AUTO UMŘELO / velký problém?

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MILUNAK
Příspěvky: 1016
Registrován: 04 úno 2009 00:07
tel.: 777314741
auto: nevejde se
Bydliště: Čerčany,Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od MILUNAK » 18 bře 2009 21:18

Mám šikovnýho elektrikáře pokud chceš, tak k tobě zajedem a pořešíme to :D ........to bude určitě nějaká blbost :mrgreen:
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.

živočich

#22 Příspěvek od živočich » 18 bře 2009 21:46

sel bych na to takto: odpojil baterku,s kontrlovat ukostreni konektoru na blatniku no a tu baterkou vzit dozadu a pres dvoulinku vratit sterac a skusil bych i to sklo. Nejspíš tam bude i nejaky čidlo co hlida sklo, taky to s kontrolovat. Konzervacni nastrik tam mohl neco ...... :D

Uživatelský avatar
Karab
Příspěvky: 124
Registrován: 28 úno 2007 07:57

#23 Příspěvek od Karab » 18 bře 2009 21:53

[quote="živočich"]sel bych na to takto: odpojil baterku,s kontrlovat ukostreni konektoru na blatniku no a tu baterkou vzit dozadu a pres dvoulinku vratit sterac a skusil bych i to sklo. Nejspíš tam bude i nejaky čidlo co hlida sklo, taky to s kontrolovat. Konzervacni nastrik tam mohl neco ...... :D[/quot
Nic nemusis vracat, ked nabehne central tak okno si vytiahnes normane tlacitkom alebo klucom. v zamku.
Mal som ten isty problem.

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

#24 Příspěvek od BeerRudolf » 19 bře 2009 08:24

Nejprve mi dovolte abych Vám všem poděkoval za zájem, rady a nápady. :Sorry:
Oldman: nereaguje na nic ani na klíček.
Karab: ukostření prověřím dnes
Živočich: prubnu to s tím stěračem (doufám že se dostanu přez to stažené okno ke kontaktům)
Milunak: pošli prosím SZ nebo e-mail s telefoním kontaktem po neúspěšném vyzkoušení všech uvedených a dalších nápadů bych Tvojí nabídku rád využil :Sorry:
Včera jsem sundal raménko stěrače aby při případném dalším pohybu ještě více nepodřel kedr okna a oddekloval zadní dveře. Na pohled vypadá vše normálně bez závad. Přez to sklo je k tý elektrice dost blbej přístup. Vzhledem k pokročilé hodině jsem dál neexperimentoval. Baterie zůstala odpojená.
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

Pokračování

#25 Příspěvek od BeerRudolf » 20 bře 2009 09:17

Tak včera jsem prověřil ukostření OK, vyjmul pojistku zadního stěrače a připojil baterii. Opět to dost zajiskřilo a nic :evil: . Po zasunutí klíčku a otočení do první polohy se rozsvítilo rádio a chtělo kód. Po zadání rádio normálně funguje. Další otočení klíčkem diskotéka kontrolek pak nastartování. Nedalo mi to a jel jsem to projet asi 10km. Normálně to jede, svítí, bliká, klimuje. Nefungují však i přední stěrače a samozřejmě vše ostatní dříve popsané. To s tím zadním stěračem jsem si netroufl. Mám strach do něčeho pouštět natvrdo proud. :cry: Nějaké další nápady :?: :Sorry:
Jo a podařilo se mi najít ke stažení el. schemata Free 2004 plus popis. A taky je tam RAVE2008 ale to se stahuje tak pomalu že jsem to vzdal :? Fórum je ruské takže pouze pro ruštinu ovládajicí. Teda kam na to ty rusové choděj :D
http://freelander.freeb.ru/viewtopic.php?id=404&p=1
Jsou to archivy. Po stažení a extrakci je nutno pdf soubor přejmenovat latinkou neboť (alespoň můj acrobat) bukvicím nerozumí :!: Další je v angličtině.
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

VYŘEŠENO !!!!

#26 Příspěvek od BeerRudolf » 27 bře 2009 10:25

:D Na vědomost se dává: Landy je opět mezi živými :!: :D
Po bezůspěšných oživovacích pokusech, zralém zvážení všech možností a spůsobilosti vozidla pro jízdu jsem přikročil k řešení přez AMT-Mobil. V sobotu jsem osedlal svého druhého oře a jel směr Černý most. Po rozhovoru s přijímacím technikem bylo domluveno přistavení vozidla na pondělí ráno. Jednání proběhlo naprosto věcně a korektně.
V pondělí ráno jsem předal auto k opravě. Jednání opět v příjemné atmosféře slušné a korektní. Oprava měla trvat do čtvrtka odhad ceny 7tis.kč s tím, že samozřejmě může dojít k navýšení dle poškození. V průběhu opravy proběhlo několik informačních telefonátů o fázi opravy a nutnosti použití dalších dílů. :evil: Nejhorší odhady se staly realitou řídící jednotka BCU mrtvá :evil:(kupodivu měli skladem). Ve středu v podvečer informace "oprava dokončena", zítra sdělíme cenu a čas vrácení auta. Včera jsem vyzvedl auto. Předání naprosto bez problémů. Na všechny mé dotazy jsem dostal fundované odpovědi. Pouze specialitky v ovládání auta technik neznal, ale to bych neviděl jako problém. Na voze jsou prověřeny všechny jednotky a kabelové svazky a auto je naprosto v pořádku. (dokonce vyměnili i osvětlení tlačítka výhřevu sedadla) Hodinová sazba 2.280kč vč.dph :shock: je zničující. Celá ta sranda vyšla na 19.532kč :shock: :evil: :shock: To je však daň za vyjímečnost a LR vyjímečnej je :!: Jinak nemám co bych AMT-Mobil vytkl :D a nevidím důvod se tomuto servisu vyhýbat :!:
Problém vznikl zřejmě již v Jihlavě asi při nabíjení aku :Ja blb: . No a po čase už to BCU nevydržela a odporoučela se :evil:
Jsem zvědavý, jaký postoj k tomu zaujmou :evil: Toď zatím k tomuto vše.
Naposledy upravil(a) BeerRudolf dne 30 bře 2009 07:57, celkem upraveno 2 x.
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

geršák
Příspěvky: 251
Registrován: 08 pro 2007 20:41
Bydliště: Hluboš

#27 Příspěvek od geršák » 27 bře 2009 20:34

2.280,-?? za hodku?? a není to málo? je to hnus.
FREE 1,8i r.99

Uživatelský avatar
Tommy77
Příspěvky: 290
Registrován: 30 črc 2008 09:27

#28 Příspěvek od Tommy77 » 27 bře 2009 22:38

No je to ranec ta hodinova sazba, ale co uz nadelas, ze, hlavne ze je auto v poradku ted. Nejhorsi je ten stav, kdy clovek zkousi, meni vse a porad nemuze prijit na chybu jako ty na zacatku....tak at slouzi :wink:

Uživatelský avatar
harvy
Příspěvky: 109
Registrován: 26 úno 2009 12:58
Bydliště: praha

#29 Příspěvek od harvy » 28 bře 2009 00:21

geršák píše:2.280,-?? za hodku?? a není to málo? je to hnus.
No to si taky myslim v bordelu by za to byla cesta kolem světa :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
je to zase k.o.

živočich

#30 Příspěvek od živočich » 28 bře 2009 18:39

tak jstou cestou kolem sveta mas pravdu + dymku miru :D
panecku palba je to pekna, ale stavaji se horsi veci,Free ad ti slouzi

Odpovědět