dotaz na motor TD5
Moderátor: Acon
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
Re: dotaz na motor TD5
točil jsem už mockrát, asi bude chyba jinde,
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 14958
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: dotaz na motor TD5
Pokud jsi měnil motor i s řídící jednotkou tak tu je potřeba spárovat s jednotkou BCU, jinak to nasartovat nejde (sice točí, ale nechytne) - já jsem to řešil přes nanocom a moc jsem se nekoukal, jestli někde něco bliká. Prostě to něšlo natočit, nancom řekl že jednotka je imobilizovaná a po spuštění příslušné funkce už nebyla a šlo to natočit.
Pro odvzdušnění buďto dle návodu (s tím sešlápnutím plynu), nebo několikrát počkat, až se čerpadlo v nádrži vypne a potom to zkusit znovu. U mě to čerpadlo jde lehce slyšet i vevnitř.
Ještě taková drobnost - správně nakódované vstřikovče v řídící jednotce motoru.
Pro odvzdušnění buďto dle návodu (s tím sešlápnutím plynu), nebo několikrát počkat, až se čerpadlo v nádrži vypne a potom to zkusit znovu. U mě to čerpadlo jde lehce slyšet i vevnitř.
Ještě taková drobnost - správně nakódované vstřikovče v řídící jednotce motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
Re: dotaz na motor TD5
veškerá elektronika v autě zůstala měnil se jen motor, i kabeláž je auta, prostě jsme měnili jen železo.MadTom píše:Pokud jsi měnil motor i s řídící jednotkou tak tu je potřeba spárovat s jednotkou BCU, jinak to nasartovat nejde (sice točí, ale nechytne) - já jsem to řešil přes nanocom a moc jsem se nekoukal, jestli někde něco bliká. Prostě to něšlo natočit, nancom řekl že jednotka je imobilizovaná a po spuštění příslušné funkce už nebyla a šlo to natočit.
Pro odvzdušnění buďto dle návodu (s tím sešlápnutím plynu), nebo několikrát počkat, až se čerpadlo v nádrži vypne a potom to zkusit znovu. U mě to čerpadlo jde lehce slyšet i vevnitř.
Ještě taková drobnost - správně nakódované vstřikovče v řídící jednotce motoru.
o těch vstřikovačích už jsem slyšel, že se musí zapsat do RJ čísla vstřiků nebo co.
Ale kluci tu už psali že prohodili motor a běžel.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
Re: dotaz na motor TD5
jo to čerpadlo běží pořád dokud nezastartuješ pak vypne.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Land Jirka
- Příspěvky: 3471
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz na motor TD5
čerpadlo musí vypnout samo po natlakování
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
Re: dotaz na motor TD5
nevypíná, že by nenatlakovalo, ale před výměnou motoru vše chodilo.Land Jirka píše:čerpadlo musí vypnout samo po natlakování
ovládá ho asi to čidlo na regulátoru tlaku paliva?
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: dotaz na motor TD5
... nie to je cidlo teploty palivaMirek70 píše: ovládá ho asi to čidlo na regulátoru tlaku paliva?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 14958
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: dotaz na motor TD5
Má dojem že TD5 nemá čidlo tlaku paliva, ale pokud otočím klíčkem, tak čerpadlo se rozběhne a po nějaké době samo vypne - možná jenom podle času?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: dotaz na motor TD5
... nie nema. Cidlo tlaku maju iba common-raily.MadTom píše:Má dojem že TD5 nemá čidlo tlaku paliva
... zatial som neprisiel na to podla coho zapina a vypina cerpadlo nakolko aj pocas jazdy cerpadlo nebezi stale.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Land Jirka
- Příspěvky: 3471
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz na motor TD5
Je tam nějaký časový interval a když se nenastartuje, tak se čerpadlo vypne.
Při nastartovaném motoru mám dojem, že běží stále.
Při nastartovaném motoru mám dojem, že běží stále.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
Re: dotaz na motor TD5
tak to mám dobré mě běží čerpadlo stále ,ale motor neběží,
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: dotaz na motor TD5
... netvrdim to na 100% ale mam dojem, ze hlavne pri nizkych otackach kedy nie je potrebne velke mnozstvo paliva tak sa cerpadlo vypinaLand Jirka píše: Při nastartovaném motoru mám dojem, že běží stále.
... riesil som jeden cas problem s vypinanim motora a sledoval som relatka pod sedadlom spolujazdca ( u Defendera ). Su tam 3 jedno hlavne tzv. MAIN jedno na zhavenie a jedno na cerpadlo. Pri chode motora musi byt MAIN stale zopnute. Zhavenie iba pri startovani a to tretie sa niekedy pri nizkych otackach vyplo a zaplo podla zataze motora.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
Re: dotaz na motor TD5
budeme to muset odtáhnout někam na diagnostiku.
ještě funguje AMT? nebo má někdo kolem Prahy? kam jezdíte?
už jede, díky všem za rady.
ještě funguje AMT? nebo má někdo kolem Prahy? kam jezdíte?
už jede, díky všem za rady.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 14958
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: dotaz na motor TD5
Tak jsem našel něco k tomu problému se šroubem olejové pumpy na TD5 - je to pěkně sepsané.
http://www.landyonline.co.za/issues/td5_oilpump.htm
http://www.landyonline.co.za/issues/td5_oilpump.htm
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 14958
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: dotaz na motor TD5
Šroub olejové pumpy:
A ještě jsem chvilku hledal dál a bohužel ze zpráv dalších uživatelů TD5 motorů nalezených na webu plyne, že 1999 - nezajištěné, 2001 - občas zajištěné, 2003 - občas nezajištěné. Pro mě z toho plyne, že to při nejbližší vhodné příležitosti musím zkontrolovat, protože představa výměny motoru, se mi moc nelíbí.
A ještě jsem chvilku hledal dál a bohužel ze zpráv dalších uživatelů TD5 motorů nalezených na webu plyne, že 1999 - nezajištěné, 2001 - občas zajištěné, 2003 - občas nezajištěné. Pro mě z toho plyne, že to při nejbližší vhodné příležitosti musím zkontrolovat, protože představa výměny motoru, se mi moc nelíbí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
Re: dotaz na motor TD5
jo kuli takové blbosti.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;