Stránka 1 z 6

TrueTrack

Napsal: 08 led 2009 07:48
od jezbera ivan
Ahojte, ma niekto prakticke skusenosti s TrueTrack? zaujimaju ma najma negativa, pozitiva su jasne. Popripade nejake specifika, zmeny (zvlastnosti) v spravani auta .... skratka vsetko co by ma odradilo od kupy :D
O negativahc ttotiz na zahranicnych forach pisu najma ti, ktori s tym vlastnu skusenost nemaju, ale poculi (videli).
Dik.

Re: TrueTrack

Napsal: 08 led 2009 08:00
od RudaK
jezbera ivan píše:Ahojte, ma niekto prakticke skusenosti s TrueTrack? zaujimaju ma najma negativa, pozitiva su jasne. Popripade nejake specifika, zmeny (zvlastnosti) v spravani auta .... skratka vsetko co by ma odradilo od kupy :D
O negativahc ttotiz na zahranicnych forach pisu najma ti, ktori s tym vlastnu skusenost nemaju, ale poculi (videli).
Dik.




Ivane,myslím že ho měl Karel od Přerova na původní D1 200TDI.Asi tak.Jinak tu reakci znám.Nejvíc o tom mluví ti,co vo tom slyšely. :wink:

Napsal: 08 led 2009 08:45
od karel
Ano měl jsem tento typ samosvoru na bývalém autě konkrétně vzadu,bohužel najel jsem s tímto difem jen asi 1000 km, ale i tak můžu zodpovědně napsat, že na suchém asfaltě ani nevíš, že ho tam máš, nijak neprudí, v terénu se při jeho činnosti začnou ozývat kovové zvuky jak do sebe zajíždějí šneky, ale to asi nelze považovat za negativum.Jedinou jeho nevýhodou je to, že skutečně nemá 100% účinek (asi jen 75%), ale dá se mu pomoci nožní brzdou.rozhodně bych ho dnes doporučil spíš na přední nápravu z důvodu lepší trakce v zatáčkách na nezpevněném povrchu.

Napsal: 08 led 2009 10:04
od jezbera ivan
Kovove zvuky? Uz som cital o tom vseico ale o zvukoch akychkolvek nebola zatial zmienka. Ak by to tak malo byt, tak to u mna dlho nevydrzi, lebo akykolvek neprirodzeny zvuk z auta mi zere nervy a pije krv.
Co sa tyka tej "neuplnej" 75% uzavery, to je prave to, co mne sa na tom pozdava aj pre zadnu napravu. Je to totiz sposob ako pri vacsich pneu uchranit prevodove ustrojenstvo pred polamanim a vyhnut sa tak nekomciacim investiciam do HD popolosi, kinetakov.......
Ako myslis, za sa tomu da pomoct noznou brzdou?

Napsal: 08 led 2009 10:31
od karel
On ten kovový zvuk neznamená žádné rány, ale právě "jen " to najíždění šneků do sebe - není to žádná hrůza,ale je to slyšet.S tou šetrností k poloosám a kloubům je to fakt nic jsem nezničil.
Bohužel když auto vykřížíš na 2 kola tak už ten samosvor je v koncích, já to řešil tak, že jsem dal kvalt, přidal trochu plynu cca 1200 ot. pustil spojku, dvě protilehlá kola v luftě hrabala a já levou nohou přišlapoval brzdový pedál až skoro k okamžiku udušení motoru v určitý moment se samosvor zase chytl a došle k překonání obtížného místa a to jsem měl jen zadní truetrac.Tak jsem to vyzkoušel několikrát a vždy vyjel!
Mohlo by to velmi dobře fungovat v kombinaci automatická převodovka a kontrola prokluzu TC. Jinak jako největší výhodu vidím použití tohoto diferáku při jízdě po sněhu tam ho žádný jiný nenahradí :!:

Napsal: 08 led 2009 10:43
od jezbera ivan
karel píše:Mohlo by to velmi dobře fungovat v kombinaci automatická převodovka a kontrola prokluzu TC. :!:
No my na D90 prave TC mame (a ten automat je v dlhodobom plane, i ked v oddeleni veci na paradu) a preto vazne zvazujem dozadu truetrack (dopredu ho idem dat urcite), lebo sa on nestaras a funguje vzdy ked ho potrebujes a nie len ked zapnes tlacitko. ARBcko mam v garazi a nebyt casoveho nedostatku tak uz je aj nahodene, ale teraz som dost studoval truetrack a pride mi to pohodlne a dostatocne riesenie. Snad rockcrowling by pre TT asi nebol ale nase podmienky kde sa stale nieco niekam smyka a hrabe, mi to pride ako solidne riesenie s velkym dorazom na ochranu prevodoveho ustrojenstva, nakolko tam idem dat Simex Jungle Trekker 33" co je v reale 34"

Napsal: 08 led 2009 10:56
od karel
Je to přesně tak jak píšeš, ARB je buď nula nebo 100%, pokud s ní chceš zatočit kola se sunou rovně, když ji vyřadíš táhne většinou jen jedno kolo a navíc to vnější což je horší u truetracu tahá to vnitřní.Navíc pokud máš dlouhý zdvih pružin tedy dobré křížení tak nebude problém ani v trialových sekcích :idea: Svého času jsem si psal s jedním klukem (Čechem) který žije v Kanadě a podle jeho slov jezdí s oběma truetracy to samé co jiní s ARB, jen to chce trochu jiný styl jízdy.
Krátké video"
http://www.youtube.com/watch?v=vuzTYgbdSBE

