povinne servisni akce u D3

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Petr

povinne servisni akce u D3

#1 Příspěvek od Petr » 14 lis 2006 14:13

Cau,
tenhle dotaz je na Admina. A budu vdecnej za odpoved, pokud to neni vyrobni tajemstvi Land Roveru.

Jake sou povinne servisni akce u Discovery 3 vyrobene behem prvniho roku vyroby. Vim ze by se snad mel menit kompresor, prehrat software a jeste neco ?

Diky moc Petr

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2871
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: povinne servisni akce u D3

#2 Příspěvek od erik » 15 lis 2006 19:25

Petr píše:Cau,
tenhle dotaz je na Admina. A budu vdecnej za odpoved, pokud to neni vyrobni tajemstvi Land Roveru.

Jake sou povinne servisni akce u Discovery 3 vyrobene behem prvniho roku vyroby. Vim ze by se snad mel menit kompresor, prehrat software a jeste neco ?

Diky moc Petr
To by mne taky zajimalo. Ja jsem na D3 mel prej poruchu cidel pneu zvedani . Auto mi spadlo na nejnizsi uroven a zahlasilo max rychlost na 30 mil. Oprava trvala 6 tydnu a resily to 2 moravske servisy.... :!:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Petr

Re: povinne servisni akce u D3

#3 Příspěvek od Petr » 16 lis 2006 06:55

erik píše:
Petr píše:
Diky moc Petr
To by mne taky zajimalo. Ja jsem na D3 mel prej poruchu cidel pneu zvedani . Auto mi spadlo na nejnizsi uroven a zahlasilo max rychlost na 30 mil. Oprava trvala 6 tydnu a resily to 2 moravske servisy.... :!:
Je, tak to uz se mi taky stalo. A musim rict ze je to fakt "bezva pocit kdyz kde sem se dival na strechu a nemusel sem na ni lizt". Ale u me se to vyresilo prej vymenou nejakyho tesneni.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Admin » 16 lis 2006 09:04

Akce na DISCOVERY III:
1. Kompresor. podle výrobního čísla se dává buď nový nebo se upraví pomocí sady. Nejde říct, že chcete nový kompresor, tak to nefunguje.
2. Výměna klíče pojistných matek. U těchto klíčů když strhávají hrany. Výměna za jiný.
3. Přehrání softwaru řídící jednotky
4. Oprava čepu vzpěry zadních dveřích. Dochází k upadnutí čepu na kterým je zacvaknutá plynová vzpěra.

Co se týká spadlého auta, tak po první zimně jsme tady měli hodně Discover který měli zoxidované kabely v hlavním svazku. Nejvíce se to projevovalo na zvedání vozu, chybném provozu kompresoru. Někdy se stalo že při předjíždění software spadnul do nouzovýho režimu, takže auto přestalo jet :roll:
Dle Anglie byla nějaká špatná várka svazků, které měli naseknutou izolaci na některých kabelech, a proto došlo k oxidaci a následnému přerušení kabelu.
Uvidíme na jak to bude po téhle zimě :wink:

Petr

#5 Příspěvek od Petr » 16 lis 2006 10:06

Diky moc :D .
Uz aspon presne vim na co se mam pri pristi navsteve servisu zeptat.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2871
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od erik » 20 lis 2006 16:58

Admin píše:Akce na DISCOVERY III:
1. Kompresor. podle výrobního čísla se dává buď nový nebo se upraví pomocí sady. Nejde říct, že chcete nový kompresor, tak to nefunguje.
2. Výměna klíče pojistných matek. U těchto klíčů když strhávají hrany. Výměna za jiný.
3. Přehrání softwaru řídící jednotky
4. Oprava čepu vzpěry zadních dveřích. Dochází k upadnutí čepu na kterým je zacvaknutá plynová vzpěra.

Co se týká spadlého auta, tak po první zimně jsme tady měli hodně Discover který měli zoxidované kabely v hlavním svazku. Nejvíce se to projevovalo na zvedání vozu, chybném provozu kompresoru. Někdy se stalo že při předjíždění software spadnul do nouzovýho režimu, takže auto přestalo jet :roll:
Dle Anglie byla nějaká špatná várka svazků, které měli naseknutou izolaci na některých kabelech, a proto došlo k oxidaci a následnému přerušení kabelu.
Uvidíme na jak to bude po téhle zimě :wink:
Tak ty matky mne potkaly tez. Dal jsem auto do servisu na garancku po rocnim provozu , nikdy jsem nemel defekt a ani nemenil kola a servis mi zahlasil, ze nemuze odsroubovat pojistnou matku. Tak to odbrousili, zavarili, ponicili mi Al disk a po vymene nazoru mi rekli,ze ten "dovozce" na to nedava zaruku a ze si mam zaplatit novou sadu pojistnych sroubu. S tim sem nesouhlasil,protoze jsem nic nezpusobil a tak mi milostive namontovali na vlastni naklady cerny sroub . A tak mi pri kazdem pohledu na kolo zustala pekna vzpominka na perfektni sluzby,ktere LR u nas prostrednictvim "dovozce" zabezpecuje. . . :evil:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Potapěč

#7 Příspěvek od Potapěč » 20 lis 2006 19:51

Gde ti to udělali? :shock:

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Admin » 21 lis 2006 15:44

Loni se to stalo 2x volal zákazník že při sundávání kola roztrh klíč pojistný matky. Tady na servisu mají kluci všechny extra klíče, aby nemuseli "šmejdit" zákazníkovi po autě, takže jsme mu poslali klíč ze servisu se čtyřmi nepojistnými matkami a až přijel dostal nový klíč v rámci servisní akce a matky vrátil.
Myslel jsem že je to normální aby měl servis pojistné klíče. Třeba na Dicsovery 3 se dělá 20 modifikací.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2871
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od erik » 29 lis 2006 21:36

Potapěč píše:Gde ti to udělali? :shock:
Roko Motors Zlin.....
A jeste jedna zkusenost: :D :evil: Minuly rok jsem si pred expedici do Rumunska nechal prekontrolova Defendera. Mj i sbihavost. Spojovacku mi smontovali tak, ze pojistna objimka, ktea je na rozrezane casti ,byla pevne sevrena, ale na plne trubce. Vysledek byl ten, ze pri sjezde v nebezpecnem terene se spojovacka rozpojila a ten ulek nad volne se tocicim volantu nikomu nepreju. Nasledovala kolize se drevem, balanc nad propasti na 2 kolech a 180 tis skoda... Co dodat. Servis mel dokonce snahu se vyvinit a prej jak jediny, ktery si od nej koupil Defendera , jazdim v terenu...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#10 Příspěvek od karel » 30 lis 2006 06:51

erik píše:
Potapěč píše:Gde ti to udělali? :shock:
Roko Motors Zlin.....
Servis mel dokonce snahu se vyvinit a prej jak jediny, ktery si od nej koupil Defendera , jazdim v terenu...
vidíš, vidíš kdybys s ním jezdíl do opery, tak se ti to určitě nestalo!

JInak já u nich dříve nechával servisovat NIvu ale LR dávám raději někomu jinému.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2871
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od erik » 30 lis 2006 10:53

karel píše:
erik píše: Roko Motors Zlin.....
Servis mel dokonce snahu se vyvinit a prej jak jediny, ktery si od nej koupil Defendera , jazdim v terenu...
vidíš, vidíš kdybys s ním jezdíl do opery, tak se ti to určitě nestalo!

JInak já u nich dříve nechával servisovat NIvu ale LR dávám raději někomu jinému.
Ja se snazim nechat opravy na Defendru Drahosovi- clubovemu mechanikovi. Je malej ,ale sikovnej...Ted opravoval klikovku v Namibii-expedicnimu Defikovi z Cech. Ale i tak. Bydli u Plzne a to je pro mne dalka...Tak mi nezbyva, nez cekat na to, azse nejaky mechanik ci firma nauci opravovat nekde blize.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Odpovědět