Prodám LR3 4.4i V8, vada motoru a kopa dalších nedostatků - PRODÁNO
Napsal: 17 říj 2023 17:55
Ahoj, byl by zájem o Discovery 3?
r.v. 2006, motor 4.4i V8 220kW
americká verze, najeto 270 000 mil (435 000 km)
LPG (bez přívstřiku)
7 míst k sezení
STK do 10/2023
Bohatá výbava SE:
Harman Kardon, bluetooth pro handsfree, chladící box v opěrce
4x vyhřívané sedačky
3x střešní okno
klimatizace i vzadu
bixenony
vyhřívané přední okno
originál LR příčníky
2 sady kol (zimní aktuálně na autě, na dojetí; letní ještě obstojné), obě na ALU
Nedostatky:
Auto bude bohužel potřebovat hodně práce, rozhodně to není jen sednout a jezdit.
Už po pár kilometrech jízdy jde ručička teploty na maximum a postupně se z expanzky tlačí voda. V servisu mi po telefonu řekli, že to bude těsnění nebo hlava. Dál jsem to bohužel nezkoumal a auto celé léto stálo.
Hrozně rychle se vybíjí baterie. Do dvou dnů je kaput tak, že se ani neotevře centrál. Mám podezření na spojitost s otvíráním víka kufru, protože zároveň s tím přestalo fungovat (nouzové otevření zevnitř podržením obou tlačítek centrálu ale funguje). Samozřejmě to ale může být i něčím jiným.
Další drobnější věci:
Lokalita: Praha - Stodůlky
Představa o ceně: 80 000 - 100 000
r.v. 2006, motor 4.4i V8 220kW
americká verze, najeto 270 000 mil (435 000 km)
LPG (bez přívstřiku)
7 míst k sezení
STK do 10/2023
Bohatá výbava SE:
Harman Kardon, bluetooth pro handsfree, chladící box v opěrce
4x vyhřívané sedačky
3x střešní okno
klimatizace i vzadu
bixenony
vyhřívané přední okno
originál LR příčníky
2 sady kol (zimní aktuálně na autě, na dojetí; letní ještě obstojné), obě na ALU
Nedostatky:
Auto bude bohužel potřebovat hodně práce, rozhodně to není jen sednout a jezdit.
Už po pár kilometrech jízdy jde ručička teploty na maximum a postupně se z expanzky tlačí voda. V servisu mi po telefonu řekli, že to bude těsnění nebo hlava. Dál jsem to bohužel nezkoumal a auto celé léto stálo.
Hrozně rychle se vybíjí baterie. Do dvou dnů je kaput tak, že se ani neotevře centrál. Mám podezření na spojitost s otvíráním víka kufru, protože zároveň s tím přestalo fungovat (nouzové otevření zevnitř podržením obou tlačítek centrálu ale funguje). Samozřejmě to ale může být i něčím jiným.
Další drobnější věci:
- při natankování plné nádrže benzínu se auto zacukává, jednou až do chcípnutí. Nikde mi moc nebyli schopni říct, čím to je. Řeším tím, že tankuju jen ½ - ¾.
- v bixenonech občas zůstane viset clona a zůstanou tak v módu dálkových světel
- některá tlačítka na rádiu jsou propadlá
- klimatizace někudy uchází. Auto mám 3 roky a 2x jsem nechal doplňovat médium
- občas se rozsvítí chyba motoru, opakovaně se tam točí chyby:
- misfire některé svíčky při startování
- tlak v railu (může mít souvislost s LPG?)
- odsávání benzínových výparů (specifikum Sev.Ameriky)
- se všemi z nich se dalo normálně jezdit
- svítí kontrola tlaku v pneumatikách (v jedné sadě nejsou TMPS senzory, v druhé už se asi postupně vybily baterky)
- modul parkovací brzdy je repasovaný, ale stejně po dlouhé době nepoužívání zahlásil BRAKE FAULT. Od té doby na to zase radši nešahám.
- v TP je zapsáno jako N1 (nákladní auto) a má zápis jen na 5 míst, přestože 7 sedadel je normálně originál z výroby
- chtělo by to zkalibrovat výšky na jednotlivých kolech
- sem tam ulomený nějaký plast, úměrně stáří
Lokalita: Praha - Stodůlky
Představa o ceně: 80 000 - 100 000