Stránka 1 z 7

Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

Napsal: 16 říj 2006 10:10
od DanoDEF
Tak ma niekto skusenosti s tymto problemom ??? V konektore je olej.

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

Napsal: 16 říj 2006 21:08
od erik
DanoDEF píše:Tak ma niekto skusenosti s tymto problemom ??? V konektore je olej.
Kudrnac a Disco2 Td5 v Albanii

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

Napsal: 16 říj 2006 21:21
od DanoDEF
erik píše:
DanoDEF píše:Tak ma niekto skusenosti s tymto problemom ??? V konektore je olej.
Kudrnac a Disco2 Td5 v Albanii
A ako sa mu to pejavilo ???

Napsal: 16 říj 2006 22:12
od Admin
Dost známý úkaz. Olej se dostane k řídící jednotce, nebo do řídící jednotky skrz kabelový svazek od vstřikovačů. Vyměnit svazek co je pod víkem ventilů a konektory na jednotce očistit. Stačí i technický benzín.

Napsal: 16 říj 2006 22:55
od DanoDEF
Admin píše:Dost známý úkaz. Olej se dostane k řídící jednotce, nebo do řídící jednotky skrz kabelový svazek od vstřikovačů. Vyměnit svazek co je pod víkem ventilů a konektory na jednotce očistit. Stačí i technický benzín.
No to je pravda ale novy svazek pod vikem to casom urobi znova a olej v kabloch este dost dlho bude prenikat do konektora riadiacej jednotky.

Ja som to urobil troska inak..

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

Napsal: 16 říj 2006 23:25
od erik
DanoDEF píše:
erik píše: Kudrnac a Disco2 Td5 v Albanii
A ako sa mu to pejavilo ???
Poruchy pri otackach nad 2000 , kdyz snizil otacky, tak to zdechlo... Ocistil kontakty ridici jednotky a klid. Podle mne je to systemova porucha.

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

Napsal: 17 říj 2006 07:54
od DanoDEF
erik píše:
DanoDEF píše: A ako sa mu to pejavilo ???
Poruchy pri otackach nad 2000 , kdyz snizil otacky, tak to zdechlo... Ocistil kontakty ridici jednotky a klid. Podle mne je to systemova porucha.
eriku ja som to preskumal a problem je, ze niekto nieco blbo navrhol....bohuzial nezmenime to. mozme sa tomu iba prisposobit. ja uz na to mam sposob.

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

Napsal: 17 říj 2006 07:58
od erik
Poruchy pri otackach nad 2000 , kdyz snizil otacky, tak to zdechlo... Ocistil kontakty ridici jednotky a klid. Podle mne je to systemova porucha.[/quote]

eriku ja som to preskumal a problem je, ze niekto nieco blbo navrhol....bohuzial nezmenime to. mozme sa tomu iba prisposobit. ja uz na to mam sposob.[/quote]
Ja len mam obavu, ze pri tej najhorsi chvilke to potka aj mna a pak uz to nebude len teoria.

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

Napsal: 17 říj 2006 08:06
od DanoDEF
erik píše:
Ja len mam obavu, ze pri tej najhorsi chvilke to potka aj mna a pak uz to nebude len teoria.
pre taky pripad si hod do auta odmastovaci sprej (cistic brzd) a poradis si i sam... :D popripade az sa stretneme niekde v "Sedlici" tak poradim ako na to.....

Napsal: 17 říj 2006 16:51
od David
Myslím, že ostatní na fóru by to taky zajímalo, od toho tady přeci je...Ale pokud chcete soukromničit, tak prosím... :?

Napsal: 17 říj 2006 17:48
od DanoDEF
David píše:Myslím, že ostatní na fóru by to taky zajímalo, od toho tady přeci je...Ale pokud chcete soukromničit, tak prosím... :?
neboj zverejnime. len ma zaujima kolko ludi s tym ma problem ale typujem , ze kazdy kto ma nejake tie kilometre najazdene

Napsal: 17 říj 2006 19:23
od Admin
Po výměně svazku, nepamatuju, že by se olej znova objevil v jednotce tomu samému člověku. Je pravda, že ty svazky nemají moc dobře udělaný. Většinou se špatný svazek projevý nepravidelným chodem motoru. Po nastartování jdou všechny potom jenom čtyři válce, nebo na opak .... atd. Je potřeba to řešit co nejrychleji aby nedošlo k poškození vstřikovače. Jinak jsou vstřikovače do model. roku 2002 téměř bezproblémové.

