Stránka 1 z 5
spojka na td5
Napsal: 07 bře 2010 20:55
od deff90
zdravim potrebujem vymenit lamelu a pritlacne lozisko ale neviem aku sadu ci valeo alebo britpart ?
a lisi sa pritlacne lozisko medzi 300 a td5? a mam menit aj pritlacny tanier?
dakujem
Re: spojka na td5
Napsal: 07 bře 2010 21:02
od DanoDEF
... vymen komplet. U TD5 sa odporuca aj dvojhmotny zotrvacnik ale tusim nemas vela km najazdenych
Re: spojka na td5
Napsal: 07 bře 2010 21:24
od deff90
DanoDEF píše:... vymen komplet. U TD5 sa odporuca aj dvojhmotny zotrvacnik ale tusim nemas vela km najazdenych
nemam vela km
uz mi ju menili v piatok a prislo ine lozisko bolo o 2mm tensie nemalo to osadenie kovove tak to zalozili a ide to na ...
tak to idu zajtra rozoberat a idem si sam objednat lebo ani pritl.tanier nedali novy . a lamela nebola spalena ale pretlacilo olej z motora do spojky tak bola cela od oleja preto to netahalo
a co je lepsie valeo alebo britpart
Re: spojka na td5
Napsal: 07 bře 2010 21:27
od DanoDEF
deff90 píše:
a co je lepsie valeo alebo britpart
... ja som volil valeo
Re: spojka na td5
Napsal: 07 bře 2010 21:29
od deff90
DanoDEF píše:deff90 píše:
a co je lepsie valeo alebo britpart
... ja som volil valeo
a je naozaj rozdiel medzi loziskami? alebo objednali inu spojku?
Re: spojka na td5
Napsal: 07 bře 2010 21:46
od DanoDEF
... loziska su rovnake
Re: spojka na td5
Napsal: 07 bře 2010 22:02
od deff90
DanoDEF píše:... loziska su rovnake
a co moze byt ine lebo ked to poskladali tak spojka zabera hned dole a pred tym pekne hore?
Re: spojka na td5
Napsal: 07 bře 2010 22:05
od deff90
DanoDEF píše:... loziska su rovnake
ale to co tam bolo povodne tak bolo ine ako to co prislo nove
Re: spojka na td5
Napsal: 10 bře 2010 10:29
od MOPADŽI
Já mám spojku momentálně - jednohmotový sertvák+neodpruženou lamelu. Funguje to náramně, s tím jsem spokojený. Rozhodnutí pro tuto Heavy Duty sadu padlo, když se mě rozsypal dvouhmotový setrvačník a já to na cestě musel řešit, abych dojel... Jednohmotová spojka tento problém elimuje, proto jsem se takto rozhodl.
ALE, teď to je v autě jak ve vibrátoru a drčejí zuby mě i celé osádce. Hluk v autě stoupl tak ojednu třetinu
Resumé je tedy následující. Jde to ven, vrátí se dvouhmoťák a doplní se sadou Valeo.
Už se na to těším
Re: spojka na td5
Napsal: 10 bře 2010 10:38
od Jenda
...no nechce se mi ale Jardo napisu to, JA JSEM TI TO RIKAL uz davno ze to budou vybrace ktere za to nestoji.U zavodaku dobry ale na cestak spatny
H.
Re: spojka na td5
Napsal: 10 bře 2010 10:42
od patrik
MOPADŽI píše:Já mám spojku momentálně - jednohmotový sertvák+neodpruženou lamelu. Funguje to náramně, s tím jsem spokojený. Rozhodnutí pro tuto Heavy Duty sadu padlo, když se mě rozsypal dvouhmotový setrvačník a já to na cestě musel řešit, abych dojel... Jednohmotová spojka tento problém elimuje, proto jsem se takto rozhodl.
ALE, teď to je v autě jak ve vibrátoru a drčejí zuby mě i celé osádce. Hluk v autě stoupl tak ojednu třetinu
Resumé je tedy následující. Jde to ven, vrátí se dvouhmoťák a doplní se sadou Valeo.
Už se na to těším
presne take iste postrehy mam aj ja - len na disco sa ten hluk neprejavil az tak enormne . ja ju dojazdim a potom naspet dvojhmotak
Re: spojka na td5
Napsal: 10 bře 2010 10:51
od MOPADŽI
Já vím kluci. Chtěl jsem to ale zkusit
Re: spojka na td5
Napsal: 10 bře 2010 12:16
od eliott
Řešení s jednohmotnostním setrvačníkem není špatné, akorát je chyba ho používat s normální lamelou pro dvouhmotnostní, ale to asi u Britpartu nedomysleli. V kombinaci s odpruženou lamelou by vibrace vzrostly jen málo.
Re: spojka na td5
Napsal: 10 bře 2010 12:34
od patrik
ja mam lamelu odpruženu tak preto to asi menej rezonuje .
Re: spojka na td5
Napsal: 10 bře 2010 19:14
od MOPADŽI
Já si myslím že domysleli. Jejich záměr byl eliminovat závady na spojce a to se jim podařilo. Neodpružená lamela, se může max. roznýtovat ale hlavní je, že při extrémním namáhání, nemůže prasknout, nebo vypadnout z lamely, nějaká ta pružina, která se ve spojce vzpříčí a je problém.
Vibrace podle mne neřešili, řešili životnost a poruchovost a to se jim podařilo
Re: spojka na td5
Napsal: 10 bře 2010 19:19
od MadTom
Viděl jsem náhradu dvouhmotového setrvačníku namontovanou jak na D2 TD5 tak na několika jiných autech a vždy se to chovalo zhruba stejně - auto se celé více nebo méně chvělo až klepalo, pokud motor běžel v nižších otáčkách (pod cca 2000, pak už to nebylo tak patrné). Ani v jednom případě se mi to moc nelíbilo.
Re: spojka na td5
Napsal: 02 bře 2011 17:40
od patrik
Novy poznatok - jednohmotna spojka HD od britpartu najazdene max 20000km ma na mojej D2 ma asi začina opuštat
- nedaju sa dobre radit jednotlive stupne - vždy treba pri preradeni chvilu 1-2 sekundy počkať a potom už to ide . Ked chcem ihned pozošliapnuti spojky zaradit hociaky stupen tak to ide cez zuby ak počkam 2-4 sekundy tak ide normalne . - lamela - mekano ?
Re: spojka na td5
Napsal: 02 bře 2011 17:55
od Jenda
Patriku,ja bych se uplne nevzdaval varianty spojkovy valec(pumpa).Takhle co popisujes ,je i jedno seslapnuti lehke,,napumpovani" a tim padem to pak zase na chvilku radi.Tohle jsem mel ja a 2x a vzdy valec
Skus to vypozorovat
H.
Re: spojka na td5
Napsal: 02 bře 2011 21:33
od patrik
hlavny meneny- spodny ešte nie - man novy spodny v aute - zajtra ho tam dam - budem referovat .
Re: spojka na td5
Napsal: 02 bře 2011 21:52
od Eddef
Jednu otázočku by som mal:
Keď už je to rozhodené a mení sa spojka, čo je ešte dobre vymeniť (napr. guferá, atď.), aby to bolo pri jednej robote ?