Napsal: 08 led 2009 11:12
od jezbera ivan
Test v ktorom porovnavali TT a ARB som cital aj ja a TT preslo vsetko co ARB. Problem ARB je, ze ho treba zapinat a vypinat a ked sa zabudnes alebo ocitnes necakane v situacii, ze by bola uzavera potrebna, tak ju nemaz aktivovanu, kdezto TT bude davno v akcii a ty si ani nevsimnes, ze bolo treba nieco aktivovat. ARB som mal uz na roznych autach a mozno prave teraz je cas pre zmenu. Dalsi a to nezanedbatelny problem ARB je poruchovost, nakolko je to system skladajuci sa z mnohych casti, a kazda sa moze pokazit, cim ale dojde k nefunkcnosti celeho systemu. Ani jedna ARB uzavierka co som mal (mal som uz tri), namala bezporuchovy priebeh. Ked to spocitam, mal som pokazeny samotny dif, kompresor aj solenoid, sice vzdy na inom aute ale predsa, vysledok vsak ten isty, nefunkcny cely system.
Pri TT sa iba obavam tych "zvukov" ktore popisujes.

Napsal: 08 led 2009 11:40
od karel
Já u ARB měnil relé, utrženou hadičku přívodu vzduchu k diferáku a pojistku a od té doby vozím tyto věci jako náhradní s sebou u TT jsem nepotřeboval nic.Navíc i instalaci TT zvládne trochu zručný mechanik.
V defíku ty "zvuky" ani neuslyšíš :wink: a životnost výrobce udává pokud si dobře vzpomínám nějakých 60000 mil.Někde k tomu doma najdu ještě manuál

Napsal: 08 led 2009 13:19
od RudaK
Pánové,vaše debata je balzám pro moji duši.Vzhledem k tomu,že mám automat,tak sem na doporučení volil podobnou cestu - o nic se nestarat.Zatím mám taky jen pozitivní zkušenosti ( akorá mě někde praskla poloosa a zjistil jsem to,až bylo potřeba aby zabraly obě kola ).Ovšem mám 100% uzáverku zadku ( Detroit ),tak asi jen podobný bazmek :wink: )

Napsal: 08 led 2009 13:31
od jezbera ivan
Detroit Locker je technicky nieco uplne ine ale je to tiez automaticke a je to 100% uzavera, ktora je zatvorena stale a naopak otvara sa len pri zatacani. Je vhodna len dozadu a su na nu trochu kontroverznejsie nazory ako na TrueTrack.

Napsal: 08 led 2009 13:33
od RudaK
To vím,ale se mi líbí,že to nemusím ovládat.Myslel jsem to trochu jinak :wink: ,ale co už včil.

Napsal: 08 led 2009 13:42
od karel
RudaK píše:Pánové,vaše debata je balzám pro moji duši.)
Doplň si dopředu Truetrac a bude to balzám i pro tvoje auto Rudo a nebudeš ani potřebovat řetazy 8)

Napsal: 08 led 2009 13:42
od jezbera ivan
RudaK píše:To vím,ale se mi líbí,že to nemusím ovládat.Myslel jsem to trochu jinak :wink: ,ale co už včil.
Jasne, ja som ta pochopil, len som to chcel ozrejmit pre tych co nevedia a pojdo po vlakne.

Napsal: 08 led 2009 13:47
od RudaK
karel píše:
RudaK píše:Pánové,vaše debata je balzám pro moji duši.)
Doplň si dopředu Truetrac a bude to balzám i pro tvoje auto Rudo a nebudeš ani potřebovat řetazy 8)


Karle,řeťazy asi koupím a nejprv chcu doladit podvozek ( ten zatrolený castor na před.nápravě ) :wink:

Napsal: 08 led 2009 13:52
od DanoDEF
karel píše:
RudaK píše:Pánové,vaše debata je balzám pro moji duši.)
Doplň si dopředu Truetrac a bude to balzám i pro tvoje auto Rudo a nebudeš ani potřebovat řetazy 8)
... aaaale bude potrebovat

... rozhodne by som volil True ako Detroit ak uz 100% tak ARB

... ja som za 5rokov nemal problem s ARB

Napsal: 08 led 2009 15:07
od Stavros
spera na predek rovna se neustala vymena poloos a difu, je to prilis problemu, radeji prsty pryc od toho tlacitka. :D

Napsal: 08 led 2009 15:15
od jezbera ivan
Stavros píše:spera na predek rovna se neustala vymena poloos a difu, je to prilis problemu, radeji prsty pryc od toho tlacitka. :D
Ved prave, preto tam treba dat TrueTrack :D

Napsal: 08 led 2009 15:44
od Stavros
Myslis, ze jakoby proklouzne, neco na zpusob samosvoru? To je docela dobrej napad, ja bych se toho nebal.

Napsal: 08 led 2009 16:00
od jezbera ivan
Stavros píše:Myslis, ze jakoby proklouzne, neco na zpusob samosvoru? To je docela dobrej napad, ja bych se toho nebal.
Ano, ved TT je typ samosvoru, ktory nikdy nedosiahne 100% svor.