D1 tdi300

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#61 Příspěvek od fidel.ml » 14 úno 2010 22:09

No tak pri tehle cenach uz bych dal radsi ARB.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D1 tdi300

#62 Příspěvek od RudaK » 15 úno 2010 06:34

Land Jirka píše:Stojí 16-19 tKč
10,5 budou fungovat vždycky lépe na autě s hmotností kolem dvou tun, ale Ruda se bojí užovek. :lol:


Je jedno,co to projede.Hlavně že to nenarušuje " STILING " ( Islandský mají ještě širší a větší :lol: )


fidel.ml píše:A co stoji ty dietrojty?
Ja mel vzdicky auta se sperama ktery sem si zapinal sam G280, lc 73 a lc80. A s timhle nemam zkusenosti.

Člověče ty jdeš opačným směrem :P ( uhlák pak osumde , teď LR ? ) Kamarád utek z D II k LC 80 a je spokojenéj :mrgreen: Není to nějaká kulišárna ? :ty jeden...:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#63 Příspěvek od fidel.ml » 15 úno 2010 08:33

No ja sem to k lr jeste nedotah a jak to tak vidim tak asi se vratim k uhlaku. :D

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D1 tdi300

#64 Příspěvek od RudaK » 15 úno 2010 18:36

fidel.ml píše:No ja sem to k lr jeste nedotah a jak to tak vidim tak asi se vratim k uhlaku. :D

Někteří by tě za todle nepochválili - TOY je nesmrtelná a ty Uhlák :mrgreen: :mrgreen:
p.s. Asi sis spletl fórum :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: D1 tdi300

#65 Příspěvek od Jacko » 15 úno 2010 18:39

A 265/75R16 sú približne aký rozmer? cca 32"x ?
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: D1 tdi300

#66 Příspěvek od PavelU » 15 úno 2010 18:45

cca 32x10,5x16... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D1 tdi300

#67 Příspěvek od RudaK » 15 úno 2010 18:46

Jacko píše:A 265/75R16 sú približne aký rozmer? cca 32"x ?


32x10.43R16 :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: D1 tdi300

#68 Příspěvek od Jacko » 15 úno 2010 19:57

Keby som relatívne namontoval pneumatiky takého rozmeru a auto by som zdvihol 2" liftom + nejaký body lift - cca 2cm,musel by som rezať aj tak z blatníkov? :hmm:
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: D1 tdi300

#69 Příspěvek od PavelU » 15 úno 2010 20:22

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: D1 tdi300

#70 Příspěvek od Miky_CZ » 15 úno 2010 20:24

Jacko píše:Keby som relatívne namontoval pneumatiky takého rozmeru a auto by som zdvihol 2" liftom + nejaký body lift - cca 2cm,musel by som rezať aj tak z blatníkov? :hmm:
mam 2 palcovy lift, bez bodyliftu, lemy sem rezat musel a jeste si to sedlo tak to stejne budu muset bud prirezat nebo prizvedout uvazuju o bodyliftu, ale ja mam prevarene disky takze mi docela lezou ven
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: D1 tdi300

#71 Příspěvek od Jacko » 15 úno 2010 21:27

No to ste ma moc nepotešili :roll: No veď uvidím,možno tam dám 265/70 a asi disky 8x16 et 0 No myslím,že vás ešte potrápim... :Sorry:
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: D1 tdi300

#72 Příspěvek od Land Jirka » 15 úno 2010 21:43

Jacko píše:No to ste ma moc nepotešili :roll: No veď uvidím,možno tam dám 265/70 a asi disky 8x16 et 0 No myslím,že vás ešte potrápim... :Sorry:
Na tento rozměr bych dal disky 7" :wink:
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D1 tdi300

#73 Příspěvek od RudaK » 15 úno 2010 21:46

Jacko píše:Keby som relatívne namontoval pneumatiky takého rozmeru a auto by som zdvihol 2" liftom + nejaký body lift - cca 2cm,musel by som rezať aj tak z blatníkov? :hmm:

Já bych ten bodylift nedával , raději lift ( třeba 4" :D ) a vyřízl blatníky a začistil to těma plastovýma lemama. :wink:
Naposledy upravil(a) RudaK dne 15 úno 2010 21:48, celkem upraveno 1 x.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: D1 tdi300

#74 Příspěvek od Miky_CZ » 15 úno 2010 21:48

RudaK píše:
Jacko píše:Keby som relatívne namontoval pneumatiky takého rozmeru a auto by som zdvihol 2" liftom + nejaký body lift - cca 2cm,musel by som rezať aj tak z blatníkov? :hmm:

Já bych ten bodylift nedával a raději vyřízl blatníky a začistil to těma plastovýma lemama. :wink:
no ja ho si budu muset dat:-( blatniky uz vyrizle mam lift mam a stejne to pri plnem vykrizeni dre tak ted babo rad na jare to musim nak poresit a ten bl se mi jevi jako nejlepsi moznost
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D1 tdi300

#75 Příspěvek od RudaK » 15 úno 2010 21:51

Já těžko poradím,bo vycházím s toho,co sem pořídil už z části hotový :D .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: D1 tdi300

#76 Příspěvek od Miky_CZ » 15 úno 2010 21:59

RudaK píše:Já těžko poradím,bo vycházím s toho,co sem pořídil už z části hotový :D .
ja si tu na jare az roztaje snih a budu konecne moct neco na aute delat zalozim topic, potrebuju tech rad vic tak snad mi s tim nekdo pak pomuze

a to sem si na podzim rikal ze uz by to takhle nakou chvili mohlo zustat, ale zas se mi v hlave rodi dalsi plany a furt je co na tom aute delat a tak to ma byt:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
marek martinec
Příspěvky: 226
Registrován: 05 úno 2008 18:21
tel.: 0903810030
auto: LR Discovery
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: D1 tdi300

#77 Příspěvek od marek martinec » 15 úno 2010 22:07

Miky, to rieši 2,5" body lift. Tiež som mal ten problém.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: D1 tdi300

#78 Příspěvek od Land Jirka » 15 úno 2010 22:09

Bodylift není špatnej.
Já bych diskotéku na pružinách zvedl maximálně o 4 palce a pokud bych potřeboval dostat větší kola tak bych řezal blatníky , nebo bodylift. :wink:
Nezvyšuje se zbytečně těžiště a je to lacinější
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D1 tdi300

#79 Příspěvek od RudaK » 15 úno 2010 22:14

Diť to říkám . :lol: I když po hokejové lize je ten BodyLift zadarmo :P

RudaK píše:
Jacko píše:Keby som relatívne namontoval pneumatiky takého rozmeru a auto by som zdvihol 2" liftom + nejaký body lift - cca 2cm,musel by som rezať aj tak z blatníkov? :hmm:

Já bych ten bodylift nedával , raději lift ( třeba 4" :D ) a vyřízl blatníky a začistil to těma plastovýma lemama. :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: D1 tdi300

#80 Příspěvek od Miky_CZ » 15 úno 2010 22:27

marek martinec píše:Miky, to rieši 2,5" body lift. Tiež som mal ten problém.
ja sem udelal jednu zasadni chybu a to tu ze jsem lemy rezal, zkousel a nytoval na novem podvozku a ty pruziny si sedly, takze mi bude stacit bl jednoho hokejoveho puku tj 2,5cm, a pak jeste uvazuju nad 2cm podlozkou nad zadni pruziny a spojenou s temi konusy aby ti nevyletela pruzina
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět