Stránka 2 z 3

Re: problem s motorom td5

Napsal: 07 úno 2010 21:19
od eliott
Motor je v pohodě, dělá mi to také. I Britpart pera jsou na různá zatížení, jsou asi nejčastěji používané.

Re: problem s motorom td5

Napsal: 08 úno 2010 21:27
od deff90
tak teda britpart

Re: problem s motorom td5

Napsal: 03 bře 2010 20:04
od deff90
potreboval by som radu dnes som bol jazdit na defiku a prestal mi ist ! motor ide normalne do otacok ale do kopca auto ide max 30km a motor ide bez problemov 2000-3000ot bolo citit spojku moze to byt spojkov ze by zhorela? lebo mi to pripada ako keby ze vykon nejde do kolies osi su ok aj kardan.dik

Re: problem s motorom td5

Napsal: 04 bře 2010 09:40
od Pavel C
deff90 píše:potreboval by som radu dnes som bol jazdit na defiku a prestal mi ist ! motor ide normalne do otacok ale do kopca auto ide max 30km a motor ide bez problemov 2000-3000ot bolo citit spojku moze to byt spojkov ze by zhorela? lebo mi to pripada ako keby ze vykon nejde do kolies osi su ok aj kardan.dik
Pokud např. při zařazené čtverce a rychlosti cca 70 km/hod náhle sešlápneš plyn a motor půjde rychle do otáček aniž by se rapidně zvýšila rychlost, pak jsou špatné lamely na spojce. P.

Re: problem s motorom td5

Napsal: 05 bře 2010 08:36
od jezbera ivan
S tym motorom to podla mna nie je ok, treba ist na dignostiku... atd.
Co sa tyka podvozku, OME je velmi tvrdy, UK podvozky su ovela pohodlnejsie, podla mna naj je kombinacia KONI tlmicov a pruzin od: http://www.extreme4x4ltd.co.uk/acatalog ... RINGS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Krizi to super a nepotrebujes konusy, pruzina nevyskakuje z lozka, lebo je dlha. Treba si pytat +2", zataz pohla toho, ako potrebujes.

Re: problem s motorom td5

Napsal: 12 bře 2010 17:57
od Kakanec
Já teď řeším problém s mizernym výkonem při malejch otáčkách...já vím, že to může bejt spoustu věcí a nejsem automechanik...tak se ptám, kde bych sehnal nejbližší diagnostiku a popř. za kolik...U Teplic na severu Čech. Díky

Re: problem s motorom td5

Napsal: 12 bře 2010 18:40
od Jenda
To zacalo ted a nebo je to od zacatku?
Ja jen ze me to trapilo taky,byl to konektor na cidle tlaku vzduchu a samozrejme to resil i reemap ecu.
H.

Re: problem s motorom td5

Napsal: 13 bře 2010 16:23
od Kakanec
Mám pocit, že se to horšilo postupně...při rozjezdu i do mešího kopce musím pomáhat spojkou víc než by se mělo...a při větších rychlostech-jako by se defík trochu dusil...nemá ten tah jako měl. Co tu diagnostiku..nevíte někdo?

Re: problem s motorom td5

Napsal: 13 bře 2010 16:36
od eliott
TEORETICKY se budu motat příští pátek okolo Velvar, tak bych ji mohl vzít ssebou a ty bys mi přijel někam naproti. Co kabelový svazek, není v něm ropovod :mrgreen: ?

Re: problem s motorom td5

Napsal: 13 bře 2010 16:42
od Kakanec
To bych byl moc rád, kdyby to vyšlo....mohl bych ti zavolat třeba ve středu a domluvit se podrobněji? A na ten svazek ještě mrknu :wink:

Re: problem s motorom td5

Napsal: 13 bře 2010 19:32
od eliott
OK :call

Re: problem s motorom td5

Napsal: 14 bře 2010 15:35
od JiriN
Kakanec píše:Mám pocit, že se to horšilo postupně...při rozjezdu i do mešího kopce musím pomáhat spojkou víc než by se mělo...a při větších rychlostech-jako by se defík trochu dusil...nemá ten tah jako měl. Co tu diagnostiku..nevíte někdo?
To podle mě popisuješ olej v konektoru kabelového svazku na řídící jednotce. To jsem řešil loni, nejdřív se mi zdálo, že chvílema jedu jen na 4 válce.

Odpoj kabel u jednotky (červený konektor) a sundej z něj bílý kryt. Jak bude na spodní straně krytu jen kapka oleje je to jasný, - vyměnit svazek. Jestli se nepletu stálo to asi 1500,- (Auto Jase Nová Paka) a výměna byla za hoďku.
Provizorně ten konektor utři, vem to třeba i benzínem. Na chvíli to pomůže. Tak na pár kilometrů....

Jo, a diagnostika psala, že nejde vstřik na 3. válci, ale byla to pitomost, což se ukázalo po výměně kabelu.


