zdvihnutie P38 poprosim o radu

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dočkař
Příspěvky: 136
Registrován: 13 dub 2011 15:58
tel.: 721074200
auto: RRC 300tdi
Bydliště: Beroun

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#21 Příspěvek od Dočkař » 25 dub 2011 20:20

Tak tohle je zřejmě dost zásadní přestavbička, nevim jestli blbě nevidim, ale není náhodou zadní náprava na listech?
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej http://www.beleza.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ; odtahy http://www.odtahofka.cz" onclick="window.open(this.href);return false; telefon moc neberu.: 721 074 200

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#22 Příspěvek od eliott » 25 dub 2011 20:35

Těžko říct, jak se bude chovat řízení při 5'' liftu. Korekční ramena nejsou, takže asi bude třeba převařit držáky na nápravě.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#23 Příspěvek od teslo » 26 dub 2011 19:02

skor by som sa zamyslel nad bodyliftom. Nie nejakym brutlanym, ale takym akurat. A potom to dokorigovat podlozkami pod mechy. Podvozok tym padom bude pracovat +- v tovarenskych nastaveniach. Tazisko bude o nieco prijatelnejsie ako iba pri podlozkach pod mechy.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#24 Příspěvek od Palic » 26 dub 2011 19:31

Teslo akurat teraz som sa pohraval s touto myslienkou bodyliftu. 2" bodylift a 3'' lift na strunach a tlmicoch.
Hoci teraz som nasiel presne komponenty na 4" lift, ktory zarucene funguje. Old man emu struny+bilstein tlmice,predny tlmic riadenia Rancho a zevraj treba vymenit aj predny kardan. Ak by si to niekto chcel precitat:
http://rangerovers.net/forum/viewtopic.php?t=15333
ALe ako som uz povedal, mechy tam urcite nechcem. Clovek nevie, co mu tam pusti, ci sa ti mech neprepichne, ci sa ti hadicka nepretrhne ako v mojom pripade z pred tyzdna. A v offroade neni moc priestoru na taketo zasadne chyby. Keby sa mi to stane na Tisovci v strede hory, netusim akoby som sa odtial vysmatlal. A chlapik co pise z tejto prestavby, tak ma velmi kladne pocity z tejto modifikacie.
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#25 Příspěvek od Palic » 27 dub 2011 23:35

Krasne a ucelne upraveny classic. Vie mi niekto povedat, co to tam chlapik nainstaloval za system, ktory ukazeju okolo 4minuty? Nejake hydraulicke valce, co mu vyrovnavaju rovnovahu auta? Kazdopadne ten classic v takejto uprave je uplne TOP auto. Myslite si, ze sa mu moze vyrovnat aj P38 v podobnej uprave?
http://www.youtube.com/watch?v=mvV0SBKc ... re=related
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#26 Příspěvek od discork » 28 dub 2011 10:17

ak chces skus este oslovit herero 4x4 su to taliani/urcite vedia aspon trosku eng./ale ak by trebalo viem ti to pretlmocit a specializuju sa sice na Defiky ale maju v ponuke podvozky aj na Discovery a mozno aj Range. na Disco stoji okolo 7800€ :S
ale inak to maju riadne vymakane :rock
tu je ich stranka http://www.herero4x4.it" onclick="window.open(this.href);return false;
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#27 Příspěvek od Palic » 28 dub 2011 17:08

Idem pozriet stranku. No ak je ta cena realna a nie preklep, tak dovi.
S dielmi praveze vobec neni problem. Ide o to ci sa do toho pustit, alebo vymenit P38 za Classica.
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#28 Příspěvek od discork » 29 dub 2011 11:56

Palic píše:Idem pozriet stranku. No ak je ta cena realna a nie preklep, tak dovi.
S dielmi praveze vobec neni problem. Ide o to ci sa do toho pustit, alebo vymenit P38 za Classica.
ta cena je real ale zalezi aky typ podvozku si vyberes,ceny su fakt moooooc vysoke,ale zas aj kvalita a aj prevedenie :muscle
a prekontorloval som to maju aj na RR,Disco :dance
mozno v buducom zivote si to dovolim kupit :D
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#29 Příspěvek od teslo » 29 dub 2011 12:05

Asi my bezni smtelnici ostavame viac pri zemi...pre nase light jazdenie nam staci ovela menej...Palic, ja by som si odmeral, kolko liftu potrebujes a podla toho sa rozhodol. Netreba to nijako prehanat a nechavat 10cm rezervu. Zdvihal by som iba tolko kolko je potrebne. Keby si potreboval iba zopar cm, tak by som to riesil iba podlozenim mechov (alebo trosku vyssimi prozinami). Pokial by to uz malo byt viac, tak by som riesil kombinaciu bodyliftu a pruzin.
A co sa vymeny P38 za RRC, tak by som nestaval otazku ktore auto viac zvladne. Je to skor otazka kolko casu, energie a pod. do toho chcem investovat.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#30 Příspěvek od discork » 29 dub 2011 13:19

samozrejme ze ich ceny su astronomicke a pre nas nerealne/ale maju skusenosti a vysoku kvalitu/,napr moj pripad ta ich sada je drahsia ako ma stalo auto :D
pri zemi som aj ja,ale trosku oči potesit si mozme,pripadne odkukat ich riesenie :wasntme
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#31 Příspěvek od Palic » 29 dub 2011 17:34

