Stránka 1 z 1
starter 200 Tdi
Napsal: 18 bře 2009 16:27
od Michal M.
Dnes mně přestal Defender startovat, chtěl jsem se mrknout na starter a byl jsem rád, že jsem fo vůbec uviděl. Horko těřko jsem se dostal ke kabelům, kde jsem změřil, že je vše v pořádku. Vádný bude teda starter, ale není mě jasný, jak ho mám vymontovat, protože tam vůbec není místo.
Potřebuji poradit, co mám všechno sundat, abych se k němu dostal? Zavazí mně např. výfukové potrubí.
Napsal: 18 bře 2009 17:45
od Tumich
Ahoj
jo tak tím výfukem bych asi začal a to by tak mělo být,
ale ldostaneš se k tomu na prd
no startér ale pujde rozchodit teda ve většině případů to tak je,
hodně štěstí s demontáží
Napsal: 18 bře 2009 18:32
od Michal M.
Napsal: 18 bře 2009 18:43
od PavelU
Sorry, ale nemůžu si pomoct, video na uklidnění (do 18 nepřístupno)
http://www.youtube.com/watch?v=3JBrYlOZbSo
Napsal: 18 bře 2009 18:55
od Michal M.
Napsal: 18 bře 2009 22:01
od Mešky
Je to pakárna, ale jde to. Bojuj.
Napsal: 19 bře 2009 10:46
od Michal M.
Dobojováno, starter je venku.
Napsal: 19 bře 2009 20:36
od Michal M.
Starter neměl uhlíky, když už jsem v té rozborce, tak ještě zítra zkontroluji altík jak je na tom.
Napsal: 24 bře 2009 11:52
od Michal M.
Napsal: 06 dub 2009 14:58
od Pavel C
Tak mi v sobotu startér taky vypověděl službu. Proud tam šel, uzemnění od baterky i od startéru jsem očistil a znovu dotáhl a startér stále nic.
Jelikož jsem si vzpomněl na tento příspěvek, který jsem kdysi četl, začal jsem demontáží nepovolitelného výfukového potrubí. Po asi dvouch hodinách byl výfuk demontován a jal jsem se demontovat startér. Odpojil jsem asi dvě gumové hadice a startér jsem vymontoval shora. Takže jsem ten výfuk oddělával zbytečně...
Startér jsem rozdělal, solenoid byl v pořádku, uhlíky a rotor ve startéru taky vypadaly dobře, ale ve statoru černý sajrajt - patrně uhlík s vazelinou nebo čím. Po vyčištění se zase rozběhl. Montáž zpět už byla daleko rychlejší. Tak doufám, že to zase chvilku vydrží.
Pokud pominu výfuk, tak mi na motexky hadic stačil šroubovák, na povolení startéru gola s dlouhým i krátkým prodloužením, 13 a 15mm ořech. Na rozdělání startéru ještě 10 klíč a křížový šroubovák.
Nevím, jak se moc liší 200TDi od 300TDi, ale výfuk u 300TDi není třeba oddělávat.
Napsal: 06 dub 2009 16:14
od Colonel
Jojo, ani vooockoooo neeenaaasaaadiiiis
Napsal: 06 dub 2009 17:20
od Michal M.
Tak golu s prodloužením bych tam nestrčil ani náhodou. Měl jsem problém nastrčit očko.
Někde tam je starter
Re: starter 200 Tdi
Napsal: 08 čer 2009 13:49
od Jamro LRD90
Re: starter 200 Tdi
Napsal: 08 čer 2009 17:58
od Michal M.
Doufám, že ho v následující pětiletce nebudu zase sundávat!
Re: starter 200 Tdi
Napsal: 09 čer 2009 09:20
od Jamro LRD90
Tak to dufam ani ja! Ale ani alternator neni na moc príjemnom mieste co som pozeral!