Jiří

Re: problem s motorom td5

Napsal: 14 bře 2010 16:18
od MadTom
Pitomost to být nemusela - jak už jsem psal, ty konektory co jsou na vlastních vstřikovačích jsou docela malé, a jakmile se časem "unaví" mohou začít špatně kontaktovat. Olej v konektoru řídící jednotky je jenom doprovodný efekt. Mě stačilo pouze přihout kontakty konektorů co se nasazují na vstrikovače a auto jede líp než předtím a to to v řídící jednotce psalo, že jeden ze vstřikovačů vykazuje rozpojený obvod. Nevýhoda je, že se kvůli tomu musí sundat víko ventilů.

Re: problem s motorom td5

Napsal: 14 bře 2010 17:00
od DEFIKPV
MadTom píše:Pitomost to být nemusela - jak už jsem psal, ty konektory co jsou na vlastních vstřikovačích jsou docela malé, ............................
No já měl taky problém (či ještě mám) Olej v Konektoru v řídící jednotce, jeden nadšenec LR z Mostkovic mi poradil ať každý drátek co vede do konektoru k řídící jednotce odizoluji a propájím cínem.... udělal jsem to tak a SUPER, KRÁSA... vše funguje, díky mu :Sorry: celej svazek kupovat ... a nějak ho tam navést, nebo rozšmikat všechny káblíky se mi zdá poněkud "drahé" ... jen to odizolovat propájet a zaizolovat... to byla práce asi tak na hodinku a pak už stačilo 3x vyčistit ten konektor (zbytkový olej) a od té doby v pohodě.....

no jinak... já mám ještě špatnej konektor co jde ke vstřikům, ale zatím vše funguje, protože to kontroluji a čistím, já měl totiž taky problém že jsem občas jel na 4 válce což mělo za následek úbytek výkonu, a já s tím ani nechtěl moc jezdit..... :(

:mrgreen:

Re: problem s motorom td5

Napsal: 15 bře 2010 11:42
od JiriN
Tak jsem měl asi kliku, po výměně kabelu ukazuje diag. vše OK.
Mimo výměny jsem jiné opatření nedělal a po 50 tis. km zatím bez problému.

Jiří

Re: problem s motorom td5

Napsal: 28 kvě 2010 23:52
od Hanys_a_Kaca
Mam olej v cervenem konektoru u ridici jednotky.

Jeste se jednou zeptam, neni mi uplne jasne co znamena odizolovat, propajet a zase zaizolovat. Teda mozna by mi napovedelo, kdybych vedel, odkud se tam ten olej vubec bere(?). Sakne tam primo po tech kablikach od motoru? Cim byste radili to cistit a odmastovat, benzinem? nebo nejaky lepsi tip? Dekuji za radu.

Re: problem s motorom td5

Napsal: 29 kvě 2010 07:16
od MadTom
Ano, ten olej vzlíná kabel přímo z motoru - ten kabel vede od řídící jednotky ke vstřikovačům, co jsou umístěné v hlavě motoru.
Zbytek už tady byl popsán, zkus hledat.

Re: problem s motorom td5

Napsal: 31 kvě 2010 15:25
od Hanys_a_Kaca
MadTom píše:Ano, ten olej vzlíná kabel přímo z motoru - ten kabel vede od řídící jednotky ke vstřikovačům, co jsou umístěné v hlavě motoru.
Zbytek už tady byl popsán, zkus hledat.
Diky, cele jsem to precetl jen se radsi ptam jestli jsem to pochopil dobre, jeste jednou diky za kopnuti:-) (Chytremu napovez hloupeho kopni.)

Re: problem s motorom td5

Napsal: 16 črc 2010 20:55
od Hanys_a_Kaca
Diky za zde uvadene rady, tak jsem se vydal popsanou cestou: u jase nova paka jsem zakoupil ten kabilek od vstriku (1800 i s dobirkou), sundal viko ventilu vymenil kabilek, lehce vytrel konektor u ridici jednotky a Defik chyta na tuknuti. Puvodni neduhy byly dlouhe startovani, treba i minutu toceni, pote beh na par valcu, atd, taky olej v konektoru u jednotky. Tak doufam, ze jsem si pomohl. Pocitam, ze jeste parkrat vytru konektor u jednotky a bude pokoj.

Tim se dostavam k dalsimu dotazu, nevim kam ho jinak zaradit, jestli je k necemu ten plastovej dekl pres viko ventilu, jak je na nem ten napis TD5 a plastovej poklop k vicku oleje. Napadlo mne, ze ho zahodim. Je tam kvuli hluku? nebo treba bahnu, aby se nenapekalo na viko? Vozite ho tam, nebo ho mate hozenej nekde v garazi? Diky za tipy.

Re: problem s motorom td5

Napsal: 16 črc 2010 23:48
od Kakanec
Můj názor: hluk a teplota...tolik se ti nebude vypejkat lak na kapotě. :wink: