Cukání motoru

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#21 Příspěvek od DanoDEF » 18 pro 2008 11:22

MOPADŽI píše:
Honza_offroad píše:jak rika eliott, zkus diagnostiku, pokud mas moznost... nejsem si 100% jistej, ale myslim, ze TD5tka nema nikde snimani tlaku paliva.

Kdyz davas to "venkovni" cerpadlo, tak musis stejne vyndat nadrz a vymontovat to stare... Hlavni vyohou je dobra pristupnost a taky ten predfiltr.

Kdyz si vzpomenu, co mi po Maroku loni zbylo v nadrzi, tak si nedovedu predstavit, co by na to rikalo to TD5tkovy cerpadlo... :wink:

H.
Honzo, prosím tě, dej sem potom fotky, jak jsi to řešil - zaslepení nádže po stávajícím čerpadlu, montáž nového - kam jsi ho dal, propojení hadicemi a trochu to popiš. Děkuji. Samozřejmě, že vím, že to nebudeš montovat zítra, takže až to bude aktuelní :wink:
... jaaa by som doporucoval stavajuce cerpadlo doplnit tymto "bazmekom" resp cerpadlom pre expedicnych zaujemcov.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Schema

#22 Příspěvek od Miloš II » 18 pro 2008 11:32

Něco k tomu Miloš II
Přílohy
td5_fuel_670.gif
td5_fuel_670.gif (27.67 KiB) Zobrazeno 5395 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

#23 Příspěvek od mikihran » 18 pro 2008 12:29

No to je odpovědí,všem děkuji,dnes se na to vrhnu,začnu Stavrosovou radou,ta se mi zdá taky dost pravděpodobná,protože jsem si to neměnil sám a to je vždy nějaká sračka,no a když to nezabere tak diagnostika asi Zlín,teď mně napadá nevíte někdo o diagnostice v okolí Hranic na Moravě.Zlín mám 60Km :lol:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od eliott » 18 pro 2008 13:08

DanoDEF píše:
eliott píše:Za běhu motoru běží pořád, natlakuje po zapnutí klíčku, jakmile začne snímač otáček dávat impulzy, běží trvale.
... si si isty ???
U L-Jetronic ano, tady téměř.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Stavros » 18 pro 2008 14:27

Kdyz je system natlakovany a podfukuje to u filtru, tak chvili trva, nez cerpadlo doplni chybejici naftu ve filtru a spatne to startuje, potom je uz okruh natlakovanej, takze bezi normalne, cerpadlo stihne dotlacit rozdil v tom vzduchu.
Jinak to muze delat i neco jinyho, je to prece Land Rover. :D

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4171
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od low » 18 pro 2008 14:37

Stavrosi: drazdis kobru bosou nohou!!! :)))

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Stavros » 18 pro 2008 14:41

postup vymeny naftovyho filtru u HDJ 80, vysroubujes starej filtr, zjistis, ze nemas naftu na zaliti toho novyho, das tam teda novej, otocis klickem, motor naskoci na 6 valcu, malinko spadne volnobeh a za dve vteriny bezi jakoby se nic nedelo.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#28 Příspěvek od RudaK » 18 pro 2008 19:00

Stavros píše:postup vymeny naftovyho filtru u HDJ 80, vysroubujes starej filtr, zjistis, ze nemas naftu na zaliti toho novyho, das tam teda novej, otocis klickem, motor naskoci na 6 valcu, malinko spadne volnobeh a za dve vteriny bezi jakoby se nic nedelo.


Běží i se startérem předpokládám.Sem slyšel,že ten motor je dopovanéj ( startér je stále v záběru ).Proto tak čube a nechce chcípnout. :roll: V příručce napsáno : Pokud chcete motor vypnout,tak odpojte baterii. :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od MOPADŽI » 18 pro 2008 20:50

DanoDEF píše:
MOPADŽI píše: Honzo, prosím tě, dej sem potom fotky, jak jsi to řešil - zaslepení nádže po stávajícím čerpadlu, montáž nového - kam jsi ho dal, propojení hadicemi a trochu to popiš. Děkuji. Samozřejmě, že vím, že to nebudeš montovat zítra, takže až to bude aktuelní :wink:
... jaaa by som doporucoval stavajuce cerpadlo doplnit tymto "bazmekom" resp cerpadlom pre expedicnych zaujemcov.
Jako že by tam byla obě čerpadla a obě zapojená v sérii, tzn. společně by "dávala naftu ? Fungovalo by to ? :idea: :roll:
Nebo myslíš Dano s přepínáním ?
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#30 Příspěvek od DanoDEF » 18 pro 2008 20:53

