AUTO UMŘELO / velký problém?
Moderátor: Safraporte
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Mám šikovnýho elektrikáře pokud chceš, tak k tobě zajedem a pořešíme to ........to bude určitě nějaká blbost
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
[quote="živočich"]sel bych na to takto: odpojil baterku,s kontrlovat ukostreni konektoru na blatniku no a tu baterkou vzit dozadu a pres dvoulinku vratit sterac a skusil bych i to sklo. Nejspíš tam bude i nejaky čidlo co hlida sklo, taky to s kontrolovat. Konzervacni nastrik tam mohl neco ...... [/quot
Nic nemusis vracat, ked nabehne central tak okno si vytiahnes normane tlacitkom alebo klucom. v zamku.
Mal som ten isty problem.
Nic nemusis vracat, ked nabehne central tak okno si vytiahnes normane tlacitkom alebo klucom. v zamku.
Mal som ten isty problem.
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Nejprve mi dovolte abych Vám všem poděkoval za zájem, rady a nápady.
Oldman: nereaguje na nic ani na klíček.
Karab: ukostření prověřím dnes
Živočich: prubnu to s tím stěračem (doufám že se dostanu přez to stažené okno ke kontaktům)
Milunak: pošli prosím SZ nebo e-mail s telefoním kontaktem po neúspěšném vyzkoušení všech uvedených a dalších nápadů bych Tvojí nabídku rád využil
Včera jsem sundal raménko stěrače aby při případném dalším pohybu ještě více nepodřel kedr okna a oddekloval zadní dveře. Na pohled vypadá vše normálně bez závad. Přez to sklo je k tý elektrice dost blbej přístup. Vzhledem k pokročilé hodině jsem dál neexperimentoval. Baterie zůstala odpojená.
Oldman: nereaguje na nic ani na klíček.
Karab: ukostření prověřím dnes
Živočich: prubnu to s tím stěračem (doufám že se dostanu přez to stažené okno ke kontaktům)
Milunak: pošli prosím SZ nebo e-mail s telefoním kontaktem po neúspěšném vyzkoušení všech uvedených a dalších nápadů bych Tvojí nabídku rád využil
Včera jsem sundal raménko stěrače aby při případném dalším pohybu ještě více nepodřel kedr okna a oddekloval zadní dveře. Na pohled vypadá vše normálně bez závad. Přez to sklo je k tý elektrice dost blbej přístup. Vzhledem k pokročilé hodině jsem dál neexperimentoval. Baterie zůstala odpojená.
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Pokračování
Tak včera jsem prověřil ukostření OK, vyjmul pojistku zadního stěrače a připojil baterii. Opět to dost zajiskřilo a nic . Po zasunutí klíčku a otočení do první polohy se rozsvítilo rádio a chtělo kód. Po zadání rádio normálně funguje. Další otočení klíčkem diskotéka kontrolek pak nastartování. Nedalo mi to a jel jsem to projet asi 10km. Normálně to jede, svítí, bliká, klimuje. Nefungují však i přední stěrače a samozřejmě vše ostatní dříve popsané. To s tím zadním stěračem jsem si netroufl. Mám strach do něčeho pouštět natvrdo proud. Nějaké další nápady
Jo a podařilo se mi najít ke stažení el. schemata Free 2004 plus popis. A taky je tam RAVE2008 ale to se stahuje tak pomalu že jsem to vzdal Fórum je ruské takže pouze pro ruštinu ovládajicí. Teda kam na to ty rusové choděj
http://freelander.freeb.ru/viewtopic.php?id=404&p=1
Jsou to archivy. Po stažení a extrakci je nutno pdf soubor přejmenovat latinkou neboť (alespoň můj acrobat) bukvicím nerozumí Další je v angličtině.
Jo a podařilo se mi najít ke stažení el. schemata Free 2004 plus popis. A taky je tam RAVE2008 ale to se stahuje tak pomalu že jsem to vzdal Fórum je ruské takže pouze pro ruštinu ovládajicí. Teda kam na to ty rusové choděj
http://freelander.freeb.ru/viewtopic.php?id=404&p=1
Jsou to archivy. Po stažení a extrakci je nutno pdf soubor přejmenovat latinkou neboť (alespoň můj acrobat) bukvicím nerozumí Další je v angličtině.
