... jaaa by som doporucoval stavajuce cerpadlo doplnit tymto "bazmekom" resp cerpadlom pre expedicnych zaujemcov.MOPADŽI píše:Honzo, prosím tě, dej sem potom fotky, jak jsi to řešil - zaslepení nádže po stávajícím čerpadlu, montáž nového - kam jsi ho dal, propojení hadicemi a trochu to popiš. Děkuji. Samozřejmě, že vím, že to nebudeš montovat zítra, takže až to bude aktuelníHonza_offroad píše:jak rika eliott, zkus diagnostiku, pokud mas moznost... nejsem si 100% jistej, ale myslim, ze TD5tka nema nikde snimani tlaku paliva.
Kdyz davas to "venkovni" cerpadlo, tak musis stejne vyndat nadrz a vymontovat to stare... Hlavni vyohou je dobra pristupnost a taky ten predfiltr.
Kdyz si vzpomenu, co mi po Maroku loni zbylo v nadrzi, tak si nedovedu predstavit, co by na to rikalo to TD5tkovy cerpadlo...
H.
Cukání motoru
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Schema
Něco k tomu Miloš II
- Přílohy
-
- td5_fuel_670.gif (27.67 KiB) Zobrazeno 5395 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
U L-Jetronic ano, tady téměř.DanoDEF píše:... si si isty ???eliott píše:Za běhu motoru běží pořád, natlakuje po zapnutí klíčku, jakmile začne snímač otáček dávat impulzy, běží trvale.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Stavros píše:postup vymeny naftovyho filtru u HDJ 80, vysroubujes starej filtr, zjistis, ze nemas naftu na zaliti toho novyho, das tam teda novej, otocis klickem, motor naskoci na 6 valcu, malinko spadne volnobeh a za dve vteriny bezi jakoby se nic nedelo.
Běží i se startérem předpokládám.Sem slyšel,že ten motor je dopovanéj ( startér je stále v záběru ).Proto tak čube a nechce chcípnout. V příručce napsáno : Pokud chcete motor vypnout,tak odpojte baterii.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Jako že by tam byla obě čerpadla a obě zapojená v sérii, tzn. společně by "dávala naftu ? Fungovalo by to ?DanoDEF píše:... jaaa by som doporucoval stavajuce cerpadlo doplnit tymto "bazmekom" resp cerpadlom pre expedicnych zaujemcov.MOPADŽI píše: Honzo, prosím tě, dej sem potom fotky, jak jsi to řešil - zaslepení nádže po stávajícím čerpadlu, montáž nového - kam jsi ho dal, propojení hadicemi a trochu to popiš. Děkuji. Samozřejmě, že vím, že to nebudeš montovat zítra, takže až to bude aktuelní
Nebo myslíš Dano s přepínáním ?
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
samozrejme s prepinanim... to druhe ako zalohuMOPADŽI píše:Jako že by tam byla obě čerpadla a obě zapojená v sérii, tzn. společně by "dávala naftu ? Fungovalo by to ?DanoDEF píše: ... jaaa by som doporucoval stavajuce cerpadlo doplnit tymto "bazmekom" resp cerpadlom pre expedicnych zaujemcov.
Nebo myslíš Dano s přepínáním ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
No ja ti to jeste vic znesnadnim.
1- cukalo mi to kdyz z duvodu neodborneho servisu predchozimu majiteli nekdo pri vymene cerpadla poskodil rychlospojky.Saklo to a zavzdusnovalo se to.
2 - cukalo to i kdyz mi odesel konc. zesilovac na vystupu ECU(rid.jednotky)pro vstriky.
Honza
1- cukalo mi to kdyz z duvodu neodborneho servisu predchozimu majiteli nekdo pri vymene cerpadla poskodil rychlospojky.Saklo to a zavzdusnovalo se to.
2 - cukalo to i kdyz mi odesel konc. zesilovac na vystupu ECU(rid.jednotky)pro vstriky.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, tak jsem to myslel. Ale radši se poptámDanoDEF píše:samozrejme s prepinanim... to druhe ako zalohuMOPADŽI píše: Jako že by tam byla obě čerpadla a obě zapojená v sérii, tzn. společně by "dávala naftu ? Fungovalo by to ?
Nebo myslíš Dano s přepínáním ?
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Jsem pomalejsi na hlavu a su utahenej z hokny ale pochopil jsem spravne ze v tom planku od Milosa je nekde skryto zalozni cerpadlo
Pokud ne,je to neco co uz nekdo ma?Prijde mi to mene nakladne reseni nez predelavat cely system s cerpadlem mimo nadrz.
Tohle by me vazne zajimalo,zni to squele
Honza
Pokud ne,je to neco co uz nekdo ma?Prijde mi to mene nakladne reseni nez predelavat cely system s cerpadlem mimo nadrz.
Tohle by me vazne zajimalo,zni to squele
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem si to myslel, ale to druhé jsem tam nenašel Podle mně je to co tam dal Miloš, seriové zapojeníJenda píše:Jsem pomalejsi na hlavu a su utahenej z hokny ale pochopil jsem spravne ze v tom planku od Milosa je nekde skryto zalozni cerpadlo
Pokud ne,je to neco co uz nekdo ma?Prijde mi to mene nakladne reseni nez predelavat cely system s cerpadlem mimo nadrz.