MOPADŽI píše:
DanoDEF píše: ... jaaa by som doporucoval stavajuce cerpadlo doplnit tymto "bazmekom" resp cerpadlom pre expedicnych zaujemcov.
Jako že by tam byla obě čerpadla a obě zapojená v sérii, tzn. společně by "dávala naftu ? Fungovalo by to ? :idea: :roll:
Nebo myslíš Dano s přepínáním ?
samozrejme s prepinanim... to druhe ako zalohu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#31 Příspěvek od Jenda » 18 pro 2008 20:57

No ja ti to jeste vic znesnadnim.
1- cukalo mi to kdyz z duvodu neodborneho servisu predchozimu majiteli nekdo pri vymene cerpadla poskodil rychlospojky.Saklo to a zavzdusnovalo se to.
2 - cukalo to i kdyz mi odesel konc. zesilovac na vystupu ECU(rid.jednotky)pro vstriky.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od MOPADŽI » 18 pro 2008 20:58

DanoDEF píše:
MOPADŽI píše: Jako že by tam byla obě čerpadla a obě zapojená v sérii, tzn. společně by "dávala naftu ? Fungovalo by to ? :idea: :roll:
Nebo myslíš Dano s přepínáním ?
samozrejme s prepinanim... to druhe ako zalohu
Jasně, tak jsem to myslel. Ale radši se poptám :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#33 Příspěvek od Jenda » 18 pro 2008 21:09

Jsem pomalejsi na hlavu a su utahenej z hokny ale pochopil jsem spravne ze v tom planku od Milosa je nekde skryto zalozni cerpadlo :?:
Pokud ne,je to neco co uz nekdo ma?Prijde mi to mene nakladne reseni nez predelavat cely system s cerpadlem mimo nadrz.
Tohle by me vazne zajimalo,zni to squele :D
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od MOPADŽI » 18 pro 2008 21:12

Jenda píše:Jsem pomalejsi na hlavu a su utahenej z hokny ale pochopil jsem spravne ze v tom planku od Milosa je nekde skryto zalozni cerpadlo :?:
Pokud ne,je to neco co uz nekdo ma?Prijde mi to mene nakladne reseni nez predelavat cely system s cerpadlem mimo nadrz.
Tohle by me vazne zajimalo,zni to squele :D
Honza
Taky jsem si to myslel, ale to druhé jsem tam nenašel :cry: Podle mně je to co tam dal Miloš, seriové zapojení :idea:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#35 Příspěvek od DanoDEF » 18 pro 2008 22:32

MOPADŽI píše:
Jenda píše:Jsem pomalejsi na hlavu a su utahenej z hokny ale pochopil jsem spravne ze v tom planku od Milosa je nekde skryto zalozni cerpadlo :?:
Pokud ne,je to neco co uz nekdo ma?Prijde mi to mene nakladne reseni nez predelavat cely system s cerpadlem mimo nadrz.
Tohle by me vazne zajimalo,zni to squele :D
Honza
Taky jsem si to myslel, ale to druhé jsem tam nenašel :cry: Podle mně je to co tam dal Miloš, seriové zapojení :idea:
... nie nie ten obrazok je origo zapojenie nic viac a nic menej to znamena nie je tam skryte ziadne druhe cerpadlo

... je tam iba vrianta dvoch typov hlav (rozvod paliva v hlave) resp regulatorov tlaku paliva ( stara a nova TD5 (EURO 3))
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

