Automatická převodovka
Napsal: 01 pro 2009 20:39
Dobrý den ve spolek , koupil jsem před 14 dny free 2003 diesel a objevily se tyto potíže :
1- při plné - po hrdlo - nádrži opravdu tato teče cca asi tak 1-2 litry nafty a pak už jen lehce kape i -když je skoro prázdná , kouk jsem pod sedačku a je to tak takové omaštěné, ale není nic vidět jen ze spoda jsou prostě kapky nafty.
2 - ráno když klesne teplota pod 8 supnů mně převodovka asi tak 2-3 minuty nejede, pak jí asi 1 km trvá než začne zabírat na plno a pak už je úplně bez potíží. Dnes jsem byl v servisu na automaty a nechal jsem vyměnit olej, vypustilo se cca 3,8 litru , ale dolilo se ,tak aby to šlo přes kontrolní šroub hladinky , asi 5,5 litru i když se tady píše pouze 4 litry. Je fakt že ted jede jaksi převodovka ,,hladčeji a lehké škubnutí při přeřazení na zpátečku je skoro neznatelné proti předešlému stavu. čekám tedy na ráno jak ,,vijedu či ne .
Jinak mám všechny oleje ok , motor taky jen spokojeně brumlá a spodek jakmile přijdou díly hezky zregeneruju _ ložiska, visko ...
Prosím vás tedy o radu :
1 - jak je složité vyndat nádrž a jak se pak při výměně palivového filtru odvzdušní palivové potrubí k motoru. Jezdil jsem s kde čím , ale palivový fitr mi zatím dělali vždy v autorizovaném , mimo nákladáků V3S, T 148 , Liaz 4x4 , tam je pumpička
- kdo máte zkušenost s tímto ,,studeným" rozběhem automatu , jaká je možná diagnostika asi poruchy, nebo je to OK ? Já měl vždy man. , ale kvuli něžnému .... jsem byl nucen koupit automat. Jinak jsem s automatem spokojený řadí fakt po rozběhnutí jak má
Děkuju předem za rady a komentáře protože zatím se mi na tomto foru opravdu líbí a free mi nějak zalézá pod kůži protože když jsem skoro 5 let jezdil v opravdu težkém terénu kde i V3S měla přední kola 1 metr nad zemí a já jezdil jen na ,,tuplácích " než si zase sedla na předek kde pak bylo ,,servo" a ne ,,vorvo " tak jsem u Free ocenil celkem slušnou , nato co ted potřebuju, prujezdnost v terénu
PS: omluvte překlep , či hrubku píšu na malinkatém notasovy a prsty se ne vždy vejdou
1- při plné - po hrdlo - nádrži opravdu tato teče cca asi tak 1-2 litry nafty a pak už jen lehce kape i -když je skoro prázdná , kouk jsem pod sedačku a je to tak takové omaštěné, ale není nic vidět jen ze spoda jsou prostě kapky nafty.
2 - ráno když klesne teplota pod 8 supnů mně převodovka asi tak 2-3 minuty nejede, pak jí asi 1 km trvá než začne zabírat na plno a pak už je úplně bez potíží. Dnes jsem byl v servisu na automaty a nechal jsem vyměnit olej, vypustilo se cca 3,8 litru , ale dolilo se ,tak aby to šlo přes kontrolní šroub hladinky , asi 5,5 litru i když se tady píše pouze 4 litry. Je fakt že ted jede jaksi převodovka ,,hladčeji a lehké škubnutí při přeřazení na zpátečku je skoro neznatelné proti předešlému stavu. čekám tedy na ráno jak ,,vijedu či ne .
Jinak mám všechny oleje ok , motor taky jen spokojeně brumlá a spodek jakmile přijdou díly hezky zregeneruju _ ložiska, visko ...
Prosím vás tedy o radu :
1 - jak je složité vyndat nádrž a jak se pak při výměně palivového filtru odvzdušní palivové potrubí k motoru. Jezdil jsem s kde čím , ale palivový fitr mi zatím dělali vždy v autorizovaném , mimo nákladáků V3S, T 148 , Liaz 4x4 , tam je pumpička
- kdo máte zkušenost s tímto ,,studeným" rozběhem automatu , jaká je možná diagnostika asi poruchy, nebo je to OK ? Já měl vždy man. , ale kvuli něžnému .... jsem byl nucen koupit automat. Jinak jsem s automatem spokojený řadí fakt po rozběhnutí jak má
Děkuju předem za rady a komentáře protože zatím se mi na tomto foru opravdu líbí a free mi nějak zalézá pod kůži protože když jsem skoro 5 let jezdil v opravdu težkém terénu kde i V3S měla přední kola 1 metr nad zemí a já jezdil jen na ,,tuplácích " než si zase sedla na předek kde pak bylo ,,servo" a ne ,,vorvo " tak jsem u Free ocenil celkem slušnou , nato co ted potřebuju, prujezdnost v terénu
PS: omluvte překlep , či hrubku píšu na malinkatém notasovy a prsty se ne vždy vejdou