Roger píše:Měl jsem nedávno možnost vyzkoušet jak měchy tak pružiny na hřišťátku pro bicross. Jedná se o takové ty malé boule, jedna vedle druhé. Konkrétně P38 se standardními měchy a nazvedaný RR Classic na pružinách. Classic jsem po pár metrech otočil a odmítl se nechat utřást k smrti a to jsem jel krokem! P38 se nádherně rozvlnila a plynulým pohybem vpřed překážku překonala. To auto se chová podobně jako howercraft. Já osobně doporučuji měchy!
Také si delší dobu pohrávám s myšlenkou udělat z P38 "teréňáka". Motor 4,6 a automat je prostě skvělá kombinace do terénu.
Pod Měchy se dají dát podložky a auto nazvedat do neuvěřitelné výšky. Snad jedině ta váha by mohla být na obtíž.
Zatím jsem do toho nešel pouze kvůli tomu, že to auto mám v tak pěkné stavu a byl by to hřích ho ničit v terénu. Když ale přemýšlím o penězích, které za to auto dostanu, pokud bych ho prodal a cenách, které bych musel vrazit do defa či classica, abych se sním něco dalo dělat v terénu, přijde mi to pořád jako nejlevnější varianta.
mam jeden (pravděpodobně blbej) dotaz, jak to nazvedat když mam měchy a nechci je rušit? píšeš tady že jednoduše dát podložky pod měchy..je to vážně tak easy?
díky Dejf