Tohle by me vazne zajimalo,zni to squele
Honza
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
... nie nie ten obrazok je origo zapojenie nic viac a nic menej to znamena nie je tam skryte ziadne druhe cerpadloMOPADŽI píše:Taky jsem si to myslel, ale to druhé jsem tam nenašel Podle mně je to co tam dal Miloš, seriové zapojeníJenda píše:Jsem pomalejsi na hlavu a su utahenej z hokny ale pochopil jsem spravne ze v tom planku od Milosa je nekde skryto zalozni cerpadlo
Pokud ne,je to neco co uz nekdo ma?Prijde mi to mene nakladne reseni nez predelavat cely system s cerpadlem mimo nadrz.
Tohle by me vazne zajimalo,zni to squele
Honza
... je tam iba vrianta dvoch typov hlav (rozvod paliva v hlave) resp regulatorov tlaku paliva ( stara a nova TD5 (EURO 3))
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Tak se mi to ještě zkomplikovalo!Teď mám strach vyjet!Prošel jsem vše dle rad,na nic jsem nepřišel,vše ok,ale vyjedu z garáže nechám minutu stát,než zavřu,sednu couvám z kopečka a klekl!Ale pozor pro změnu při otočení klíčkem nešlo čerpadlo,ani ťuk,a to nejzajimavější ručička teploty skočila na max.do červeného,tudiž zádrhel v elektrice,proto to cukání předevčír,prošel jsem pojistky,nad šaltr. i pod sedadlem spolujezdcevytáhl zandal,sedl a naskočil,nevím jestli blbý kontakt,nebo to prostě po chvíli seplo a čepovalo.Závěr kde může být něco elektro co ovlivňuje činost čerpadla,,pojistka je blbost,spíš nějaké relé,dávám to do souvislosti s teploměrem,nějaké přepětí,bude to asi jeden okruh,nějaké relátko?Pomůže diagnostika?Ukáže co se děje,čerpadlo přece ,kdyby kleklo,tak se ,už nerozběhne,Je ,už diagnostika tak na úroni jak u BMW,tam pomalu ukáže i sjeté gumy Jo a ještě jedna věc,když jsem kontroloval palivový filtr v podběhu,jestli tam nic neteče a je to dobře utesněné,měl jsem ven levou přední část hadičky na vrchu filtru,která dle popisu má být vzduch.Ale kapkala z ní nafta,nevím jaký je princip,neuvažoval jsem nad tím,ale není to chyba?Dik za rady
Tak se mi to ještě zkomplikovalo!Teď mám strach vyjet!Prošel jsem vše dle rad,na nic jsem nepřišel,vše ok,ale vyjedu z garáže nechám minutu stát,než zavřu,sednu couvám z kopečka a klekl!Ale pozor pro změnu při otočení klíčkem nešlo čerpadlo,ani ťuk,a to nejzajimavější ručička teploty skočila na max.do červeného,tudiž zádrhel v elektrice,proto to cukání předevčír,prošel jsem pojistky,nad šaltr. i pod sedadlem spolujezdcevytáhl zandal,sedl a naskočil,nevím jestli blbý kontakt,nebo to prostě po chvíli seplo a čepovalo.Závěr kde může být něco elektro co ovlivňuje činost čerpadla,,pojistka je blbost,spíš nějaké relé,dávám to do souvislosti s teploměrem,nějaké přepětí,bude to asi jeden okruh,nějaké relátko?Pomůže diagnostika?Ukáže co se děje,čerpadlo přece ,kdyby kleklo,tak se ,už nerozběhne,Je ,už diagnostika tak na úroni jak u BMW,tam pomalu ukáže i sjeté gumy Jo a ještě jedna věc,když jsem kontroloval palivový filtr v podběhu,jestli tam nic neteče a je to dobře utesněné,měl jsem ven levou přední část hadičky na vrchu filtru,která dle popisu má být vzduch.Ale kapkala z ní nafta,nevím jaký je princip,neuvažoval jsem nad tím,ale není to chyba?Dik za rady
Problém odstraněn!Po tom co jsem nastudoval a překontroloval celou elektroinstalaci zoxidovaná nožka relé.Celkem dost jednoduchá elektrika,až mne to překvapilo?Ale tři dny práce!Komplet přeložil dokumentaci z němčiny,vyjel a porozuměl plánům,pak upravil,dle stavu,protože má 2005 to má ,trochu jinší,zjednodušenější jak 1999 od které jsem měl dokumentaci.Kdyby někdo měl el.dokum.k 2005 dejte vědět,ať příště nemusím tak hledat
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš, jaký jsi šikula. Teď se budeme my, ptát tebe Když jsi to nastudoval.
Sice ti nepomohu s dokumentací k roku 05, ale já mám leden 2000, takže to co jsi přeložil z NJ, bych uvítal. Co ty na to ?
Přes Hranice na Moravě, poměrně často jezdím, můžem se někdy "scuknout" na kafe. Teď už ale budu muset sjed z dálnice...jste si oddechli, asi všichni ve městě, když to otevřeli.
Sice ti nepomohu s dokumentací k roku 05, ale já mám leden 2000, takže to co jsi přeložil z NJ, bych uvítal. Co ty na to ?
Přes Hranice na Moravě, poměrně často jezdím, můžem se někdy "scuknout" na kafe. Teď už ale budu muset sjed z dálnice...jste si oddechli, asi všichni ve městě, když to otevřeli.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
... no problem relatiek resp kontaktov nie je ojedinely mne takto blblo MAIN rele... este, ze rozumiem elektrike lebo inac netrpezlivy majitel uz by auto zhodil zo skaly...mikihran píše:Problém odstraněn!Po tom co jsem nastudoval a překontroloval celou elektroinstalaci zoxidovaná nožka relé.
... zapojenie cerpadla je pomerne jednoduche, samozrejme ak ma clovek dokumentaciu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".