Stránka 1 z 3

K/N filtr

Napsal: 10 zář 2008 10:18
od Stavros
Tak mam doma ten novej K/N filtr, po vymene se zlepsila lehce akcelerace odspoda a motor se lepe toci, jde lepe do otacek. Neni nutno taky tak brzo podrazovat. Da se rict, ze za tech par korun ho doporucim. Mam ho od firmy www.mailorder4x4.com, take jsem vzal koberce do TD5 DII za 17 Lib. a jine blbosti. Vse funguje jak mam a postovny je do CR 15 Lib. Dostal jsem novy katalog bearmach a uz nabizeji napriklad prodluzovaci kabely na ridici jednotku, diagnostiku na TD5 za 195 Lib. apod.

Napsal: 10 zář 2008 10:24
od low
ja moc KNko na offrouda nedoporucuju. na motorce i v impreze ho mam, ale do defika jsem ho nedal, kdyz jses nekde na vejlete a zasere se ti, tak to abys jeste s sebou vozil olej, aby jsi ho mohl vyprat. kdezto papirak jen vyklepes a jedes. Krang by o tom mohl z letosniho rumunska vypravet.

Napsal: 10 zář 2008 10:31
od Stavros
Ja vim, ze sme se o tom bavili, ale ja ten cistic sebou klidne vozit budu a vozim i druhej papirak. Kazdopadne to za ten pocit na silnic stoji.

Napsal: 10 zář 2008 10:34
od low
rikal jsem na offrouda, tvoje auto nepotka teren ani z rychliku, takze na tebe to minene nebylo :-) joooo a jestli chces aby ti auto zralo min, tak vykuchej katalyzator, kdyz tak honis spotrebu :-) pojede lip a bude zrat min :-)

Napsal: 10 zář 2008 10:40
od Stavros
kuchat to nechci, ale mam rad, kdyz to auto jede aspon naznakem jako osobak. Kazdej z nas tady stejne jezdi v tom terenu obcas, takze mne se dostatek vykonu libi vic, nez napriklad uzaverky, ktery vyuziju spise sporadicky.

Napsal: 10 zář 2008 10:43
od RudaK
low píše:rikal jsem na offrouda, tvoje auto nepotka teren ani z rychliku, takze na tebe to minene nebylo :-) joooo a jestli chces aby ti auto zralo min, tak vykuchej katalyzator, kdyz tak honis spotrebu :-) pojede lip a bude zrat min :-)

Máte štěstí,že Bursík má jiné starosti. :P

Napsal: 10 zář 2008 13:40
od DanoDEF
ja ho mam v Defiku... naposledy ked som ho cistil tak na nom bola cca 3mm vrstva sajrajtu ale preventivne som ho vycistil.

expedicii radove cez 10tis km by som sa nebal ja som ho necistit tusim nejakych 60tis km

Napsal: 10 zář 2008 13:59
od low
kluci ho meli na jednom defiku v lybii a ukazalo se to jako dost problem auto prestalo jet a nemeli dost vody na vycisteni. nicmene jednou za 60tis je docela masakr. ja ho na motorce cistim kazdych deset tisic na impreze taky a to uz je dost spinavej.

Napsal: 10 zář 2008 14:15
od DanoDEF
low píše:kluci ho meli na jednom defiku v lybii a ukazalo se to jako dost problem auto prestalo jet a nemeli dost vody na vycisteni. nicmene jednou za 60tis je docela masakr. ja ho na motorce cistim kazdych deset tisic na impreze taky a to uz je dost spinavej.
...vyrobca odporuca este viac km

...no cistit na expedicii urcite nie to je vtakovina

...zas ten filter nie je pre kazdu aplikaciu

Napsal: 10 zář 2008 14:19
od low
kdyz to auto nejede, tak to ho mas na "expedicii" nechat????
Krang s tim mel probelmy i jen v prasnem rumunsku.

radim pouze z vlastni zkusenosti.

pro ty ktere by to lakalo doporucuji po desti (kdyz je malo prachu) vyndat stavajici vzduchac a zkusit jet par km bez nej, zda bude nejaky rozdil.

