Stránka 2 z 3

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 24 zář 2009 19:08
od Mirek70
ty kytičky od vstřiku vám přídou normální , prostřední válec je nějak zakarbonovanej o proti ostatním? viz foto
písty jsou jen otřeny hadrem

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 29 zář 2009 18:26
od Mirek70
pešlik píše:Tu vanu určitě sundej podle všeho ti uletělo kolečko olejového čerpadla a poté se zadřelo ložisko na ojnicici a dál turbo.Dvakrát jsem řešil ten samý problém.
tak pan pešlík měl pravdu , strhlé kolečko na olejovém čerpadle, chycené lágry a turbo na kokot.
jak jsi to řešil?

nemáte někdo motor na TD5? opravoval jsi je a na kolik to vyšlo?:
pak dám fotky

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 30 zář 2009 21:31
od Mirek70
a tady je závada, vskutku bytelná hřídel na čerpadlo.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 30 zář 2009 22:37
od MadTom
A čím to bylo přišroubované v ose? Z obrázku to nepoznám a rozdělané jsem to ještě neměl, ale něměl by uvnitř být pořádný a hlavně dlouhý šroub?

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 30 zář 2009 22:45
od Mirek70
MadTom píše:A čím to bylo přišroubované v ose? Z obrázku to nepoznám a rozdělané jsem to ještě neměl, ale něměl by uvnitř být pořádný a hlavně dlouhý šroub?
jo byla tam pořřřááádná osmička šroub , holt velkej motor :roll:

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 30 zář 2009 22:49
od MadTom
Tak to teda nechápu - odlomené to bylo na konci šroubu? Neměl tam být delší?
Někde jsem zahlédl u Disco 2 popis výrobní závady že tuším tento šroub z výroby nebyl ošetřen závitovým tmelem - a potom to nemazalo. Možná bych to někde našel.
Už se mi to podařilo najít:
http://www.discovery2.co.uk/Oil_pump_bolt.html

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 30 zář 2009 23:28
od Mirek70
MadTom píše:Tak to teda nechápu - odlomené to bylo na konci šroubu? Neměl tam být delší?
Někde jsem zahlédl u Disco 2 popis výrobní závady že tuším tento šroub z výroby nebyl ošetřen závitovým tmelem - a potom to nemazalo. Možná bych to někde našel.
Už se mi to podařilo najít:
http://www.discovery2.co.uk/Oil_pump_bolt.html
no to je ono, šikula :Sorry: ,přesně tak byl volný bez lepidla :roll:
kolečko se začalo protáčet a rozdrtilo hřídelku

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 01 říj 2009 07:20
od MadTom
Hm, tak teď už jenom najít ten dokument od LR kde píšou kterých aut se to může týkat a zjistit z něj, jestli budu preventivně sundávat vanu. :hmm:

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 13 říj 2009 08:13
od zbynek
Hmm to by se fakt hodilo. Sundat prventivně vanu a přilepit šrou bude daleko levnější než......atd

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 19:19
od Mirek70
tak motor je namontovám ,zapojen ,jen neběží -

je třeba to diagnosticky ošetřit, nebo odvzdušnit? musím dobít baterku, po zapnutí klíčku, zapne čerpadlo v nádrži ,ale je slyšet jak mění zvuk někam tlakuje pak se zklidní ,ale má jiný zvuk než klasicky.
na regulátoru paliva je přívod vpravo vedle čidla a nebo dole, rozebrali to v AMT tak nevím jestli je to dobře.
mám přívodní trudku vodorovně vedle čidla. motor točí jen ani neblafne.
z výfuku nic.

už jste někdo přehazoval motor za motor a běžel?

zlaté klasické motory :Ja blb:

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 19:38
od DanoDEF
Mirek70 píše: ... nebo odvzdušnit?
... no to treba
Mirek70 píše: ... ale je slyšet jak mění zvuk někam tlakuje pak se zklidní ,ale má jiný zvuk než klasicky.
... to je v poriadku
Mirek70 píše: ... mám přívodní trudku vodorovně vedle čidla.
... aj to mas v poriadku vid foto. zelena farba je privod.
Mirek70 píše: už jste někdo přehazoval motor za motor a běžel?
... samozrejme nedavno a bezal na prvy sup
Mirek70 píše: zlaté klasické motory :Ja blb:
... nezatracuj elektroniku. TD5 je TD5

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 19:42
od Mirek70
DanoDEF píše:
Mirek70 píše: ... nebo odvzdušnit?
... no to treba
Mirek70 píše: ... ale je slyšet jak mění zvuk někam tlakuje pak se zklidní ,ale má jiný zvuk než klasicky.
... to je v poriadku
Mirek70 píše: ... mám přívodní trudku vodorovně vedle čidla.
... aj to mas v poriadku vid foto.
Mirek70 píše: už jste někdo přehazoval motor za motor a běžel?
... samozrejme nedavno a bezal na prvy sup
Mirek70 píše: zlaté klasické motory :Ja blb:
... nezatracuj elektroniku. TD5 je TD5
díky moc, a porad mi jak to odvzdušnit, nic mě nenapadá, prodejce tvrdil že chodil super, jen na něm chyběl regulátor tlaku paliva, dak jsme dali svůj, nafta vytekla, čekal bych že to to čerpadlo odvzdušní.
ty už máš tan novější motor vid , na našem regulátoru jsou trubyky jen z čela, ta horní tam není.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 19:51
od DanoDEF
Mirek70 píše: díky moc, a porad mi jak to odvzdušnit, nic mě nenapadá
... jednoducha zalezitost. Nechaj niekolkokrat ( aspon 10x ) cerpadlo natlacit a az potom startuj.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 20:06
od Mirek70
tak to jsem dělal, asi bude problém jinde :(
no uvidím ráno až se to nabije

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 20:10
od Miloš II
No ještě Td5 má tzv. samoodvzdušňovací cyklus. Před nastartovámín asi 6x promášknout pedál plynu a ECU nastartuje samoodvzdušnění samo. MilošII

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 20:21
od MadTom
A co takovej imobilizér? Já když jsem měnil jednotku BCU, tak jsem to musel spárovat jinak to dělalo to co píšeš - točilo ale nestartovalo.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 21:15
od Mirek70
MadTom píše:A co takovej imobilizér? Já když jsem měnil jednotku BCU, tak jsem to musel spárovat jinak to dělalo to co píšeš - točilo ale nestartovalo.
ale nic nebliká, to by blikala dioda?

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 21:16
od Mirek70
Miloš II píše:No ještě Td5 má tzv. samoodvzdušňovací cyklus. Před nastartovámín asi 6x promášknout pedál plynu a ECU nastartuje samoodvzdušnění samo. MilošII
Miloši jdu to zkusit, díky všem

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 21:23
od Mirek70
tak to nepomohlo, po chvilce startování se rozsvítí kontrolky TC a ABS, má to nějakou kontrolku RJ motoru ,když je chyba, jako normální auta?

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 21:46
od Acon
odvzdušniť nejako manuálne sa nedá. Robil som to tak, že som prepojil ešte jednu baterku štart. káblami z druhého auta, ktoré som nechal naštartované a točil som vždy tak po 7-10s. Na 3xzačal trochu kašlať a po asi 5raze naskočil. S tým prešlapnutím plynu som to nevedel, možno to naozaj pomáha.