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
VYŘEŠENO !!!!
Na vědomost se dává: Landy je opět mezi živými
Po bezůspěšných oživovacích pokusech, zralém zvážení všech možností a spůsobilosti vozidla pro jízdu jsem přikročil k řešení přez AMT-Mobil. V sobotu jsem osedlal svého druhého oře a jel směr Černý most. Po rozhovoru s přijímacím technikem bylo domluveno přistavení vozidla na pondělí ráno. Jednání proběhlo naprosto věcně a korektně.
V pondělí ráno jsem předal auto k opravě. Jednání opět v příjemné atmosféře slušné a korektní. Oprava měla trvat do čtvrtka odhad ceny 7tis.kč s tím, že samozřejmě může dojít k navýšení dle poškození. V průběhu opravy proběhlo několik informačních telefonátů o fázi opravy a nutnosti použití dalších dílů. Nejhorší odhady se staly realitou řídící jednotka BCU mrtvá (kupodivu měli skladem). Ve středu v podvečer informace "oprava dokončena", zítra sdělíme cenu a čas vrácení auta. Včera jsem vyzvedl auto. Předání naprosto bez problémů. Na všechny mé dotazy jsem dostal fundované odpovědi. Pouze specialitky v ovládání auta technik neznal, ale to bych neviděl jako problém. Na voze jsou prověřeny všechny jednotky a kabelové svazky a auto je naprosto v pořádku. (dokonce vyměnili i osvětlení tlačítka výhřevu sedadla) Hodinová sazba 2.280kč vč.dph je zničující. Celá ta sranda vyšla na 19.532kč To je však daň za vyjímečnost a LR vyjímečnej je Jinak nemám co bych AMT-Mobil vytkl a nevidím důvod se tomuto servisu vyhýbat
Problém vznikl zřejmě již v Jihlavě asi při nabíjení aku . No a po čase už to BCU nevydržela a odporoučela se
Jsem zvědavý, jaký postoj k tomu zaujmou Toď zatím k tomuto vše.
Po bezůspěšných oživovacích pokusech, zralém zvážení všech možností a spůsobilosti vozidla pro jízdu jsem přikročil k řešení přez AMT-Mobil. V sobotu jsem osedlal svého druhého oře a jel směr Černý most. Po rozhovoru s přijímacím technikem bylo domluveno přistavení vozidla na pondělí ráno. Jednání proběhlo naprosto věcně a korektně.
V pondělí ráno jsem předal auto k opravě. Jednání opět v příjemné atmosféře slušné a korektní. Oprava měla trvat do čtvrtka odhad ceny 7tis.kč s tím, že samozřejmě může dojít k navýšení dle poškození. V průběhu opravy proběhlo několik informačních telefonátů o fázi opravy a nutnosti použití dalších dílů. Nejhorší odhady se staly realitou řídící jednotka BCU mrtvá (kupodivu měli skladem). Ve středu v podvečer informace "oprava dokončena", zítra sdělíme cenu a čas vrácení auta. Včera jsem vyzvedl auto. Předání naprosto bez problémů. Na všechny mé dotazy jsem dostal fundované odpovědi. Pouze specialitky v ovládání auta technik neznal, ale to bych neviděl jako problém. Na voze jsou prověřeny všechny jednotky a kabelové svazky a auto je naprosto v pořádku. (dokonce vyměnili i osvětlení tlačítka výhřevu sedadla) Hodinová sazba 2.280kč vč.dph je zničující. Celá ta sranda vyšla na 19.532kč To je však daň za vyjímečnost a LR vyjímečnej je Jinak nemám co bych AMT-Mobil vytkl a nevidím důvod se tomuto servisu vyhýbat
Problém vznikl zřejmě již v Jihlavě asi při nabíjení aku . No a po čase už to BCU nevydržela a odporoučela se
Jsem zvědavý, jaký postoj k tomu zaujmou Toď zatím k tomuto vše.
Naposledy upravil(a) BeerRudolf dne 30 bře 2009 07:57, celkem upraveno 2 x.
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010