Napsal: 10 zář 2008 14:32
od DanoDEF
low píše:kdyz to auto nejede, tak to ho mas na "expedicii" nechat????
Krang s tim mel probelmy i jen v prasnem rumunsku.

radim pouze z vlastni zkusenosti.

pro ty ktere by to lakalo doporucuji po desti (kdyz je malo prachu) vyndat stavajici vzduchac a zkusit jet par km bez nej, zda bude nejaky rozdil.
... keby som ho mal prat kazdych 10tis km tak nan ser... (samozrejme netvrdim, ze to nema efekt)

... a do puste by som ho urcite nebral

... na stredoeuropske pomery mi vyhovuje

Napsal: 10 zář 2008 20:55
od karel
Ne nadarmo se při pouštních etapách závodů typu dakar používají filtry o velikosti klasické popelnice aby vůbec dokázaly pobrat prach který je obsažen ve vzduchu.Při expedicích když nejedeš na rychlost je to samozřejmě o něčém jiném a nejlepší je dát na šnorchl odstředivý cyklón ze zetoru a po naplnění vysypat :idea:

Napsal: 10 zář 2008 22:48
od Jenda
Ok,takze uz jsem zjstil ze delaj i panel. filtr na Td5 ale nevim za kolik a jestli uz to tu nekdo zkousel.Zkousel?
Honza

Napsal: 11 zář 2008 14:58
od Stavros
Tak jsem ten filtr uz vyzkousel porade a to auto chodi o 20% lip. Ztratil se takovej ten petivalcovej neklid a auto pri podrazovani necuka. Nemusi se tak brzo radit a celkove se mi to libi. Takze ja to doporucuju.

Napsal: 11 zář 2008 15:09
od RudaK
Stavros píše:Tak jsem ten filtr uz vyzkousel porade a to auto chodi o 20% lip. Ztratil se takovej ten petivalcovej neklid a auto pri podrazovani necuka. Nemusi se tak brzo radit a celkove se mi to libi. Takze ja to doporucuju.
Stavrosi,tak ahoj na jaře na výletě. ( zn. Čočka a kare ).Jseš nachystanéééééj. :!: :!: :!:

Napsal: 11 zář 2008 16:07
od low
20%??? tak to to bude zazrak :-)))
nicmene jeste porovnavame tdi a td5 a ja tvrdim, ze u tdi rozdil neni citi vubec
http://www.dkracing.cz/produkty/KN/KN.HTM

Napsal: 12 zář 2008 08:32
od Stavros
Proste to chodi pekne, dle meho se eliminuje ta vaha tech pevnostaku navic. Takze kdo chcete tak to kupte. Jasny je, ze ti co jezdi pouze off road, tedy nejezdi po silnici, tak se na to vykaslete.

Napsal: 12 zář 2008 09:48
od Drápalík
low píše:20%??? tak to to bude zazrak :-)))
nicmene jeste porovnavame tdi a td5 a ja tvrdim, ze u tdi rozdil neni citi vubec
http://www.dkracing.cz/produkty/KN/KN.HTM
Mněl sem ho v RRC 200 TDi a rozdíl krom takovýho toho vsssssssssss . . . vssssssssssss . . . pěknýho zvuku nic :lol:

Napsal: 12 zář 2008 09:49
od Stavros
On je ten ctyrvalec asi v poradku, ale petivalce jsou takovy neklidny.

Napsal: 13 zář 2008 21:52
od jantanen
K/N fltry taky ho budu kupovat :) narozdíl vod papíráku má větší průtok vzduchu a tak to jede líp :) , nevim co je na tom tak hroznýho vobčas filtr vyndat , vyprat a stříknout ho ti sajrajtem . ať si každej jezdí na co chce Stavros se jen podělil o zážitek z nového filtru nikomu ho necpe . Dle mého když to funguje tak proč autu neudělat radost :)