Kazdopadne riesenie mam aj ja odkukane a stalo by to zlomok uvedenej ceny. Struny OME + Bilstein tlmice vyjdu na 900 americkych, samozrejme hrube zakupenie dielov bez posty. Vysledok je okolo 4". K tomu treba pripocitat dvojkriz kardan za nejakych 350 americkych.
Teslo momentalne to mam tak, ze tam mam 31x10.5R16 a je to na hrane ked mechy viac prifuknem, cize ked tam chcem obut 33-34-35x12.5R16, budem muset ist minimum 3podvozkove palce hore a daky ten bodylift.
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Uživatelský avatar
Dočkař
Příspěvky: 136
Registrován: 13 dub 2011 15:58
tel.: 721074200
auto: RRC 300tdi
Bydliště: Beroun

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#32 Příspěvek od Dočkař » 29 dub 2011 19:21

Ono se to nezdá, ale kvůli malé změně v rozměru gum je někdy třeba dost velký zásah. Teď sme dělali auto, na který se ve standartu vejdou 32", šlo z 33 tek na 35ky a ET -30 místo 0. Na autě byl lift 3", přidával se další body lift 3", a řezaly se podběhy a blatníky a je to jentaktak. A to tam měly jít původně 38ky :hmm:
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej http://www.beleza.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ; odtahy http://www.odtahofka.cz" onclick="window.open(this.href);return false; telefon moc neberu.: 721 074 200

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#33 Příspěvek od Palic » 29 dub 2011 23:35

Momentalny setup a vysledne krizenie 31" s odpojenym prednym stabilizatorom na seriovom podvozku.
Přílohy
P4090224upr.jpg
P4090224upr.jpg (241.45 KiB) Zobrazeno 7053 x
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#34 Příspěvek od Palic » 03 kvě 2011 11:17

Este k tomu bodyliftu na P38. Domnievam sa spravne, ze nastanu problemy kvoli automatickej prevodovke? Povodne su tam 1,5cm podlozky. Chcem tam dat o 5cm vacsie.
Zdvihal niekto RRC s automatom? :hmm:
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#35 Příspěvek od teslo » 03 kvě 2011 17:42

robil som bodylift na troch autach. dve z toho boli RRC z automatom a jedna Disco1 s manualom.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#36 Příspěvek od Palic » 03 kvě 2011 20:02

A boli nejake problemi v spojeni s automatom? Tie tiahla problem nerobili?
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#37 Příspěvek od teslo » 04 kvě 2011 08:06

Palic píše:A boli nejake problemi v spojeni s automatom? Tie tiahla problem nerobili?
nie
Treba si na zopar veci dat pozor, ale pokial sa nerobi nejaky brutalny bodylift, tak je to OK.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#38 Příspěvek od Palic » 16 kvě 2011 23:54

Tak hosi prvy stupen bodyliftu uz mam za sebou. Nad povodne kusy som pridal 4,5cm vysoke kusky z cierneho silonu. Vysledny bodylift by mal byt 7cm+podvozkovy lift do blizkej buducnosti.
Problem som nemal takmer s nicim. Nejake uchyty bolo treba popovolovat a trebalo zhodit taky ochranny kryt na zadny kardan, ale inak velka pohoda. Fotky dodam v dohladnej dobe.
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Luc
Příspěvky: 10
Registrován: 21 bře 2011 20:56

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#39 Příspěvek od Luc » 24 kvě 2011 21:11

eliott píše:Dobrý :yes , jednak bude třeba upravit táhla výškových čidel a překalibrovat podle potřeby podvozek. Ale pro ježdění v těžkém terénu je třeba dát Arnott měchy.
V cem jsou Arnott mechy lepsi nez treba "obicejny" ? A pokud se RRko pouziva pak treba v beznem provozu a jen obcas do stredne tezkeho terenu tak maji Arnotty vyrazne delsi zivotnost a spolehlivost?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: zdvihnutie P38 poprosim o radu

#40 Příspěvek od eliott » 24 kvě 2011 22:59

Luc píše:
eliott píše:Dobrý :yes , jednak bude třeba upravit táhla výškových čidel a překalibrovat podle potřeby podvozek. Ale pro ježdění v těžkém terénu je třeba dát Arnott měchy.
V cem jsou Arnott mechy lepsi nez treba "obicejny" ? A pokud se RRko pouziva pak treba v beznem provozu a jen obcas do stredne tezkeho terenu tak maji Arnotty vyrazne delsi zivotnost a spolehlivost?
Jsou hlavně delší
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět