dotaz na motor TD5

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#41 Příspěvek od Mirek70 » 05 lis 2009 22:10

točil jsem už mockrát, asi bude chyba jinde,
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

MadTom
Příspěvky: 14958
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: dotaz na motor TD5

#42 Příspěvek od MadTom » 05 lis 2009 22:28

Pokud jsi měnil motor i s řídící jednotkou tak tu je potřeba spárovat s jednotkou BCU, jinak to nasartovat nejde (sice točí, ale nechytne) - já jsem to řešil přes nanocom a moc jsem se nekoukal, jestli někde něco bliká. Prostě to něšlo natočit, nancom řekl že jednotka je imobilizovaná a po spuštění příslušné funkce už nebyla a šlo to natočit.
Pro odvzdušnění buďto dle návodu (s tím sešlápnutím plynu), nebo několikrát počkat, až se čerpadlo v nádrži vypne a potom to zkusit znovu. U mě to čerpadlo jde lehce slyšet i vevnitř.
Ještě taková drobnost - správně nakódované vstřikovče v řídící jednotce motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#43 Příspěvek od Mirek70 » 05 lis 2009 22:36

MadTom píše:Pokud jsi měnil motor i s řídící jednotkou tak tu je potřeba spárovat s jednotkou BCU, jinak to nasartovat nejde (sice točí, ale nechytne) - já jsem to řešil přes nanocom a moc jsem se nekoukal, jestli někde něco bliká. Prostě to něšlo natočit, nancom řekl že jednotka je imobilizovaná a po spuštění příslušné funkce už nebyla a šlo to natočit.
Pro odvzdušnění buďto dle návodu (s tím sešlápnutím plynu), nebo několikrát počkat, až se čerpadlo v nádrži vypne a potom to zkusit znovu. U mě to čerpadlo jde lehce slyšet i vevnitř.
Ještě taková drobnost - správně nakódované vstřikovče v řídící jednotce motoru.
veškerá elektronika v autě zůstala měnil se jen motor, i kabeláž je auta, prostě jsme měnili jen železo.
o těch vstřikovačích už jsem slyšel, že se musí zapsat do RJ čísla vstřiků nebo co.
Ale kluci tu už psali že prohodili motor a běžel.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#44 Příspěvek od Mirek70 » 05 lis 2009 22:37

jo to čerpadlo běží pořád dokud nezastartuješ pak vypne.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3471
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz na motor TD5

#45 Příspěvek od Land Jirka » 06 lis 2009 19:00

čerpadlo musí vypnout samo po natlakování
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#46 Příspěvek od Mirek70 » 06 lis 2009 20:04

Land Jirka píše:čerpadlo musí vypnout samo po natlakování
nevypíná, že by nenatlakovalo, ale před výměnou motoru vše chodilo.
ovládá ho asi to čidlo na regulátoru tlaku paliva?
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: dotaz na motor TD5

#47 Příspěvek od DanoDEF » 06 lis 2009 20:55

Mirek70 píše: ovládá ho asi to čidlo na regulátoru tlaku paliva?
... nie to je cidlo teploty paliva
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 14958
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: dotaz na motor TD5

#48 Příspěvek od MadTom » 07 lis 2009 07:09

Má dojem že TD5 nemá čidlo tlaku paliva, ale pokud otočím klíčkem, tak čerpadlo se rozběhne a po nějaké době samo vypne - možná jenom podle času?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: dotaz na motor TD5

#49 Příspěvek od DanoDEF » 07 lis 2009 09:29

MadTom píše:Má dojem že TD5 nemá čidlo tlaku paliva
... nie nema. Cidlo tlaku maju iba common-raily.

... zatial som neprisiel na to podla coho zapina a vypina cerpadlo nakolko aj pocas jazdy cerpadlo nebezi stale.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3471
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz na motor TD5

#50 Příspěvek od Land Jirka » 07 lis 2009 15:00

Je tam nějaký časový interval a když se nenastartuje, tak se čerpadlo vypne.
Při nastartovaném motoru mám dojem, že běží stále.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#51 Příspěvek od Mirek70 » 07 lis 2009 19:10

tak to mám dobré mě běží čerpadlo stále ,ale motor neběží,
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: dotaz na motor TD5

#52 Příspěvek od DanoDEF » 07 lis 2009 19:46

Land Jirka píše: Při nastartovaném motoru mám dojem, že běží stále.
... netvrdim to na 100% ale mam dojem, ze hlavne pri nizkych otackach kedy nie je potrebne velke mnozstvo paliva tak sa cerpadlo vypina

... riesil som jeden cas problem s vypinanim motora a sledoval som relatka pod sedadlom spolujazdca ( u Defendera ). Su tam 3 jedno hlavne tzv. MAIN jedno na zhavenie a jedno na cerpadlo. Pri chode motora musi byt MAIN stale zopnute. Zhavenie iba pri startovani a to tretie sa niekedy pri nizkych otackach vyplo a zaplo podla zataze motora.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#53 Příspěvek od Mirek70 » 07 lis 2009 20:06

budeme to muset odtáhnout někam na diagnostiku.
ještě funguje AMT? nebo má někdo kolem Prahy? kam jezdíte?
už jede, díky všem za rady.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

MadTom
Příspěvky: 14958
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: dotaz na motor TD5

#54 Příspěvek od MadTom » 11 lis 2009 07:27

Tak jsem našel něco k tomu problému se šroubem olejové pumpy na TD5 - je to pěkně sepsané.

http://www.landyonline.co.za/issues/td5_oilpump.htm
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

MadTom
Příspěvky: 14958
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: dotaz na motor TD5

#55 Příspěvek od MadTom » 11 lis 2009 07:53

Šroub olejové pumpy:
A ještě jsem chvilku hledal dál a bohužel ze zpráv dalších uživatelů TD5 motorů nalezených na webu plyne, že 1999 - nezajištěné, 2001 - občas zajištěné, 2003 - občas nezajištěné. Pro mě z toho plyne, že to při nejbližší vhodné příležitosti musím zkontrolovat, protože představa výměny motoru, se mi moc nelíbí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#56 Příspěvek od Mirek70 » 11 lis 2009 17:45

jo kuli takové blbosti.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět