Stránka 2 z 7

Re: Discovery II traction control

Napsal: 29 kvě 2009 20:36
od Forsttimber
nemusis mat kolesa vo vyduchu staci si najst nejaky smyklavy povrch kde budes stat na mieste a kolesa budu hrabat

ak nemas medzinapravovu uzavierku tak predna naprava sa bude otacat pomalsie ako zadok teda jedno koleso z napravy

ked je medzinaprava uzamknuta ta sa ti koleso vzadu a vpredu otaca rovnakou rychlostou

Re: Discovery II traction control

Napsal: 29 kvě 2009 20:53
od PavelU
To je sice pravda, ale DII má TC a když jsou všechny kola na zemi tak funguje docela dobře a špatně se to pozná. Proto si Acon myslí, že mu hrabou tři kola. Když ty kola vyvěsí, má hned jasno. :wink:

Re: Discovery II traction control

Napsal: 29 kvě 2009 22:55
od Acon
No dobre, ale vrátim sa k môjmu predošlému príspevku a
Pokud je na ni priruba se tremi srouby a kouka z ni ta ovladaci hridelka,
tak tam je a muzes se radovat...
Ak to tam mám a je tam aj ten el. konektor, stačí to potiahnuť do kabíny, napojiť na vypínač a bude to fachčiť?

Re: Discovery II traction control

Napsal: 29 kvě 2009 23:12
od PavelU
Ne uzávěra se zavírá mechanicky a potřebuješ tento bovden.
diff_lock_Small.jpg
diff_lock_Small.jpg (111.29 KiB) Zobrazeno 6232 x
Zkus si pročíst toto vlákno:

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 96&start=0

Re: Discovery II traction control

Napsal: 29 kvě 2009 23:34
od Acon
prečítal som si tie vlákna a... no, neviem. Jednu uzávierku mám určite, pretože ju radím vždy v teréne spolu s redukciou. Malá páka dopredu je redukcia a posunutím dolava uzatváram dif. čo mi signalizuje kontrolka. Len neviem, či ide o zadný, alebo medzinápravový dif. Uzavrieť sa dá v oboch polohách, redukcia aj normál prevod. Doteraz som bol presvedčený, že ide o zadný dif.

Re: Discovery II traction control

Napsal: 29 kvě 2009 23:41
od Acon
Aha, takže som si to všetko naštudoval a je to jasné. Zaradením redukcie zároveň uzavriem medzinápravu a posunutím páky dolava uzavriem aj zadný dif. Takže mám obe.

Re: Discovery II traction control

Napsal: 29 kvě 2009 23:45
od PavelU
Ne zařazením redukce, zařadíš redukci. Posunutím páky redukce doleva zavřeš mezinápravu, ta není závislá na redukci. Takže mezinápravu můžeš mít jak při redukované tak normální rychlosti. :wink:

Re: Discovery II traction control

Napsal: 29 kvě 2009 23:47
od PavelU
Máš takovouto páku redukce?

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 05:23
od RudaK
Acon píše:Aha, takže som si to všetko naštudoval a je to jasné. Zaradením redukcie zároveň uzavriem medzinápravu a posunutím páky dolava uzavriem aj zadný dif. Takže mám obe.


Pavel má pravdu.Máš max mezinápravovou uzávěrku. Tou pákou řadíš akorát redukci ( vpravo dopředu ) a mezinápravová uzávěrka je vlevo ( a řadíš uzávěrku jak do pomala tak normálně do rychla ).Ale kolikrát pomůže i to,že si myslíš,že máš zadní uzávěrku a projedeš ( spíš myslím,že pomáhá TC ) :wink:

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 16:12
od DjALF
PavelU píše:Ne zařazením redukce, zařadíš redukci. Posunutím páky redukce doleva zavřeš mezinápravu, ta není závislá na redukci. Takže mezinápravu můžeš mít jak při redukované tak normální rychlosti. :wink:

Je to presne tak jak píše PavelU, pákou doleva uzavreš jen " mezinapravovy diff " a je jedno jestli při redukovaných nebo rychlych.

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 20:52
od RudaK
DjALF píše:
PavelU píše:Ne zařazením redukce, zařadíš redukci. Posunutím páky redukce doleva zavřeš mezinápravu, ta není závislá na redukci. Takže mezinápravu můžeš mít jak při redukované tak normální rychlosti. :wink:

Je to presne tak jak píše PavelU, pákou doleva uzavreš jen " mezinapravovy diff " a je jedno jestli při redukovaných nebo rychlych.


Má pravdu předsedo..... :lol:

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 22:21
od Acon
PavelU píše:Máš takovouto páku redukce?
Ano. Používal som uzávierku v oboch režimoch, no myslel som si, že je to zadná.

A ako sa potom rieši uzávierka zadného dif? Idem si to tu niekde nájsť, no ak máte chvílu...

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 22:38
od PavelU
Jestli máš tuto páku, tak dopředu řadíš redukci tj. pomalé rychlosti a k sobě silniční ryclost. Potom by se mělo dát tou pákou pohnout doleva ( a to v jakémkoliv režimu) a tím uzavřeš mezinápravový diferenciál, měla by se rožnout červená kontrolka mez. dif.

Zadní uzávěra se standartně nemontovala u DII se ji snažili nahradit TC (track control). Na běžný terén v kombinaci s mezinápravou dostačující. V případě větších nároků se dá domontovat a to i přední.

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 22:43
od RudaK
Kua zase má pravdu předsedo..... :ty jeden...:

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 22:47
od PavelU

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 22:49
od PavelU
RudaK píše:Kua zase má pravdu předsedo..... :ty jeden...:
:hmm: Rudo to už je skoro na panáka ... :mrgreen:

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 22:50
od RudaK
PavelU píše:
RudaK píše:Kua zase má pravdu předsedo..... :ty jeden...:
:hmm: Rudo to už je skoro na panáka ... :mrgreen:

Pavle šak až se potkáme,tak si dáme po kalíšku..... :Pohoda:

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 22:57
od PavelU
Už se těším. :wink:

Teda na to až se potkáme, no a na toho panáka teda taky. :oops:

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 23:02
od RudaK
PavelU píše:Už se těším. :wink:

Teda na to až se potkáme, no a na toho panáka teda taky. :oops:


Kua a zas je to tady : má pravdu předsedo..... :coze:

Re: Discovery II traction control

Napsal: 30 kvě 2009 23:04
od Acon
PavelU píše:Jestli máš tuto páku, tak dopředu řadíš redukci tj. pomalé rychlosti a k sobě silniční ryclost. Potom by se mělo dát tou pákou pohnout doleva ( a to v jakémkoliv režimu) a tím uzavřeš mezinápravový diferenciál, měla by se rožnout červená kontrolka mez. dif.

Zadní uzávěra se standartně nemontovala u DII se ji snažili nahradit TC (track control). Na běžný terén v kombinaci s mezinápravou dostačující. V případě větších nároků se dá domontovat a to i přední.
Ďakujem, no používanie tej páky mi bolo jasné, len som si myslel, že uzatváram zadok. Pôvodne som myslel,že zaradením redukcie sa zároveň uzavrie stred a smerom dolava zadok. Posurfoval som a dorábka zadnej je dosť vysoká investícia. Zatial som prešiel všade kde som potreboval, dúfam, že to tak zostane. Dík za rady.