#36 Příspěvek od mikihran » 19 pro 2008 13:11

Tak se mi to ještě zkomplikovalo!Teď mám strach vyjet!Prošel jsem vše dle rad,na nic jsem nepřišel,vše ok,ale vyjedu z garáže nechám minutu stát,než zavřu,sednu couvám z kopečka a klekl!Ale pozor pro změnu při otočení klíčkem nešlo čerpadlo,ani ťuk,a to nejzajimavější ručička teploty skočila na max.do červeného,tudiž zádrhel v elektrice,proto to cukání předevčír,prošel jsem pojistky,nad šaltr. i pod sedadlem spolujezdcevytáhl zandal,sedl a naskočil,nevím jestli blbý kontakt,nebo to prostě po chvíli seplo a čepovalo.Závěr kde může být něco elektro co ovlivňuje činost čerpadla,,pojistka je blbost,spíš nějaké relé,dávám to do souvislosti s teploměrem,nějaké přepětí,bude to asi jeden okruh,nějaké relátko?Pomůže diagnostika?Ukáže co se děje,čerpadlo přece ,kdyby kleklo,tak se ,už nerozběhne,Je ,už diagnostika tak na úroni jak u BMW,tam pomalu ukáže i sjeté gumy :lol: Jo a ještě jedna věc,když jsem kontroloval palivový filtr v podběhu,jestli tam nic neteče a je to dobře utesněné,měl jsem ven levou přední část hadičky na vrchu filtru,která dle popisu má být vzduch.Ale kapkala z ní nafta,nevím jaký je princip,neuvažoval jsem nad tím,ale není to chyba?Dik za rady

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

#37 Příspěvek od mikihran » 19 pro 2008 13:12

Tak se mi to ještě zkomplikovalo!Teď mám strach vyjet!Prošel jsem vše dle rad,na nic jsem nepřišel,vše ok,ale vyjedu z garáže nechám minutu stát,než zavřu,sednu couvám z kopečka a klekl!Ale pozor pro změnu při otočení klíčkem nešlo čerpadlo,ani ťuk,a to nejzajimavější ručička teploty skočila na max.do červeného,tudiž zádrhel v elektrice,proto to cukání předevčír,prošel jsem pojistky,nad šaltr. i pod sedadlem spolujezdcevytáhl zandal,sedl a naskočil,nevím jestli blbý kontakt,nebo to prostě po chvíli seplo a čepovalo.Závěr kde může být něco elektro co ovlivňuje činost čerpadla,,pojistka je blbost,spíš nějaké relé,dávám to do souvislosti s teploměrem,nějaké přepětí,bude to asi jeden okruh,nějaké relátko?Pomůže diagnostika?Ukáže co se děje,čerpadlo přece ,kdyby kleklo,tak se ,už nerozběhne,Je ,už diagnostika tak na úroni jak u BMW,tam pomalu ukáže i sjeté gumy :lol: Jo a ještě jedna věc,když jsem kontroloval palivový filtr v podběhu,jestli tam nic neteče a je to dobře utesněné,měl jsem ven levou přední část hadičky na vrchu filtru,která dle popisu má být vzduch.Ale kapkala z ní nafta,nevím jaký je princip,neuvažoval jsem nad tím,ale není to chyba?Dik za rady

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

#38 Příspěvek od mikihran » 23 pro 2008 13:34

Problém odstraněn!Po tom co jsem nastudoval a překontroloval celou elektroinstalaci zoxidovaná nožka relé.Celkem dost jednoduchá elektrika,až mne to překvapilo?Ale tři dny práce!Komplet přeložil dokumentaci z němčiny,vyjel a porozuměl plánům,pak upravil,dle stavu,protože má 2005 to má ,trochu jinší,zjednodušenější jak 1999 od které jsem měl dokumentaci.Kdyby někdo měl el.dokum.k 2005 dejte vědět,ať příště nemusím tak hledat :shock:

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od MOPADŽI » 23 pro 2008 21:36

No vidíš, jaký jsi šikula. Teď se budeme my, ptát tebe :wink: Když jsi to nastudoval.
Sice ti nepomohu s dokumentací k roku 05, ale já mám leden 2000, takže to co jsi přeložil z NJ, bych uvítal. Co ty na to ?
Přes Hranice na Moravě, poměrně často jezdím, můžem se někdy "scuknout" na kafe. Teď už ale budu muset sjed z dálnice...jste si oddechli, asi všichni ve městě, když to otevřeli.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#40 Příspěvek od DanoDEF » 23 pro 2008 22:42

mikihran píše:Problém odstraněn!Po tom co jsem nastudoval a překontroloval celou elektroinstalaci zoxidovaná nožka relé.
... no problem relatiek resp kontaktov nie je ojedinely mne takto blblo MAIN rele... este, ze rozumiem elektrike lebo inac netrpezlivy majitel uz by auto zhodil zo skaly... :mrgreen:

... zapojenie cerpadla je pomerne jednoduche, samozrejme ak ma clovek dokumentaciu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět