Stránka 5 z 6

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 12 bře 2011 19:28
od Kangaroo
Geo píše:Super, at dobre slouzi. Docela o overdive uvazuju. Odkud ti jej provezl Valentyn a kolik za nej chtel? Ma tvuj def chip?
Dík, ze Saldzburku http://www.landyman.at/" onclick="window.open(this.href);return false; ,ranec 1500 Eur, jo mám od Ivana Jezbery.

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 12 bře 2011 19:39
od Acon
Tak to je pecka. Def 160 za 3000ot :yes Presne toto chýba aj DII. Nie že by som chcel jazdiť 160, to už nejazdím ani na 4x2 ale 130 ísť na nejakých 2200-2300ot, by bolo ideálne

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 12 bře 2011 19:56
od DanoDEF
Kangaroo píše:Tak je v autě !!!! :clap
... skus nam laikom popisat ako sa to ovlada, kedy to zaradujes a tak...

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 12 bře 2011 20:27
od Neklan
Blahopřeji!! Chtěl bych v průběhu roku přišetřit na Roverdrive do Serie, zatím vše, co jsem měl od Rocky Mountain, bylo super, tak věřím, že i Roverdrive musí být dobrý.

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 12 bře 2011 23:03
od Kangaroo
DanoDEF píše:
Kangaroo píše:Tak je v autě !!!! :clap
... skus nam laikom popisat ako sa to ovlada, kedy to zaradujes a tak...
Úplně jednoduše, zmáčknu spojku a dám páku dopředu. Při vyřazení zmáčknu spojku a dám páku do zadu.
(při vyřazení se mi 2x stalo že jsem slyšel zuby, při zařezní nikdy, tak raději vyřazuji při malé rychlosti, nebo
po zastavení, ještě to vychytám, bude to chtít meziplyn)

Zařadit to můžu kdykoli, při jakékoli rychlosti, ale reálný význam to má od 80 km v hodině na rovinatý cestě
nebo dálnici. Výhoda je že to nemusíš vyřazovat pokud na chvilku zvolníš na velmi pomalou jízdu, dám za 2
a je to jako za 3.

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 30 bře 2011 21:51
od DanoDEF
... tak ako nemame dalsie poznatky od Kangara ? Snad uz na overdrive najazdil par stoviek km.

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 31 bře 2011 21:06
od Kangaroo
DanoDEF píše:... tak ako nemame dalsie poznatky od Kangara ? Snad uz na overdrive najazdil par stoviek km.
Zatím asi 500 Km. Moc novinek nemám - ozubená kola jsou slyšet stále méně, ale stále řeším nějaký hluk co mi prosakuje do kabiny, ale to s roverdrive nesouvisí, protože i za stoje na volnoběh slyším silnější "klepání" z motoru a mám pocit že to tam dříve nebylo. Asi jak se na to šáhlo - lecos rozebralo tak si něco přesně nesedlo, již jsem lecos přetěsnil a zkontroloval, ale stále to není ono. (nebo slyším trávu růst, musím to pořádně porovnat s Kenovým defem).

Co se týká spotřeby tak zatím nemám data, protože se většinou motám po městě a na chalupu často tahám vozejk.- musím si udělat nějakej výlet alespoň na Slovensko :)

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 31 bře 2011 21:10
od DanoDEF
... nemas foto polohy paky od overdrive v kazdej polohe zaradene-vyradene v porovnani k ostatnym pakam ?

... tu hrubu molitanovu penu co si mal okolo radiacich pak si nechal na mieste ?

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 31 bře 2011 21:16
od Kangaroo
DanoDEF píše:... nemas foto polohy paky od overdrive v kazdej polohe zaradene-vyradene v porovnani k ostatnym pakam ?

... tu hrubu molitanovu penu co si mal okolo radiacich pak si nechal na mieste ?
Fotky udělám
pěnu jsem dal dvouvrstvou

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 31 bře 2011 21:18
od DanoDEF
Kangaroo píše: pěnu jsem dal dvouvrstvou
... prave okolo radiacich pak prenika znacne mnozstvo zvuku... mam to uz celkom dobre odladene.

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 31 bře 2011 21:22
od eliott
Já bych měl podezření na přenos vibrací z páky na plastový tunel, bylo to tam na milimetry, při chvění za běhu se nedá vyloučit dotyk. Jediné řešení by bylo rozřezat páku na overdriva a svařit v jiné poloze.

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 04 dub 2011 10:58
od DanoDEF
... este sa vratim k tym fotkam rychlost - otacky.

... pneu mas 255/85 ?
... red prevodovku mas 1,4.. ?
... stale prevody mas standardne ?

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 04 dub 2011 15:10
od Kangaroo
DanoDEF píše:... este sa vratim k tym fotkam rychlost - otacky.

... pneu mas 255/85 ?
... red prevodovku mas 1,4.. ?
... stale prevody mas standardne ?
... teď tam mám 255/85 - fotky jsou se zimníma pneu 235/85 (to ale s poměrem nesouvisí tam se mění jen tachometrová rychlost versus skutečná)
... nevím - je tam originál def.
... ano standardní (uvažuji o výměně talířů v difu za trochu pomalejší - kvůli síle v terénu)

Tady jsou fotky:

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5 + Tempomat

Napsal: 06 dub 2011 16:53
od Kangaroo
Tak jsem podle danodefova schematu spáchal tempomat. Po počáteční euforii (fungoval perfektně) přišlo na dálnici zklamání :( . Pří použití roverdrive se na 5 tý rychlostní stupeň odmítá zapnout (držet rychlost). Asi je v řídící jednotce nějaká logiga která mimo jiné porovnává rychlost a otáčky, a ta tak malé otáčky při tak velké rychlosti vyhodnocuje jako "divné" a tempomat nepovolí :Ja blb: . Na 4ku to jede normálně asi si myslí podle poměru otáček a rychlosti že se jedná o normální 5ku. Doufám že najdu někoho kdo by to dokázal v řídící jednotce vypnout, jinak je mi tempomat naprd :( .
(dávám tento příspěvek i k tempomatu)

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5 + Tempomat

Napsal: 06 dub 2011 19:17
od DanoDEF
... ma tvoje auto ABS.

... MadTom to bude vediet objasnit. Moja anglictina je nic moc.

- Road speed (km/h): This shows the vehicle speed in mph. The road speed input signal is supplied by the ABS / SLABS ECU (if fitted) or else by the gearbox via a reed switch. Failure of this input would disable cruise control.

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5 + Tempomat

Napsal: 06 dub 2011 19:21
od Kangaroo
DanoDEF píše:... ma tvoje auto ABS.

... MadTom to bude vediet objasnit. Moja anglictina je nic moc.

- Road speed (km/h): This shows the vehicle speed in mph. The road speed input signal is supplied by the ABS / SLABS ECU (if fitted) or else by the gearbox via a reed switch. Failure of this input would disable cruise control.

---mám ABS
---moje angličtina je natom ještě hůř

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 06 dub 2011 19:25
od MadTom
MadTom čte a momentálně neví. Musím se podívat, odkud se u Defa bere signál o rychlosti a o otáčkách motoru a to i u verze bez ABS. Jestli je to z čidla na převodovce (rychlost) a z alternátoru (otáčky), tak si dovedu představit řešení - vydělit vhodným poměrem informace o rychlosti, aby si řídící jednotka motoru myslela, že jede pomaleji a zároveň tak, aby fungoval tachometr. Zkusím večer pohledat v RAVE, třeba něco najdu.
V Anglii jsem "poptal" detailní popis řízení motoru TD5 - má to skoro 50 stránek, jsem zvědavej, jestli to vyjde, zase by bylo co studovat.

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5 + Tempomat

Napsal: 06 dub 2011 19:27
od DanoDEF
... nieco v tom duchu, ze ak na PIN riadiacej jednotky motora pomenovany ako Road speed neprichadza informacia o rychlosti vozidla bud z ABS alebo prevodovky dojde k zakazaniu tempomatu.

... ale to je fakt iba dedukcia mojej anglictiny

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 06 dub 2011 19:30
od DanoDEF
MadTom píše:Musím se podívat, odkud se u Defa bere signál o rychlosti a o otáčkách motoru a to i u verze bez ABS.
... Defender na rozdiel od Disko ma na prevodovke speed transducer od ktoreho sa odvodzuje rychlost vozidla bez ohladu ci ma alebo nema ABS.

Re: OVERDRIVE pre Defender TD5

Napsal: 06 dub 2011 21:59
od Kangaroo
Dik za zájem a pomoc s rešením, snad na neco přijdem (teda spíš přijdete) :)