Stránka 1 z 1

TD5 a väcsi intercooler

Napsal: 18 lis 2008 21:38
od DanoDEF
... kto ma podelte sa o skusenosti a moznosti ziskania

Napsal: 18 lis 2008 23:11
od jezbera ivan
:D
To ide ruka v ruke s tym chipom co sme rozoberali, v UK ho dodavaju rovnaky borci co remapuju Ecu. K danemu zvacseniu intercooleru potrebujes adekvatny remap, preto je dobre kupit od jedneho rmap aj intercooler, lebo ich ma zladene, nakolko vacsi intercooler moze byt vacsi ale ide o to ze o kolko vacsi.
V zasade oni (UK boyz) maju tri kroky tuningu TD5:
Stage 1: remap - fajn a neskodne
Stage 2: remap + vacsi intercooler - velmi fajn a berie daco zo zivotnosti,
Stage 3: remap, intercooler, turbo boost, vyfuky, hadice - raketa a skodi ako "nestovice" :D Nedoporucuje sa na expedicne auta.
Cim vyssi tuning, tym dolezitejsie je mat odmerany motor pred a po, potom doladovat, inac to nemusi robit dobrotu. Preto treba ratat s tym, ze ak to chces robit na dialku, budes posielat soft hore dole a budes musiet merat po kazdej uprave a posielat reporty, potom to bude dobre naladene, ale da sa to. Bez doladenia to bude chodit ako gula ale po technickej stranke nahovno a nakratko! Tiez pojde o to ako budes motor nahanat, ale kedze pojde ako gula tak ho nahanat budes.

Napsal: 18 lis 2008 23:23
od DanoDEF
a varianta bez remapu ?

Napsal: 18 lis 2008 23:33
od jezbera ivan
No, tak to nikto bez remapu neponuka, takze asi je na to najaky logicky dovod, ale ja ho neviem i ked by sa to dalo najak zacat odvodzovat ale asi bude lepsie si to niekde precitat a hned bude jasne preco.
Napr. ze vacsi intercooler ti dostane viac vzduchu do spalovania (lebo je chladnejsi a tym ma mensi objem), cim porusis pomer zmesi, kedze sa mnozstvo vstupovaneho vzduchu meria pred intercoolerom a rata sa so seriovym. No a este isto x inych roznych dovodov....