Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#41 Příspěvek od Stavros » 13 led 2010 08:36

no jo, ono kdyz je to kolo dvakrat tak velky, co v serii, tak se to servu moc nelibi a nechci, aby mi zabrecelo.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#42 Příspěvek od PavelU » 13 led 2010 08:40

Stavrosi stejně to servo zabrečí, při velkých kolech musíš všechny díly na přední nápravě brát jako spotřební, ušetříš si spoustu nervů. Neřešíš a vyměňuješ... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#43 Příspěvek od Stavros » 13 led 2010 08:48

no jo, co se da delat, bez velkejch kol nikam nevyjedes a vyjet chci. :D
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2215
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#44 Příspěvek od macejky1 » 13 led 2010 15:27

default píše:Já tam dávám Shell W Power - mám k tomu ještě něco přidávat?
Shellkám neverím

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#45 Příspěvek od Steve » 16 led 2010 15:21

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
To je trochu starý odkaz, nemusí to už platit, ale iluze si stejně nedělám.
Nějaké povídání o naftě je tady:
http://www.ceskarafinerska.cz/data/publ ... _nafty.pdf
http://cesmina.vscht.cz/trp/images/Doku ... -maziv.pdf
Discovery je životní styl.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#46 Příspěvek od RudaK » 16 led 2010 17:45

Stavros píše:no jo, co se da delat, bez velkejch kol nikam nevyjedes a vyjet chci. :D

No zrovna tvrzení,že s malýma kolama nevyjedeš ..... :mrgreen: ( co to je malé kolo :shock: ) A co jezdit na 0,5 atm ? A to ježdění - :coze: nechci tady dávat zas ten odkaz na http://www.youtube.com/ :lol:
p.s. pokud nechceš spravovat,tak nikam nejezdi a nech to zaparkovaný u baráku :D :Sorry: ( nebo v Tokiu - vyjde to na stejno )
Naposledy upravil(a) RudaK dne 16 led 2010 17:48, celkem upraveno 1 x.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#47 Příspěvek od Reverend » 16 led 2010 17:48

JA BYCH NA ZKOUSKU KANYSTR VZAL, jinak zkusenost se SHELL POWER DIESEL je takova... Jedna se o naprosto identicke palivo jako normalni diesel... dokonce je kvalitnejsi nafta u Benziny. Nicmene totez neplati v nemecku, tam je v tom velkej rozdil. Proto taky kdyz natankujete v nemecku treba u AGIPU, nebo ESSO, tak je motor kultivovanejsi, tady nikoliv...
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba

machy
Příspěvky: 28
Registrován: 08 dub 2009 22:31
Bydliště: Lhenice TCE

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#48 Příspěvek od machy » 19 led 2010 08:44

Hunter píše:
Rover píše:..
Výhody ve stručnosti:
- čistí vstřiky
- maže čerpadlo
- odstraňuje neagativní vlastnosti biosložky
- zvyšuje cetanové číslo - lepší starty v zimě, větší výkon, nižší spotřeba, méně kouří...
A jak je to se zamrzanim? Staci tedy jen MOils ci jeste neco proti zamrznuti?
:hmm: to by mě taky zajímalo a prodejce je i Eliott? :Sorry:
Scháním sponzora pro mé Disco 1 300TDI zn.SPĚCHÁ

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#49 Příspěvek od kudrnac » 21 led 2010 18:11

Mohu jenom potvrdit v pondělí jsme tankoval ve Vídni u Sehll naftu normální za těžké peníze 0,966 EURO a je to úplně něco jiného až mě to zaskočilo, že palivo od Shellky může být tak rozdílné. Tichý chod motoru, menší spotřeba a na 100litrech mi to udělalo kolem 500.-kč úspory.
Defender 110 TDi 300, Discovery DII, S I 107 SW

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#50 Příspěvek od Acon » 21 led 2010 21:32

je pravda, že kvalita Shelu je úplne niekde inde ako pred 10 rokmi. Medializovanie podobných testov zrejme spravilo svoje. No na Discovery som videl dokument, kde porovnávali výkonnosť motorov s bežným a prémiovým palivom a zistili jednu zásadnú vec. V prípade benzínu dokázali vyššie oktánové číslo premeniť na vyšší výkon len turbomotory. Merané to bolo samozrejme na brzde. V prípade nafty to môže byť podobné, no dnes už diesel bez turba asi nemá nikto.
V časoch nástupu V-Power som samozrejme podľahol, ale keďže som nepoznal rozdiel, neriešil som to. Dnes ak idem na dlhšiu trasu, natankujem V-Power. Naposledy na cestu do CZ (tam a späť cca 1000km) a je pravda, že to auto na tej trase išlo o poznanie kultivovanejšie. Po vyjazdení som natankoval zasa bežnú naftu a nie je to úplne ono. Na SK počúvam chválu na naftu zo Slovnaftu, no na Shell mám často 10centov zľavu (služobne tankujem na CCS a tú na SK akceptuje hlavne Shell a tak zbieram smart body) takže to samozrejme využívam.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#51 Příspěvek od kudrnac » 21 led 2010 22:22

No jo ale já tankoval normální naftu a motor je velmi tichý slyším to bych nechtěl slyšet a to mě překvapuje. Je to klasika nejdražší ceny a nejhorší kvalita to je v česku normální a potom se diví, že se nakupuje přes internet v zahraničí. Nepochopím proč nemůže být ta nafta naprosto stejná když vzdálenost mezi pumpama je asi 80 km.
Defender 110 TDi 300, Discovery DII, S I 107 SW

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#52 Příspěvek od RudaK » 22 led 2010 07:25

kudrnac píše:No jo ale já tankoval normální naftu a motor je velmi tichý slyším to bych nechtěl slyšet a to mě překvapuje. Je to klasika nejdražší ceny a nejhorší kvalita to je v česku normální a potom se diví, že se nakupuje přes internet v zahraničí. Nepochopím proč nemůže být ta nafta naprosto stejná když vzdálenost mezi pumpama je asi 80 km.

Honzo,že by jsme teda začali s tou turistikou za PHM :D Jinak moje zkušenost - po natankování plné nádrže v zahraničí ( teď myslím do náklaďáku ) bylo vidět až na dno :shock: což u nás se nějak nevedlo. A po natankování do LR se mě taky zdálo,že to jede nějak líp :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
akrij
Příspěvky: 60
Registrován: 06 led 2009 21:38
Bydliště: jirkov, železný brod

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#53 Příspěvek od akrij » 06 bře 2010 11:12

Pánové rád bych se zeptal, jaké aditivum použít, když mám v defíku motor 2007(ford)??
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#54 Příspěvek od Hunter » 30 kvě 2011 11:15

Tady mate srovnani aditiv, mj. je tam i Millers:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... pic=113453" onclick="window.open(this.href);return false;
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1993
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

#55 Příspěvek od libovka » 30 kvě 2011 21:48

Mě by zajímalo jak fungujou aditiva do automatických převodovek.Má to vubec smysl to tam cpát?Má strach aby to tu převodovku spíš nepohřbylo.

Odpovědět