Stránka 2 z 7
Re: Discovery II traction control
Napsal: 29 kvě 2009 20:36
od Forsttimber
nemusis mat kolesa vo vyduchu staci si najst nejaky smyklavy povrch kde budes stat na mieste a kolesa budu hrabat
ak nemas medzinapravovu uzavierku tak predna naprava sa bude otacat pomalsie ako zadok teda jedno koleso z napravy
ked je medzinaprava uzamknuta ta sa ti koleso vzadu a vpredu otaca rovnakou rychlostou
Re: Discovery II traction control
Napsal: 29 kvě 2009 20:53
od PavelU
To je sice pravda, ale DII má TC a když jsou všechny kola na zemi tak funguje docela dobře a špatně se to pozná. Proto si Acon myslí, že mu hrabou tři kola. Když ty kola vyvěsí, má hned jasno.
Re: Discovery II traction control
Napsal: 29 kvě 2009 22:55
od Acon
No dobre, ale vrátim sa k môjmu predošlému príspevku a
Pokud je na ni priruba se tremi srouby a kouka z ni ta ovladaci hridelka,
tak tam je a muzes se radovat...
Ak to tam mám a je tam aj ten el. konektor, stačí to potiahnuť do kabíny, napojiť na vypínač a bude to fachčiť?
Re: Discovery II traction control
Napsal: 29 kvě 2009 23:12
od PavelU
Ne uzávěra se zavírá mechanicky a potřebuješ tento bovden.
- diff_lock_Small.jpg (111.29 KiB) Zobrazeno 6232 x
Zkus si pročíst toto vlákno:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 96&start=0
Re: Discovery II traction control
Napsal: 29 kvě 2009 23:34
od Acon
prečítal som si tie vlákna a... no, neviem. Jednu uzávierku mám určite, pretože ju radím vždy v teréne spolu s redukciou. Malá páka dopredu je redukcia a posunutím dolava uzatváram dif. čo mi signalizuje kontrolka. Len neviem, či ide o zadný, alebo medzinápravový dif. Uzavrieť sa dá v oboch polohách, redukcia aj normál prevod. Doteraz som bol presvedčený, že ide o zadný dif.
Re: Discovery II traction control
Napsal: 29 kvě 2009 23:41
od Acon
Aha, takže som si to všetko naštudoval a je to jasné. Zaradením redukcie zároveň uzavriem medzinápravu a posunutím páky dolava uzavriem aj zadný dif. Takže mám obe.
Re: Discovery II traction control
Napsal: 29 kvě 2009 23:45
od PavelU
Ne zařazením redukce, zařadíš redukci. Posunutím páky redukce doleva zavřeš mezinápravu, ta není závislá na redukci. Takže mezinápravu můžeš mít jak při redukované tak normální rychlosti.
Re: Discovery II traction control
Napsal: 29 kvě 2009 23:47
od PavelU
Máš takovouto páku redukce?
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 05:23
od RudaK
Acon píše:Aha, takže som si to všetko naštudoval a je to jasné. Zaradením redukcie zároveň uzavriem medzinápravu a posunutím páky dolava uzavriem aj zadný dif. Takže mám obe.
Pavel má pravdu.Máš max mezinápravovou uzávěrku. Tou pákou řadíš akorát redukci ( vpravo dopředu ) a mezinápravová uzávěrka je vlevo ( a řadíš uzávěrku jak do pomala tak normálně do rychla ).Ale kolikrát pomůže i to,že si myslíš,že máš zadní uzávěrku a projedeš ( spíš myslím,že pomáhá TC )
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 16:12
od DjALF
PavelU píše:Ne zařazením redukce, zařadíš redukci. Posunutím páky redukce doleva zavřeš mezinápravu, ta není závislá na redukci. Takže mezinápravu můžeš mít jak při redukované tak normální rychlosti.
Je to presne tak jak píše PavelU, pákou doleva uzavreš jen " mezinapravovy diff " a je jedno jestli při redukovaných nebo rychlych.
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 20:52
od RudaK
DjALF píše:PavelU píše:Ne zařazením redukce, zařadíš redukci. Posunutím páky redukce doleva zavřeš mezinápravu, ta není závislá na redukci. Takže mezinápravu můžeš mít jak při redukované tak normální rychlosti.
Je to presne tak jak píše PavelU, pákou doleva uzavreš jen " mezinapravovy diff " a je jedno jestli při redukovaných nebo rychlych.
Má pravdu předsedo.....
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 22:21
od Acon
PavelU píše:Máš takovouto páku redukce?
Ano. Používal som uzávierku v oboch režimoch, no myslel som si, že je to zadná.
A ako sa potom rieši uzávierka zadného dif? Idem si to tu niekde nájsť, no ak máte chvílu...
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 22:38
od PavelU
Jestli máš tuto páku, tak dopředu řadíš redukci tj. pomalé rychlosti a k sobě silniční ryclost. Potom by se mělo dát tou pákou pohnout doleva ( a to v jakémkoliv režimu) a tím uzavřeš mezinápravový diferenciál, měla by se rožnout červená kontrolka mez. dif.
Zadní uzávěra se standartně nemontovala u DII se ji snažili nahradit TC (track control). Na běžný terén v kombinaci s mezinápravou dostačující. V případě větších nároků se dá domontovat a to i přední.
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 22:43
od RudaK
Kua zase má pravdu předsedo.....
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 22:47
od PavelU
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 22:49
od PavelU
RudaK píše:Kua zase má pravdu předsedo.....
Rudo to už je skoro na panáka ...
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 22:50
od RudaK
PavelU píše:RudaK píše:Kua zase má pravdu předsedo.....
Rudo to už je skoro na panáka ...
Pavle šak až se potkáme,tak si dáme po kalíšku.....
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 22:57
od PavelU
Už se těším.
Teda na to až se potkáme, no a na toho panáka teda taky.
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 23:02
od RudaK
PavelU píše:Už se těším.
Teda na to až se potkáme, no a na toho panáka teda taky.
Kua a zas je to tady : má pravdu předsedo.....
Re: Discovery II traction control
Napsal: 30 kvě 2009 23:04
od Acon
PavelU píše:Jestli máš tuto páku, tak dopředu řadíš redukci tj. pomalé rychlosti a k sobě silniční ryclost. Potom by se mělo dát tou pákou pohnout doleva ( a to v jakémkoliv režimu) a tím uzavřeš mezinápravový diferenciál, měla by se rožnout červená kontrolka mez. dif.
Zadní uzávěra se standartně nemontovala u DII se ji snažili nahradit TC (track control). Na běžný terén v kombinaci s mezinápravou dostačující. V případě větších nároků se dá domontovat a to i přední.
Ďakujem, no používanie tej páky mi bolo jasné, len som si myslel, že uzatváram zadok. Pôvodne som myslel,že zaradením redukcie sa zároveň uzavrie stred a smerom dolava zadok. Posurfoval som a dorábka zadnej je dosť vysoká investícia. Zatial som prešiel všade kde som potreboval, dúfam, že to tak zostane. Dík za rady.