink:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od PavelU » 04 bře 2009 13:06

Děkuji, taky se mi lépe dělá se sprejem. Už je objednáno.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#44 Příspěvek od Jenda » 04 bře 2009 13:12

...hlavne to s tim sprayem neprezen :wink:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od PavelU » 04 bře 2009 14:04

To znám, než jsem začal používat K/N filtry, tak jsem měl v autě ITG filtr. Ten se skládá z nějakého molitanu, který je napuštěný hustým olejem skoto až vazelínou. Asi jsem nepochopil jak ho mám používat, protože všechno okolo bylo od toho oleje mastné a zalepené.

Tady je velice stručný návod na čištění K/N filtru:
http://www.knfilters.com/cleaning.htm nebo http://www.sportovni-filtry.cz/images/n ... isteni.pdf

Tady nějaké video:
http://www.ehow.com/video_2039804_clean ... ilter.html
Přílohy
td5_itg1[1].jpg
td5_itg1[1].jpg (32.3 KiB) Zobrazeno 5091 x

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2725
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: K/N filtr

#46 Příspěvek od masar » 30 bře 2011 09:03

Je rozdíl mezi K/N filtrem a tímto http://www.terrafirma4x4.com/products_php.php?cat=30" onclick="window.open(this.href);return false; :?:
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: K/N filtr

#47 Příspěvek od Miky_CZ » 30 bře 2011 09:06

masar píše:Je rozdíl mezi K/N filtrem a tímto http://www.terrafirma4x4.com/products_php.php?cat=30" onclick="window.open(this.href);return false; :?:

mely by byt skoro stejne obe to jsou renomovane znacky
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: K/N filtr

#48 Příspěvek od Stavros » 30 bře 2011 09:08

mam pocit, ze se to tady resilo, ale nejak se doslo k zaveru, ze tim, jak je KN filtr mastny, tak se hodi spis na silnici a bez pouziti snorchlu, jinak se rychle zanese. take pry muze olej z filtru ovlivnovat cinnost vahy vzduchu. Kdyz jsem ho mel, tak opravdu na vaze vzduchu byl mastny povlak.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: K/N filtr

#49 Příspěvek od powl » 30 bře 2011 09:12

Jo to je pravda taky sem mel zasvinenou vahu vzduchu proto uz to nepouzivam ale je fakt ze pruchodnost je lepsi na motorce sem musel dokonce pridat na bohatosti smesi s tim k&n to bylo najednou chudy
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: K/N filtr

#50 Příspěvek od Miky_CZ » 30 bře 2011 09:17

powl píše:Jo to je pravda taky sem mel zasvinenou vahu vzduchu proto uz to nepouzivam ale je fakt ze pruchodnost je lepsi na motorce sem musel dokonce pridat na bohatosti smesi s tim k&n to bylo najednou chudy
ale DI nema vahu vzduchu ne?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: K/N filtr

#51 Příspěvek od powl » 30 bře 2011 09:19

Nektery jo ale moje ne, bylo to na 205 GTi :wink:
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: K/N filtr

#52 Příspěvek od Miky_CZ » 30 bře 2011 09:23

powl píše:Nektery jo ale moje ne, bylo to na 205 GTi :wink:
jinak j amam k/n filtr a naprosta spokojenost, akorat ja de.il, ko..t sem ho chtel pred saharou vymenit za papirovy a zapomel sem na to tak po te sahare vypadal teda silene ale uz sem ho vymyl a je zas jak novy:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: K/N filtr

#53 Příspěvek od visby » 30 bře 2011 09:56

Stavros píše:mam pocit, ze se to tady resilo, ale nejak se doslo k zaveru, ze tim, jak je KN filtr mastny, tak se hodi spis na silnici a bez pouziti snorchlu, jinak se rychle zanese. take pry muze olej z filtru ovlivnovat cinnost vahy vzduchu. Kdyz jsem ho mel, tak opravdu na vaze vzduchu byl mastny povlak.
s tymto bojujem. umyvam ho cca kazdych 10tis km. uvidim co spravi cyklonovy filter...

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: K/N filtr

#54 Příspěvek od Honzan » 30 bře 2011 20:04

Co se tyka zanaseni kn filtru v prasnem prostredi - na nektere tvary (mozna tedy i na defika) se k tomu da koupit takova "molitanova pucocha", ktera se natahne zvenku na filtr. Tam se chyta prach a pisek, ktery pak lehce vyplachnete z puncochy a filtr vydrzi delsi dobu cisty...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

nick
Příspěvky: 13
Registrován: 07 lis 2010 18:17
auto: LR Free 3D, LR D3

Re: K/N filtr

#55 Příspěvek od nick » 12 zář 2011 16:41

Zajímala by mě zkušenost majitelů LR se vzduchovými filtry K&N, na D3
- zkušenosti po několika tisících km provozu (silnice, prach, olej na váze vzduchu)
- zkušenosti po vyčištění
jde mi o to, zda má cenu do takové věci investovat, zda po prvotní euforii, že auto líp jede, nezjistím, že po 10.000km efekt zmizel a filtr má průchodnost jak "papírák" a následně, když se pustím do čištění, tak zjistím, co to napáchalo za škody a dám tam raději zase ten "papírák".
- nejde mi o spotřebu, ale aby motor pěkně běžel ...a to i za 10.000km 8)

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: K/N filtr

#56 Příspěvek od libovka » 12 zář 2011 16:58

Kdyby byl zájem mám tu KN filtr na DII TD5.Má najeto asi 1000km.Cena by byla 1000kč.

Uživatelský avatar
Karolcom
Příspěvky: 105
Registrován: 20 úno 2008 14:44
auto: D1 V8
Bydliště: BA

Re:

#57 Příspěvek od Karolcom » 16 zář 2011 15:44

[quote="PavelU"]To znám, než jsem začal používat K/N filtry, tak jsem měl v autě ITG filtr. Ten se skládá z nějakého molitanu, který je napuštěný hustým olejem skoto až vazelínou. Asi jsem nepochopil jak ho mám používat, protože všechno okolo bylo od toho oleje mastné a zalepené.

Ono ten ITG ma vraj vyhodu taku ze ho mozes pri extr. podmienkach preplachnut benzinom/naftou.
Vravel mi to pan Santa-Klaus (majitel) Scorpionu, teraz extreme ltd.
Presvecil ma ale dal mi zly rozmer (pre TD5), teraz ho ponukam dalej, zabaleny fungl..

K.
Disco 1 V8 ES 98 'first owner'

Odpovědět