Napsal: 17 říj 2006 21:34
od DanoDEF
Admin píše:Po výměně svazku, nepamatuju, že by se olej znova objevil v jednotce tomu samému člověku. Je pravda, že ty svazky nemají moc dobře udělaný. Většinou se špatný svazek projevý nepravidelným chodem motoru. Po nastartování jdou všechny potom jenom čtyři válce, nebo na opak .... atd. Je potřeba to řešit co nejrychleji aby nedošlo k poškození vstřikovače. Jinak jsou vstřikovače do model. roku 2002 téměř bezproblémové.
v podstate mas pravdu ani nam sa zatial nevratilo ziadne auto po vymene.

lenze plati pravidlo, ze obuvnik chodi bosy tak na svojom aute som si to este nevimenil vzdy si pripravim kabel a nakoniec ide tam kde je to surnejsie.

pred montazou noveho kabla este rozoberiem konektor co prechadza cez "hlavu" a cely ho zo zadnej strany vyplnim silikonom.

Tak Admine a teraz porad.....ked dojdem do krizovatky pritom brzdim motorom po zoslapnuti spojky sa motor velmi divne trasie tj nepravidelny chod...po chvilke sa ustali na pravidelny.....co to je ???

Napsal: 19 říj 2006 21:29
od Admin
Je to 300TDi nebo TD5? Pokud je to TD5, šel bych po kabeláži vstřikovačů, popřípadě po vstřikovačích. Možná může být problém v dodávce paliva. Brzdíš motorem - žádná nafta a sešlápneš spojku tak chvíli trvá než se systém zpátky doplní. Takže zkusit vyměnit filtr paliva, projít vedení, popřípadě čerpadlo. Není u TD5 hlučnější?

Napsal: 19 říj 2006 21:46
od DanoDEF
Admin píše:Je to 300TDi nebo TD5? Pokud je to TD5, šel bych po kabeláži vstřikovačů, popřípadě po vstřikovačích. Možná může být problém v dodávce paliva. Brzdíš motorem - žádná nafta a sešlápneš spojku tak chvíli trvá než se systém zpátky doplní. Takže zkusit vyměnit filtr paliva, projít vedení, popřípadě čerpadlo. Není u TD5 hlučnější?
No bohuzial je to TD5. TDi300 som taktiez bohuzial pochoval pri piruete asi 2x cez budu...Inac 300tdi malo 190tis km ale slapal jako hodinky.

Na TD5 ma cca 115tis km a ten problem pretvava uz dlho...zas az taky strasny problem to nie je len proste dine sa to trasie pri dojazde do krizovatky.

Palivovy filter uz bol meneny niekolkokrat takze v nom asi problem nebude.

Vymenim kabelovy zväzok od vstrikovacov (uz mam nachystany asi treti) vycistim konektory a budem to sledovat.

Cerpadlo nie je hlucne....

Jediny cudny zvuk je ked to bezi na volnobeh tak to ma charakteristycky zvuk skoro ako stvorvalec a ked mu toska pidam plym tak sa zvuk meni. (nemyslim tym hlucnost ked pridas)

Inac v poslednej dobe sa mi stalo, ze pocas jazdy sa rozsvietia kontrolky akoby vypadlo napajanie riadiacej jednotky (samozrejme to citit aj na chode motora)....mam podozrenie na relatka pod sedadlom spolujazdca. Niekedy pri starte cudne zacvakaju.

Napsal: 25 říj 2006 12:20
od Admin
DanoDEF píše: Tak Admine a teraz porad.....ked dojdem do krizovatky pritom brzdim motorom po zoslapnuti spojky sa motor velmi divne trasie tj nepravidelny chod...po chvilke sa ustali na pravidelny.....co to je ???
Tak jsem se ptal více lidí. Dělá to každá TD5 :roll: je to jakási prodleva řídící jednotky.
Chápal bych to asi tak, že když vyřadíš tak chvíli trvá než signál z jednotky dojde ke vstřikům a ta začnou dávat naftu aby motor nezdechl. Proto ten nepravidelný chod a chvění. :shock:

Napsal: 25 říj 2006 21:30
od DanoDEF
Admin píše:
DanoDEF píše: Tak Admine a teraz porad.....ked dojdem do krizovatky pritom brzdim motorom po zoslapnuti spojky sa motor velmi divne trasie tj nepravidelny chod...po chvilke sa ustali na pravidelny.....co to je ???
Tak jsem se ptal více lidí. Dělá to každá TD5 :roll: je to jakási prodleva řídící jednotky.
Chápal bych to asi tak, že když vyřadíš tak chvíli trvá než signál z jednotky dojde ke vstřikům a ta začnou dávat naftu aby motor nezdechl. Proto ten nepravidelný chod a chvění. :shock:
Dik za odpoved.

Napsal: 05 lis 2006 20:23
od kudrnac
U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.

Napsal: 05 lis 2006 20:45
od erik
kudrnac píše:U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.
Kudrnaci, nemusis byt anonymni. Zaregistruj se, je to jednoduche... :D :D

Napsal: 05 lis 2006 20:46
od DanoDEF
kudrnac píše:U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.
Tak ta tu vytam....Kudrnac a co tak sa zaregistrovat.