Stránka 2 z 19

Napsal: 29 bře 2009 16:36
od RudaK
Já na 300TDi vyhodil dobrý katalizátor,je tam jen jeden tlumič a změnu nepozoruju bo na srovnání mám TDV6 a to všechno zkreslí :wink: .To je srovnání jako mezi motorovým letadlem a tryskáčem :D .

Napsal: 29 bře 2009 16:47
od Miky_CZ
Rover: muzes to trochu rozepsat? ja se v tom moc nevyznam jake hadice je treba jaky prumer, kolik a ktere hadice to jsou?

Napsal: 29 bře 2009 16:52
od KRANG
Rover píše:Já jsem vyndával u 300Tdi RRC zarostlý katalyzátor..., žádnou výkonovou změnu ale nepozoruju... Určitě víc pomohly třeba silikonový hadice od turba, to znát bylo.
Jsem na ně zrovna koukal, ale říkal jsem si, že je to kosmetika. Takže silikony by jsi doporučil??

Napsal: 29 bře 2009 19:02
od Rover
Turbo má rychlejší náběh, silikonové hadice při nafouknutí nepruží, osobně doporučuju.

http://www.paddockspares.com/scp/PERFOR ... Hoses.html

Napsal: 29 bře 2009 19:31
od KRANG
Rover píše:Turbo má rychlejší náběh, silikonové hadice při nafouknutí nepruží, osobně doporučuju.
http://www.paddockspares.com/scp/PERFOR ... Hoses.html
Jo, na ty jsem dneska zrovna koukal. Našel jsem ještě tyhle, jsou o polovinu levnější:
http://www.lrsoffroad.co.uk/shop/index. ... id_ctg=158
Nemáte s nima nebo s tim obchodem někdo zkušenost?

Napsal: 29 bře 2009 19:59
od Rover
Ta cena je dobrá... zkušenosti s tímhle obchodem nemám. Paddock ty hadice myslím bere od Bearmachu...

Napsal: 29 bře 2009 20:51
od Land Jirka
Možná bych si dovolil oponovat. Mezi silikonovou a novou gumovou vícevrstvou hadicí není žádný rozdíl, kromě ceny.
Nová gumová hadice se taky nafukovat nebude.
Když to ale srovnáš s deset let starou gumovou hadicí rozežranou od oleje tak tam rozdíl je.
Deset let jsem dělal na motorové zkušebně a měřil výkonové charakteristiky motorů.

Napsal: 29 bře 2009 21:02
od KRANG
Třeba se tenhle odkaz na distribuci silikonových hadic v ČR bude hodit. Možná by to i vyšlo výhodněji než kupovat sadu.

Napsal: 29 bře 2009 21:10
od Miky_CZ
KRANG: nad tim jsem taky uvazoval, problem bude, ze asi neposlou min nez metr a taky ty hadice na paddocku vypadaji hodne "pokroucene" a nevim jestli to puje do takoveho tvaru zohnout

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 21 srp 2009 22:51
od brudr
slo by to tam namontit a bude to tam k necemu :?: :idea: :roll: :D
http://www.highperformanceparts.cz/blow ... otory.1102

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 22 srp 2009 08:12
od RudaK
brudr píše:slo by to tam namontit a bude to tam k necemu :?: :idea: :roll: :D
http://www.highperformanceparts.cz/blow ... otory.1102


tobě zjevně chybí ta elektronika...... :ty jeden...: já bych tomu nevěřil :Ale fuuj:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 22 srp 2009 10:18
od brudr
v benzinovych autech to funguje a elektronky v tom nejsou :roll:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 22 srp 2009 20:07
od Hitman
jenomže benzinak ma škrtící klapku o kterou se vzduch zastaví, když ubereš plyn a ten blow off ventil ti ten přetlak odfoukne, nafťák tohle nepotřebuje

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 22 srp 2009 20:53
od brudr
a na co to potom u dislu je :?: :idea:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 22 srp 2009 20:59
od Miky_CZ
rekl bych pro takove to pssss pssss:-D

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 22 srp 2009 21:24
od Hitman
je to tak, je to jenom pro ten zvuk u těch našich motoru je to uplně k ničemu, pokud máš nějakou našláplou káru v dieselu a honíš každej koník tak potom by se o tom dalo uvažotat jinak je to opravdu zbytečnost

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 23 srp 2009 07:07
od RudaK
Hitman píše:je to tak, je to jenom pro ten zvuk u těch našich motoru je to uplně k ničemu, pokud máš nějakou našláplou káru v dieselu a honíš každej koník tak potom by se o tom dalo uvažotat jinak je to opravdu zbytečnost


Tu brudr má a koníky honí ...... :wink:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 23 srp 2009 11:14
od paia
ten BOV pro diesly nemá žádnou funkci kromě dělání zvuku, je to výrobek určený pro tuzery, postižené érou Fast & Furious.

Re:

Napsal: 23 srp 2009 20:12
od eliott
eliott píše:No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba :hmm: . Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek :evil:
Tak co to plechové těsnění? Nevíte kde by šlo nechat vyrobit?
Jinak nejjednodužší zvýšení výkonu je vyměnit jednopružinové vstřiky za dvoupružinové. Spolu s přidáním na čerpadle 15 koní navíc jistých.

Re: Re:

Napsal: 23 srp 2009 21:31
od Hitman
to mě zajíma jelikož taky honim koniky a na motoru pár úprav mam 8) šli by takové vstřiky sehnat do dvoustovky ?